Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-31 09:40 Fórum KERESŐ használata

Az a baj, hogy aki nem nagyon jártas az informatikában, az nem tudja, hogy válasznál melyik code tag-eket kell meghagyni és melyiket törölni, ha már van 3-4 hozzászólás egymás után, és inkább meghagyja az egészet, de az a legrosszabb mikor kép vagy videó is benne marad. Kéne egy ilyen hasonló leírás, mint amit Yellow írt és berakni ezeket szabályzathoz, vagy cikkekhez, hogy az újoncok elolvassák (HA elolvassák..).

A keresőhöz még annyit, hogy miután megvannak találatok én utána nyomok egy CRTL+F-et (böngésző keresője) és beírod oda is pl. hogy légtelenítés, akkor sárgával kiemeli a chrome (többinél nem tudom így van-e) a találatokat, így látod mit/hol olvass el.

Zollkid Elküldve: 2015-12-30 15:59 Légtömegmérõ

Sziasztok!
Láttam volt itt szó adaptációtörlésről.
Néztem inpában,Disben, de nincs még csak hasonló opció sem.
Carsoft 6.1-ben csak DME törlés van..
DDE 3.0
Vissza lett alakítva a levakolt EGR, azért kellene... Milyen szoftverrel lehetne véghezvinni?

tusi_ Elküldve: 2015-12-30 13:25 BMW318i E46

YELLOW írta:
viszont az E85-ös inkább hanyagold szerintem. én is agyaltam ezen, szűrőcsere előtt, vagy 30 literhez tankoltam 10 liter E85-öt, már pontosan nem emlékszem, de nem tűnt fel semmi. viszont ahogy olvastam, tud roncsolni az anyag. így is van az üzemanyagban kb 4% vagy nem is tudom mennyi, nem kérek többet belőle. tudom külföldön még több van benne.
én tényleg nem értem, lehet velem van baj (nem tudom), de nekem az N42B18 totál elég. sosem éreztem, hogy kevés lenne, lehet vele nagyon spórolósan járni. én a lassan 9év alatt sosem éreztem azt, hogy erősebb motor kellene, még ha valóban élvezném a nagyobb motort. ha havi 3ezer km-t autópályáznák, akkor kellene egy nagyobb motor, meg inkább oda már dízel, de ez is tud menni pályán szépen. magyarországra a mostani viszonyokra tekintettel 2 literestől nagyobb motor felesleges, ha ép ész érveket keresel.


Mar tobb ezer km-t letekertem vele es sztem jo. Roncsolni a Metanol roncsol, soxor összekeverik a 2-t. Annak külön üzemanyag rendszer kell, mert nagyon agressziv.
Itt rengetegen hasznaljak az e85-t es mint irtam, van e10-es benzin is, ami ugye mar 10% pia. A nemetek a mai napig nem nagyon tankoljak, mert az ADAC, meg az AutoBild kampanyt folytatott az uzemanyag ellen es a nemetek meg benyaltak. Akik tankoljak, - 14% a kocsi vezetoknek - azok nagyon pozitivan itelik meg. Semmifele roncsolodas, tobblet fogyasztas nem jelentkezett az elmult 4 evben. En mindnet benzint kiprobaltam itt es nekem a Rewe - itteni Auchan - E10 jott be a legjobban. ARALtol jon - BP leanyvallalat - es a legolcsobb.
Az ethanol nalam csak 1/3-ad aranyban megy a tankba. Amit eszre vettem, hogy a motor szebben porog fel, nyomatekosabb es kb 1-2 decivel eszik talan tobbet, de ez lehet attol is, hogy kemenyebbn lepek a gazra, mert elvezetesebb, ahogy megindul. Magasba nem szoktam porgetni, ott allitolag veszithet az erobol, hiszen tobb naftat kene betolnia, hogy meg legyen az 1-es lambda. Ugye az ethanolnak 9 kg levego kell a tokeletes egeshez, szemben a benzin 14.7 vel szemben. Ezt meg egy szivomotor is betudja szippantani alacsony fordulaton is :)

