Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Tano Elküldve: 2013-08-07 18:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Szevasztok!
INPA-val lehet fordulatszámot állítani,vagy NCS-vel?
Ha igen,hol lehet és hogyan?

Üdv


Hi!
Pontosan milyen fordulatszámra gondolsz? Alapjáratira? Ha igen, akkor a DIS-ben biztos lehet, ezt már próbálgattam régen.
Szerintem az INPA-ban nem biztos, hogy megvan ez az opció, abban nincs benn minden állítgatással kapcsolatos dolog.
De a tool32-vel (ami szintén a programcsomag része) biztos meg lehet csinálni. Azt már had ne írjam le hogy, mert nem könnyen leírható folyamat, de lehet a neten van videó róla.
Üdv!

zoli900 Elküldve: 2013-08-07 10:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!
INPA-val lehet fordulatszámot állítani,vagy NCS-vel?
Ha igen,hol lehet és hogyan?


Üdv

Pocses Elküldve: 2013-07-09 18:36 Autóvásárlás

jons írta:
benkoszabi írta:
Persze, pont az ész érvek miatt kérdezlek titeket...


Én kicsit radikálisabb leszek, mint a többiek. Nem bántó szándékból!

Ezek közül egy se mozgatta meg a fantáziámat. Egyfelől dízelek, amik a világ legjobb konstrukciói természetesen, ezt nem vitatja senki, de ezek pont nem azok.
Csak úgy összesítve, amit hirtelen látok: Az enyém sincs túlszerszámozva, de azért tekergethetős klíma meg kazetta, elöl fehér index hátul sárga. Nagy felni, de a hátulja lóg. Nincs kép a belsejéről, kormányról, miért? Ezek nem erősítik a "jó vétel lesz ez" érzést.

Mindenképpen autószerelős, INPA/DIS-es emberrel menjél megnézni bármelyiket is nem csak ezekre értem természetesen. Porlasztók korrekciós értékei sok mindent elárulnak kapásból. A többit a többiek leírták.

Benzinesben semmi esetre sem gondolkozol? FL előtti 1,9 például? És még mielőtt a dízeles kollégák megölnének, megjegyezném, hogy számomra egy 2,5-3literes dízel, automatával lenne az igazi. Csak nem merném meglépni. :)


Nekem is erre az 1.9 benyásra esett a választásom, és nem bántam meg.:kiraly:

jons Elküldve: 2013-07-09 18:32 Autóvásárlás

benkoszabi írta:
Persze, pont az ész érvek miatt kérdezlek titeket...


Én kicsit radikálisabb leszek, mint a többiek. Nem bántó szándékból!

Ezek közül egy se mozgatta meg a fantáziámat. Egyfelől dízelek, amik a világ legjobb konstrukciói természetesen, ezt nem vitatja senki, de ezek pont nem azok.
Csak úgy összesítve, amit hirtelen látok: Az enyém sincs túlszerszámozva, de azért tekergethetős klíma meg kazetta, elöl fehér index hátul sárga. Nagy felni, de a hátulja lóg. Nincs kép a belsejéről, kormányról, miért? Ezek nem erősítik a "jó vétel lesz ez" érzést.

Mindenképpen autószerelős, INPA/DIS-es emberrel menjél megnézni bármelyiket is nem csak ezekre értem természetesen. Porlasztók korrekciós értékei sok mindent elárulnak kapásból. A többit a többiek leírták.

Benzinesben semmi esetre sem gondolkozol? FL előtti 1,9 például? És még mielőtt a dízeles kollégák megölnének, megjegyezném, hogy számomra egy 2,5-3literes dízel, automatával lenne az igazi. Csak nem merném meglépni. :)

Pocses Elküldve: 2013-06-28 12:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Padre323i írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Ilyen kábelt már vettem a vasamhoz:



és van program is INPA, BMW Carsoft 6.5.

De milyen USB-s kábelt vegyek amivel összetudom kötni a laptopot a 20 pines átalakítóval
ugye ami meg megy a motortérben lévő csatira?

Köszi!


Egy ilyenre lesz szükséged:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...2c6da70532



Köszi Padre!

Itthon nem kapok esetleg? Vagy jóval drágább?8O

Padre323i Elküldve: 2013-06-28 12:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Pocses írta: Szevasztok!

Ilyen kábelt már vettem a vasamhoz:



és van program is INPA, BMW Carsoft 6.5.

De milyen USB-s kábelt vegyek amivel összetudom kötni a laptopot a 20 pines átalakítóval
ugye ami meg megy a motortérben lévő csatira?

Köszi!


Egy ilyenre lesz szükséged:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...2c6da70532

Pocses Elküldve: 2013-06-28 11:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!

Ilyen kábelt már vettem a vasamhoz:



és van program is INPA, BMW Carsoft 6.5.

De milyen USB-s kábelt vegyek amivel összetudom kötni a laptopot a 20 pines átalakítóval
ugye ami meg megy a motortérben lévő csatira?

Köszi!

Cseccci Elküldve: 2013-06-27 08:08 Hibakód

YELLOW írta:
Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



lehet valami BMW specifikus olvasó kéne vagy progi, pl INPA. nyomásérzékelővel kapcsolatban nekem a DSC tömb jut az eszembe...


en is erre gondoltam, hogy gyari progival nezetem meg

YELLOW Elküldve: 2013-06-26 08:09 Hibakód

Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



lehet valami BMW specifikus olvasó kéne vagy progi, pl INPA. nyomásérzékelővel kapcsolatban nekem a DSC tömb jut az eszembe...

jons Elküldve: 2013-06-23 20:23 Motorolaj

Atesz írta:
Na fasza. Azért köszönöm. Nagyon sokat segítettél! Melyik a legjobb diag program? A DIS, INPA vagy a NCS?


Olvass vissza az OBD diagos topicba választ kapsz sok kérdésedre.