Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


YELLOW Elküldve: 2021-05-27 22:12 Hűtővíz..:S

johndeegwed írta:
YELLOW írta:
johndeegwed írta: Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Mi lehet a probléma ?


hát lehet nagy termosztátot is cserélni kellene. érdemes párban az EGR termosztáttal együtt cserélni. ha meg automata, akkor lehet még egy 3. termosztát is van.
a viszkó is lehet rossz egyébként. amíg van elég menetszél, addig nincs gond. de lehet egy rossz hőfokjeladó. de lehet rossz légtelenítés. nem bonyolult, de macerás légteleníteni. egy párszor már le lett írva, hogy kell, érdemes visszaolvasni.
én nem gondolnám, hogy hengerfejes lenne.


Manuál váltós , cserélek normál termosztátot . meg jeladókat is . A viszkóra van valami ttuti módszer a hiba kizárására? Valamit a 2db jeladót merre találom ? A kiegynlítő tartályt már kivettem de semmit nem találtam rajt amit cserélni lehetne.


a kiegyenlítőn maga a kupak egy szelep. az is tönkre tud menni, de nem attól forr fel a víz. ritkán, de tönkre tud menni. de nálad nem az lesz a gond.
hát most meg nem mondom hol vannak a jeladók.
viszkóra érdemes a neten rákeresni. videókat is találni a hibákról.

Adriano98 Elküldve: 2021-05-27 22:12 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

E90/91 vásárlás előtt állok.
Három motorról érdekelnének vélemények: N43/46 benzines és N47 dízel.

Valakinek ötlete, tapasztalata hogy melyik megbízhatóbb, melyiket érdemesebb bevállalni?
Bármilyen infó jöhet, melyiknél mire kell figyelni.
Annyi történet van még hozzá, hogy napi 100 km munkába járás is lenne vele.
Előre is köszi :D


egyiket se :D inkább 6 hengerest.
N46 láncugrás, olajfogyasztás, hajtókarcsapágy probléma, valvetronic, és kb minden tönkre tud menni, de ez mindegyikre igaz.
N43 direkt befecsis, szóval kokszolódik. elektromos vízpumpa hiba, injektor, szondák, trafók problémásak.
N47 hátul van a vezérlés. és van is vele baj. magasnyomású pumpa probléma. EGR hűtő hiba miatt a szívósor kiéghet és szúróláng keletkezhet, ami pont az üzemanyagcsövet éri. magyarán kigyulladhat. ja és van bennük szívósor csappantyú is, ami műanyag és szeret eltörni.
lehetne még sorolni.
ha legjobb motor kell E9x-ben, akkor széria eleji, 6 hengeres M54. az újabb N motorkódú 6 hengeres is jó, de abból se mind, mert volt vagy 3 féle. de még úgy is kevésbé bajos bármelyik, mint a felsők.


Ohh, köszönöm az infókat, magyarán lutri lehet mindegyik:D

Na és a híres ZF váltó? Arra igaz hogy amíg cserélik az olajat és nem kínozák akkor megbízhatóan teszi a dolgát?

johndeegwed Elküldve: 2021-05-27 22:08 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
johndeegwed írta: Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Mi lehet a probléma ?


hát lehet nagy termosztátot is cserélni kellene. érdemes párban az EGR termosztáttal együtt cserélni. ha meg automata, akkor lehet még egy 3. termosztát is van.
a viszkó is lehet rossz egyébként. amíg van elég menetszél, addig nincs gond. de lehet egy rossz hőfokjeladó. de lehet rossz légtelenítés. nem bonyolult, de macerás légteleníteni. egy párszor már le lett írva, hogy kell, érdemes visszaolvasni.
én nem gondolnám, hogy hengerfejes lenne.


Manuál váltós , cserélek normál termosztátot . meg jeladókat is . A viszkóra van valami ttuti módszer a hiba kizárására? Valamit a 2db jeladót merre találom ? A kiegynlítő tartályt már kivettem de semmit nem találtam rajt amit cserélni lehetne.
Esetleg linket kaphatok a légtelenítésről?
Nem tudodm említettem e a klíma venti nem működik.



