Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Tano Elküldve: 2012-05-29 14:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

SirToma írta: Köszi Tano.
a szelep alatt az egr szelepre gondolsz? kézzel át lehet mozgatni?
Hűtőventit inpa alatt is lehet kapcsolgatni?
A diag-os állítgatós rész én magam nem szívesen végezném el, inpa-val szoktam ránézni, de a dis -t nem szeretném piszkálni.majd 1x valaki megmutatja mit hol kell, éremes, csak akkor.


Igen az EGR szelepre, valamint az azt vezérlő elektromos szelepre. Ami a vákumcső másik végén van.:) Kézzel is mozgathatod, de ahhoz le kell szedni róla a csöveket.
A hűtőventit szerintem lehet kapcsolni INPA-val is, DIS-ben biztos.
Ha legközelebb tesóméknál járok gödöllő mellett, akkor esetleg összefutunk és megmutatom a DIS-t, nem bonyolult az sem.

SirToma Elküldve: 2012-05-29 13:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
SirToma írta: Sziasztok srácok!

Van egy visszatérő hibakódom, esetleg nem tudjátok merre kellene elindulni?
Orvosolható itthon, vagy szervíz?
4501 4501 (0401) control of exhaust re-circulation
illetve, egy friss bejegyzés:
41F2 41F2 elec. fan
Előre is köszi!

Toma


Az első a kipuffogógáz visszavezetésre vonatkozik. Nézd meg a vákumcsövét, lehet lecsúszott vagy elrepedt. Vagy maga a szelep ragadt be, esetleg a vezérlő elektromos vákumszelepe. Diaggal meg lehet vizsgálni, élőadatolvasással próbálgatni, állítgatni. A nem működéséről általában a légtömeg jeléből következtet. Szóval ki kell sakkozni, hogy melyi résszel lehet a gond.
A másodika hűtőventillátor.
Diaggal ezt is meg lehet nézni működik-e. Ki-bekapcsolni, lemérni van-e delej a kábelén stb.


Köszi Tano.
a szelep alatt az egr szelepre gondolsz? kézzel át lehet mozgatni?
Hűtőventit inpa alatt is lehet kapcsolgatni?
A diag-os állítgatós rész én magam nem szívesen végezném el, inpa-val szoktam ránézni, de a dis -t nem szeretném piszkálni.majd 1x valaki megmutatja mit hol kell, éremes, csak akkor.

seta Elküldve: 2012-05-27 12:22 Valaki segítsen

seta írta: Sziasztok!

Sürgős help kellene. Hiába indítózok, nem indul a motor. 4A63 EWS Manipulation hibakódot ír ki. A google azt mondja h ujra kellene "ismertetni" az EWS-t a DDE-vel, de azt nemtudom hogy hogy kellene. Ediabas programcsomagom van. Meg tudná valaki mondani hogy csináljam és mivel?

Előre is köszi!!


időközben Dr. Goo Gle segítségével megoldottam a problémámat. Leírom, hátha más is kerül ilyen helyzetbe. Rácsatlakoztam az autóra laptoppal, INPa-ban kiválasztottam a motort, a motor menüjében kiválasztom az activate opciót, és ott az EWS-t. Majd az EWS menüjében a reset funkciót (F2). Ezután feugrik egy windows-os üzenet, leokézom, majd az INPA kiirja fellül h EWS reset succesful, vagy valami ilyesmit. Ezután szépen kilépkedek a menükbl és az INPA-ból, lecsatlakoztatom a kábelt az autóról és kiveszem a kulcsot. ezután kulcs vissza, autó indít, és a motor beindul.
Elég laikus leírás, de remélem azért használható :)

jons Elküldve: 2012-05-24 18:40 Hibakód

cene írta:
jons írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő hibakódot tárolta el az autó: FSP01931Dh 220665D44700
Tudja valaki ,hogy mit jelent ez a kód? A gép e90-es.
Előre is köszönöm!


Mivel olvastátok ki, bmwscannerrel? Hexa kódok megfejtésére sajnos még nem jöttek rá. E39.hu-n is ötöltek rajta, de nem lett eredmény...
Inpa-DIS használatával emberi nyelven lesz kiírva a hiba.



Nem olvastuk ki semmivel, a titkos menüben lestem meg.


Ja arra még inkább nem találtam megfejtést... Van olyan, hogy akkor is van benne hibakód, ha nincs.

cene Elküldve: 2012-05-24 18:40 Hibakód

jons írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő hibakódot tárolta el az autó: FSP01931Dh 220665D44700
Tudja valaki ,hogy mit jelent ez a kód? A gép e90-es.
Előre is köszönöm!


Mivel olvastátok ki, bmwscannerrel? Hexa kódok megfejtésére sajnos még nem jöttek rá. E39.hu-n is ötöltek rajta, de nem lett eredmény...
Inpa-DIS használatával emberi nyelven lesz kiírva a hiba.



Nem olvastuk ki semmivel, a titkos menüben lestem meg.

jons Elküldve: 2012-05-24 18:22 Hibakód

cene írta: Sziasztok!
A következő hibakódot tárolta el az autó: FSP01931Dh 220665D44700
Tudja valaki ,hogy mit jelent ez a kód? A gép e90-es.
Előre is köszönöm!


