Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Hirax7777 Elküldve: 2017-06-13 22:14 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok

Egy 320d-m van a 136L-as és ma jött elő egy olyan problémám hogy egyszer csak azt vettem észre hogy nem húz az autó rendesen és amikor nyomom a gázt akkor nagy füstöt nyom a kipufogoból, üresben is ha nyomok egy gázt akkor is füstől és ezt nem csinálta eddig és semmi ereje és kicsit olyan sípólosabb hangra lettem figyelmes.
Én gondolnék egy vákumcső repedésrevagy egr szelepre vagy nem tudom

Tudna nekem valaki valami ötletet mondani a hibajelenségre?
Előre is köszönöm.

ogre320 Elküldve: 2017-06-13 09:05 E46 motorcsere, megéri?

lalada írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt... :D
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?


azé hülyeség, mert nehezebb lesz eladni, mivel motorcserés. a vevő lehet nem hiszi el, hogy minden cserélve lett.
a másik, hogy a bontott holmik nem tudhatod meddig bírják. tehát ott ülsz majd egy időzített bombán. arról nem is beszélve, hogy az összeszereléskor mennyi gond történhet.
papírozásról nem is beszélve.
szerintem felesleges. de mintha ezt kérdezted volna már FB-s csoportokban is.
a másik, hogy 4-5 év múlva nem sok épkézláb E60 lesz. nagyon csúnyán öregszik és nagyon sokat futnak. sok gond is van velük.
ha már rendbe teszed az E46-ot, akkor nem mindegy? persze coupe értem a váltás lényegét...


az a bajom, hogy imádom és megtartanám/rendbe tenném, csak közben egy coupe, tehát 2 embernek tökéletes, de ha többen vagyunk, kéne még 2 ajtó... Tudom, hogy sok baj van az E60-al, de ez főleg az N52/N53/N54 motoroknak, meg a részecskeszűrős dízelcsodáknak köszönhető, viszont az első benzinesek még M54-el készültek. Szóval vagy rendbe rakom ha meghal, és elfogadom, hogy nem családi autó... vagy el kéne adnom és lecserélni egy touringra, aztán azt rendbe tenni, és sokáig megtartani. Csak az a baj évekre előre nem látok mi lesz család és meló ügyben, ha később úgy alakulna, hogy mennem kell havi 3-4-5 ezer km-t, nem lenne túl sok értelme a sor 6 benzin tankolási költségeivel küzdeni, akkor meg a coupe lenne a jó, mert vennék mellé egy újabb, megbízható kis dízelt, és a coupe maradna hétvégi kincsnek. :) Szóval nagy a dilemma...


jó az M54-el a motor gondot részben kilőtted. de a többi? és az E60-ak legrégebbike készült M54-el. tehát 4-5 év múlva a legfrissebb kiadások is régiek lesznek, így értettem, akkor a 2004-2005-ös E60-ak? rettentő gyorsan amortizálódik az egész bele.
hátha ír még valaki, én így gondolom.


Teljes mértékben igazad van, de ha szerinted van jobb alternatíva, nyugodtan szólj... :D N52-nél hidrotőke, olajpumpa, vízpumpa gondok, N53 meg már közvetlen befecskendezés, tehát nagynyomású szivattyú, porlasztók, kokszosodás... Mennék én dízellel is, de 20-25km-es távokra nem lenne túl ésszerű, részecskeszűrős főleg nem. Részecskeszűrő nélkül is van e60, de azok is csak a 2003-2004-es első modellek.


Egyszer élünk, én a helyedben bevallanám mit kell javítani, gyorsan elpasszolnám és vennék egy 30i-t, minél fiatalabbat, kasztni mindegy, M54-est.Kész passz.