A 2.0-s motor ide is eleg szerintem No-ba. 120-130 nal itt sem erdemes tobbet menni, rengeteg utfelujitas, dugo, sebesseg korlatozas van. A legroszabb atlagsebesseget eddig mindig No-ban produkaltam, 100 km/h allattit :(
Annak azert orulnek, ha az enyem nem a butitott lenne, de igazabol nem szamit. Az tovabb megy 500 fordulattal es magasabban adja le a nyomatekat. En max 3200-nel valtok, mielott meg a Valvetronic nyitna, mert akkor kevesebbet eszik a kocsi.
Rekord fogyasztasom 5.2L, atlagban 5.8-6 literrel jarok. Ez keves varos, sok autpalya es fout.

E85 Mo.n , de legalabb is az AGIPnal nagyon rossz. Tankoltam 40 literhez 12 litert, de a fogyasztas 10% nagyobb lett es nem ment semmivel sem jobban a kocsi. Nemet/Osztrak e85 jobb, de meg a szlovak is allitolag.

YELLOW Elküldve: 2015-12-28 22:27 Gumiabroncs

asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
raul227 írta:
Nézegettem ezt a gumit,erre gondoltam Viking
annyi h drágább mint a sima,elvileg ez megerositett,ez mennyire szamit?20 alatti uj teligumikra ha van valakinek otlete,oriasi a valasztek.205\55\16 van most fent,vagy eltérhet kicsit?mondjuk mennyire,ami még számottevö.tudom a colnak egyeznie kell.a tobbi adatra gondolok.pl 215 teliguminal tul nagy e mar,vagy ha per 45-50es az sok e vagy sem.köszönöm.


Milyen körülmények között használnád? Ahogy nézem a friss ADAC teszt alapján ez a Viking teljesített legrosszabbul száraz aszfalton. Hiába jó hóban, ha itthon van 1-2 havas nap maximum. Persze más a dörgés, ha kinn élsz és sokat kell hóban menned.

Én 20200-ért pl. Yokohama W.drive V905-öt vettem ebben a méretben.


ezekkel meg az a bibi, hogy japán gumik, vagy a Toyo is, kicsit jobban kopnak a kelleténél.
téli guminál, mint oly sokszor elmondtam, mérlegelni, legtöbbet hol hazsnálod az autót, mennyi hó lehetséges. persze sosem lehet tudni, de nagyjából mégis. felesleges egy inkább hógumi, ha autópályázol sokat, és mondjuk hó sincs. ha főként városban közlekedsz, vagy nem pályázol, akkor olcsóbb kategóriát is lehet venni, ugyanolyan jó lesz. ha hegyvidéken laksz, akkor jobb egy harapós, puha anyagú gumi. de ezt a pályázás meg megeszi.


Jah, ezért vettem a Yokohamát. Elég sokat pályázok itthon, kellett egy jó száraz/vizes gumi, ami hóban sem vall szégyent az évi 3-4 síelés alkalmával. Mivel kb. két szezont saccolok neki, ezért nem akartam a jóval drágább Conti TS850-et, a gyors csere miatt maradt az olcsóbb verzió.


na jó, de ez is inkább hó és latyak gumi. száraz, enyhén nedves autópályán meg kopik.
de megértem az érveidet, főleg ha 2 szezonra tervezed.

szerk.: de a havat ez is csak addig fogja, amíg nem lesz 5mm a minta...


Én ADAC értékelés alapján döntöttem, nem is láttam a mintát. :D Ott a legjobbnak hozták ki szárazon és jó pontokat kapott vizes aszfalton is, de viszonylag rossz kopással. Utóbbi annyira nem érdekel, a lényeg, hogy a hazai körülmények között helyt álljon és autópálya tempóról is meg tudjak állni biztonságosan. Az volt a baj, hogy a Continental aránytalanul drága volt ehhez képest (majdnem egy tízessel darabja), pedig az lett volna a legjobb ezekre.

