Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3744 találat


rece65 Elküldve: 2015-09-24 13:28 Krómozás, krómcsíkok

aeroengine89 írta:
Neo954 írta:
aeroengine89 írta:
Neo954 írta:
aeroengine89 írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni hogy az 2002-es E46 Touringra a hátsó oldalsó ablakra amire gözölték az antennát hogyan lehet kicserélni gyári alsó matt lécet Krómra? Ugyanis vettem egy króm szettet sikerült is kicserélnem kivéve a kátsó ablak-nál nem mert ahogy nézem az egybe van az ablak tömítésével? Talán alá majd rácsúsztató teknikával kell vagy hogy mert egyszerűen nem jövök rá!!!
Köszi előre is a segítséget


Tényleg senki nem csinált még ilyet vagy nem tud segíteni?????????? Egy kis segytség is sokat számítana.
Köszönöm


Szia!

Talán ez segít!
5-ös alkatrész
Valami klammer-ek fogják (3-as alkatrész). :)

Üdv.:Neo



Hát sokra nem jutottam de azért nagyon köszönöm szépen hogy segítettél!!:kiraly:


Fogj egy műanyag mondjuk szélvédő jégkaparót, aztán csúsztasd alá a lécnek. A képek alapján felfele ki kell pattannia a "klammer"-eknek.:kiraly:


Ui.:elméletileg ezek derékszög csatok, ha benyomod a fület rajta akkor könnyen ki kell jönniük, azért ne használj fém eszközt mert megkarcolhatja a fényezést!



Sziasztok Megoldódott a Faceliftes e46 Touring hátsó oldalablak (amire az antenna is fel van gőzölve)Diszlécének krómra cserélése!!!
A probléma az ha kiszeretnéd cserélni a sima matt fekete ablak keretet Chrom Line vagy Shadow Line-ra egy e46-os touringon akkor a hátsó ablak keretet nem lehet gyárilag cserélni mivel hogy egybe van az ablak tömítésével öntve a díszléc.
Megjegyezném hogy pontosságot és odafigyelést igényel a munka mert könnye megsérthetjük a fényezést és netán az ablakot!



















































Nem használtam fel külföldi oldalakat és saját magam találtam ki és valósítottam meg az egészet!
Kérdésekkel fordulhattok bátran hozzám:kiraly:


Az itteni leírás és képek alapján az én autómat is így csináltuk meg és egészen szép lett! :)
Ha nagyon közelről nézi az ember a hátsó ablakot akkor észrevehető a vágás de aki nem tudja hogy mit nézzen a nehezen veszi észre!

Köszi még egyszer a pontos leírást és a tökéletes képeket!:iszunkra:

Ha esetleg vkinek kell a fekete díszlécek amiket leszedtünk az írjon és megegyezzünk rá! :D

sutius Elküldve: 2015-09-21 20:28 Futómû és hibái

Umberto írta: Sziasztok!
Hallottam az E46 hátsó futómű kiszakadás problémájáról erősebb motorok esetében. Gondolom itt 328i 330i-ről van szó.
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a BMW szériában javította-e, ha igen, akkor csak az erősebb változatok esetében, vagy a 20-25i is megkapta az erősebbet? Vagy azokban megmaradt a gyengébb?
Köszönöm és Üdv!

ha jól tudom a facelift utáni modellekben ezek már javitva lettek, kis és nagy motoroknál egyaránt.
ha jól látom a tied már FL utáni, tehát nem érint ez a probléma:kiraly:
Üdv,
Norbi

YELLOW Elküldve: 2015-09-07 20:23 Mi lehet a baj?

irodlak írta:
YELLOW írta:
irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget! Nem vagyok egy nagy műszaki zseni, de azért szeretem az autókat, úgyhogy addig eljutottam, hogy lebontottam a borítást és végigpróbálgatva a hengereket kiderült hogy hátulról a második henger nem dolgozik (mindegyik másiknál ha kihuztam a kábelt növekedett a motor egyenetlensége, ennél nem változott)

Ebből már következik, hogy vegyek egy trafót vagy azért nézessem meg szerelőnél? (tavaly lett cserélve az összes gyertya)

További kérdésem, hogy itthon nekiálljak egy trafó cserének, vagy azért ahhoz már kell némi gyakorlat? (Meg ki kell-e ütni a computert utána) A fő gondom az, hogy jövő hét végén mennék külföldre a kocsival és már nem nagyon van hely szerelőknél (és nem is nagyon bízok bennük amúgy sem).