Ezt így max 1m-ért tudnám eladni, egy 30i meg minimum 2m, és akkor még mindig abban is ott a lutri faktor... :D Szóval akkor inkább befejezem amit elkezdtem (a felújítást, eddig kb 250-300e ft van benne) és megtartom sokáig. Azért gondolkodtam eredetileg motorcserében, mert főleg a hajtáslánc/fék/futómű felújítása következne kb 1-2 éven belül, és ha már ígyis-úgyis csere minden, lehetne a motorral együtt nagyobbra cserélni az egészet, de külön emiatt nem akarok másik kocsit. :D A motort csak azért sajnálnám "kidobni", mer 5000km alatt max 5-6 deci olajat eszik meg, és ki tudja, hogy a másik mennyit kérne... :D Első BMW-m, amúgy egyáltalán nem csalódás, mert minden amit cserélnem kellett eddig, csak a 16 évnek meg a 290e km-nek köszönhető, meghibásodás eddig semmi nem volt, csak "elfáradt/elkopott" alkatrészek, amik igazából futhattak volna még tovább, míg meg nem áll az autó, csak én azt nem akarom megvárni.

lalada Elküldve: 2017-06-12 21:09 E46 motorcsere, megéri?

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt... :D
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?


azé hülyeség, mert nehezebb lesz eladni, mivel motorcserés. a vevő lehet nem hiszi el, hogy minden cserélve lett.
a másik, hogy a bontott holmik nem tudhatod meddig bírják. tehát ott ülsz majd egy időzített bombán. arról nem is beszélve, hogy az összeszereléskor mennyi gond történhet.
papírozásról nem is beszélve.
szerintem felesleges. de mintha ezt kérdezted volna már FB-s csoportokban is.
a másik, hogy 4-5 év múlva nem sok épkézláb E60 lesz. nagyon csúnyán öregszik és nagyon sokat futnak. sok gond is van velük.
ha már rendbe teszed az E46-ot, akkor nem mindegy? persze coupe értem a váltás lényegét...


az a bajom, hogy imádom és megtartanám/rendbe tenném, csak közben egy coupe, tehát 2 embernek tökéletes, de ha többen vagyunk, kéne még 2 ajtó... Tudom, hogy sok baj van az E60-al, de ez főleg az N52/N53/N54 motoroknak, meg a részecskeszűrős dízelcsodáknak köszönhető, viszont az első benzinesek még M54-el készültek. Szóval vagy rendbe rakom ha meghal, és elfogadom, hogy nem családi autó... vagy el kéne adnom és lecserélni egy touringra, aztán azt rendbe tenni, és sokáig megtartani. Csak az a baj évekre előre nem látok mi lesz család és meló ügyben, ha később úgy alakulna, hogy mennem kell havi 3-4-5 ezer km-t, nem lenne túl sok értelme a sor 6 benzin tankolási költségeivel küzdeni, akkor meg a coupe lenne a jó, mert vennék mellé egy újabb, megbízható kis dízelt, és a coupe maradna hétvégi kincsnek. :) Szóval nagy a dilemma...


jó az M54-el a motor gondot részben kilőtted. de a többi? és az E60-ak legrégebbike készült M54-el. tehát 4-5 év múlva a legfrissebb kiadások is régiek lesznek, így értettem, akkor a 2004-2005-ös E60-ak? rettentő gyorsan amortizálódik az egész bele.
hátha ír még valaki, én így gondolom.


Teljes mértékben igazad van, de ha szerinted van jobb alternatíva, nyugodtan szólj... :D N52-nél hidrotőke, olajpumpa, vízpumpa gondok, N53 meg már közvetlen befecskendezés, tehát nagynyomású szivattyú, porlasztók, kokszosodás... Mennék én dízellel is, de 20-25km-es távokra nem lenne túl ésszerű, részecskeszűrős főleg nem. Részecskeszűrő nélkül is van e60, de azok is csak a 2003-2004-es első modellek.


Egyszer élünk, én a helyedben bevallanám mit kell javítani, gyorsan elpasszolnám és vennék egy 30i-t, minél fiatalabbat, kasztni mindegy, M54-est.Kész passz.

ogre320 Elküldve: 2017-06-11 21:36 E46 motorcsere, megéri?

YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt... :D
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?


azé hülyeség, mert nehezebb lesz eladni, mivel motorcserés. a vevő lehet nem hiszi el, hogy minden cserélve lett.
a másik, hogy a bontott holmik nem tudhatod meddig bírják. tehát ott ülsz majd egy időzített bombán. arról nem is beszélve, hogy az összeszereléskor mennyi gond történhet.
papírozásról nem is beszélve.
szerintem felesleges. de mintha ezt kérdezted volna már FB-s csoportokban is.
a másik, hogy 4-5 év múlva nem sok épkézláb E60 lesz. nagyon csúnyán öregszik és nagyon sokat futnak. sok gond is van velük.
ha már rendbe teszed az E46-ot, akkor nem mindegy? persze coupe értem a váltás lényegét...


az a bajom, hogy imádom és megtartanám/rendbe tenném, csak közben egy coupe, tehát 2 embernek tökéletes, de ha többen vagyunk, kéne még 2 ajtó... Tudom, hogy sok baj van az E60-al, de ez főleg az N52/N53/N54 motoroknak, meg a részecskeszűrős dízelcsodáknak köszönhető, viszont az első benzinesek még M54-el készültek. Szóval vagy rendbe rakom ha meghal, és elfogadom, hogy nem családi autó... vagy el kéne adnom és lecserélni egy touringra, aztán azt rendbe tenni, és sokáig megtartani. Csak az a baj évekre előre nem látok mi lesz család és meló ügyben, ha később úgy alakulna, hogy mennem kell havi 3-4-5 ezer km-t, nem lenne túl sok értelme a sor 6 benzin tankolási költségeivel küzdeni, akkor meg a coupe lenne a jó, mert vennék mellé egy újabb, megbízható kis dízelt, és a coupe maradna hétvégi kincsnek. :) Szóval nagy a dilemma...


jó az M54-el a motor gondot részben kilőtted. de a többi? és az E60-ak legrégebbike készült M54-el. tehát 4-5 év múlva a legfrissebb kiadások is régiek lesznek, így értettem, akkor a 2004-2005-ös E60-ak? rettentő gyorsan amortizálódik az egész bele.
hátha ír még valaki, én így gondolom.


Teljes mértékben igazad van, de ha szerinted van jobb alternatíva, nyugodtan szólj... :D N52-nél hidrotőke, olajpumpa, vízpumpa gondok, N53 meg már közvetlen befecskendezés, tehát nagynyomású szivattyú, porlasztók, kokszosodás... Mennék én dízellel is, de 20-25km-es távokra nem lenne túl ésszerű, részecskeszűrős főleg nem. Részecskeszűrő nélkül is van e60, de azok is csak a 2003-2004-es első modellek.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-10 13:36 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Tegnap megálltam a házunk előtt.Beugrottam valamiért.Fél óra múlva megyek vissza az autóhoz,és látom,hogy valami paraszt leköpködte...
:D Nevetséges,mert még az e46-osokra is irigy a sok bu*i.
:porgosnevetos: Tiszta szánalmasak egyesek.


én meg tegnap mentem, oszt látok egy agyon csilli-villi ezüst E46-ot, oszt nem leköptem? :D
nekem ma volt, penny parkoló, 2 helyen álltam szokás szerint. mellettem egy olyan 98-as civicben csávó, amíg pakoltunk az autóba az ajtó is kinyílt. majd mikor indítottam kaptam egy felfelé mutató hüvelykujjat. :kiraly: remélem nem azt akarta ezzel jelezni, hogy a parasztparkolósok közé csinált egy képet :D


:D A csóka meglepődött volna,ha kiszállsz és szájon csapkodod...
Még jó,hogy te nem vagy olyan.Jól megnevettettél amúgy :D :kiraly:


miért csapkodtam volna szájon? mondom csak remélem nem azért lájkolt, mert közben lőtt egy képet. ha meg csak a durrantó hangja tetszett, az meg ööm-é-bódottá.
mert az autó amúgy tiszta retek :D sajnos a kamion mosó tele volt, pedig előtte akartam lemosatni.


