Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


jons Elküldve: 2012-10-22 19:51 Mi lehet a baj?

bmw320d4 írta:
Adaptáció?


Egy próbát megér, igazad van. A gombon is rajta volt az ujjam, de mondom nem bántom. Majd referálok. INPA->motormenüből elég? máshol nem láttam, segíts ha még van valami

anubisz

igen... de beigazolódott, mert elég rossz állapotban volt. Elvált a házától, zörgött, csörgött.


bmw320d4 Elküldve: 2012-10-22 18:48 Mi lehet a baj?

jons írta: Ötleteljük, ha van kedvetek:

Hibajelenség INPA szerint: Katalizátor hatásfok alacsony. Zörgött is rendesen a belseje, semmi gond, ki lett cserélve ehhez a köbcentihez valóra. ASSO vagy BOSAL talán, nem emlékszem sajnos.
Hiba nem jelentkezett mostanáig... kb 15k km megtett útról beszélünk.
Ma olvasom ki a hibát megint: Katalizátor hatásfok alacsony. Több km állásra is írta szóval nem a pesti tötymörgéstől volt szerintem.
Ilyenkor mi van? Hátsó lambada szonda?
1 hiba felmerült egy ettől teljesen eltérő km állásnál a másodlagos levegő rendszerrel kapcsolatban is, de talán arra most nem térnék ki.

Ha tud valaki okosat mondani, akkor ne tartsa magában. Az autó menetteljesítményén semmit nem venni észre, a zöldkártyán is tökéletesek voltak az értékek még a "rossz" katalizátorral is.


Adaptáció?

anubisz Elküldve: 2012-10-22 18:07 Mi lehet a baj?

jons írta: Ötleteljük, ha van kedvetek:

Hibajelenség INPA szerint: Katalizátor hatásfok alacsony. Zörgött is rendesen a belseje, semmi gond, ki lett cserélve ehhez a köbcentihez valóra. ASSO vagy BOSAL talán, nem emlékszem sajnos.
Hiba nem jelentkezett mostanáig... kb 15k km megtett útról beszélünk.
Ma olvasom ki a hibát megint: Katalizátor hatásfok alacsony. Több km állásra is írta szóval nem a pesti tötymörgéstől volt szerintem.
Ilyenkor mi van? Hátsó lambada szonda?
1 hiba felmerült egy ettől teljesen eltérő km állásnál a másodlagos levegő rendszerrel kapcsolatban is, de talán arra most nem térnék ki.

Ha tud valaki okosat mondani, akkor ne tartsa magában. Az autó menetteljesítményén semmit nem venni észre, a zöldkártyán is tökéletesek voltak az értékek még a "rossz" katalizátorral is.


A katalizátort cserélted? Az nem volt olcsó akkor.

jons Elküldve: 2012-10-22 14:39 Mi lehet a baj?

Ötleteljük, ha van kedvetek:

Hibajelenség INPA szerint: Katalizátor hatásfok alacsony. Zörgött is rendesen a belseje, semmi gond, ki lett cserélve ehhez a köbcentihez valóra. ASSO vagy BOSAL talán, nem emlékszem sajnos.
Hiba nem jelentkezett mostanáig... kb 15k km megtett útról beszélünk.
Ma olvasom ki a hibát megint: Katalizátor hatásfok alacsony. Több km állásra is írta szóval nem a pesti tötymörgéstől volt szerintem.
Ilyenkor mi van? Hátsó lambada szonda?
1 hiba felmerült egy ettől teljesen eltérő km állásnál a másodlagos levegő rendszerrel kapcsolatban is, de talán arra most nem térnék ki.

