Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Benyo89 Elküldve: 2016-10-15 20:12 Tempomat - utólag?

YELLOW írta:
Tano írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Utólag tetettem a tempomatot a kocsiba. Az lenne a kérdésem hogy meg lehet adni valahol hogy ha gombbal gyorsítok akkor az milyen gázpedál állásnak feleljen meg? A mostanit elég kevésnek érzem.
Ha hülyeséget kérdeztem akkor bocsi.
Köszönöm!


Szerintem nem. Egy 16i-től többet ne is várj.:mrgreen:


pedig az enyém gombnyomkodásra jobban gyorsul, mintha a gázt nyomnám. igaz gyorsan kell nyomkodni, de tényleg jobban gyorsul. nem tudom mitől függ.
talán az lehet, hogy a tempomat egyik hátránya, ami miatt általában növekszik a fogyasztás, hogy a legrövidebb időn belül akarja elérni a kívánt sebességet.
én kipróbáltam, a korábban beállított 90-et, hamarabb eléri 50-ről, ha megnyomom ugye a tempomat memóriát, mint amikor tempomat nélkül gyorsítok. akár padlózva, akár követve a fordulatot gázzal.




Igen szerintem is ez lenne a normális ha gyorsan akarná elérni. Akkor ncs expertben nincs ilyesmi beállítás szerinted?
Köszi!:)

YELLOW Elküldve: 2016-10-15 20:04 Tempomat - utólag?

Tano írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Utólag tetettem a tempomatot a kocsiba. Az lenne a kérdésem hogy meg lehet adni valahol hogy ha gombbal gyorsítok akkor az milyen gázpedál állásnak feleljen meg? A mostanit elég kevésnek érzem.
Ha hülyeséget kérdeztem akkor bocsi.
Köszönöm!


Szerintem nem. Egy 16i-től többet ne is várj.:mrgreen:


pedig az enyém gombnyomkodásra jobban gyorsul, mintha a gázt nyomnám. igaz gyorsan kell nyomkodni, de tényleg jobban gyorsul. nem tudom mitől függ.
talán az lehet, hogy a tempomat egyik hátránya, ami miatt általában növekszik a fogyasztás, hogy a legrövidebb időn belül akarja elérni a kívánt sebességet.
én kipróbáltam, a korábban beállított 90-et, hamarabb eléri 50-ről, ha megnyomom ugye a tempomat memóriát, mint amikor tempomat nélkül gyorsítok. akár padlózva, akár követve a fordulatot gázzal.

gueszka Elküldve: 2016-10-15 19:59 Motor-váltó

gueszka írta:
tusi_ írta:
gueszka írta:
tusi_ írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta:
Sziasztok,

Idén vásároltam egy E90 LCI 100kw N47D20C, manuál váltós bmw-t. 200Ekm-vel.
Van egy parajelenség, amit az autó produkál, emiatt nemsokára viszem is szerelőhöz, mert úgyis esedékes már az olajcsere... De érdekelne a véleményetek, hogy mi lehet az, mi okozhatja.

A probléma: az autó, időnként, részterhelésen (tehát nem padlógáznál) kb 1800-as fordulattól rángat/torpan piciket egészen 2400-ig utána teljesen megszűnik, de pont 2400-tól és mindíg. Ilyenkor a fordulatszámmérő és a fogyasztásmérő piciket ugrál...
Az adott rpm-em sávon kívül semmi, alapjárat nem ingadozik. Nagyon ritkán előfordul hogy mielőtt meglódúlna ránt, de nagyon ritkán. Van, hogy nem jön elő ez a probléma, nem csinálja, az esetek 30%-ban.

Vásárlás után a kötelező olajcserén kívül volt:
- kettőstömegű és kuplung csere,
- vezérlés teljes cseréje (márkaszervízben)
- Illetve, a szívóoldal takarítása (nem emlékszem, hogy EGR is...)
Diag:
- Befecskendezők be lettek mérve, nincs velük gond.
- Egyedül a részecskeszűrőt dobta hibának a comp, de nem a fedélzeti, ezt most szeretném majd orvosoltatni.
- Az autó amúgy nem füstöl, nekem érzésre húz rendesen... (Már amennyire egy 18dezső húzhat)...
- olajat egy centit sem eszik


video a jelenségről, hallani lehet inkább (nem forgalmas helyen vettem fel): https://www.youtube.com/watch?v=nHLrTP328KY


Elnézést a hosszadalmas leírásért.
Köszönöm ha elolvastátok,
G


EGR-t akartam mondani. nekünk off autó, igaz benyás, hasonlatos a dolog és ot is az EGR a ludas már nagyon úgyfest.
nem nagy cucc szerintem esetedben leszedni, és újra takarítani.
ez az én tippem csak.

szerk.: mondjuk a videón semmi furcsát nem látok, akárhogy nézem. lehet nem jól nézem.


