Összesen 5992 találat
YELLOW
Elküldve: 2021-08-25 21:04 Társalgó
Bitu79 írta:
Önkiszolgáló mosóba járok,ahol ozmózisos öblítővíz van.
A gondom a következő: Ugrál az ablaktörlő,olyan mintha tapadna az üveghez...
Ablakmosó folyadékkal(nyári bogároldós szélvédőmosó) befúlyom,akkor szépen siklik.Sima csapvízzel lelocsomom,utána is szépen töröl.De ha az autómosóban lemosom,és kiállásnál bekapcsolom a törlőt,akkor elkezd rezegni az ablaktörlő,majd kiszakad a helyéről...A mosóban azt mondják nincs semmi a vízben...De én nagyon gyanakszom arra mostmár.Hónapok óta zavar ez.A mechanika nem sérült,és a lapátok is újak.Mi lehet a baj?Ti nem tapasztaltatok hasonlót?A szélvédő patyolat tiszta,nincs rajta semmi,még viasz sem.Degreaserrel is átmostam.Ez zsírtalanító ugye.A karok dőlésszögét esetleg lehet állítani valahogy?Én úgylátom nem lehet ilyet.Várom a válaszokat.
pedig ez tipikusan viasz szerű dolog, csak valami rossz anyag.
de lehet állítani a dőlésszöget a lapátnak. a "bosch" karra, ahogy visszahajlik J alakban, oda van egy spéci eszköz, amit oda kell rakni és egy szerszámmal lehet rajta tekerni. ezzel lehet szöget módosítani. vannak hivatalos értékek is. a neten találni ilyeneket.

Bitu79
Elküldve: 2021-08-25 20:28 Társalgó
Önkiszolgáló mosóba járok,ahol ozmózisos öblítővíz van.
A gondom a következő: Ugrál az ablaktörlő,olyan mintha tapadna az üveghez...
Ablakmosó folyadékkal(nyári bogároldós szélvédőmosó) befúlyom,akkor szépen siklik.Sima csapvízzel lelocsomom,utána is szépen töröl.De ha az autómosóban lemosom,és kiállásnál bekapcsolom a törlőt,akkor elkezd rezegni az ablaktörlő,majd kiszakad a helyéről...A mosóban azt mondják nincs semmi a vízben...De én nagyon gyanakszom arra mostmár.Hónapok óta zavar ez.A mechanika nem sérült,és a lapátok is újak.Mi lehet a baj?Ti nem tapasztaltatok hasonlót?A szélvédő patyolat tiszta,nincs rajta semmi,még viasz sem.Degreaserrel is átmostam.Ez zsírtalanító ugye.A karok dőlésszögét esetleg lehet állítani valahogy?Én úgylátom nem lehet ilyet.Várom a válaszokat.
Bitu79
Elküldve: 2021-07-22 09:00 Futómû és hibái
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
https://www.schmiedmann.hu/hu/...51095271TR
https://www.schmiedmann.hu/hu/...52241254JP
Srácok ezek jók lesznek a kocsimhoz?
n40-es a motorkódja ugye.Ezek cseréje kijön egy 20-asból.Két szilent a stabrudhoz,és 2 darab kutyacsont ugye.Ezekhez nem találtam szilentet külön.
valószínű jó lesz. a kutyacsonthoz nincs külön szilent. mármint nem cserélhető. persze van, aki megoldja.
Köszi.Holnap elviszem és megnézzük melyik zöröghet ezek közül.
