Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


SaFi Elküldve: 2023-10-29 19:17 E46 TÍPUSHIBÁK

Sziasztok!

Adott egy 2003-as FL E46 20D Touring. Hazafelé tartottam miután egy kigyorsítást követően a motor leállt és azóta nem tudom beindítani.
Amiket eddig megnéztem:
- kézzel áttekertem a motort, nem szorul
- indítózik, akksi jó
- tettem fel INPA-t és ISTA-t is, az látom ,hogy van nyomás indítózáskor. (500-600bar)
- üzemanyagszvattyú búg
- porlasztók ~50e Km ment bele a felújítás óta ekkor volt vezérlés is cserélve

Hol lehet még érdemes keresni a hibát?

Köszönöm előre is a segítséget!

katonaza Elküldve: 2023-06-02 11:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

trebi69 írta:
katonaza írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szeretném összehozni a kapcsolatot E36 20PIN-es csatlakozón keresztül az INPA 5.0.8-al. Fizikai soros portos laptoppal próbálkozom, amin Win 7 32bit-es OP rendszer van. K-LINE kábelem van (a CARSOFT működik vele). Milyen interface beállításokat kell eszközölni az edibas.ini fájlban? Estleg egy step by step infó, ha sikerült már valakinek összehozni. Előre is köszi.


Nincs ilyen nevű fájl.

EDIABAS.INI van.

Ez a lényeges benne:
[Configuration]
Interface =STD:OBD
Simulation = 0
EcuPath =C:\EDIABAS\ECU
SimulationPath =C:\EDIABAS\SIM
TracePath =C:\EDIABAS\TRACE
TraceSize = 1024


Bocs, kihagytam egy "a" betűt.
Kerek 20 PIN-es csatinál is az OBD-t kell kiválasztani?


Én nem tudok mást.

trebi69 Elküldve: 2023-06-01 08:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

katonaza írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szeretném összehozni a kapcsolatot E36 20PIN-es csatlakozón keresztül az INPA 5.0.8-al. Fizikai soros portos laptoppal próbálkozom, amin Win 7 32bit-es OP rendszer van. K-LINE kábelem van (a CARSOFT működik vele). Milyen interface beállításokat kell eszközölni az edibas.ini fájlban? Estleg egy step by step infó, ha sikerült már valakinek összehozni. Előre is köszi.


Nincs ilyen nevű fájl.

EDIABAS.INI van.

Ez a lényeges benne:
[Configuration]
Interface =STD:OBD
Simulation = 0
EcuPath =C:\EDIABAS\ECU
SimulationPath =C:\EDIABAS\SIM
TracePath =C:\EDIABAS\TRACE
TraceSize = 1024


Bocs, kihagytam egy "a" betűt.
Kerek 20 PIN-es csatinál is az OBD-t kell kiválasztani?

katonaza Elküldve: 2023-05-31 20:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

trebi69 írta: Sziasztok, szeretném összehozni a kapcsolatot E36 20PIN-es csatlakozón keresztül az INPA 5.0.8-al. Fizikai soros portos laptoppal próbálkozom, amin Win 7 32bit-es OP rendszer van. K-LINE kábelem van (a CARSOFT működik vele). Milyen interface beállításokat kell eszközölni az edibas.ini fájlban? Estleg egy step by step infó, ha sikerült már valakinek összehozni. Előre is köszi.


Nincs ilyen nevű fájl.

EDIABAS.INI van.

Ez a lényeges benne:
[Configuration]
Interface =STD:OBD
Simulation = 0
EcuPath =C:\EDIABAS\ECU
SimulationPath =C:\EDIABAS\SIM
TracePath =C:\EDIABAS\TRACE
TraceSize = 1024

trebi69 Elküldve: 2023-05-25 13:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok, szeretném összehozni a kapcsolatot E36 20PIN-es csatlakozón keresztül az INPA 5.0.8-al. Fizikai soros portos laptoppal próbálkozom, amin Win 7 32bit-es OP rendszer van. K-LINE kábelem van (a CARSOFT működik vele). Milyen interface beállításokat kell eszközölni az edibas.ini fájlban? Estleg egy step by step infó, ha sikerült már valakinek összehozni. Előre is köszi.