Én magamnak mosom le.Nem engedem,hogy más nyúljon hozzá.A tiéd ráadásul fekete,ha hanyagul mossák le,jól össze is cseszik a lakkot.
Mosási tanácsot(módszert) szívesen adok ha gondolod az autóápolási topikban,csak jelezd.
Otthon is kivitelezhető.Lehet,hogy csinálok is majd egy ilyen videót.


tudod mennyit nyúlnak az autóhoz? gőzborotva-aktívhab-gőzborotva-slagos öblítés. csak a víz és a hab éri a kasznit.
nekem amúgy is rá férne egy polír a gépre, de nem nagyon tudok normális szakembert a közelben.
sajnos az ápolásos topic nem jó, mert anno amikor az előző neveddel gondok voltak és törölve lett, akkor több topic összeomlott, de ezt már írtam. jeleztem a górének, hogy valamit csináljon már vele, hogy újra használható legyen. de úgy látszik nem igazán foglalkozik vele, a képfeltöltés sem működik.
szóval én azt mondom, ha van időd egy részletes leírást csinálj meg word-ben, mihez milyen kendőt használsz, és anyagot, tisztítószert, aztán ha újra jó lesz a topic, csak be kell másolni oda.


Van a Boll-nak 2 terméke.
Boll B100 egylépcsős polírpaszta 250 ml,és a Boll B200 hologram eltávolító, fényesítő paszta 250 ml.Ezek kijönnek kb 5000 ft-ból.Kézzel,mikroszálas ruhával meg lehet csinálni az autód pikk-pakkra otthon.Igaz,kell rajta melózni.De spórolnál sok pénzt.Elöször az egylépcsős pasztával átdörzsölni a verdát kézzel,majd a hologram mentesítővel.Ezután olyan szép lenne,hogy nem ismernél rá.A tiéd nem olyan leharcolt autó,nem kell oda gépi polír.Kézzel gyönyörűre meg lehet az csinálni olcsón is.Ezeket a szereket javaslom otthonra kézi polírhoz.
Waxolásra legvégül egy másik olcsó,és jó szert ajánlok,ez a Farecla G3 Wax Premium Liquid Protection.Ez is kijön 5000 ft környékén,és sok kezelésre elég.Ráadásul tartós védelmet is ad a lakknak.


a fekete előnye, hogy koszosan és karcosan is fényképen nem úgy mutat, hanem sokkal jobban. hidd el közelről nem olyan jó. vittem már gépi polírra, egy haver foglalkozott vele, ő is azt mondta teljesen jó állapotú. viszont sokkal jobb nem lett, kicsit mélyebb lett a fekete, de a karcok ott voltak, amit a mosóban szedtem össze, sajnos 2x el kellett mennem. tehát ilyen kis polír nekem nem elég, mert a srácé sem volt elég, igaz tán olyan 8ezrem bánta csak.
meg őszinte leszek, azért nem mosom magamnak sem, mert az nekem több óra. a kamionmosóba meg 10 perc. egy normális polír egy szakinak 5-6 óra alsó hangon, aki ettől kevesebbé vállalja, az nem munka. na én meg ennyit nem akarok vele kínlódni, mert sem tapasztalatom nincs, sem idegrendszerem hozzá. ha valaki 15-20ezerért megcsinálja én nem bánom, de az tényleg tökéletes legyen.


Inkább 40 000-60 000 a normális gépi polír,ami olyan 16 óra meló.
Vidd hozzá például ha tökéleteset szeretnél:
http://polirmasters.5mp.eu/web...BJY5UvaZKK
Itt fórumozik is:
https://prohardver.hu/tema/aut..._1-50.html


őt ismerem, biztos adna kedvezményt :) csak ő nem a közelemben van.


Én simán utaznék mondjuk annyit.De nekem elég a kézi polírozás az autómon,amit magamnak csinálok,plusz a waxolás.Ha lenne ilyenre pénzem,akkor profihoz vinném,mint akit ajánlottam.Az összes többi csak pénzkidobás.Ez igaz hogy drága,de legalább tényleg kijönne az összes karc.