Megnézettem alul a gépet és sehol nem találtak hibát...Azt mondták h. használjam mert ez egy jó gép.BMW márkaszervízben voltam vele amúgy,ott nézték át.(Schneider Pécs)Esetleg a lengéscsillapítókra gondolok még,hogy valamelyik csinálja a 4 közül...De ha rossz lenne gondolom valamelyik,akkor állandóan zörögne rossz úton.A nyiszorgó hang csak bizonyos úthibákon jön elő.Rázópadra felraknák nekem 7 000-ért máshol.Márkaszervízbwen meg sem kérdeztem inkább :D De tavaly voltam műszakin ugye,és ott sem hallottam semmit kívülről amikor rázópadon volt,mert már tavaly is megvolt ez a fura néha nyöszörgő hang.Zavar,hogy nem tudom mi csinálja...Márkaszervízben a srácok megrángatták a lengőkarokat,és szemrevételezték a szilenteket,meg a kerekeket is megvizsgálták.Semmi sem lötyögött,vagy lógott...Meg is dícsérték a kocsim a srácok.
jah csak súly alatt más. meg kellett volna emelni és úgy is megnézni. ;)
Meg volt emelve,úgy nézték meg az alját,lógtak a kerekei szegénynek :D
Csáposra tették úgy értem.
Bitu79
Elküldve: 2021-07-21 23:30 Futómû és hibái
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
https://www.schmiedmann.hu/hu/...51095271TR
https://www.schmiedmann.hu/hu/...52241254JP
Srácok ezek jók lesznek a kocsimhoz?
n40-es a motorkódja ugye.Ezek cseréje kijön egy 20-asból.Két szilent a stabrudhoz,és 2 darab kutyacsont ugye.Ezekhez nem találtam szilentet külön.
valószínű jó lesz. a kutyacsonthoz nincs külön szilent. mármint nem cserélhető. persze van, aki megoldja.
Köszi.Holnap elviszem és megnézzük melyik zöröghet ezek közül.
Megnézettem alul a gépet és sehol nem találtak hibát...Azt mondták h. használjam mert ez egy jó gép.BMW márkaszervízben voltam vele amúgy,ott nézték át.(Schneider Pécs)Esetleg a lengéscsillapítókra gondolok még,hogy valamelyik csinálja a 4 közül...De ha rossz lenne gondolom valamelyik,akkor állandóan zörögne rossz úton.A nyiszorgó hang csak bizonyos úthibákon jön elő.Rázópadra felraknák nekem 7 000-ért máshol.Márkaszervízbwen meg sem kérdeztem inkább :D De tavaly voltam műszakin ugye,és ott sem hallottam semmit kívülről amikor rázópadon volt,mert már tavaly is megvolt ez a fura néha nyöszörgő hang.Zavar,hogy nem tudom mi csinálja...Márkaszervízben a srácok megrángatták a lengőkarokat,és szemrevételezték a szilenteket,meg a kerekeket is megvizsgálták.Semmi sem lötyögött,vagy lógott...Meg is dícsérték a kocsim a srácok.
jah csak súly alatt más. meg kellett volna emelni és úgy is megnézni. ;)
Meg volt emelve,úgy nézték meg az alját,lógtak a kerekei szegénynek :D
YELLOW
Elküldve: 2021-07-21 18:58 Futómû és hibái
Bitu79 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
https://www.schmiedmann.hu/hu/...51095271TR
https://www.schmiedmann.hu/hu/...52241254JP
Srácok ezek jók lesznek a kocsimhoz?
n40-es a motorkódja ugye.Ezek cseréje kijön egy 20-asból.Két szilent a stabrudhoz,és 2 darab kutyacsont ugye.Ezekhez nem találtam szilentet külön.
valószínű jó lesz. a kutyacsonthoz nincs külön szilent. mármint nem cserélhető. persze van, aki megoldja.
Köszi.Holnap elviszem és megnézzük melyik zöröghet ezek közül.
