Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


YELLOW Elküldve: 2016-03-17 16:23 Fûtés - Klíma

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogyha a vezérlőpanelen beállítom, hogy legyen automata és mondjuk beállítom 16 fokra, nem lehet úgy felprogramozni a vezérlőt, hogy a klímát is automatikusan kapcsolja be?!
Vagy ez még ilyet nem tud?!
Előre is köszönöm!


Ncsexperttel ihka modulban láttam olyat, hogy mikor ráadod a gyújtást, akkor bekapcsolja-e a vezérlőt, meg van külön, hogy klímát is inditsa-e automatikusan vagy ne


jah...
bár nem értem mi értelme annak, hogy a klímát indítsa rögtön... rövidtávokon, és nem üzem meleg motornál, csak feleslegesen terheli a motort, bár jobban melegszik az tény. én nem szeretném így :D
bár van akinek az index 1 kattintásra 3 villanás is bejön, nekem nem kéne ez a funkció. így addig atrtom rajta az ujjam, ameddig kell. :)


Nekem csak az kéne, hogy ha leveszem a hőfokot akkor bekapcsolja a klímát ha felveszem kikapcsolja..
De ha nem tudja akkor se omlik össze a világ csak érdekelne :)


jah... ilyet szerintem nem tud...
mármint úgy tud, hogy ha ugye ha túl melegre állítod, és bent hidegebb van, akkor lekapcsol, legalábbis nem tol be hideget.
vagy azt lehet, hogy indításnál nincs klíma és te kapcsolod, vagy azt, hogy van klíma, (de akkor az van amit írtam, hogy nem sok értelme van) aztán ha emeled a hőfokot, akkor egyszercsak nem fog hideget nyomni. de attól függetlenül a klíma gomb visszajelzője világítani fog. sőt szerintem attól összekuplungolva marad a klímakompresszor a főtengely szíjjal.

Gabeee85 Elküldve: 2016-03-17 00:45 320d Motor

Jumper írta:
zsuri72 írta:
papamaci199 írta:
Csabika136 írta:
kecsurobi írta:
zsuri72 írta:
SP_323i írta:
zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma


Köszi, megpróbálom. Ezek szerint, ha lehúzom a csatlakozóját, akkor jól kéne menjen? Akkor miért van rajta a mérő?


azért hogy szabályozza a levegő mennyiséget.ha lehúzod jó lesz de többet eszik ha az a baja.nekem van egy jó légtömegmérőm


Biztos vagyok benne, hogy jól akartad írni, de nem azt tetted. Szerintem a légmennyiség mérő nem szabályozza a levegő mennyiséget, hanem méri. Méghozzá a pillanatnyi beáramló levegő mennyiségét. Ehhez számolja ki vezérlőegység az üzemanyag mennyiséget és pontosan adagolja.
A lehúzott mérő csatlakozó esetében pedig a vezérlőegység a többi rendelkezésre álló információ alapján számol ki egy helyettesítő értéket, hogy működhessen a motor, de természetesen ez nem pontos érték, hisz adagolás szempontjából a legfontosabb adatot kell pótolni.


Én hasonló cipőben vagyok, már annyit olvastam a torpanásos erőtlenséges témákról hogy egyenlőre csak a rádió nem okozhat ilyen problémát :D Én lehúztam a légtömegmérőt nekem az volt a tapasztalat, hogy szinte meg sem mozdult az autó iszonyat erőtlen lett szóval az nekem nem oldotta meg sőt rosszabb lett. Esetleg próbáld meg az EGR szelepet kitakarítani lehet hogy az van letapadva, ha nem akkor érdemes egy diagnosztikát csinálni menet közben élő adatokkal.(320d,136le)


Köszi. A szerelőm kizárta a légtömegmérőt, mivel tett bele egy újat, és semmivel nem lett jobb a helyzet. A szelep is ki lett takarítva, semmi. Azt mondta, hogy szerinte a turbót kell felújítani, ami 100 rugó. Úgyhogy most itt tartok, ki is fizetném szívesen, ha attól a probléma megszűnne. De kicsit tartok tőle, hogy talán mégsem ez a gond. Bár
220 ezer van a kocsiban, szóval gondolom lehet turbó probléma is.


Nem akarlak titeket el keseriteni de hajszál pontosan ez volt nekem is...!ki cseréltem konkrétan mindent de fukar fasz voltam és a végére hagytam az adagolot...és bizony ott volt a gond..NE bontottat ha egy mód van rá!turbo tech korrekt és gyors csere adagoloval 247e ingyen postával!


Szia!

mielőtt belefutsz egy turbócserébe, járd körbe a témát más szerelőkkel is. Nem egy olyan motort láttam, ahol kciserélték a turbót, de semmi mást (tehát a hiba valódi okát nem szüntették meg) és párszáz km alatt az újat is tönkrevágta. Ráadásul egyáltalán nem valószínű, hogy a turbód a rossz...
Az enyémre új turbó került mikor felújítottuk a motorját. 130-ért lett volna bele csak középrész, 175-ért választottam egy Garrett gyári felújítottat. na az tényleg új...100ért nem tudom mit kínáltak!