Még inkább hógumi talán a Nokian WR D3 vagy D4 lett volna, de itthon sok havat mostanában nem látni.


ADAC teszt... egy laikusnak jó, aki nem tud dönteni. másnak kiindulási alapnak lehet jó.
de többször érte a vád az ADAC-ot, hogy bunda, amelyik gyártó jobban fizet azt hozzák ki győztesnek, stb.
ez az ADAC olyan, mint az autóknál a törésteszt, EURO NCAP. pl a Renault azért ért el olyan nagy eredményeket, mert kifejezetten arra gyártották az autókat. viszont ha pár centivel arrébb kapta az ütést, akkor gatyábbul tört, mint egy másik autó, ami nem kapott 5 csillagot. tehát olyannal nem sokra megyünk, ami egy adott esemányhez van modellezve, legyártva, mikor a valóságban minden esemény valamilyen módon el fog térni attól, amilyen modellre megtervezték azt.
nyilván az ADAC gumitesztre, nem fognak romániában gyártott Barum-ot, vagy magyarországon gyártott Michelin-t küldeni. mert valószínű nem ugyanazt az eredményt kapnánk.

ha mindenki szabályokat betartva közlekedik, az időjárási viszonynak megfelelően, akkor szinte bármilyen gumi kifogja szolgálni az autót.


Én inkább úgy fognám fel az ADAC tesztet, hogy kb. az első harmadba kerülő gumikkal nem lehet mellélőni. Azokon belül egyéni preferencia és pénztárca kérdése a dolog. Ugye hegyekbe havas gumi, autópályázásra más, vegyes felhasználásra megint más, stb.
Az, hogy az első hely "fizetős" előfordulhat, ezt mi halandó emberek soha nem fogjuk megtudni, de nekünk ez nem is lényeg. Inkább az a lényeg, hogy kapunk egy általános karakterisztikát az adott év kínálatáról, ami alapján ki tudjuk választani a nekünk legmegfelelőbbet.

Egy hulladék gumi egészen biztosan nem fog jó pontokat kapni egy ilyen teszten.


"ha mindenki szabályokat betartva közlekedik, az időjárási viszonynak megfelelően, akkor szinte bármilyen gumi kifogja szolgálni az autót."

Ilyen megfontolásból vesznek az emberek 10 éves "mégegyszezontelmegy" gumikat itthon. :D


viszont kisebb márkák szándékosan nem lesznek jobbak. meg hogy nézne már ki, ha véletlen valamelyik nagy márka "másod" márkája jobb eredményt érne el.
mert szerintem egy kint gyártott BF Goodrich igen elverné a magyar gyártott Michelin-t.
egyébként a mintákat is öröklik általában.
hallottam már olyat, hogy a minta nem is számít. mondják ezt akkor, aikro az asszimmetrikus gumikról van szó, és a másik oldalon másik irányba néz a minta, mint az egyik oldalon. pedig ez is számít. egy V mintás gumi, amit forgásirányosan raksz fel, kisebb gördülési ellenállása van, fékezésnél jobban tapad. ha fordítva tennéd fel, akkor jobban harap, nagyobb a gördülési ellenállása, és rosszabb fékezőképessége lesz. (mint traktor gumi) tehát az sem igaz, amikor csak az anyagösszetételre hivatkoznak, hogy a gumin elhelyezett sávok, a különböző anyagösszetételek számítanak, hogy belül vagy kívül vannak. nyilván prémium sport gumiknál fontosak ezek.