Ha tud valaki okosat mondani, akkor ne tartsa magában. Az autó menetteljesítményén semmit nem venni észre, a zöldkártyán is tökéletesek voltak az értékek még a "rossz" katalizátorral is.

anubisz Elküldve: 2012-10-15 17:49 bmw diagnosztika

TbBoy írta: Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni. Kintről hozunk be autókat és jó lenne rájuk nézni, hogy ne találkozzunk váratlan hibákkal. Több szoftvert, illetve Magyarországi oldalt is megnéztem és arra az elhatározásra jutottam, hogy ezt venném meg:

A link neve

Várnám a tapasztalatokat, véleményeket róla... Esetleg ha van valakinek, akkor pár érdekességet, trükköt megoszthatna velem!

Köszönöm!


Kínai ez is, ki tudja meddig működik, vagy már minden Kínai?

TbBoy Elküldve: 2012-10-15 01:59 bmw diagnosztika

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni. Kintről hozunk be autókat és jó lenne rájuk nézni, hogy ne találkozzunk váratlan hibákkal. Több szoftvert, illetve Magyarországi oldalt is megnéztem és arra az elhatározásra jutottam, hogy ezt venném meg:

A link neve

Várnám a tapasztalatokat, véleményeket róla... Esetleg ha van valakinek, akkor pár érdekességet, trükköt megoszthatna velem!

Köszönöm!

tbadzs Elküldve: 2012-10-01 15:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! Kérdés! Melyik diagnosztikai programmal (nekem INPA, DIS, SSS van), és pontosan melyik menüpont alatt lehet megnézni a porlasztók állapotát. Valahol mintha olvastam volna, hogy százalékosan mutatja valamelyik. Előre is köszi!

Tano Elküldve: 2012-09-06 21:00 bmw diagnosztika

tbadzs írta: Szia Tano! Azt még elmondanád nekem, hogy az általad megadott linkről letöltött cuccal mi a pontos teendőm? Az sp-daten-e46.rar-t kicsomagolva kaptam 8 mappát, simán bemásolom (felülírom) az adott mappákat, vagy telepíteni kell őket vhogy? Köszi


Igen, lényegében csak be kell másolni őket a megfelelő helyre. Itt egy leírás mit hova kell.
Az INPA ipo fájlait nem kell, azokat nem lehet ezzel frissíteni. Ezek az NCS-hez és az NFS-hez jók.

tbadzs Elküldve: 2012-09-01 18:52 Segítsetek!

jrtom írta: Inpát nem ismerem, csak a DIS-t meg az ISTA-t. Viszont a hiba az EWS manipuláció ugyan ez a többinél is. De nem hiszem, hogy bonyolult lehet.

tbadzs írta:
jrtom írta: Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.

tbadzs írta: No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?



Azt hogy kellene? Időközben levettük az akkumulátor sarut, ez megoldotta a problémát, már indul az autó, de továbbra is érdekelne, hogy tényleg ennyivel így oda lehet vágni az autónak? Azért leírnád ezt az összeillesztést? Ja, a hibakódot megtartotta, továbbra sem tudom törölni.




Köszönöm szépen, közben egy lengyel BMW fórumon megtaláltam a megoldást, az EWS-t kell reset-elni. A lényeg az, hogy most megy az autó, lehet inkább nem nyúlok hozzá, egyébként van DIS-em és SSS-em is, csak még nem sikerült működésre bírnom őket, elvileg mindent beállítottam megfelelően, mégsem kommunikálnak az autóval. No, azért köszönöm a választ!

jrtom Elküldve: 2012-09-01 18:45 Segítsetek!

Inpát nem ismerem, csak a DIS-t meg az ISTA-t. Viszont a hiba az EWS manipuláció ugyan ez a többinél is. De nem hiszem, hogy bonyolult lehet.

tbadzs írta:
jrtom írta: Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.

tbadzs írta: No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?



Azt hogy kellene? Időközben levettük az akkumulátor sarut, ez megoldotta a problémát, már indul az autó, de továbbra is érdekelne, hogy tényleg ennyivel így oda lehet vágni az autónak? Azért leírnád ezt az összeillesztést? Ja, a hibakódot megtartotta, továbbra sem tudom törölni.