YELLOW Elküldve: 2017-06-10 13:30 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Tegnap megálltam a házunk előtt.Beugrottam valamiért.Fél óra múlva megyek vissza az autóhoz,és látom,hogy valami paraszt leköpködte...
:D Nevetséges,mert még az e46-osokra is irigy a sok bu*i.
:porgosnevetos: Tiszta szánalmasak egyesek.


én meg tegnap mentem, oszt látok egy agyon csilli-villi ezüst E46-ot, oszt nem leköptem? :D
nekem ma volt, penny parkoló, 2 helyen álltam szokás szerint. mellettem egy olyan 98-as civicben csávó, amíg pakoltunk az autóba az ajtó is kinyílt. majd mikor indítottam kaptam egy felfelé mutató hüvelykujjat. :kiraly: remélem nem azt akarta ezzel jelezni, hogy a parasztparkolósok közé csinált egy képet :D


:D A csóka meglepődött volna,ha kiszállsz és szájon csapkodod...
Még jó,hogy te nem vagy olyan.Jól megnevettettél amúgy :D :kiraly:


miért csapkodtam volna szájon? mondom csak remélem nem azért lájkolt, mert közben lőtt egy képet. ha meg csak a durrantó hangja tetszett, az meg ööm-é-bódottá.
mert az autó amúgy tiszta retek :D sajnos a kamion mosó tele volt, pedig előtte akartam lemosatni.


Én magamnak mosom le.Nem engedem,hogy más nyúljon hozzá.A tiéd ráadásul fekete,ha hanyagul mossák le,jól össze is cseszik a lakkot.
Mosási tanácsot(módszert) szívesen adok ha gondolod az autóápolási topikban,csak jelezd.
Otthon is kivitelezhető.Lehet,hogy csinálok is majd egy ilyen videót.


tudod mennyit nyúlnak az autóhoz? gőzborotva-aktívhab-gőzborotva-slagos öblítés. csak a víz és a hab éri a kasznit.
nekem amúgy is rá férne egy polír a gépre, de nem nagyon tudok normális szakembert a közelben.
sajnos az ápolásos topic nem jó, mert anno amikor az előző neveddel gondok voltak és törölve lett, akkor több topic összeomlott, de ezt már írtam. jeleztem a górének, hogy valamit csináljon már vele, hogy újra használható legyen. de úgy látszik nem igazán foglalkozik vele, a képfeltöltés sem működik.
szóval én azt mondom, ha van időd egy részletes leírást csinálj meg word-ben, mihez milyen kendőt használsz, és anyagot, tisztítószert, aztán ha újra jó lesz a topic, csak be kell másolni oda.


Van a Boll-nak 2 terméke.
Boll B100 egylépcsős polírpaszta 250 ml,és a Boll B200 hologram eltávolító, fényesítő paszta 250 ml.Ezek kijönnek kb 5000 ft-ból.Kézzel,mikroszálas ruhával meg lehet csinálni az autód pikk-pakkra otthon.Igaz,kell rajta melózni.De spórolnál sok pénzt.Elöször az egylépcsős pasztával átdörzsölni a verdát kézzel,majd a hologram mentesítővel.Ezután olyan szép lenne,hogy nem ismernél rá.A tiéd nem olyan leharcolt autó,nem kell oda gépi polír.Kézzel gyönyörűre meg lehet az csinálni olcsón is.Ezeket a szereket javaslom otthonra kézi polírhoz.
Waxolásra legvégül egy másik olcsó,és jó szert ajánlok,ez a Farecla G3 Wax Premium Liquid Protection.Ez is kijön 5000 ft környékén,és sok kezelésre elég.Ráadásul tartós védelmet is ad a lakknak.