én is nézegetek gumit, FB-n egyik csoportban írtam egy ürgének. sejtettem, hogy régi gumi lesz, de %-os értéket írt, meg méretet. sejtettem miért nem írja a DOT-os és a mm-t pontosan, mert korrekt eladó leírja a felesleges kérdések elkerülése végett. kiderült 2005-ös gumi, és nem annyi %, mint amit állított. odarakott egy 100-ast :D ez is vicces mindig, aztán kiderült kb 50%-os az a gumi. aztán még ő háborgott, hogy a mostani 11 éves gumi helyett nem akarok 10 évest venni. :D minta alapján lehetett volna jóval fiatalabb is, elég sokáig futott az a minta. ha normálisan megyek nincs gond a mostani gumimmal, de forszírozva már csúszik. én meg szeretek tempósan kanyarodni. viszont simán lehet 7mm-es 2-4 éves gumikat venni jó áron, ami fele az újnak. nekem így megéri. főleg amennyit közlekedek. hamarabb megöregszik a gumi, mint, hogy elkopjon 75%-ra :D
ha most nem sikerül, akkor jövő télre mindenképp veszek, ha kell újat. tovább nem hazsnálom a mostanit, pedig nem igazán repedezett, nincs is annyira kikeményedve. Bridgestone, és jól van tárolva. talán ezért.

asbi Elküldve: 2015-12-28 19:37 Gumiabroncs

YELLOW írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
raul227 írta:
Nézegettem ezt a gumit,erre gondoltam Viking
annyi h drágább mint a sima,elvileg ez megerositett,ez mennyire szamit?20 alatti uj teligumikra ha van valakinek otlete,oriasi a valasztek.205\55\16 van most fent,vagy eltérhet kicsit?mondjuk mennyire,ami még számottevö.tudom a colnak egyeznie kell.a tobbi adatra gondolok.pl 215 teliguminal tul nagy e mar,vagy ha per 45-50es az sok e vagy sem.köszönöm.


Milyen körülmények között használnád? Ahogy nézem a friss ADAC teszt alapján ez a Viking teljesített legrosszabbul száraz aszfalton. Hiába jó hóban, ha itthon van 1-2 havas nap maximum. Persze más a dörgés, ha kinn élsz és sokat kell hóban menned.

Én 20200-ért pl. Yokohama W.drive V905-öt vettem ebben a méretben.


ezekkel meg az a bibi, hogy japán gumik, vagy a Toyo is, kicsit jobban kopnak a kelleténél.
téli guminál, mint oly sokszor elmondtam, mérlegelni, legtöbbet hol hazsnálod az autót, mennyi hó lehetséges. persze sosem lehet tudni, de nagyjából mégis. felesleges egy inkább hógumi, ha autópályázol sokat, és mondjuk hó sincs. ha főként városban közlekedsz, vagy nem pályázol, akkor olcsóbb kategóriát is lehet venni, ugyanolyan jó lesz. ha hegyvidéken laksz, akkor jobb egy harapós, puha anyagú gumi. de ezt a pályázás meg megeszi.


Jah, ezért vettem a Yokohamát. Elég sokat pályázok itthon, kellett egy jó száraz/vizes gumi, ami hóban sem vall szégyent az évi 3-4 síelés alkalmával. Mivel kb. két szezont saccolok neki, ezért nem akartam a jóval drágább Conti TS850-et, a gyors csere miatt maradt az olcsóbb verzió.


na jó, de ez is inkább hó és latyak gumi. száraz, enyhén nedves autópályán meg kopik.
de megértem az érveidet, főleg ha 2 szezonra tervezed.

szerk.: de a havat ez is csak addig fogja, amíg nem lesz 5mm a minta...


Én ADAC értékelés alapján döntöttem, nem is láttam a mintát. :D Ott a legjobbnak hozták ki szárazon és jó pontokat kapott vizes aszfalton is, de viszonylag rossz kopással. Utóbbi annyira nem érdekel, a lényeg, hogy a hazai körülmények között helyt álljon és autópálya tempóról is meg tudjak állni biztonságosan. Az volt a baj, hogy a Continental aránytalanul drága volt ehhez képest (majdnem egy tízessel darabja), pedig az lett volna a legjobb ezekre.

Még inkább hógumi talán a Nokian WR D3 vagy D4 lett volna, de itthon sok havat mostanában nem látni.


