Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


YELLOW Elküldve: 2016-03-29 09:54 Most vettem BMW-t

Reeckatee írta: Udv mindenkinek!

Vegul nem sikerult osszebaratkozni az E46-al, mivel az uj motor 9000 km utan megint megragadt...mint utolag kiderult az olajpumpa volt a hibas. Sok sok penz es megannyi almatlan ejszaka utan szelnek eresztettem a vasat es egy E91 kerult a helyebe amit igencsak szeretek. :)
Nagyon remelem ez visszahozza a bajor markaba fektetett hitem.
Szep napot Cartarasak!


attól függ melyik motor van benne... bár mindegy is 20d :D

szerk.: azt akartam ezzel mondani, hogy vannak rizikósabb fajtái. nagyban függ a korelőzménye a motornak. az E46 vadi új motort kapott (0 km-est?)? 8O azért az olajpumpa csak úgy nem áll meg... ez is függhet ám több mindentől.

Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 09:34 Most vettem BMW-t

Udv mindenkinek!

Vegul nem sikerult osszebaratkozni az E46-al, mivel az uj motor 9000 km utan megint megragadt...mint utolag kiderult az olajpumpa volt a hibas. Sok sok penz es megannyi almatlan ejszaka utan szelnek eresztettem a vasat es egy E91 kerult a helyebe amit igencsak szeretek. :)
Nagyon remelem ez visszahozza a bajor markaba fektetett hitem.
Szep napot Cartarasak!

YELLOW Elküldve: 2016-03-26 09:16 Chip tuning

BarG írta:
hil írta:
Tano írta: Hasznos cikk a Totalcaron.

Szia Tano!
Érdekes írás és még érdekesebb a vázolt adócsalás kérdése.



Tipikus újságírói alkotás. Megpróbálja elhitetni velünk, hogy átfogóan vizsgálódott - és valóban kicsit mélyebbre nézett, mint a szokásos újságírói förmedvények, mert elmentek teljesítményt és emissziót mérni - de aztán a kapott adatokat nem elemzik tovább és nem állapítják meg a valódi lehetséges következményeket. A teljesítmény adatok impozánsak és ezért tényleg reklámízű az iromány. Elég röviden utal a nagyobb teljesítmény gépromboló hatásaira, amit vagy bír a jármű és csak az élettartama rövidül meg, vagy nem bír és már rövid távon törik valami. Legyen az üzemanyag pumpa, befecskendező szelep, akármi. A háromszoros füstölési adatot is érdemes lett volna elemezni kicsit, mert akkor ettől harmadidő alatt fog alkokszosodni az EGR szelep, a szívócső, leragadni a turbót vezérlő lapátsor. Ennyivel jobban fog a korom dúsulni a motorolajban, etc ..... Ezt én nem a boxok ellen írom, mert enyhe tuningra szerintem a boxok alkalmasabbak, max 10% növekedésre, mert ez majdnem belefér a szenzorok mérési pontatlanságaiba. Aki meg efölötti tuningra vágyik az csináltasson valódi vezérlő átiratást és vállalja annak minden következményét. Mert nincs ócsó plussz erő, csak késleltetett büntetés.


már a TC is eladta magát... mindneki szentírásnak veszi őket, bármit is írnak. többször tapasztaltam már. pedig sokszor mást sem csinálnak, ha van kérdés feléjük, ugyanúgy googlizni kezdenek, aztán lehet pont erről a fórumról merítenek. de a kérdező csak nekik hiszi el. erre is olt példa, hogy kérdezett itt valaki, aztán pár nap múlva a TC oldalán szerpelt a kérést, amire ugynaazt a választ kapta mint itt.
így már érdemes velük reklámoztatni, hisz mindenki valósnak veszi, amit írnak. olyan ez mint egy bizonyos nagyáruház több évig olcsó árakkal etette az embereket, már majdnem a legdrágábbak, a saját márkás sz@raikkal együtt, de pl. apám is már semmi más boltról nem akar hallani. hát vannak ilyen hülyék. itt ugyanerről van szó.
szóval a TC kezd elbulvárosodni.

BarG Elküldve: 2016-03-25 23:37 Chip tuning

hil írta:
Tano írta: Hasznos cikk a Totalcaron.

Szia Tano!
Érdekes írás és még érdekesebb a vázolt adócsalás kérdése.



Tipikus újságírói alkotás. Megpróbálja elhitetni velünk, hogy átfogóan vizsgálódott - és valóban kicsit mélyebbre nézett, mint a szokásos újságírói förmedvények, mert elmentek teljesítményt és emissziót mérni - de aztán a kapott adatokat nem elemzik tovább és nem állapítják meg a valódi lehetséges következményeket. A teljesítmény adatok impozánsak és ezért tényleg reklámízű az iromány. Elég röviden utal a nagyobb teljesítmény gépromboló hatásaira, amit vagy bír a jármű és csak az élettartama rövidül meg, vagy nem bír és már rövid távon törik valami. Legyen az üzemanyag pumpa, befecskendező szelep, akármi. A háromszoros füstölési adatot is érdemes lett volna elemezni kicsit, mert akkor ettől harmadidő alatt fog alkokszosodni az EGR szelep, a szívócső, leragadni a turbót vezérlő lapátsor. Ennyivel jobban fog a korom dúsulni a motorolajban, etc ..... Ezt én nem a boxok ellen írom, mert enyhe tuningra szerintem a boxok alkalmasabbak, max 10% növekedésre, mert ez majdnem belefér a szenzorok mérési pontatlanságaiba. Aki meg efölötti tuningra vágyik az csináltasson valódi vezérlő átiratást és vállalja annak minden következményét. Mert nincs ócsó plussz erő, csak késleltetett büntetés.

szotakdavid Elküldve: 2016-03-23 02:06 E36 318tds

Nagyati írta: Sziasztok! Elméleti segítséget kérnék. Nem règ
vettem egy 318 tds-t. Ha hideg van csak 3 indítàsra röffen ha nincs akkor 2 re. Mèg el sem indul már füstöl. Amikor valami úton módon elindul, olyan a hangja mint egy traktor .Megy mint az ökör de fekete füst is van renessen. Az olajat nem eszi,EGR zárva van,porlaszók bemèrve,kompresszió 35.Melegen indul de nincs szép hangja pàr màsodpercig.Ha van tippetek írjátok. Köszi!!


Adagoló

Nagyati Elküldve: 2016-03-22 21:46 E36 318tds

Sziasztok! Elméleti segítséget kérnék. Nem règ
vettem egy 318 tds-t. Ha hideg van csak 3 indítàsra röffen ha nincs akkor 2 re. Mèg el sem indul már füstöl. Amikor valami úton módon elindul, olyan a hangja mint egy traktor .Megy mint az ökör de fekete füst is van renessen. Az olajat nem eszi,EGR zárva van,porlaszók bemèrve,kompresszió 35.Melegen indul de nincs szép hangja pàr màsodpercig.Ha van tippetek írjátok. Köszi!!

YELLOW Elküldve: 2016-03-22 05:36 Mi lehet a baj?

LimaDelta írta:
bond3 írta: Sziasztok! Elég tanácstalan vagyok a hiba forrását tekintve, kérlek segítsetek.
Adott egy 318tds autó, forr a vizem, de csak 2500-3000-es fordulat környékétől amint olyan 110-zel megyek hosszabb távon, de akkor litereket megiszik. termosztát vadonat új, vízpumpa rendben, a kocsi nem füstöl csak kormol mikor illik,a fűtés mikor felforr a víz akkor eltűnik, de nem párásodik az autó, vízcsepp nincs a motor alatt sehol,illetve új a kiegy tartály sapkája is. amikor felforr, nagyon kemények a vízcsövek, alapjáraton nem hül vissza, viszont mikor kapcsol a venti, szépen visszahűl. közben volt egy generátor cserém is, de az nem hiszem hogy bármit befolyásolna. Merre fele keresgéljek tovább?


szia. én abszolút nem értek hozzá és ijesztgetni sem akarlak, de nem lehet hogy megrepedt a blokk esetleg? és ahogy melegszik úgy a repedés is nagyobb lesz? persze nem egy grandkanyonra gondolok, de ha litereket zabál meg akkor szerintem az valami komolyabb hiba lehet.

a vized pedig biztos hogy azért forr mert eltűnik a kellő mennyiség. és így a radiátorra sem jut víz, azaz nem lesz fűtésed.

közben kicsit olvasgattam neten és lehet igazam lesz, ugyanis ha repedt a hengerfej ( a blokk felső része) akkor a sok tünet közül az egyik, az általad leírt kemény vízcsövek is.
szerintem olyan kis repedés lehet, hogy az egyértelműbb jeleket még nem produkálja


nem kell a legrosszabbra gondolni...
lehet csak hengerfejtömítés a gond ;)

LimaDelta Elküldve: 2016-03-21 23:05 Mi lehet a baj?