YELLOW Elküldve: 2023-05-20 21:33 világításmodul programozása

Gabee írta:
YELLOW írta:
Gabee írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy e46 320d-n,be lehet-e valahogy programozni hogy nyitáskor és záráskor villanjanak az irányjelzők?
Ha igen,akkor mennyire bonyolult a művelet és mi kellene hozzá?
Köszönöm!


be lehet. ha nincs riasztó, akkor aktiválni kell, bár hibát fog emiatt dobni, de azt csak diagon lehet majd látni. aztán aktiválni kell a villanást, nyitásra és zárásra is.
hát megfelelő kábel és program kell hozzá. fogalmam sincs, hogy ezek a BT-s OBD cuccok, amik telefonnal is mennek, mennyire tudják ezt lekezelni.


Szia!
Köszi a választ!
Riasztó nincs,teljesen gyári az autó.
Bluetooth-s OBD cuccom nincs.
BMW inpa programom van a hozzá kapott kábellel együtt.
Az megfelel ehhez a programozáshoz vagy más program kell hozzá?


INPA nem programozásra való. de a kábel jó lehet, de valószínű még az INPA-hoz is kellene alakítani rajta.

Gabee Elküldve: 2023-05-20 20:13 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Gabee írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy e46 320d-n,be lehet-e valahogy programozni hogy nyitáskor és záráskor villanjanak az irányjelzők?
Ha igen,akkor mennyire bonyolult a művelet és mi kellene hozzá?
Köszönöm!


be lehet. ha nincs riasztó, akkor aktiválni kell, bár hibát fog emiatt dobni, de azt csak diagon lehet majd látni. aztán aktiválni kell a villanást, nyitásra és zárásra is.
hát megfelelő kábel és program kell hozzá. fogalmam sincs, hogy ezek a BT-s OBD cuccok, amik telefonnal is mennek, mennyire tudják ezt lekezelni.


Szia!
Köszi a választ!
Riasztó nincs,teljesen gyári az autó.
Bluetooth-s OBD cuccom nincs.
BMW inpa programom van a hozzá kapott kábellel együtt.
Az megfelel ehhez a programozáshoz vagy más program kell hozzá?

John Elküldve: 2023-02-17 15:14 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen :)


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.


Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)


motortérben is van, bal sarok a szélvédőnél. ahol az ECU is van, vagy a fékfolyadék tartály. de fejből nem tudom a kiosztást. meg mostanában olaszokkal szívok. :D

Igen valami rémlik hogy van ott pár bizti,na holnap ellenőrzöm.Csak ne lenne ilyen cefet hideg kint.. :D
Mindjárt ránézek Tis-ben ;)


Másik óracsoport megoldotta a problémát.Viszont most kb 100.000-el több Km-et mutat az óracsoport meg egy kis pontocska is van ott sajnos ami ugyebár a "Manipuláció" jele.Az eredeti óraállást vissza lehet állítani Ncs expert-el vagy Inpával úgy hogy a pontocska eltűnjön vagy ehhez több kell? :(


NCS-sel lehet, ha éppen engedi. de ha ott állítod, az is visszaellenőrizhető, ha valaki nagyon belemegy, hogy történt átírás. pontosan nem tudom, mert sosem csináltam km átírást. pedig volt, aki szerette volna. nyilván ez nem olyan eset, de ebben a részben nincs kézzel fogható tapasztalatom.

Köszi.A pontocska eltűnne?


a pontocska két dolog miatt van. vagy a km, vagy az alvázszám (VIN) nem egyezik az óracsoport és a lámpamodul között. eltérés van. a lámpamodulban a km 50km-ként íródik be, így annyi eltérés lehet. ugye neked másik óracsoport lett, így sem a km, sem az VIN nem stimmel. ezt kell korrigálni.