ADAC teszt... egy laikusnak jó, aki nem tud dönteni. másnak kiindulási alapnak lehet jó.
de többször érte a vád az ADAC-ot, hogy bunda, amelyik gyártó jobban fizet azt hozzák ki győztesnek, stb.
ez az ADAC olyan, mint az autóknál a törésteszt, EURO NCAP. pl a Renault azért ért el olyan nagy eredményeket, mert kifejezetten arra gyártották az autókat. viszont ha pár centivel arrébb kapta az ütést, akkor gatyábbul tört, mint egy másik autó, ami nem kapott 5 csillagot. tehát olyannal nem sokra megyünk, ami egy adott esemányhez van modellezve, legyártva, mikor a valóságban minden esemény valamilyen módon el fog térni attól, amilyen modellre megtervezték azt.
nyilván az ADAC gumitesztre, nem fognak romániában gyártott Barum-ot, vagy magyarországon gyártott Michelin-t küldeni. mert valószínű nem ugyanazt az eredményt kapnánk.

ha mindenki szabályokat betartva közlekedik, az időjárási viszonynak megfelelően, akkor szinte bármilyen gumi kifogja szolgálni az autót.


Én inkább úgy fognám fel az ADAC tesztet, hogy kb. az első harmadba kerülő gumikkal nem lehet mellélőni. Azokon belül egyéni preferencia és pénztárca kérdése a dolog. Ugye hegyekbe havas gumi, autópályázásra más, vegyes felhasználásra megint más, stb.
Az, hogy az első hely "fizetős" előfordulhat, ezt mi halandó emberek soha nem fogjuk megtudni, de nekünk ez nem is lényeg. Inkább az a lényeg, hogy kapunk egy általános karakterisztikát az adott év kínálatáról, ami alapján ki tudjuk választani a nekünk legmegfelelőbbet.

Egy hulladék gumi egészen biztosan nem fog jó pontokat kapni egy ilyen teszten.


"ha mindenki szabályokat betartva közlekedik, az időjárási viszonynak megfelelően, akkor szinte bármilyen gumi kifogja szolgálni az autót."

Ilyen megfontolásból vesznek az emberek 10 éves "mégegyszezontelmegy" gumikat itthon. :D

YELLOW Elküldve: 2015-12-28 19:18 Gumiabroncs

asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
raul227 írta:
Nézegettem ezt a gumit,erre gondoltam Viking
annyi h drágább mint a sima,elvileg ez megerositett,ez mennyire szamit?20 alatti uj teligumikra ha van valakinek otlete,oriasi a valasztek.205\55\16 van most fent,vagy eltérhet kicsit?mondjuk mennyire,ami még számottevö.tudom a colnak egyeznie kell.a tobbi adatra gondolok.pl 215 teliguminal tul nagy e mar,vagy ha per 45-50es az sok e vagy sem.köszönöm.


Milyen körülmények között használnád? Ahogy nézem a friss ADAC teszt alapján ez a Viking teljesített legrosszabbul száraz aszfalton. Hiába jó hóban, ha itthon van 1-2 havas nap maximum. Persze más a dörgés, ha kinn élsz és sokat kell hóban menned.

Én 20200-ért pl. Yokohama W.drive V905-öt vettem ebben a méretben.


ezekkel meg az a bibi, hogy japán gumik, vagy a Toyo is, kicsit jobban kopnak a kelleténél.
téli guminál, mint oly sokszor elmondtam, mérlegelni, legtöbbet hol hazsnálod az autót, mennyi hó lehetséges. persze sosem lehet tudni, de nagyjából mégis. felesleges egy inkább hógumi, ha autópályázol sokat, és mondjuk hó sincs. ha főként városban közlekedsz, vagy nem pályázol, akkor olcsóbb kategóriát is lehet venni, ugyanolyan jó lesz. ha hegyvidéken laksz, akkor jobb egy harapós, puha anyagú gumi. de ezt a pályázás meg megeszi.


Jah, ezért vettem a Yokohamát. Elég sokat pályázok itthon, kellett egy jó száraz/vizes gumi, ami hóban sem vall szégyent az évi 3-4 síelés alkalmával. Mivel kb. két szezont saccolok neki, ezért nem akartam a jóval drágább Conti TS850-et, a gyors csere miatt maradt az olcsóbb verzió.


na jó, de ez is inkább hó és latyak gumi. száraz, enyhén nedves autópályán meg kopik.
de megértem az érveidet, főleg ha 2 szezonra tervezed.

szerk.: de a havat ez is csak addig fogja, amíg nem lesz 5mm a minta...


Én ADAC értékelés alapján döntöttem, nem is láttam a mintát. :D Ott a legjobbnak hozták ki szárazon és jó pontokat kapott vizes aszfalton is, de viszonylag rossz kopással. Utóbbi annyira nem érdekel, a lényeg, hogy a hazai körülmények között helyt álljon és autópálya tempóról is meg tudjak állni biztonságosan. Az volt a baj, hogy a Continental aránytalanul drága volt ehhez képest (majdnem egy tízessel darabja), pedig az lett volna a legjobb ezekre.

Még inkább hógumi talán a Nokian WR D3 vagy D4 lett volna, de itthon sok havat mostanában nem látni.


ADAC teszt... egy laikusnak jó, aki nem tud dönteni. másnak kiindulási alapnak lehet jó.
de többször érte a vád az ADAC-ot, hogy bunda, amelyik gyártó jobban fizet azt hozzák ki győztesnek, stb.
ez az ADAC olyan, mint az autóknál a törésteszt, EURO NCAP. pl a Renault azért ért el olyan nagy eredményeket, mert kifejezetten arra gyártották az autókat. viszont ha pár centivel arrébb kapta az ütést, akkor gatyábbul tört, mint egy másik autó, ami nem kapott 5 csillagot. tehát olyannal nem sokra megyünk, ami egy adott esemányhez van modellezve, legyártva, mikor a valóságban minden esemény valamilyen módon el fog térni attól, amilyen modellre megtervezték azt.
nyilván az ADAC gumitesztre, nem fognak romániában gyártott Barum-ot, vagy magyarországon gyártott Michelin-t küldeni. mert valószínű nem ugyanazt az eredményt kapnánk.

ha mindenki szabályokat betartva közlekedik, az időjárási viszonynak megfelelően, akkor szinte bármilyen gumi kifogja szolgálni az autót.

asbi Elküldve: 2015-12-28 19:06 Gumiabroncs

YELLOW írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
raul227 írta:
Nézegettem ezt a gumit,erre gondoltam Viking
annyi h drágább mint a sima,elvileg ez megerositett,ez mennyire szamit?20 alatti uj teligumikra ha van valakinek otlete,oriasi a valasztek.205\55\16 van most fent,vagy eltérhet kicsit?mondjuk mennyire,ami még számottevö.tudom a colnak egyeznie kell.a tobbi adatra gondolok.pl 215 teliguminal tul nagy e mar,vagy ha per 45-50es az sok e vagy sem.köszönöm.


Milyen körülmények között használnád? Ahogy nézem a friss ADAC teszt alapján ez a Viking teljesített legrosszabbul száraz aszfalton. Hiába jó hóban, ha itthon van 1-2 havas nap maximum. Persze más a dörgés, ha kinn élsz és sokat kell hóban menned.

Én 20200-ért pl. Yokohama W.drive V905-öt vettem ebben a méretben.


ezekkel meg az a bibi, hogy japán gumik, vagy a Toyo is, kicsit jobban kopnak a kelleténél.
téli guminál, mint oly sokszor elmondtam, mérlegelni, legtöbbet hol hazsnálod az autót, mennyi hó lehetséges. persze sosem lehet tudni, de nagyjából mégis. felesleges egy inkább hógumi, ha autópályázol sokat, és mondjuk hó sincs. ha főként városban közlekedsz, vagy nem pályázol, akkor olcsóbb kategóriát is lehet venni, ugyanolyan jó lesz. ha hegyvidéken laksz, akkor jobb egy harapós, puha anyagú gumi. de ezt a pályázás meg megeszi.