a fekete előnye, hogy koszosan és karcosan is fényképen nem úgy mutat, hanem sokkal jobban. hidd el közelről nem olyan jó. vittem már gépi polírra, egy haver foglalkozott vele, ő is azt mondta teljesen jó állapotú. viszont sokkal jobb nem lett, kicsit mélyebb lett a fekete, de a karcok ott voltak, amit a mosóban szedtem össze, sajnos 2x el kellett mennem. tehát ilyen kis polír nekem nem elég, mert a srácé sem volt elég, igaz tán olyan 8ezrem bánta csak.
meg őszinte leszek, azért nem mosom magamnak sem, mert az nekem több óra. a kamionmosóba meg 10 perc. egy normális polír egy szakinak 5-6 óra alsó hangon, aki ettől kevesebbé vállalja, az nem munka. na én meg ennyit nem akarok vele kínlódni, mert sem tapasztalatom nincs, sem idegrendszerem hozzá. ha valaki 15-20ezerért megcsinálja én nem bánom, de az tényleg tökéletes legyen.


Inkább 40 000-60 000 a normális gépi polír,ami olyan 16 óra meló.
Vidd hozzá például ha tökéleteset szeretnél:
http://polirmasters.5mp.eu/web...BJY5UvaZKK
Itt fórumozik is:
https://prohardver.hu/tema/aut..._1-50.html


őt ismerem, biztos adna kedvezményt :) csak ő nem a közelemben van.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-10 13:21 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Tegnap megálltam a házunk előtt.Beugrottam valamiért.Fél óra múlva megyek vissza az autóhoz,és látom,hogy valami paraszt leköpködte...
:D Nevetséges,mert még az e46-osokra is irigy a sok bu*i.
:porgosnevetos: Tiszta szánalmasak egyesek.


én meg tegnap mentem, oszt látok egy agyon csilli-villi ezüst E46-ot, oszt nem leköptem? :D
nekem ma volt, penny parkoló, 2 helyen álltam szokás szerint. mellettem egy olyan 98-as civicben csávó, amíg pakoltunk az autóba az ajtó is kinyílt. majd mikor indítottam kaptam egy felfelé mutató hüvelykujjat. :kiraly: remélem nem azt akarta ezzel jelezni, hogy a parasztparkolósok közé csinált egy képet :D


:D A csóka meglepődött volna,ha kiszállsz és szájon csapkodod...
Még jó,hogy te nem vagy olyan.Jól megnevettettél amúgy :D :kiraly:


miért csapkodtam volna szájon? mondom csak remélem nem azért lájkolt, mert közben lőtt egy képet. ha meg csak a durrantó hangja tetszett, az meg ööm-é-bódottá.
mert az autó amúgy tiszta retek :D sajnos a kamion mosó tele volt, pedig előtte akartam lemosatni.


Én magamnak mosom le.Nem engedem,hogy más nyúljon hozzá.A tiéd ráadásul fekete,ha hanyagul mossák le,jól össze is cseszik a lakkot.
Mosási tanácsot(módszert) szívesen adok ha gondolod az autóápolási topikban,csak jelezd.
Otthon is kivitelezhető.Lehet,hogy csinálok is majd egy ilyen videót.


tudod mennyit nyúlnak az autóhoz? gőzborotva-aktívhab-gőzborotva-slagos öblítés. csak a víz és a hab éri a kasznit.
nekem amúgy is rá férne egy polír a gépre, de nem nagyon tudok normális szakembert a közelben.
sajnos az ápolásos topic nem jó, mert anno amikor az előző neveddel gondok voltak és törölve lett, akkor több topic összeomlott, de ezt már írtam. jeleztem a górének, hogy valamit csináljon már vele, hogy újra használható legyen. de úgy látszik nem igazán foglalkozik vele, a képfeltöltés sem működik.
szóval én azt mondom, ha van időd egy részletes leírást csinálj meg word-ben, mihez milyen kendőt használsz, és anyagot, tisztítószert, aztán ha újra jó lesz a topic, csak be kell másolni oda.