Köszi a választ! Igazából hallani lehet, de amikor vezeti az ember érezni is, ott a videón nagyon enyhén csinálta... 1700-tól elkezd rángatni és 2400-ig folyamatosan csinálja, a felett meg nem. A videón a hangból lehet hallani, hogy ott meg már egyenletes... Már szerelőnél van, nagyon kiváncsi vagyok már hogy mi lesz... Remélem sikerül feltárni a hiba okát...


Nekem volt AGR hibam 320d nel, enyem lement veszprogramba. Lehet inkabb a nyomasszenzor a turbonal, vagy csak valami csö, ami szakadt, lecsuszott. Illetve nemet forumokon olvastam, hogy akik vittek a BMW-hez lanccserere a kocsit, jartak ugy, hogy a szervizben nem raktak vissza rendesen a nyomascsovet a turbora. Mivel LCI-d van n47-tel, ezert a motor kiugrik vezerles cserenel, talan valaki slampos volt.


Igazzából már vezérlés csere előtt is csinálta, bár ettől függetlenül slamposak voltak, mert a kiegyenlítő tartályom szintjelzője eltörött és furcsa mód a leömlő is... tudom, hogy az elszokott pukkanni, de minden pont utána megy tönkre? Az is érdekes, hogy néha nem csinálja... Viszont azt vettem észre, hogy amikor igen, akkor olyan mintha a turbó nyomás sem lenne olyan mint szokott illettve padlógáznál nem rángat semmi... csak részterhelés...


Hat akkor az lehet, hogy AGR, az padlonal bezar teljesen, hogy csak friss levegot kapjon. DPF is csinalhat ilyet, akkor viszont ovatosan, mert az viheti a turbot is magaval. Remelem kiderul, hogy mi a baja. Ne felejtds el megosztani :)



Írok majd, hogy mi volt... Mivel a leömlő csere miatt lekerül a turbó és dpf, mind a kettő kap karbantartást...


Na csáó! Ígértem, hogy majd írok, vissza jött a kocsi a szerelőtől, volt turbó geo tisztítás és részecskeszűrő tisztítás is, meg a kötelezők... Illetve a drágalátos márkaszervízben még egy korábbi szerelésnél rosszúl rakták vissza a leömlőt is kifújt az illesztéseknél, ezért a tömítés is cserés volt. Vettem még ebayről egy leömlőt korábban, mert sanszos volt hogy reped valahol és az is kifúj, de az nem lett végül felrakva, azt hittük csak az illesztés volt rosszul és látszólag nem is volt rakta repedés.

A nyomatéka a kocsinak sokkal kiegyenlítettebb és finoabb lett... Viszint egy pici használat után megint éreztem, hogy valami nem ok, a levegőztetőn keresztül megint bejött kipufogó szag... visszavittem a szervízbe és a leömlő ott ahol a turbó-val találkozik repedt, vagy deformált lehet és kifúj... ezzel együtt finomabban előjött megint a parajelenség...

Viszem vissza cserére, de az lehetséges, hogy ahol kifúj, ott kezd fellazulni a csatlakozás és emiatt erősödik fel az apró rángatások részterhelésnél?
Ennek a kocsinak amúgy elektronikus EGR szelepe van, látszólag nem volt elkoszolódva...
Mi a véleményetek?

Jelzek majd a továbbiakról, hogy mi volt végül...

spencer Elküldve: 2016-10-09 12:43 Egr szelep

Tano írta:
spencer írta: Sziasztok. Valaki tud adni cikkszámot egr csőnél a v bilincshez. Vagy ha van egy elado bilincs az is jo.üdv


Voila.
Kb. 1 perc volt kikeresni...:kockafej:


Bárdinál nem találtam akkor egy cikkszámot küldj.

