Összesen 5992 találat
zimeszke
Elküldve: 2016-03-05 09:11 alapjárati probléma
Sziasztok!
Már egy hete (boldog) tulajdonosa vagyok egy e60 523i-nek
az a hogy miota megvan tulajdonképpen szerelőnél van már a másodiknál az első csapat feladta és el akartak küldeni Bmw szervízbe.
A jelenség:
Kigyulladt a motorelektronika lámpa ekkor kiolvasták és egy trafot kicseréltek
onnantól ha kiüritík a hibatárolót megresetelik utánatökéletesen működik jó az alapjárat szépen megy nincs baj.
De onnantól hogy leállítom és lehül a motor kezdődik előlről rángat a motor alacsony az alapjárat mintha kihagyna egy henger.
Az első szerelőcsapat azt mondta hogy szerintük szoftver frissítés kellene neki mert minden mást megnéztek.
A második szerelő azt mondja hogy két injektor nem fecskendez be és ő azt cserélné.
Viszont én azt nem értem hogy ha rossz két injektor akkor ha ki van üritve a hibatároló akkor hogy megy tökéletesen az autó?
Help me please
YELLOW
Elküldve: 2016-03-02 07:40 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton
szotakdavid írta:
ute107 írta:
Jaja. Ez volt a legrégebbi. Most keltem fel 3 év álom után.... :-):kiraly:
Lefoglalt a celeb világ 8)8)
bent melóhelyen olvastam a Balázs kommentjét, szóról szóra ezt mondtam magamban :D
szotakdavid
Elküldve: 2016-03-02 07:00 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton
ute107 írta:
Jaja. Ez volt a legrégebbi. Most keltem fel 3 év álom után.... :-):kiraly:
Lefoglalt a celeb világ 8)8)
ute107
Elküldve: 2016-03-01 19:58 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton
YELLOW írta:
ute107 írta:
Robinson írta:
Jackson írta:
Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S
Mikor nekem meghalt az adagolóm, olyannyira nem húzott, hogy be sem indult :D
Úgy tudom, hogy adagoló okán ez történik, olyan nincs, hogy szar az adagoló, és "csak" nem húz.
Robinson.
Nekem zsír új porlasztók behelyezése után, ugyanezt csinálta. 1 hónap múlva nem indult, adagoló csere segített. 360.000 km-nél jött elő.
ettől régebbit nem találtál, amire válaszolhattál volna? :D :wink:
Jaja. Ez volt a legrégebbi. Most keltem fel 3 év álom után.... :-):kiraly:
Peti1012
Elküldve: 2016-02-24 21:01 Kopogás hátulról.
Sziasztok olyan kèrdèsem lenne, hogy amikor megrugattom 1 esbe elkezd kopogni valami hátul mi lehet az ès mi az orvoslat rá? Köszi!
attila32
Elküldve: 2016-02-24 00:01 Motor-váltó
Sziasztok! Segitsegre lenne szuksegem 525tds e39.A gond a kovetkezo menet kozben megallt a palyan majd szerelonel ki lett cserelve a magasnyomasu pumpa,aztan a common rail szenzor is,es az auto nem indul megsem,ki lettek veve az injektorok egy darab nem jo de megsincs nyomas a rendszerben.Mi lehet a baj.Koszonom a segitsegeteket elore is.:idea::idea::idea::idea:
viktor
Elküldve: 2016-02-21 16:45 Mi lehet a baj?
xmann írta:
viktor írta:
xmann írta:
xmann írta:
Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?
Senkinek nincs ötlete?
üzemanyagszűrő, nyomásszabályzó
Amit még észrevettem hogy hidegen üresbe ha túráztatom pukkadozó hang jön a kipufogóból. ezt csak most vettem észre ma
kihagy az egyik henger. gyújtás diagram vagy minek hívják, megmutatja. Gépre vele.
xmann
Elküldve: 2016-02-21 15:29 Mi lehet a baj?
viktor írta:
xmann írta:
xmann írta:
Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?
Senkinek nincs ötlete?
üzemanyagszűrő, nyomásszabályzó
Amit még észrevettem hogy hidegen üresbe ha túráztatom pukkadozó hang jön a kipufogóból. ezt csak most vettem észre ma
viktor
Elküldve: 2016-02-21 13:26 Mi lehet a baj?
xmann írta:
xmann írta:
Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?
Senkinek nincs ötlete?
üzemanyagszűrő, nyomásszabályzó
xmann
Elküldve: 2016-02-21 12:01 Mi lehet a baj?
xmann írta:
Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?
Senkinek nincs ötlete?