Van a Boll-nak 2 terméke.
Boll B100 egylépcsős polírpaszta 250 ml,és a Boll B200 hologram eltávolító, fényesítő paszta 250 ml.Ezek kijönnek kb 5000 ft-ból.Kézzel,mikroszálas ruhával meg lehet csinálni az autód pikk-pakkra otthon.Igaz,kell rajta melózni.De spórolnál sok pénzt.Elöször az egylépcsős pasztával átdörzsölni a verdát kézzel,majd a hologram mentesítővel.Ezután olyan szép lenne,hogy nem ismernél rá.A tiéd nem olyan leharcolt autó,nem kell oda gépi polír.Kézzel gyönyörűre meg lehet az csinálni olcsón is.Ezeket a szereket javaslom otthonra kézi polírhoz.
Waxolásra legvégül egy másik olcsó,és jó szert ajánlok,ez a Farecla G3 Wax Premium Liquid Protection.Ez is kijön 5000 ft környékén,és sok kezelésre elég.Ráadásul tartós védelmet is ad a lakknak.


a fekete előnye, hogy koszosan és karcosan is fényképen nem úgy mutat, hanem sokkal jobban. hidd el közelről nem olyan jó. vittem már gépi polírra, egy haver foglalkozott vele, ő is azt mondta teljesen jó állapotú. viszont sokkal jobb nem lett, kicsit mélyebb lett a fekete, de a karcok ott voltak, amit a mosóban szedtem össze, sajnos 2x el kellett mennem. tehát ilyen kis polír nekem nem elég, mert a srácé sem volt elég, igaz tán olyan 8ezrem bánta csak.
meg őszinte leszek, azért nem mosom magamnak sem, mert az nekem több óra. a kamionmosóba meg 10 perc. egy normális polír egy szakinak 5-6 óra alsó hangon, aki ettől kevesebbé vállalja, az nem munka. na én meg ennyit nem akarok vele kínlódni, mert sem tapasztalatom nincs, sem idegrendszerem hozzá. ha valaki 15-20ezerért megcsinálja én nem bánom, de az tényleg tökéletes legyen.


Inkább 40 000-60 000 a normális gépi polír,ami olyan 16 óra meló.
Vidd hozzá például ha tökéleteset szeretnél:
http://polirmasters.5mp.eu/web...BJY5UvaZKK
Itt fórumozik is:
https://prohardver.hu/tema/aut..._1-50.html

YELLOW Elküldve: 2017-06-10 11:22 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Tegnap megálltam a házunk előtt.Beugrottam valamiért.Fél óra múlva megyek vissza az autóhoz,és látom,hogy valami paraszt leköpködte...
:D Nevetséges,mert még az e46-osokra is irigy a sok bu*i.
:porgosnevetos: Tiszta szánalmasak egyesek.


én meg tegnap mentem, oszt látok egy agyon csilli-villi ezüst E46-ot, oszt nem leköptem? :D
nekem ma volt, penny parkoló, 2 helyen álltam szokás szerint. mellettem egy olyan 98-as civicben csávó, amíg pakoltunk az autóba az ajtó is kinyílt. majd mikor indítottam kaptam egy felfelé mutató hüvelykujjat. :kiraly: remélem nem azt akarta ezzel jelezni, hogy a parasztparkolósok közé csinált egy képet :D


:D A csóka meglepődött volna,ha kiszállsz és szájon csapkodod...
Még jó,hogy te nem vagy olyan.Jól megnevettettél amúgy :D :kiraly:


miért csapkodtam volna szájon? mondom csak remélem nem azért lájkolt, mert közben lőtt egy képet. ha meg csak a durrantó hangja tetszett, az meg ööm-é-bódottá.
mert az autó amúgy tiszta retek :D sajnos a kamion mosó tele volt, pedig előtte akartam lemosatni.