Köszönöm.Voltam ma reggel a helyi (Vidéki) autódiagnosztikásnál és ő sem tudta átírni de igazolta az állításom hogy tényleg látja az autó hogy kevesebb Km van benne.Ezt melyik modulból tudom kiolvasni amit az autó tárol a valóst? A másik kérdésem hogy a műszerfalban lévő eprom valóban csak egyszer írható vagy igaz az álltás hogy az Fl előttit többször lehet de nem végtelenszer? Tanácsotlak ilyet Inpával:"Az "F6" funkció használatához az Inpa-ban az "Instrument Cluster" menüben kell lennie. A "F6" funkció lépései az alábbiak:

Válassza ki az "Instrument Cluster" menüt az Inpa-ban.

Válassza ki az autótípusát.

Válassza ki a protokollt, amelyen keresztül az Inpa a járművel kommunikál.

Válassza ki az "F6" funkciót az almenüből.

Írja be az új kilométeróra állást az Inpa-ban.

Kattintson az "OK" gombra.

Várja meg, amíg az Inpa végrehajtja az új beállításokat az óracsoport modulban.

Ellenőrizze az óracsoportot, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a kilométeróra állása helyesen frissült."
Ncs-el meg ezt:"Az Ncs Expert programmal a következő módon lehet kiolvasni a valós kilométeróra állást:

Csatlakoztasd az autót az Ncs Expert szoftverrel kompatibilis interfész segítségével a számítógépedhez.

Indítsd el az Ncs Expert programot, és válaszd ki az autó típusát és modelljét a programban.

Az Ncs Expertben navigálj az "Applications" menübe, majd válaszd ki az "Instrument Cluster" opciót.

Az "Instrument Cluster" menüben válaszd ki a "Diagnosis" opciót.

A "Diagnosis" menüben válaszd ki a "Readout values" opciót.

A "Readout values" menüben válaszd ki a "Instrument Cluster" opciót.

Az "Instrument Cluster" menüben keresd meg a kilométeróra állására vonatkozó értéket. Ez a "KOMBI Mileage" vagy "KOMBI KM" néven jelenhet meg.

A kilométeróra állásának valódi értéke az "Actual value" mezőben jelenik meg." Vajon helytállóak ezek a lépések?

valter320d Elküldve: 2022-08-14 21:38 320d Motor

Balu21 írta: Sziasztok!

Adott egy 1999-s Bmw 320d 136hp
-adagolós -jeladós porlasztós

Az autó alapjáratban illetve alacsony fordulatù közlekedés során befullad, nem forog le 2-3 ezernél többet és füstöl (nagyon) illetve ilyenkor egyáltalán nem akar gyorsùlni..leálitást követő 5-10 perc után tökéletesen müködik gyorsúl ahogy kéne mindig.

A gyári Bmw program illetve a Delphi program is azt irta hogy ,,Tű elmozdulás'' ez számomra a jeladós porlasztót jelentette így szereztem is egy bevizsgált mechanikusan és elektromosan is tökéletesen müködöt. Beszerelés után ugyan ez a probléma áll fent.

Az autó indul mindig igy talán az adagoló nem ludas.

Ha valaki tud segiteni azt nagyon megköszönöm egyenlőre ötletem sincs..


Hali!
Kéne egy inpa. Nézni kéne egy nézni egy előtöltés értéket,kért kapott..
ha jeladós porlasztót cserélsz,kell egy adaptació törlés

Atesz Elküldve: 2022-05-23 12:30 Lambdaszonda - dízelben

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2004.03-as évjáratú BMW E46 320d Touring-ban (110kW/150Le) hány lambda szonda található. Az INPA-ból lett kiolvasva, de ott csak a "4298 Lambda probe" szerepel mint hiba.
Ezek szerint csak egy van benne?

Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket.

Atesz