Mivel olvastátok ki, bmwscannerrel? Hexa kódok megfejtésére sajnos még nem jöttek rá. E39.hu-n is ötöltek rajta, de nem lett eredmény...
Inpa-DIS használatával emberi nyelven lesz kiírva a hiba.

jons Elküldve: 2012-05-24 11:59 riasztó?

badboy1980 írta: Szia!

Motortéri dugaszt lehúztam,belül szenzort kivettem visszaraktam ,és ugyan ugy beriaszt.Nég lehet hogy a hátsó ajtónál lessz valami de nem tudom kts hibát nem hozz ki!

Köszi Azért.



De a DIS vagy az INPA kihozná lehetséges. Helyileg hol vagy.

nacziattila Elküldve: 2012-05-19 15:53 Segítsetek!

jons írta:
InsectKiller írta:
nacziattila írta:
InsectKiller írta:
nacziattila írta: Segítsetek tanácstalan vagyok!!!!!!!!Kigyulladt a chek lámpa. Légtömegmérő hibát írt,CSERE.+1000 km ismét lámpa világít első lambdaszonda hiba,CSERE. Kb+1000 km hátsó szonda hiba,CSERE.+40km katalizátor hiba,KATALIZÁTOR JÓ.A lámpa világít, az autó teljesítménye jó ,fogyasztása jó Kipufogógáz nagyon büdös .Az autóban 85000 km van 25000 km-nél motorcsere volt benne.Én 74000 km -el vettem.Azóta JÁTSZOM VELE.



Akkor most katalizátor lett cserélve?


Nem lett cserélve mert azt mondták ,hogy tökéletes.Ami furcsa nekem ,hogy a kipufogó és a katalizátor fekete kormos és ha túráztatom a motort kicsit feketén füstöl.Az olajat nem eszi.


Itt Kecskeméten ki olvasta ki neked? Mert először is azt kell megnézni, h mit ír ki a diag és utána okosabb az ember!


Igen a katalizátor lett-e cserélve ez az egyik, a másik, hogy a légtömegmérő-lambdaszonda hibakombináció csak a legritkább esetben utal ténylegesen valamelyik említett alkatrészre... ott a keverékképzéssel lehet a gond inkább. Azonkívül milyen diaggal lett kiolvasva? Inpa-DIS-vagy valamilyen univerzális?



Nem tudom mivel lett olvasva, ebben nem vagyok otthon.Annyit tudok laptoppal csinálta és német nyelvű volt a program.

jons Elküldve: 2012-05-19 10:51 Segítsetek!

InsectKiller írta:
nacziattila írta:
InsectKiller írta:
nacziattila írta: Segítsetek tanácstalan vagyok!!!!!!!!Kigyulladt a chek lámpa. Légtömegmérő hibát írt,CSERE.+1000 km ismét lámpa világít első lambdaszonda hiba,CSERE. Kb+1000 km hátsó szonda hiba,CSERE.+40km katalizátor hiba,KATALIZÁTOR JÓ.A lámpa világít, az autó teljesítménye jó ,fogyasztása jó Kipufogógáz nagyon büdös .Az autóban 85000 km van 25000 km-nél motorcsere volt benne.Én 74000 km -el vettem.Azóta JÁTSZOM VELE.



Akkor most katalizátor lett cserélve?


Nem lett cserélve mert azt mondták ,hogy tökéletes.Ami furcsa nekem ,hogy a kipufogó és a katalizátor fekete kormos és ha túráztatom a motort kicsit feketén füstöl.Az olajat nem eszi.


Itt Kecskeméten ki olvasta ki neked? Mert először is azt kell megnézni, h mit ír ki a diag és utána okosabb az ember!


Igen a katalizátor lett-e cserélve ez az egyik, a másik, hogy a légtömegmérő-lambdaszonda hibakombináció csak a legritkább esetben utal ténylegesen valamelyik említett alkatrészre... ott a keverékképzéssel lehet a gond inkább. Azonkívül milyen diaggal lett kiolvasva? Inpa-DIS-vagy valamilyen univerzális?

jons Elküldve: 2012-05-02 19:22 légzsak_

szmnt írta:
Az meglepett ,hogy itt a fórumon senki sem tudott segíteni abban ,hogy megtudjam ezt a hibakódot nézni... Szóval az a tanulság ,hogy veszek magamnak egy kábelt majd..
De köszönöm a hozzászólásokat és a segítő tanácsokat!


És mi volt a hibakód?

Közel 1 éve diagolok kocsikat, csak úgy segítségként a fórumosoknak, ingyen egy jó beszélgetésért cserébe. Soha eddig pénzt nem fogadtam el senkitől, esetleg ha utazni kellett benzinre maximum. Az hogy senki nem tudott segíteni az valamiért van. Pl azért mert ez a kocsi már nem olyan, hogy a gázpedált 5x lenyomod és kivillogja a hibakódot a kocsi. Meg talán azért, mert a közeledben senkinek nem volt kábele.
Hibakiolvasás során még azt is megmondja a tároló, hogy a bal hátsó kettes fingszenzor testen van. De ehhez kell egy laptop egy normális kábel, meg egy rendesen összelőtt INPA-EDIABAS-DIS párosítás. Csak így a levegőből nem lehet megmondani, hogy mi lehet a gondod.
Szóval szerintem ne lepődj meg semmin. Olvasgass vissza a főrumban, nézegesd meg a topicokat és tanulj. Sok dolog le van írva, sok kérdés meg van válaszolva ami hasznos lehet mindannyiunknak a későbbiekben.

És az hogy veszel 1 kábelt még nem fogja megoldani a gondod.