Én magamnak mosom le.Nem engedem,hogy más nyúljon hozzá.A tiéd ráadásul fekete,ha hanyagul mossák le,jól össze is cseszik a lakkot.
Mosási tanácsot(módszert) szívesen adok ha gondolod az autóápolási topikban,csak jelezd.
Otthon is kivitelezhető.Lehet,hogy csinálok is majd egy ilyen videót.


tudod mennyit nyúlnak az autóhoz? gőzborotva-aktívhab-gőzborotva-slagos öblítés. csak a víz és a hab éri a kasznit.
nekem amúgy is rá férne egy polír a gépre, de nem nagyon tudok normális szakembert a közelben.
sajnos az ápolásos topic nem jó, mert anno amikor az előző neveddel gondok voltak és törölve lett, akkor több topic összeomlott, de ezt már írtam. jeleztem a górének, hogy valamit csináljon már vele, hogy újra használható legyen. de úgy látszik nem igazán foglalkozik vele, a képfeltöltés sem működik.
szóval én azt mondom, ha van időd egy részletes leírást csinálj meg word-ben, mihez milyen kendőt használsz, és anyagot, tisztítószert, aztán ha újra jó lesz a topic, csak be kell másolni oda.


Van a Boll-nak 2 terméke.
Boll B100 egylépcsős polírpaszta 250 ml,és a Boll B200 hologram eltávolító, fényesítő paszta 250 ml.Ezek kijönnek kb 5000 ft-ból.Kézzel,mikroszálas ruhával meg lehet csinálni az autód pikk-pakkra otthon.Igaz,kell rajta melózni.De spórolnál sok pénzt.Elöször az egylépcsős pasztával átdörzsölni a verdát kézzel,majd a hologram mentesítővel.Ezután olyan szép lenne,hogy nem ismernél rá.A tiéd nem olyan leharcolt autó,nem kell oda gépi polír.Kézzel gyönyörűre meg lehet az csinálni olcsón is.Ezeket a szereket javaslom otthonra kézi polírhoz.
Waxolásra legvégül egy másik olcsó,és jó szert ajánlok,ez a Farecla G3 Wax Premium Liquid Protection.Ez is kijön 5000 ft környékén,és sok kezelésre elég.Ráadásul tartós védelmet is ad a lakknak.


a fekete előnye, hogy koszosan és karcosan is fényképen nem úgy mutat, hanem sokkal jobban. hidd el közelről nem olyan jó. vittem már gépi polírra, egy haver foglalkozott vele, ő is azt mondta teljesen jó állapotú. viszont sokkal jobb nem lett, kicsit mélyebb lett a fekete, de a karcok ott voltak, amit a mosóban szedtem össze, sajnos 2x el kellett mennem. tehát ilyen kis polír nekem nem elég, mert a srácé sem volt elég, igaz tán olyan 8ezrem bánta csak.
meg őszinte leszek, azért nem mosom magamnak sem, mert az nekem több óra. a kamionmosóba meg 10 perc. egy normális polír egy szakinak 5-6 óra alsó hangon, aki ettől kevesebbé vállalja, az nem munka. na én meg ennyit nem akarok vele kínlódni, mert sem tapasztalatom nincs, sem idegrendszerem hozzá. ha valaki 15-20ezerért megcsinálja én nem bánom, de az tényleg tökéletes legyen.

Pocses Elküldve: 2017-06-09 07:02 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.


a tiéd eléggé másabb, régebbi, ott nem volt szükség adaptáció törlésre :wink:


Jó ez a kőkori blokk, szeressük! :kiraly:


csináltak volna neki egy kicsit pofásabb motorburkolatot, semmi gond nem lenne a motortérben. mondjuk az M44 azért már picit jobban néz ki odabent. csak kár, hogy E46-ba nem építették őket gyárilag.


Szerelőm mondása, elporladhat az autó a motor körül, ha van hová bedugni a kulcsot ez a blokk indulni fog. :roll: :wink:

YELLOW Elküldve: 2017-06-09 06:46 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.


a tiéd eléggé másabb, régebbi, ott nem volt szükség adaptáció törlésre :wink:


Jó ez a kőkori blokk, szeressük! :kiraly:


csináltak volna neki egy kicsit pofásabb motorburkolatot, semmi gond nem lenne a motortérben. mondjuk az M44 azért már picit jobban néz ki odabent. csak kár, hogy E46-ba nem építették őket gyárilag.