Tano Elküldve: 2016-10-09 12:20 Egr szelep

spencer írta: Sziasztok. Valaki tud adni cikkszámot egr csőnél a v bilincshez. Vagy ha van egy elado bilincs az is jo.üdv


Voila.
Kb. 1 perc volt kikeresni...:kockafej:

spencer Elküldve: 2016-10-09 11:50 Egr szelep

Sziasztok. Valaki tud adni cikkszámot egr csőnél a v bilincshez. Vagy ha van egy elado bilincs az is jo.üdv

YELLOW Elküldve: 2016-10-09 08:41 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.

liga86 írta: Sziasztok! Van egy jelenség szerintem komplexebb mint hogy megtaláljam a megfelelő topikot!!! N42b20 reggel nézem a hűtő vizet van e elég es a pálca nem jön fel... megyek 1.5km-t folyadékért bele, vettem, felnyitom es a pálca teli szintet mutat!!! Irány Pestről Esztergomba visszafelé a hofokjelzo nem mozdul negyednél feljebb (megy a fűtés) Visegrádon kb20 km megállok gondoltam megnézem mi van a motorháztető alatt a fűtést kikapcsoltam közbe mikor megálltam a motor nem forró de talán elég meleg es mutato beáll középre(?????) Irány tovább... a mutató ahogy bekapcsolom a fűtést vissza esik fele es negyed köze!!! :biglol: fűtés nélkül nehezen mozdul a mutató! Egészen Pestig ezt csinálta es csak a városban mutatott üzemi fokot! Ez mi lehet??? Ne használjam a fűtést es a kocsi tökéletes? Télen szar lesz:vazze: bocs ha hosszú de talán összefüggésben vannak a dolgok! Köszi a segítséget!!


termosztát nem az igazi, és valószínű levegős is lehet a rendszer.

liga86 Elküldve: 2016-10-08 22:32 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.

Sziasztok! Van egy jelenség szerintem komplexebb mint hogy megtaláljam a megfelelő topikot!!! N42b20 reggel nézem a hűtő vizet van e elég es a pálca nem jön fel... megyek 1.5km-t folyadékért bele, vettem, felnyitom es a pálca teli szintet mutat!!! Irány Pestről Esztergomba visszafelé a hofokjelzo nem mozdul negyednél feljebb (megy a fűtés) Visegrádon kb20 km megállok gondoltam megnézem mi van a motorháztető alatt a fűtést kikapcsoltam közbe mikor megálltam a motor nem forró de talán elég meleg es mutato beáll középre(?????) Irány tovább... a mutató ahogy bekapcsolom a fűtést vissza esik fele es negyed köze!!! :biglol: fűtés nélkül nehezen mozdul a mutató! Egészen Pestig ezt csinálta es csak a városban mutatott üzemi fokot! Ez mi lehet??? Ne használjam a fűtést es a kocsi tökéletes? Télen szar lesz:vazze: bocs ha hosszú de talán összefüggésben vannak a dolgok! Köszi a segítséget!!

Jumper Elküldve: 2016-10-08 09:32 Közép konzol,Klíma panel

YELLOW írta:
Jumper írta: Üdvözlet!
Következő a problémám!
Az autom egy 2001es 320d touring 136l
Be építettem vegre a tabletet ahogy szerettem volna minden flottul működik...viszont a klíma panelt ugye lentebb kellet raknom csak az oda nem passzol!
Felmerült a kerdes hogy van esetleg masik "közép konzol" aminek mas az a rekesz kialakítás?vagy mi a probléma?talalkozott e mar valaki ezzel a problematikával?!
Elore is koszonom a segitseget :D


ezek közül kell valamelyik. cikkszámra keresve kapsz találatot.
51168202186
51168230902



Koszonom szepen igen erre lesz szuksegem!
Esetleg ha valakinek van jo állapotban levő arra vevő lennék!

YELLOW Elküldve: 2016-10-07 22:33 Közép konzol,Klíma panel

Jumper írta: Üdvözlet!
Következő a problémám!
Az autom egy 2001es 320d touring 136l
Be építettem vegre a tabletet ahogy szerettem volna minden flottul működik...viszont a klíma panelt ugye lentebb kellet raknom csak az oda nem passzol!
Felmerült a kerdes hogy van esetleg masik "közép konzol" aminek mas az a rekesz kialakítás?vagy mi a probléma?talalkozott e mar valaki ezzel a problematikával?!
Elore is koszonom a segitseget :D


ezek közül kell valamelyik. cikkszámra keresve kapsz találatot.
51168202186
51168230902