Nagyati Elküldve: 2016-03-14 21:05 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Elméleti segítséget kérnék. Nem règ
vettem egy 318 tds-t. Ha hideg van csak 3 indítàsra röffen ha nincs akkor 2 re. Mèg el sem indul már füstöl. Amikor valami úton módon elindul, olyan a hangja mint egy traktor .Megy mint az ökör de fekete füst is van renessen. Az olajat nem eszi,EGR zárva van.Ha van tippelek írjátok. Köszi!!

gabesz979 Elküldve: 2016-03-12 07:29 Füstprobléma!

Pipa85 írta: Kedves Tagok!

Teljesen új BMW tulaj vagyok, de egy régebbi típust sikerült beszereznem. 2007-es 318i-t

Megvettem, átnéztük, olajat cseréltettem benne meg szűrőket és az ez az első komolyabb használati napom.

Sajnos észrevettem, hogy a kipufogó füstölni kezdett. Kékes füst jön belőle de csak ha üzem melegen és 1-ben történő elindulásnál. Ha jár váltogatok, gázt adok hol kisebbet hol nagyobbat nem jelentkezik a probléma. Én olajra gyanakszom, barátom esetlegesen szimering problémát említett, mert lehet a sok állástól beállt ( én nem értek hozzá).

Van valakinek ezzel kapcsolatban olyan tapasztalata amit megosztana velem? Mennyire árthat ez a kocsinak és mit tegyek? Kapjuk szét a motort?

Nem kéne állandóan kékes füstöt kibocsájtania, ha már eszi az olajat.

Üdv:
Pipa


Többminden okozhatja, de szerintem nem kell rögtön a motor szétszedésében gondolkodnod. Vidd el diagnosztikára, kompressziómérésre, ezekkel könnyen behatárolható a hiba. Lehet pl. csak EGR szelep hibája van..

SP_323i Elküldve: 2016-03-10 19:39 320d Motor

Sziasztok!

Van egy tök 1szerű kérdésem :)
Miből gondolja az elektronika, hogy a légtömegmérő adaptációját el kell állítania olyan 3 héten belül az adaptáció törlés után. Törlés után teljesen jól megy a motor csak aztán elhangolja magát és eléggé szar lesz úgy motor karakterisztikája.
Hibatárolóm üres, légtömegmérő 1 éves bosch, a turbó és egr tömítés most lett újra cserélve. Lehet a levegő hőmérséklet mérő ad rossz jelet, csak még nem annyira rossz, hogy hibaként betárolja?
Szóval az a kérdés, hogy milyen jelek szerint dönt a motorvezérlő az adaptáció módosításáról?
Ja a vas euro3-as 150 pacis 20d

lantika Elküldve: 2016-03-09 10:55 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv



a kijelölt rész az az lenne, hogy hátul is index világítson?
illetve ezek a V értékek az indexre is vonatkoznak?


V ertekek csak a refire vonatkoznak. Az index vagy teljesen vilägit,vagy halvänyan. Csak 2 "älläsa" van. A hätso es oldalso indexet nem lehet programozni. Hätul csak az ältalad bekarikäzott 2 izzo fog vilägitani.


de akkor mi az a két rész, amit írtál? nekem a SIDEMARLER_US-re nem csinál semmit, a másikra nem is nagyon emlékszem, hogy láttam-e olyat.


SIDEMARKER_US az elsö index
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT halvänyitott iränyjelzö korlätozott vilägitäs

Meg kellene nezned,hogy milyen CI van LSZ-ben,mert elter. Ugyebär van x-ezer db SW verzio.

YELLOW Elküldve: 2016-03-09 10:51 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv



a kijelölt rész az az lenne, hogy hátul is index világítson?
illetve ezek a V értékek az indexre is vonatkoznak?


V ertekek csak a refire vonatkoznak. Az index vagy teljesen vilägit,vagy halvänyan. Csak 2 "älläsa" van. A hätso es oldalso indexet nem lehet programozni. Hätul csak az ältalad bekarikäzott 2 izzo fog vilägitani.


de akkor mi az a két rész, amit írtál? nekem a SIDEMARLER_US-re nem csinál semmit, a másikra nem is nagyon emlékszem, hogy láttam-e olyat.

lantika Elküldve: 2016-03-09 10:49 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv



a kijelölt rész az az lenne, hogy hátul is index világítson?
illetve ezek a V értékek az indexre is vonatkoznak?


V ertekek csak a refire vonatkoznak. Az index vagy teljesen vilägit,vagy halvänyan. Csak 2 "älläsa" van. A hätso es oldalso indexet nem lehet programozni. Hätul csak az ältalad bekarikäzott 2 izzo fog vilägitani.

YELLOW Elküldve: 2016-03-09 10:26 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv



a kijelölt rész az az lenne, hogy hátul is index világítson?
illetve ezek a V értékek az indexre is vonatkoznak?

lantika Elküldve: 2016-03-09 10:19 világításmodul programozása

YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv