Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3744 találat


Tano Elküldve: 2016-03-17 13:45 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Ropika írta: Sziasztok,

E46 facelift előttiekben ugyebár a szivacsos kartergáz szűrő van, facelift utániban már a lecsapatós műanyag vortex típus. Állítólag nem véletlen volt a változtatás, mert sokkal kevesebb törődést igényel nem kell cserélni, csak tisztítani, és hatékonyabb is mint elődje. A kérdés, hogy be lehet-e tenni a szivacsos helyére az újabb típusút facelift előtti autóba? Valaki próbálta már? Ha kell magát a szűrő házát is cserélném, mert az is aktuális lesz.


Hi!
Korábban én is gondoltam rá, hogy kicserélem az újabbra, de sajnos nem kompatibilis a kettő verzió, így maradt a szűrős.
Én annyit csinálok, hogy minden második inspekciónál cserélem a házat is, a másik alkalmakkor pedig csak a betétet. Így 30 ezrenként van cserélve a betét és 60 ezrenknt az egész ház. Eddig bevált.

Ropika Elküldve: 2016-03-17 13:20 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Sziasztok,

E46 facelift előttiekben ugyebár a szivacsos kartergáz szűrő van, facelift utániban már a lecsapatós műanyag vortex típus. Állítólag nem véletlen volt a változtatás, mert sokkal kevesebb törődést igényel nem kell cserélni, csak tisztítani, és hatékonyabb is mint elődje. A kérdés, hogy be lehet-e tenni a szivacsos helyére az újabb típusút facelift előtti autóba? Valaki próbálta már? Ha kell magát a szűrő házát is cserélném, mert az is aktuális lesz.

Dutch Elküldve: 2016-03-09 08:20 E90 vásárlás

lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/



Ha jól gondolom a linken szereplő videóban N53-as motor szerepel. Teljesen más motor az N53 mint az N52. Az N53 az E60 facelift-el érkezett 2007 tavaszán. Az N52 az E90-el jelent meg 2005-ben. Az N53-ban nagynyomású üzemanyagpumpa van, közvetlen benzinbefecskendezéses(piezzo befecskendezők azt hiszem) Az a hang egyébként sok N53-nál megfigyelhető, talán a befecskendezők? úgy tudom a nagynyomású pumpával voltak gondok a gyártás elején.

szotakdavid Elküldve: 2016-02-29 18:53 Olajzabálás

m87z írta:
sutius írta:
Zolika11111 írta:
sutius írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok
E46 320 benzinesbe ki lehet cserélni a szelepszárszimeringet hengerfej levétel nélkül???

ha N42\46. motorrol van szo akkor biztosan tudom, hogy igen, de ajanlott levenni a hengerfejet is mert ha a szelepvezetok is el vannak kopva ugyanugy fogja enni es bontod ujra....


Ujra hello.
Miböl tudom meg azt hogy N42/46 os e a motor?

ha jol tudom a facelift utaniakban van N42\46


Bocs hogy kijavítalak, de E46-ban N42/46-os motor csak 316i és 318i-ben vannak, az e90-ben vitték még tovább az N46-os motort 318i-ben és ott van a 320i-ben



E46 20i 2.2 M54 Benzin betegsége az olajzabálás. 50% esély van rá h a problémát megoldja a szelepszárszimerig csere.

m87z Elküldve: 2016-02-29 16:26 Olajzabálás

sutius írta:
Zolika11111 írta:
sutius írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok
E46 320 benzinesbe ki lehet cserélni a szelepszárszimeringet hengerfej levétel nélkül???

ha N42\46. motorrol van szo akkor biztosan tudom, hogy igen, de ajanlott levenni a hengerfejet is mert ha a szelepvezetok is el vannak kopva ugyanugy fogja enni es bontod ujra....


Ujra hello.
Miböl tudom meg azt hogy N42/46 os e a motor?

ha jol tudom a facelift utaniakban van N42\46


Bocs hogy kijavítalak, de E46-ban N42/46-os motor csak 316i és 318i-ben vannak, az e90-ben vitték még tovább az N46-os motort 318i-ben és ott van a 320i-ben



notoriusbg Elküldve: 2016-02-29 16:02 Olajzabálás

sutius írta:
Zolika11111 írta:
sutius írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok
E46 320 benzinesbe ki lehet cserélni a szelepszárszimeringet hengerfej levétel nélkül???

ha N42\46. motorrol van szo akkor biztosan tudom, hogy igen, de ajanlott levenni a hengerfejet is mert ha a szelepvezetok is el vannak kopva ugyanugy fogja enni es bontod ujra....


Ujra hello.
Miböl tudom meg azt hogy N42/46 os e a motor?

ha jol tudom a facelift utaniakban van N42\46


Sziasztok, én úgy tudom, az E46-os 320i-k mind 6 hengeresek, az meg még az M-es motorcsalád (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54) Ha 2001-es a járgány (és 168 lovas), akkor M54B22, ha esetleg még a 150 lovas, akkor M52TUB20 a kódja.

sutius Elküldve: 2016-02-29 15:47 Olajzabálás

Zolika11111 írta:
sutius írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok
E46 320 benzinesbe ki lehet cserélni a szelepszárszimeringet hengerfej levétel nélkül???

ha N42\46. motorrol van szo akkor biztosan tudom, hogy igen, de ajanlott levenni a hengerfejet is mert ha a szelepvezetok is el vannak kopva ugyanugy fogja enni es bontod ujra....


Ujra hello.
Miböl tudom meg azt hogy N42/46 os e a motor?

ha jol tudom a facelift utaniakban van N42\46

dudu Elküldve: 2016-02-24 13:58 BMW kulcsok

YELLOW írta:
dudu írta:
YELLOW írta:
dudu írta: Sziasztok!
Hamarosan szeretnék egy BMW-t venni. Pontos típust nem döntöttem még el, ami biztos, hogy benzines E46-ot szeretnék, ezen belül 316,318,320 ami szóba jöhet, leginkább FL előttieket nézegetek, de az utániakat sem zártam ki ( amelyikből a legjobb állapotút találom). A kérdésem, hogy melyik típusokhoz hány darab gyári kulcs tartozik? Van valahol, valami összegzés erről? Ahány hirdetést látok, kb annyi féléhez írják, hogy összes gyári kulcs 2 db, összes gyári kulcs 5 db stb... köszi előre is! :)


én úgy tudom az FL előttihez 4db kulcs jár. 2db távos, 1db szürke, sima, és egy felete kis műanyag. mindegyik indítja az autót.
bár hallani olyan mondákat, hogy volt olyan kulcs, amit nem adtak ki vele, de az szerintem csak vetítés. 2003 vége felétől szűnt meg a 4db kulcs, de érdekes módon láttam 2004-est is 4db kulccsal. valószínű lehetett eltérés abban, hova is gyártják az autót.


Köszi a választ! Akkor a 2003 vége felé kiadottak 2 kulcsosak elvileg? VIN kód alapján kideríthető a gyári kulcsok száma?


nem! a 2003 vége felé 3 kulcs. előtte 4 kulcs. egyébként a használati könyvben is így jelzi a darabokat.
a legtöbben elszórják a kulcsokat. de ilyenkor mindig felmerül a kérdés bennem, hogy egy nagy értékű autó kulcsait egy gondos tulaj, hogy szórja el?

facelift előtti E46 esetében így a gyári:


facelift után, annyi, hogy a távos nyitó rombusz alakú, de ez is ferdítés kicsit, mert azt hiszem már 2001-es FL előttiek is rombuszok.
általában amiket én olvastam, hogy felülről a második kulcsot egyes kereskedések visszatartották. azzal, hogy majd a tulaj úgyis odaviszi az autót szervizeltetni, így ott lesza szervizkulcs. ugyanis az az. azzal a kulccsal nem lehet nyitni a kesztyűtartót és a csomagteret. értékmegőrzési céllal, ha szervizbe kerül az autó. később 2003 év vége fele után ezt a kulcsot már nem is adták az autókhoz.


ÁÁ már minden világos :) köszönöm az infókat! :) :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2016-02-24 13:52 BMW kulcsok

dudu írta:
YELLOW írta:
dudu írta: Sziasztok!
Hamarosan szeretnék egy BMW-t venni. Pontos típust nem döntöttem még el, ami biztos, hogy benzines E46-ot szeretnék, ezen belül 316,318,320 ami szóba jöhet, leginkább FL előttieket nézegetek, de az utániakat sem zártam ki ( amelyikből a legjobb állapotút találom). A kérdésem, hogy melyik típusokhoz hány darab gyári kulcs tartozik? Van valahol, valami összegzés erről? Ahány hirdetést látok, kb annyi féléhez írják, hogy összes gyári kulcs 2 db, összes gyári kulcs 5 db stb... köszi előre is! :)


én úgy tudom az FL előttihez 4db kulcs jár. 2db távos, 1db szürke, sima, és egy felete kis műanyag. mindegyik indítja az autót.
bár hallani olyan mondákat, hogy volt olyan kulcs, amit nem adtak ki vele, de az szerintem csak vetítés. 2003 vége felétől szűnt meg a 4db kulcs, de érdekes módon láttam 2004-est is 4db kulccsal. valószínű lehetett eltérés abban, hova is gyártják az autót.


Köszi a választ! Akkor a 2003 vége felé kiadottak 2 kulcsosak elvileg? VIN kód alapján kideríthető a gyári kulcsok száma?


nem! a 2003 vége felé 3 kulcs. előtte 4 kulcs. egyébként a használati könyvben is így jelzi a darabokat.
a legtöbben elszórják a kulcsokat. de ilyenkor mindig felmerül a kérdés bennem, hogy egy nagy értékű autó kulcsait egy gondos tulaj, hogy szórja el?

facelift előtti E46 esetében így a gyári:


facelift után, annyi, hogy a távos nyitó rombusz alakú, de ez is ferdítés kicsit, mert azt hiszem már 2001-es FL előttiek is rombuszok.
általában amiket én olvastam, hogy felülről a második kulcsot egyes kereskedések visszatartották. azzal, hogy majd a tulaj úgyis odaviszi az autót szervizeltetni, így ott lesza szervizkulcs. ugyanis az az. azzal a kulccsal nem lehet nyitni a kesztyűtartót és a csomagteret. értékmegőrzési céllal, ha szervizbe kerül az autó. később 2003 év vége fele után ezt a kulcsot már nem is adták az autókhoz.

kundof1 Elküldve: 2016-02-16 19:33 320d Motor

kundof1 írta:
sutius írta:
kundof1 írta:
sutius írta:
kundof1 írta: Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás :)

Köszönöm előre is ! :)

Nekem akkor volt ilyen mikor egy turbo cső el volt repedve és falsot szivott


De újraindítom és aztán jó volt neked is egy darabig? meg most már 3.000 felett nem nagyon akar pörögni...

igen, nekem is igy volt. Egyszer csak elment az erő, félre álltam, ujrainditottam és egy darabig megint jó volt


csüt megy szerelőhöz digoljuk, meg lesz csinálva, nagyon nem járok vele addig.


Diagon ki lett olvasva semmi hiba nem volt, szét lett szedve a szivó sor,annyira nem volt lerakodva de ki lett takarítva, egr szelep is, vákum csővek szét voltak menve, ki lett cserélve, holnap lesz összerakva, majd látjuk...
füstől ha odalépsz neki,de nem nagy füst, alapjárat jóó, nem ingazodik, diagon a porlasztó élrtékek jók, de 3000 től nem ment, lomha volt, reméljük h nem porlasztó lesz a ludas, pecsöpög és miadt.