Összesen 256 találat
Vik_86
Elküldve: 2013-10-20 17:09 Mi lehet a baj?
Sziasztok,
Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??
Köszi
Viki
YELLOW
Elküldve: 2013-09-10 07:35 E46 TÍPUSHIBÁK
Barbajsz írta:
gyújtótrafó hiba volt amit nemrég kérdeztem. Viszont az új gyertya eléggé fekete kormos volt, az amelyiknél a gyújtótrafó feltehetően rossz (a többit nem néztük). Az új gyertyákkal max 100km mentem. Mi lehet az oka?
én annyit tudok nekem a gyertyacsere után, 150 km-re megadta magát az egyik trafóm. előtte is volt arra utaló jel, 2x indítás után nem ment az egyik hengerem. leállítás majd indít és jó. aztán az új gyertya beadta neki a kulcsot.
viszont ha neked annyira kormos, akkor oda sok anyag jut, lehet befecskendezési probléma lesz.
Barbajsz
Elküldve: 2013-09-09 19:25 E46 TÍPUSHIBÁK
gyújtótrafó hiba volt amit nemrég kérdeztem. Viszont az új gyertya eléggé fekete kormos volt, az amelyiknél a gyújtótrafó feltehetően rossz (a többit nem néztük). Az új gyertyákkal max 100km mentem. Mi lehet az oka?
YELLOW
Elküldve: 2013-09-07 14:10 E46 TÍPUSHIBÁK
Barbajsz írta:
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Nemrégen vásároltam egy BMW 316ti (N46B18A) autót, 2004. Ma reggeltől nem jár rendesen a motor, olyan mintha csak 2-3 henger menne. Engine lámpa világít. Ha jól emlékszem a levegőszűrő házban olaj volt ami benzinszagú volt. Most úgy érzem amikor nem jár rendesen a motor, hogy az új olajjal is benzinszagú az olaj, az olajszintmérőnél szagoltam. Nagy gáz lehet a motorral?
Még hozzátenném a problémámhoz, hogy vagy kifogyott a benzin vagy nagyon kevés volt a tankba reggel amikor indulni akartam. Először 2-3 liter üzemanyagot töltöttem a tankba, aztán mivel így sem indult még töltöttem hozzá kb. 10 litert. Így, ha a kevés üzemanyagszint miatt nem vette volna fel először az üzemanyagot, akkor az ennyi mennyiségű utántöltés után el kellett volna indulnia igaz?
ha egyenetlenül jár, és büdös a kipuff gáz, oylan subarus a hangja, akkor az egyik gyújtótrafó ment tönkre. ez eléggé rázza is a kasztnit, ha nem megy egy henger. ha leveszed a burkolatot és a trafók csatiját lehúzod, majd vissza. amelyiknél nincs változás ott a rossz trafó.
hogy miért volt ott neked, benzines olaj az érdekes. nem kéne neki.
Miscrew
Elküldve: 2013-04-02 11:58 Egyenetlen alapjárat
Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta:
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!
Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.:kiraly:
Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?
Igen, mert amikor mondjuk reggel indítod akkor a hosszú állás alatt a pumpa elengedi a nyomást és indításnál nem megfelelő a nyomás és azért rángatózik amíg nem épül fel rendesen a nyomás. Rakjátok rá a nyomásmérőt és nézd meg mondjuk egy fél nap állás után, mert akkor már nem lesz meg. Én annakidején végig játszottam ezeket. Raktam be nyomástartószelepet közvetlen a pupához, de akkor se lett jó mert magában a pumpában nem volt meg a nyomás. Anubisz-nak is ez volt baja, de szerintem megfogja erősíteni.
Holnap nekimegyek a dolognak, ha nem fagyok meg és jelzek! Köszönöm a segítséget!
Hello!
Kicseréltem a pumpát, a nyomást nem engedi el, hibának mindig más hengereket dob ki gyújtáskimaradás hibával...valami más ötlet még, mert tényleg kifogytam :merges1:
Miscrew
Elküldve: 2013-03-23 15:40 Egyenetlen alapjárat
jrtom írta:
Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta:
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!
Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.:kiraly:
Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?
Igen, mert amikor mondjuk reggel indítod akkor a hosszú állás alatt a pumpa elengedi a nyomást és indításnál nem megfelelő a nyomás és azért rángatózik amíg nem épül fel rendesen a nyomás. Rakjátok rá a nyomásmérőt és nézd meg mondjuk egy fél nap állás után, mert akkor már nem lesz meg. Én annakidején végig játszottam ezeket. Raktam be nyomástartószelepet közvetlen a pupához, de akkor se lett jó mert magában a pumpában nem volt meg a nyomás. Anubisz-nak is ez volt baja, de szerintem megfogja erősíteni.
Holnap nekimegyek a dolognak, ha nem fagyok meg és jelzek! Köszönöm a segítséget!
jrtom
Elküldve: 2013-03-23 15:38 Egyenetlen alapjárat
Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta:
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!
Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.:kiraly:
Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?
Igen, mert amikor mondjuk reggel indítod akkor a hosszú állás alatt a pumpa elengedi a nyomást és indításnál nem megfelelő a nyomás és azért rángatózik amíg nem épül fel rendesen a nyomás. Rakjátok rá a nyomásmérőt és nézd meg mondjuk egy fél nap állás után, mert akkor már nem lesz meg. Én annakidején végig játszottam ezeket. Raktam be nyomástartószelepet közvetlen a pupához, de akkor se lett jó mert magában a pumpában nem volt meg a nyomás. Anubisz-nak is ez volt baja, de szerintem megfogja erősíteni.
Miscrew
Elküldve: 2013-03-23 15:29 Egyenetlen alapjárat
jrtom írta:
Miscrew írta:
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!
Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.:kiraly:
Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?
jrtom
Elküldve: 2013-03-23 15:02 Egyenetlen alapjárat
Miscrew írta:
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!
Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.:kiraly:
Miscrew
Elküldve: 2013-03-23 10:18 Egyenetlen alapjárat
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!