Megnézettem alul a gépet és sehol nem találtak hibát...Azt mondták h. használjam mert ez egy jó gép.BMW márkaszervízben voltam vele amúgy,ott nézték át.(Schneider Pécs)Esetleg a lengéscsillapítókra gondolok még,hogy valamelyik csinálja a 4 közül...De ha rossz lenne gondolom valamelyik,akkor állandóan zörögne rossz úton.A nyiszorgó hang csak bizonyos úthibákon jön elő.Rázópadra felraknák nekem 7 000-ért máshol.Márkaszervízbwen meg sem kérdeztem inkább :D De tavaly voltam műszakin ugye,és ott sem hallottam semmit kívülről amikor rázópadon volt,mert már tavaly is megvolt ez a fura néha nyöszörgő hang.Zavar,hogy nem tudom mi csinálja...Márkaszervízben a srácok megrángatták a lengőkarokat,és szemrevételezték a szilenteket,meg a kerekeket is megvizsgálták.Semmi sem lötyögött,vagy lógott...Meg is dícsérték a kocsim a srácok.
jah csak súly alatt más. meg kellett volna emelni és úgy is megnézni. ;)
Bitu79
Elküldve: 2021-07-21 17:20 Futómû és hibái
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
https://www.schmiedmann.hu/hu/...51095271TR
https://www.schmiedmann.hu/hu/...52241254JP
Srácok ezek jók lesznek a kocsimhoz?
n40-es a motorkódja ugye.Ezek cseréje kijön egy 20-asból.Két szilent a stabrudhoz,és 2 darab kutyacsont ugye.Ezekhez nem találtam szilentet külön.
valószínű jó lesz. a kutyacsonthoz nincs külön szilent. mármint nem cserélhető. persze van, aki megoldja.
Köszi.Holnap elviszem és megnézzük melyik zöröghet ezek közül.
Megnézettem alul a gépet és sehol nem találtak hibát...Azt mondták h. használjam mert ez egy jó gép.BMW márkaszervízben voltam vele amúgy,ott nézték át.(Schneider Pécs)Esetleg a lengéscsillapítókra gondolok még,hogy valamelyik csinálja a 4 közül...De ha rossz lenne gondolom valamelyik,akkor állandóan zörögne rossz úton.A nyiszorgó hang csak bizonyos úthibákon jön elő.Rázópadra felraknák nekem 7 000-ért máshol.Márkaszervízbwen meg sem kérdeztem inkább :D De tavaly voltam műszakin ugye,és ott sem hallottam semmit kívülről amikor rázópadon volt,mert már tavaly is megvolt ez a fura néha nyöszörgő hang.Zavar,hogy nem tudom mi csinálja...Márkaszervízben a srácok megrángatták a lengőkarokat,és szemrevételezték a szilenteket,meg a kerekeket is megvizsgálták.Semmi sem lötyögött,vagy lógott...Meg is dícsérték a kocsim a srácok.
YELLOW
Elküldve: 2021-07-15 17:57 Fûtés - Klíma
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?
fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.
Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)
javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.
A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű
azért tudsz meleget csinálni, mert melegen alapesetben is nyitva van.
azt nézd meg, hogy megfogod azt a két hengeres csapot, aztán belül menjen a befúvás és valaki tekerje a középső rostélyt piros, majd kék állásba. a hőfokot is lehet állítani kell majd közben. de a lényeg, hogy ha nem érzel semmit, akkor nem zár el. vagy lehet érzel és félig elzár, de az sem jó.
amikor az ember hűtőfolyadékot cserél és légtelenít, pont azért kell fűtésre tenni, mert amikor indítod a motort, akkor a fűtéscsap elzár és akkor nem keringetné ott a vizet, azaz a levegő ott marad. de ha melegre állítod, akkor kinyit és elkezdi ott is forgatni a vizet.