Köszi!
Tamás


igen valószínű trafó lesz, még a tiédben is a hibás darabok vannak. nekem is gyertya csere után ment tönkre. már előtte is előfordult 2x, hogy indításnál nem indult be. gyertya csere után 150km-rel meg végleg, de menet közben, kb. 500m után.
szerintem érdemes az összeset cserélni, anno azt mondták, ha egy kiment, utána megy majd a többi is. Beru-t lehet venni jó helyről 8ezer Ft körül db-ját. míg a Bosch duplája kb.
csere nem túl nehéz, de valószínű nehéz lesz kihúzni vigyázni kell, nehogy megrántsd magad.
a hibajel majd eltűnik pár indítás után, vagy x km után.

irodlak Elküldve: 2015-09-07 20:14 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget! Nem vagyok egy nagy műszaki zseni, de azért szeretem az autókat, úgyhogy addig eljutottam, hogy lebontottam a borítást és végigpróbálgatva a hengereket kiderült hogy hátulról a második henger nem dolgozik (mindegyik másiknál ha kihuztam a kábelt növekedett a motor egyenetlensége, ennél nem változott)

Ebből már következik, hogy vegyek egy trafót vagy azért nézessem meg szerelőnél? (tavaly lett cserélve az összes gyertya)

További kérdésem, hogy itthon nekiálljak egy trafó cserének, vagy azért ahhoz már kell némi gyakorlat? (Meg ki kell-e ütni a computert utána) A fő gondom az, hogy jövő hét végén mennék külföldre a kocsival és már nem nagyon van hely szerelőknél (és nem is nagyon bízok bennük amúgy sem).

Köszi!
Tamás

szotakdavid Elküldve: 2015-09-06 20:31 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.


Diagot csináltass és mérjetek egy aksit. Dunakeszin tudok benne segíteni.

YELLOW Elküldve: 2015-09-06 19:54 Mi lehet a baj?

irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.

irodlak Elküldve: 2015-09-06 19:48 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás

YELLOW Elküldve: 2015-08-31 07:25 Műszerfal kijelzés

bohnerroli írta: Sziasztok!Tudnatok abban segiteni nekem hogy miert nem gyullad ki inditaskor a mil lampam,muszaki elott allok es belekotottek!Gepre teve semmi hibat nem hozott ki!Valaki?


ha jól emlékszem a pre-facelift-es dízelnél sem világít. nézni kell egy műszerfal tesztet, ha világít akkor, akkor nem kell neki gyújtásra.

Jotek Elküldve: 2015-08-27 13:08 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

csbalu írta:
Jotek írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogyan lehetne az E60-as BMW Business navigációján térképet megjeleníteni?

Előre is köszönöm
Jocó


Tudomásom szerint az M-ask1-en ami a tiédben van nem lehet térképet megjeleníteni, az M-ask2 ami a kicsit későbbi évjáratokban volt (de nem facelift) már volt térkép megjelenítés. Nem annyira vészes áron vannak azok a modulok, nézz egy cseredarabot, ha szeretnél térképet, szerintem praktikus :)



Köszönöm a válaszod.
Valószínűleg az van benne, mert csak nyilakat mutat és az egy fabatkát sem ér.
Reméltem, hogy esetleg a meglévő navit meg lehet hekkelni, vagy egy kiegészítő modullal térképet varázsolni rá. Hallottam, hogy valakinek az Igo-t kötötték rá erre a navira, de én eddig senkit sem találtam, aki ezt kivitelezni tudná nekem.

csbalu Elküldve: 2015-08-27 10:53 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Jotek írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogyan lehetne az E60-as BMW Business navigációján térképet megjeleníteni?

Előre is köszönöm
Jocó


Tudomásom szerint az M-ask1-en ami a tiédben van nem lehet térképet megjeleníteni, az M-ask2 ami a kicsit későbbi évjáratokban volt (de nem facelift) már volt térkép megjelenítés. Nem annyira vészes áron vannak azok a modulok, nézz egy cseredarabot, ha szeretnél térképet, szerintem praktikus :)