Jah, ezért vettem a Yokohamát. Elég sokat pályázok itthon, kellett egy jó száraz/vizes gumi, ami hóban sem vall szégyent az évi 3-4 síelés alkalmával. Mivel kb. két szezont saccolok neki, ezért nem akartam a jóval drágább Conti TS850-et, a gyors csere miatt maradt az olcsóbb verzió.


na jó, de ez is inkább hó és latyak gumi. száraz, enyhén nedves autópályán meg kopik.
de megértem az érveidet, főleg ha 2 szezonra tervezed.

szerk.: de a havat ez is csak addig fogja, amíg nem lesz 5mm a minta...


Én ADAC értékelés alapján döntöttem, nem is láttam a mintát. :D Ott a legjobbnak hozták ki szárazon és jó pontokat kapott vizes aszfalton is, de viszonylag rossz kopással. Utóbbi annyira nem érdekel, a lényeg, hogy a hazai körülmények között helyt álljon és autópálya tempóról is meg tudjak állni biztonságosan. Az volt a baj, hogy a Continental aránytalanul drága volt ehhez képest (majdnem egy tízessel darabja), pedig az lett volna a legjobb ezekre.

Még inkább hógumi talán a Nokian WR D3 vagy D4 lett volna, de itthon sok havat mostanában nem látni.

YELLOW Elküldve: 2015-12-28 17:35 Gumiabroncs

asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
raul227 írta:
Nézegettem ezt a gumit,erre gondoltam Viking
annyi h drágább mint a sima,elvileg ez megerositett,ez mennyire szamit?20 alatti uj teligumikra ha van valakinek otlete,oriasi a valasztek.205\55\16 van most fent,vagy eltérhet kicsit?mondjuk mennyire,ami még számottevö.tudom a colnak egyeznie kell.a tobbi adatra gondolok.pl 215 teliguminal tul nagy e mar,vagy ha per 45-50es az sok e vagy sem.köszönöm.


Milyen körülmények között használnád? Ahogy nézem a friss ADAC teszt alapján ez a Viking teljesített legrosszabbul száraz aszfalton. Hiába jó hóban, ha itthon van 1-2 havas nap maximum. Persze más a dörgés, ha kinn élsz és sokat kell hóban menned.

Én 20200-ért pl. Yokohama W.drive V905-öt vettem ebben a méretben.


ezekkel meg az a bibi, hogy japán gumik, vagy a Toyo is, kicsit jobban kopnak a kelleténél.
téli guminál, mint oly sokszor elmondtam, mérlegelni, legtöbbet hol hazsnálod az autót, mennyi hó lehetséges. persze sosem lehet tudni, de nagyjából mégis. felesleges egy inkább hógumi, ha autópályázol sokat, és mondjuk hó sincs. ha főként városban közlekedsz, vagy nem pályázol, akkor olcsóbb kategóriát is lehet venni, ugyanolyan jó lesz. ha hegyvidéken laksz, akkor jobb egy harapós, puha anyagú gumi. de ezt a pályázás meg megeszi.


