Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


YELLOW Elküldve: 2012-03-28 21:57 Car key memory

jons írta:
YELLOW írta: pl a DIS telepítése 10-20 oldalon keresztül van leírva. én is elakadtam igaz valami software-es vagy hardware-es probléma miatt.


Jaja! Elvileg egyszerű a telepítés csak. De mondtam már, hogy az EasyDis-t telepítsd, annak nincs 10-20 oldalas leírása.



hát azt akartam feltenni, de hiába. amikor a VMware-be tölteném be, akkor megáll egy hibaüzivel. ráadásul azóta az INPA sem megy.:merges1:

Robesz Elküldve: 2012-03-28 11:26 Egyenetlen alapjárat

Nincs valaki a környéken aki élő adatokat tudna nézni pl. Inpa-val ?

jons Elküldve: 2012-03-27 21:19 Kipufogó

InsectKiller írta:
jons írta: Sziasztok!

INPA: Katalysatorkonvertieurung
Általában 2500-3000-res fordulat körül jegyzi be, üzem meleg motornál nyilván.
Mi a teendő ilyenkor?
1) új lambda előre, új lambda hátra, új katalizátor
2) új lambda előre
3) új lambda hátra
4) új katalizátor (utángyártott nyilván, mert a gyári 300k HuF)
5) Minden marad a régiben, minek foglalkozok vele ha az autó ugyanúgy megy és semmi baja?





Te vagy a szaki és segítséget kérsz?! :fetreng:
Viccen kívül, ha valamelyik lambda volna kaka, azt ki kellene, h írja konkrétan. Nekem kiírta mindig, hogy melyiknek rossz a fűtése. Ha a katalizátort írja, akkor az a baja. Mivel neked sem múlik el 1 alapos kiégetés után, gondolom nagyobb a gond. Motorelektronika jeled is van? Erre nem emlékszem!


Ne viccelődjünk kérem :) Szaki, én? :)

A lambadákat azért kérdeztem, mert légtömegnél is van, hogy bár a tűrésen belül van mégsem jó az érték.
Az inpa írja, hogy MIL lampe, de az óracsoporton nem gyullad ki. Nyilván nem akkora hibáról van szó ami befolyásolná magát az autó működését és így indukálná a hibajelzést.
Utánanézek én ennek a katalizátornak egy kicsit, hátha van jó áron valahol. Mondjuk max 20ért jó lenne gyári :mrgreen: Még mindig olcsóbb, mint 50ért lambadákat venni. Ráadásul kettőt.

InsectKiller Elküldve: 2012-03-27 20:21 Kipufogó

jons írta: Sziasztok!

INPA: Katalysatorkonvertieurung
Általában 2500-3000-res fordulat körül jegyzi be, üzem meleg motornál nyilván.
Mi a teendő ilyenkor?
1) új lambda előre, új lambda hátra, új katalizátor
2) új lambda előre
3) új lambda hátra
4) új katalizátor (utángyártott nyilván, mert a gyári 300k HuF)
5) Minden marad a régiben, minek foglalkozok vele ha az autó ugyanúgy megy és semmi baja?





Te vagy a szaki és segítséget kérsz?! :fetreng:
Viccen kívül, ha valamelyik lambda volna kaka, azt ki kellene, h írja konkrétan. Nekem kiírta mindig, hogy melyiknek rossz a fűtése. Ha a katalizátort írja, akkor az a baja. Mivel neked sem múlik el 1 alapos kiégetés után, gondolom nagyobb a gond. Motorelektronika jeled is van? Erre nem emlékszem!

hil Elküldve: 2012-03-27 20:14 Kipufogó

jons írta: Sziasztok!

INPA: Katalysatorkonvertieurung
Általában 2500-3000-res fordulat körül jegyzi be, üzem meleg motornál nyilván.
Mi a teendő ilyenkor?
1) új lambda előre, új lambda hátra, új katalizátor
2) új lambda előre
3) új lambda hátra
4) új katalizátor (utángyártott nyilván, mert a gyári 300k HuF)
5) Minden marad a régiben, minek foglalkozok vele ha az autó ugyanúgy megy és semmi baja?





Szia! Látom, senki nem válaszol. Engem is érdekelne.....

jons Elküldve: 2012-03-26 23:08 Kipufogó

Sziasztok!

INPA: Katalysatorkonvertieurung
Általában 2500-3000-res fordulat körül jegyzi be, üzem meleg motornál nyilván.
Mi a teendő ilyenkor?
1) új lambda előre, új lambda hátra, új katalizátor
2) új lambda előre
3) új lambda hátra
4) új katalizátor (utángyártott nyilván, mert a gyári 300k HuF)
5) Minden marad a régiben, minek foglalkozok vele ha az autó ugyanúgy megy és semmi baja?



Ropika Elküldve: 2012-02-26 18:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Valaki csinált már a DIS-el turbo tesztet. Mert nekem egyszer csináltak egy szervízben, úgy hogy rákötöttek egy thinpadot az autora és a DIS magától emelte az auto fordulatszámát míg végül kiírta hogy turbo defekt.Az a baj nekem akkor még nem volt meg a progi és nem emlékszem hogy csinálták, vagy ahoz már kellene az a sárga wifi-s kütyü?

hancurozo Elküldve: 2012-02-26 08:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Sziasztok.

Lenne egy kérdésem a GT1-DIS- el kapcsolatban. Minden tökéletesen működik de amikor injektor tesztet akarok csinálni a következő hibát dobja ki:

Install adapter
Adapter type: 9-pin
Adapter order no: 12 1 300/301
Connector reference: x2425

Note: Do connect control module to adapter!


Segítségeteket előre is köszönöm.


Az ELM nekem sem működik, csak az INPA (a saját csatlakozójával). Viszont szinte minden más autóhoz használható az ELM.

Csacsa12 Elküldve: 2012-02-25 21:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csavitouring írta: Csacsa12

Sajnos, nem müködik:( ezzel a progival sem

Szia!
Sajnálom, hogy nem jött össze. Keresgettem infókat a lehetséges megoldásokhoz, és megérteni a valóságot. Amit írtál, hogy 2004-től van közös csatlakozó a dieselekre, részben igaz. Az OBDII-vel azonos tekinthető EOBD használata vált kötelezővé 2004-től Európában. Ami előtte készült, lehet ilyen is olyan is (és akár mindkét fajta csatlakozó egy autóban), de biztos, hogy működnie kellene az interface-eddel mivel támogatja mindkét protocol-t.
Viszont a sokféleség miatt elképzelhető, hogy nem mindegyik SW-al hajlandó kommunikálni az OBD-d (!). INPA és BMW DIS amelyeket javasoltak használni. Érdemes lenne kipróbálni egy szervizben, csak kommunikáció erejéig, és vagy PC / DIS + BT csatlakozó felállást.
Üdv

hil Elküldve: 2012-02-03 17:32 lámpa

szeda írta:

Na nekem ezt a hazakísérő fényt nem csinálja.Olyat szeretnék hogy zárás után mondjuk égjen valamelyik első lámpa egy ideig.


Szia szeda! Úgy igaz, ahogyan azt Yellow írta. Programozni pedig a CKM-ben lehet DIS, NCSExpert, stb (INPA nem). Ha el akarod adni, akkor minek kűzdesz ezzel??