YELLOW Elküldve: 2021-05-27 22:00 Hűtővíz..:S

johndeegwed írta: Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Mi lehet a probléma ?


hát lehet nagy termosztátot is cserélni kellene. érdemes párban az EGR termosztáttal együtt cserélni. ha meg automata, akkor lehet még egy 3. termosztát is van.
a viszkó is lehet rossz egyébként. amíg van elég menetszél, addig nincs gond. de lehet egy rossz hőfokjeladó. de lehet rossz légtelenítés. nem bonyolult, de macerás légteleníteni. egy párszor már le lett írva, hogy kell, érdemes visszaolvasni.
én nem gondolnám, hogy hengerfejes lenne.

johndeegwed Elküldve: 2021-05-27 21:56 Hűtővíz..:S

Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból, hűtővíz csövek nem keményednek, sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Vízhőfok jeladó és hűtővíz szintjelzőn kívül Mi lehet a probléma ?
Valmint a 2 jeladót hol találom a cseréhez? :kockafej:


YELLOW Elküldve: 2021-05-27 21:42 E90 vásárlás

Adriano98 írta: Sziasztok!

E90/91 vásárlás előtt állok.
Három motorról érdekelnének vélemények: N43/46 benzines és N47 dízel.

Valakinek ötlete, tapasztalata hogy melyik megbízhatóbb, melyiket érdemesebb bevállalni?
Bármilyen infó jöhet, melyiknél mire kell figyelni.
Annyi történet van még hozzá, hogy napi 100 km munkába járás is lenne vele.
Előre is köszi :D


egyiket se :D inkább 6 hengerest.
N46 láncugrás, olajfogyasztás, hajtókarcsapágy probléma, valvetronic, és kb minden tönkre tud menni, de ez mindegyikre igaz.
N43 direkt befecsis, szóval kokszolódik. elektromos vízpumpa hiba, injektor, szondák, trafók problémásak.
N47 hátul van a vezérlés. és van is vele baj. magasnyomású pumpa probléma. EGR hűtő hiba miatt a szívósor kiéghet és szúróláng keletkezhet, ami pont az üzemanyagcsövet éri. magyarán kigyulladhat. ja és van bennük szívósor csappantyú is, ami műanyag és szeret eltörni.
lehetne még sorolni.
ha legjobb motor kell E9x-ben, akkor széria eleji, 6 hengeres M54. az újabb N motorkódú 6 hengeres is jó, de abból se mind, mert volt vagy 3 féle. de még úgy is kevésbé bajos bármelyik, mint a felsők.

YELLOW Elküldve: 2021-05-03 17:37 alufelni

PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
Sikerült közben kicsit többet mennem autópályán, és azt kell mondjam, sajnos még mindig érezhető egy kis rezonancia a kormányon, igaz már kisebb. Az a helyzet, hogy ez durvább is volt tavaly a felnifelújítás előtt, de mivel odavoltak a fékek, első legőkarok, betudtam annak. Na most elől újak a lengőkarok, hátul kicserélve összes szilent 4 gátló cserélve, fékek cserélve vannak, és most már elvileg a felni is szépen fut, mi okozhatja ezt? A téli kerékkel semmi rezonancia nem volt még ezek cseréje előtt sem, igaz azok 16-osak, nyári meg 17-es.
Futómű állításon foglalmam sincs mikor volt az autó, de nem eszi félre a gumit.
Lehetséges, hogy csak be kellene állítatni a futóművét?


jó, hogy írtál, mert nálam is fejlemény van.
feltettem ugye a nyárit, és ráz. meguntam. elmentem a gumishoz, ahol anno feltették.
bal első felni belső szélére a már fent lévő súlyok mellé kér 10g-it, a küllőkhöz 20g-ot. jobb első dettó, jobb hátsó 15g belülre, 25 kívülre, bal hátsó 15 belülre 30g küllőkhöz.
szóval tisztán látszik, hogy anno szarul csinálták meg. szerencsére nem is fizettem érte, pedig 2 éve volt. de azóta nem si mentem sokat, pláne nem gödrökbe, és ez nagyon egy volt. azóta csak egyszer néztem nem ráz. szóval szerencsére nem a homokszórás a baj. igaz az egyik hátsó kapott egy fél körív súlyt :D sajnos senki nem vállalta a javítást, azt mondták használjam így, ha nem ráz.
legalább szerencsére úgy vették le az összes súlyt, hogy nem cseszték össze a felni, ha jól láttam.
visszatérve a tiédre, lehet futómű hiba is, de akár csapágy probléma. futóműben talpas, hátsó szilentblokk, kormány gömbfej lehet inkább ludas.