Nos azt hiszem mindenképp cserélnem kell. Szétszedtem. A nagyobbik henger egy villanymotor,ami egy ügyes mágneses megoldással hajt a víztérben lévő kis lapátot. ezzel nem volt baj. A kisebb henger az egy elektromágnes. Ez a fűtéscsap. Mikor széthúztam,akkor láttam,hogy van benne egy nagyobb spec formájú gumitömítés ,amely úgy szét volt esve,hogy vissza sem tudtam rakni.Így is működik,de szerintem ez a tönítés hivatott kizárni a vizet az elektromágnes tekercs részéből.Összeraktam,kifelé nem folyik,de az alap jelenség ugyanaz,és gondolom hosszabb távon tönkre fog menni a mágnes a bejutó folyadéktól.És a fentieket figyelembe véve bontott eleve ki van zárva.
igen úgy van, van egy másodlagos keringető. jellemzően az is rossz szokott lenni.
neked valószínű maga a szelep van beállva, de mivel beállt, az azt jelenti, hogy mindig nyitva van. tehát valamiért már korábban nem húzta be a tekercs. vagy lehet nincs beállva, csak most sem húzza a be a tekercs, ezért a szelep nyitva marad.
akela
Elküldve: 2021-07-15 09:11 Fûtés - Klíma
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?
fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.
Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)
javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.
A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű
azért tudsz meleget csinálni, mert melegen alapesetben is nyitva van.
azt nézd meg, hogy megfogod azt a két hengeres csapot, aztán belül menjen a befúvás és valaki tekerje a középső rostélyt piros, majd kék állásba. a hőfokot is lehet állítani kell majd közben. de a lényeg, hogy ha nem érzel semmit, akkor nem zár el. vagy lehet érzel és félig elzár, de az sem jó.
amikor az ember hűtőfolyadékot cserél és légtelenít, pont azért kell fűtésre tenni, mert amikor indítod a motort, akkor a fűtéscsap elzár és akkor nem keringetné ott a vizet, azaz a levegő ott marad. de ha melegre állítod, akkor kinyit és elkezdi ott is forgatni a vizet.
Nos azt hiszem mindenképp cserélnem kell. Szétszedtem. A nagyobbik henger egy villanymotor,ami egy ügyes mágneses megoldással hajt a víztérben lévő kis lapátot. ezzel nem volt baj. A kisebb henger az egy elektromágnes. Ez a fűtéscsap. Mikor széthúztam,akkor láttam,hogy van benne egy nagyobb spec formájú gumitömítés ,amely úgy szét volt esve,hogy vissza sem tudtam rakni.Így is működik,de szerintem ez a tönítés hivatott kizárni a vizet az elektromágnes tekercs részéből.Összeraktam,kifelé nem folyik,de az alap jelenség ugyanaz,és gondolom hosszabb távon tönkre fog menni a mágnes a bejutó folyadéktól.És a fentieket figyelembe véve bontott eleve ki van zárva.
YELLOW
Elküldve: 2021-07-14 22:29 Fûtés - Klíma
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?
fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.
Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)
javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.
A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű
azért tudsz meleget csinálni, mert melegen alapesetben is nyitva van.
azt nézd meg, hogy megfogod azt a két hengeres csapot, aztán belül menjen a befúvás és valaki tekerje a középső rostélyt piros, majd kék állásba. a hőfokot is lehet állítani kell majd közben. de a lényeg, hogy ha nem érzel semmit, akkor nem zár el. vagy lehet érzel és félig elzár, de az sem jó.
amikor az ember hűtőfolyadékot cserél és légtelenít, pont azért kell fűtésre tenni, mert amikor indítod a motort, akkor a fűtéscsap elzár és akkor nem keringetné ott a vizet, azaz a levegő ott marad. de ha melegre állítod, akkor kinyit és elkezdi ott is forgatni a vizet.
YELLOW
Elküldve: 2021-06-20 22:19 320d Motor
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
Vásárlás előtt állok, a kiszemelt példányban egy N47D20C kódú motor van.
Valakinek esetleg van róla bővebb információja, hogy a C jelzés a végén mit takar? Miben másabb mint a sima N47D20 kódú motor?
a blokk több teljesítmény fokozatban létezik, én úgy tudom azt jelöli a végén.
de nem kizárt, hogy módosítást.
Közben utána érdeklődtem, és annyit megtudtam hogy nincs visszahívás ezekre a motorokra. Gondolom már módosítitt szívósor és EGR került bele.
látom megvetted... :)