bond3 írta: Sziasztok! Elég tanácstalan vagyok a hiba forrását tekintve, kérlek segítsetek.
Adott egy 318tds autó, forr a vizem, de csak 2500-3000-es fordulat környékétől amint olyan 110-zel megyek hosszabb távon, de akkor litereket megiszik. termosztát vadonat új, vízpumpa rendben, a kocsi nem füstöl csak kormol mikor illik,a fűtés mikor felforr a víz akkor eltűnik, de nem párásodik az autó, vízcsepp nincs a motor alatt sehol,illetve új a kiegy tartály sapkája is. amikor felforr, nagyon kemények a vízcsövek, alapjáraton nem hül vissza, viszont mikor kapcsol a venti, szépen visszahűl. közben volt egy generátor cserém is, de az nem hiszem hogy bármit befolyásolna. Merre fele keresgéljek tovább?


szia. én abszolút nem értek hozzá és ijesztgetni sem akarlak, de nem lehet hogy megrepedt a blokk esetleg? és ahogy melegszik úgy a repedés is nagyobb lesz? persze nem egy grandkanyonra gondolok, de ha litereket zabál meg akkor szerintem az valami komolyabb hiba lehet.

a vized pedig biztos hogy azért forr mert eltűnik a kellő mennyiség. és így a radiátorra sem jut víz, azaz nem lesz fűtésed.

közben kicsit olvasgattam neten és lehet igazam lesz, ugyanis ha repedt a hengerfej ( a blokk felső része) akkor a sok tünet közül az egyik, az általad leírt kemény vízcsövek is.
szerintem olyan kis repedés lehet, hogy az egyértelműbb jeleket még nem produkálja


Tom22 Elküldve: 2016-03-17 18:26 gumis tapasztalatok

YELLOW írta:
Tom22 írta: Sziasztok! (E91) A felnim elől 7,5 hátul 8,5 most a téli garnitúrám elől-hátul 225/45 r17,a gumisom ugyan így nyári garnitúrára is ezt akarja felrakni, viszont én úgy tudom hogy elől : 225/45 R17 hátul: 255/40 R17
Kérdés mit tegyek? :oops:


neked kell eldönteni. de hátra még a 245/40 R17is jó tud lenni. bár a 7,5-ön a 225 is ballonkás, akkor hátra is csak olyan kellene, tehát marad a 255 széles.
én BMW-re a téli szettek kivételével hátra szélesebbet tennék mindenképp... bár egy átlag családi kombin annyira nem mutat jól. viszont a 8,5-re meg kevés a 225, mármint megint hülyén fog kinézni az első kerékhez képest.


Köszi, úgy döntöttem megrendelem a széleset (255/45)

Pitykoo Elküldve: 2016-03-17 16:29 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogyha a vezérlőpanelen beállítom, hogy legyen automata és mondjuk beállítom 16 fokra, nem lehet úgy felprogramozni a vezérlőt, hogy a klímát is automatikusan kapcsolja be?!
Vagy ez még ilyet nem tud?!
Előre is köszönöm!


Ncsexperttel ihka modulban láttam olyat, hogy mikor ráadod a gyújtást, akkor bekapcsolja-e a vezérlőt, meg van külön, hogy klímát is inditsa-e automatikusan vagy ne


jah...
bár nem értem mi értelme annak, hogy a klímát indítsa rögtön... rövidtávokon, és nem üzem meleg motornál, csak feleslegesen terheli a motort, bár jobban melegszik az tény. én nem szeretném így :D
bár van akinek az index 1 kattintásra 3 villanás is bejön, nekem nem kéne ez a funkció. így addig atrtom rajta az ujjam, ameddig kell. :)


Nekem csak az kéne, hogy ha leveszem a hőfokot akkor bekapcsolja a klímát ha felveszem kikapcsolja..
De ha nem tudja akkor se omlik össze a világ csak érdekelne :)


jah... ilyet szerintem nem tud...
mármint úgy tud, hogy ha ugye ha túl melegre állítod, és bent hidegebb van, akkor lekapcsol, legalábbis nem tol be hideget.
vagy azt lehet, hogy indításnál nincs klíma és te kapcsolod, vagy azt, hogy van klíma, (de akkor az van amit írtam, hogy nem sok értelme van) aztán ha emeled a hőfokot, akkor egyszercsak nem fog hideget nyomni. de attól függetlenül a klíma gomb visszajelzője világítani fog. sőt szerintem attól összekuplungolva marad a klímakompresszor a főtengely szíjjal.


A gyújtásra működjön annak tényleg nincs értelme.
Hát akkor ez így működik és kész, legalább már tudom :)
Köszi!