Összesen 5992 találat
Jesse
Elküldve: 2016-04-20 00:23 320d Motor
Tano írta:
Jesse írta:
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy a motor megeszi a hűtővizet.
Olajcseren megnezettem nem folyik belőle sehol akkor ez hengerfej lesz?
Kicsit erős az alapjárat is úgyhogy erre tudnék gondolni de körülbelül 200-300km után tölteni kell mert jelez a műszerfal.nemtudom,ha hengerfejes is ilyen gyorsan elenné az összeset?!
1999.320d e46 136lo
Köszi!
A kiegyenlítő tartályban olajos a hűtővíz? Van olajos szaga, habzik esetleg, a vízhőfok rendben?
Ha ezek nincsenek, akkor nagy valószínűséggel az EGR hőcserélőjén keresztül szívja be a vizet, mert valamelyik cső megrepedt benne. Többünknek is volt már ilyen esete.
A vizhofok lejjebb van kicsit a közepétől a tobbi jelenség negativ remelem az lesz a hiba,az ingadozó alapjárat akkor mivel magyarázható?
Tano
Elküldve: 2016-04-20 00:07 320d Motor
Jesse írta:
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy a motor megeszi a hűtővizet.
Olajcseren megnezettem nem folyik belőle sehol akkor ez hengerfej lesz?
Kicsit erős az alapjárat is úgyhogy erre tudnék gondolni de körülbelül 200-300km után tölteni kell mert jelez a műszerfal.nemtudom,ha hengerfejes is ilyen gyorsan elenné az összeset?!
1999.320d e46 136lo
Köszi!
A kiegyenlítő tartályban olajos a hűtővíz? Van olajos szaga, habzik esetleg, a vízhőfok rendben?
Ha ezek nincsenek, akkor nagy valószínűséggel az EGR hőcserélőjén keresztül szívja be a vizet, mert valamelyik cső megrepedt benne. Többünknek is volt már ilyen esete.
YELLOW
Elküldve: 2016-04-19 21:48 Kipufogo füst!
Kistunde írta:
Sziasztok!
Nálam is az a probléma hogy füstöl a kipufogó.Szerintem a benzinszűrőt kellene kicserélni. Megrendeltem,csak nem tudom hol találom a kocsin. Már teljesen lebontottam a kocsi alját.
benzinszűrőnek ehhez mi köze lenne?
attól inkább keverékszegényes lesz az égés, ami nem füstöl szerintem.
inkább olaj kerül az égéstérbe, vagy hűtővíz. nem fogy valamelyik nagyon?
olaj esetén szelepszár szimmering, vagy hengerfejtömítés gondok is lehetnek. esetleg gyűrű problemák...
Kistunde
Elküldve: 2016-04-19 20:56 Kipufogo füst!
Sziasztok!
Nálam is az a probléma hogy füstöl a kipufogó.Szerintem a benzinszűrőt kellene kicserélni. Megrendeltem,csak nem tudom hol találom a kocsin. Már teljesen lebontottam a kocsi alját.
pneurob
Elküldve: 2016-04-15 00:20 Futómû és hibái
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
p2010 írta:
Sziasztok!
Nemrég vettem egy e60-ast, és most próbálom rendbehozni, amit rendbe kell hozni. Az első tétel az első szilentek. Azt látom a neten, hogy több cég terméke is elérhető az árkülönbségek pedig elég nagyok.
Kérdés : mi a tapasztalat, melyiket érdemes megvenni?
Köszönöm a tanácsot. Kipróbálom a Lemfördert. Remélem nekem is kibír egy százast. :lol:
Ha nem akarsz többé a szilentekkel foglalkozni, ilyet tegyél bele, nem szokott tönkremenni.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
úgy hallottam, hogy a powerflex-ek szétporladnak.
15 ezerből legyártanak poliuretánt párban!!! én ezt választottam :wink:
Hol érdemes ilyen poliuretán cuccot gyártatni?
Nem kell gyártatni, az angolok gyártják profi minőségben Powerflex márkanéven. Van pár szilent, ami nagyon kelendő E46-ba, még eggyel sem volt baj.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
nem fogok veled vitázni ezen, nyilván mivel árulod a PowerFlex-et ezért nem fogsz róla rosszat mondani, ha tudnál, akkor sem.
de már nem igaz az állításod, hogy sosem volt baj vele. lehet amit te eladtál azokkal nem, én meg láttam full gyári autóban, sőt mi több a kezemben fogtam a tönkrement PowerFlex-et.
mint írtam én is majdnem ezt vettem. de olcsóbban legyártattam és egyenlőre az is jó. akkor minek fizessek többet valamiért, ha ugyanolyan jó?
ha rossz lenne, nem foglalkoznának a gyártásával itthon sem.