Naa örülök, hogy megoldódott (részben, de végül is legalább nem ráz) a te problémád is :)

Köszi a tippet, kormány gömbfej nem volt még cserélve. A kormánynak nem mondanám, hogy nagy a holtjátéka, viszont leállított motorral, ha megrángatom a kormányt, hallatszódik egy kis kopogás, illetve mint ha most jobban húzná a nyomvájú a kormányt. Bár az eddig is húzta a 225-ös gumi miatt, lehet csak a téliről váltás miatt fura.


mindegyik fog kopogni állított motornál, persze van egy mérték, amíg jó.
valóban a nyárira váltás megvicceli az embert... gondold el 3 hónapja van egy kis autóm is, amin 145-ös gumik vannak, na azután egy 225/245... :D de amúgy fura mód a 145-öst is viszi az út, persze nem úgy. nyilván abban szervo sincs így jobban érezni. mondjuk arra egy 175-öst akarok feldobni.

PTamas7894 Elküldve: 2021-05-03 17:20 alufelni

YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
Sikerült közben kicsit többet mennem autópályán, és azt kell mondjam, sajnos még mindig érezhető egy kis rezonancia a kormányon, igaz már kisebb. Az a helyzet, hogy ez durvább is volt tavaly a felnifelújítás előtt, de mivel odavoltak a fékek, első legőkarok, betudtam annak. Na most elől újak a lengőkarok, hátul kicserélve összes szilent 4 gátló cserélve, fékek cserélve vannak, és most már elvileg a felni is szépen fut, mi okozhatja ezt? A téli kerékkel semmi rezonancia nem volt még ezek cseréje előtt sem, igaz azok 16-osak, nyári meg 17-es.
Futómű állításon foglalmam sincs mikor volt az autó, de nem eszi félre a gumit.
Lehetséges, hogy csak be kellene állítatni a futóművét?


jó, hogy írtál, mert nálam is fejlemény van.
feltettem ugye a nyárit, és ráz. meguntam. elmentem a gumishoz, ahol anno feltették.
bal első felni belső szélére a már fent lévő súlyok mellé kér 10g-it, a küllőkhöz 20g-ot. jobb első dettó, jobb hátsó 15g belülre, 25 kívülre, bal hátsó 15 belülre 30g küllőkhöz.
szóval tisztán látszik, hogy anno szarul csinálták meg. szerencsére nem is fizettem érte, pedig 2 éve volt. de azóta nem si mentem sokat, pláne nem gödrökbe, és ez nagyon egy volt. azóta csak egyszer néztem nem ráz. szóval szerencsére nem a homokszórás a baj. igaz az egyik hátsó kapott egy fél körív súlyt :D sajnos senki nem vállalta a javítást, azt mondták használjam így, ha nem ráz.
legalább szerencsére úgy vették le az összes súlyt, hogy nem cseszték össze a felni, ha jól láttam.
visszatérve a tiédre, lehet futómű hiba is, de akár csapágy probléma. futóműben talpas, hátsó szilentblokk, kormány gömbfej lehet inkább ludas.



Naa örülök, hogy megoldódott (részben, de végül is legalább nem ráz) a te problémád is :)

Köszi a tippet, kormány gömbfej nem volt még cserélve. A kormánynak nem mondanám, hogy nagy a holtjátéka, viszont leállított motorral, ha megrángatom a kormányt, hallatszódik egy kis kopogás, illetve mint ha most jobban húzná a nyomvájú a kormányt. Bár az eddig is húzta a 225-ös gumi miatt, lehet csak a téliről váltás miatt fura.

YELLOW Elküldve: 2021-01-31 08:57 hûtõ

kisskarex írta: Sziasztok rajongók!
Olyasmi kérdésem lenne,hogy a kiegyenlitő tartályon lévő kupaknak lehet e baja?
Fogyogat a vizem de nem vészesen kb 1000km/1dl és a sapka alján és a tartály peremén meg oldalán mindig áll a viz valamint amost már a nyúlvány is kicsit ködös.
Lehet elöregedett a sapkavagy elég csak kicserélni az O gyűrűket rajta?
Gondolom specko méret és ilyesmi nincs külön esetleg méretet tud valaki irni
hátha kapok szilikont hozzá!
Előre is köszönöm!


a sapka egyben egy szelep is. szóval akár lehet baja is. de nem ritka a tartály repedés sem, főleg ha elérett a műanyag. ugyanez számos csatlakozásnál igaz lehet, ahol a hűtőcső csatlakozik valahova. EGR hűtő dízelnél, vagy olajhűtő benzinesnél is át tud engedni és bedolgozni az olajkörbe, vagy a motorba.

joyt3ch Elküldve: 2021-01-30 19:20 Remeg az autó

Sziasztok!
e60 530d ről lenne szó, hidegen gázadás-elvétel után beesik a fordulat alapjárat alá, beremeg a kasztni, majd beáll.
Porlasztó korrekciói jók illetve az izzító relét és gyertyákat is cseréltem, az is hibátlan, falsot sem szív.
EGR kiiktatva, kiírva.