Jah, ezért vettem a Yokohamát. Elég sokat pályázok itthon, kellett egy jó száraz/vizes gumi, ami hóban sem vall szégyent az évi 3-4 síelés alkalmával. Mivel kb. két szezont saccolok neki, ezért nem akartam a jóval drágább Conti TS850-et, a gyors csere miatt maradt az olcsóbb verzió.


na jó, de ez is inkább hó és latyak gumi. száraz, enyhén nedves autópályán meg kopik.
de megértem az érveidet, főleg ha 2 szezonra tervezed.

szerk.: de a havat ez is csak addig fogja, amíg nem lesz 5mm a minta...

asbi Elküldve: 2015-12-28 17:27 Gumiabroncs

YELLOW írta:
asbi írta:
raul227 írta:
Nézegettem ezt a gumit,erre gondoltam Viking
annyi h drágább mint a sima,elvileg ez megerositett,ez mennyire szamit?20 alatti uj teligumikra ha van valakinek otlete,oriasi a valasztek.205\55\16 van most fent,vagy eltérhet kicsit?mondjuk mennyire,ami még számottevö.tudom a colnak egyeznie kell.a tobbi adatra gondolok.pl 215 teliguminal tul nagy e mar,vagy ha per 45-50es az sok e vagy sem.köszönöm.


Milyen körülmények között használnád? Ahogy nézem a friss ADAC teszt alapján ez a Viking teljesített legrosszabbul száraz aszfalton. Hiába jó hóban, ha itthon van 1-2 havas nap maximum. Persze más a dörgés, ha kinn élsz és sokat kell hóban menned.

Én 20200-ért pl. Yokohama W.drive V905-öt vettem ebben a méretben.


ezekkel meg az a bibi, hogy japán gumik, vagy a Toyo is, kicsit jobban kopnak a kelleténél.
téli guminál, mint oly sokszor elmondtam, mérlegelni, legtöbbet hol hazsnálod az autót, mennyi hó lehetséges. persze sosem lehet tudni, de nagyjából mégis. felesleges egy inkább hógumi, ha autópályázol sokat, és mondjuk hó sincs. ha főként városban közlekedsz, vagy nem pályázol, akkor olcsóbb kategóriát is lehet venni, ugyanolyan jó lesz. ha hegyvidéken laksz, akkor jobb egy harapós, puha anyagú gumi. de ezt a pályázás meg megeszi.


Jah, ezért vettem a Yokohamát. Elég sokat pályázok itthon, kellett egy jó száraz/vizes gumi, ami hóban sem vall szégyent az évi 3-4 síelés alkalmával. Mivel kb. két szezont saccolok neki, ezért nem akartam a jóval drágább Conti TS850-et, a gyors csere miatt maradt az olcsóbb verzió.

YELLOW Elküldve: 2015-12-28 17:18 Gumiabroncs

asbi írta:
raul227 írta:
Nézegettem ezt a gumit,erre gondoltam Viking
annyi h drágább mint a sima,elvileg ez megerositett,ez mennyire szamit?20 alatti uj teligumikra ha van valakinek otlete,oriasi a valasztek.205\55\16 van most fent,vagy eltérhet kicsit?mondjuk mennyire,ami még számottevö.tudom a colnak egyeznie kell.a tobbi adatra gondolok.pl 215 teliguminal tul nagy e mar,vagy ha per 45-50es az sok e vagy sem.köszönöm.


Milyen körülmények között használnád? Ahogy nézem a friss ADAC teszt alapján ez a Viking teljesített legrosszabbul száraz aszfalton. Hiába jó hóban, ha itthon van 1-2 havas nap maximum. Persze más a dörgés, ha kinn élsz és sokat kell hóban menned.

Én 20200-ért pl. Yokohama W.drive V905-öt vettem ebben a méretben.


ezekkel meg az a bibi, hogy japán gumik, vagy a Toyo is, kicsit jobban kopnak a kelleténél.
téli guminál, mint oly sokszor elmondtam, mérlegelni, legtöbbet hol hazsnálod az autót, mennyi hó lehetséges. persze sosem lehet tudni, de nagyjából mégis. felesleges egy inkább hógumi, ha autópályázol sokat, és mondjuk hó sincs. ha főként városban közlekedsz, vagy nem pályázol, akkor olcsóbb kategóriát is lehet venni, ugyanolyan jó lesz. ha hegyvidéken laksz, akkor jobb egy harapós, puha anyagú gumi. de ezt a pályázás meg megeszi.