Persze, igazad van, de a kényelem nagy úr. Sokan nem fognak gyártatásba - még ha olcsóbb is - megveszik a webáruházban, vagy a rendszeresen rendelő szervizek telefonálnak. Az ár és a raktárkészlet mindenki számára elérhető, másnap reggel mindenki megkapja a rendelését. Mi egyébként direktben nem foglalkozunk javítással, vagyis dehogynem, a szervizpartnereinken keresztül. Sok esetben ismerjük a végfelhasználót is, de a visszajelzések általában a szervizektől jönnek. Az az igazság, hogy Powerflexre még nem jött reklamáció. Persze nálunk is, mint mindenkinél vannak "gyengébb minőségű" cuccok is, amit a megrendelővel közlünk, inkább mást vegyen. Nem biztos, hogy gyenge minőség, csak nem a hazai utakra találták ki. Csak egy példa, a gyári és Lemförder lengőkar meghal a magyar utakon, a MEYLE HD pedig egészen jól bírja.
flenfer
Elküldve: 2016-04-05 16:33 320d Motor
atomanti86 írta:
Sziasztok
Felnyitott motorháztetőnél látszik 1 pici füst a motor(150 lovas) hátuljától és az utastérben is érezni.Valami tipp?EGR?van benne utólagos DPF esetleg lehet annyira berakódva hogy amiatt jön vissza a füst?az autóról annyit hogy 2 évig állt,0 km ezalatt..
Nálam a kipufogó rezgőcső volt rossz. Onnan jött a füst az utastérbe is.
atomanti86
Elküldve: 2016-04-05 12:31 320d Motor
Sziasztok
Felnyitott motorháztetőnél látszik 1 pici füst a motor(150 lovas) hátuljától és az utastérben is érezni.Valami tipp?EGR?van benne utólagos DPF esetleg lehet annyira berakódva hogy amiatt jön vissza a füst?az autóról annyit hogy 2 évig állt,0 km ezalatt..
SP_323i
Elküldve: 2016-03-31 09:46 Fékjavítás
lantika írta:
SP_323i írta:
No a két első konzol egymás mellett:


A fekete a 286-os tárcsához tartozó, a koszos meg a 300-ashoz.
A futóműhöz való felfogatás lyuktávolsága 120 mm-es mindkettőnél. A nyeregcsúszka távolság 95mm.
Az utolsó képen jól látszik a négy lyuk távolságának az eltérése. E miatt jó ugyan az a féknyereg a kisebb (286) meg a nagyobb (300) tárcsához is. :D
A hátsó féknél ugyan ez a helyzet csak arról nem tudok képet készíteni :roll:
Remélem kielégítő volt :wink:
:kiraly: Mindent megtudtam a féknyeregről. Számomra viszont maradt még nyitott kérdés. Méghozzá az,hogy mennyire vagy elégedett az alátét papirnak használt doboz tartalmával.
Az a céges kvfőző gép doboza. Bírja a strapát :D
lantika
Elküldve: 2016-03-31 09:09 Fékjavítás
SP_323i írta:
No a két első konzol egymás mellett:


A fekete a 286-os tárcsához tartozó, a koszos meg a 300-ashoz.
A futóműhöz való felfogatás lyuktávolsága 120 mm-es mindkettőnél. A nyeregcsúszka távolság 95mm.
Az utolsó képen jól látszik a négy lyuk távolságának az eltérése. E miatt jó ugyan az a féknyereg a kisebb (286) meg a nagyobb (300) tárcsához is. :D
A hátsó féknél ugyan ez a helyzet csak arról nem tudok képet készíteni :roll:
Remélem kielégítő volt :wink:
:kiraly: Mindent megtudtam a féknyeregről. Számomra viszont maradt még nyitott kérdés. Méghozzá az,hogy mennyire vagy elégedett az alátét papirnak használt doboz tartalmával.
Joe330
Elküldve: 2016-03-30 19:15 30d nem megy 3000 alatt
Joe330 írta:
Joe330 írta:
lantika írta:
Joe330 írta:
végig is olvastam , de más más embernek más más probléma miatt volt gondja
legalabbis nekem ugy jött le
az viszont egyértelmű volt, hogy a diag nem segitett senkinek
lantika írta:
Joe330 írta:
sziasztok
E46 330d m van, és azt hiszem elhagyta az erő
nem ugy mint Luke ot a star wars ba
de most komolyan!
se füst, se zörgés, de nincs sztem turbo nyomás, vagy ha meg is jön, ugy majd 3500as fordulatnál.
:namivan::namivan::namivan::namivan::namivan::namivan:
Ezt a nem tul hosszu topicot kellett volna csak vegigolvasnod.:kiraly:
Alura irj legyszives. Azokat a dolgokat nezd vegig amit leirtak. Turbo,intercooler csövek,väkumcsövek,egr,legtömegmerö.:kiraly:
okés
ne haragudj, itt még "új" vagyok
ez jo kép hol keresgéljek?
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2838