Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


ute107 Elküldve: 2011-08-03 23:56 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: tegnap bmw320d4 mesternél járva az INPA kiírta, hogy relé zárlatom van. sőt hozta, hogy a csomagtér ajtó zár is rossz. pedig azzal sosem volt semmi, az mindig nyílt. szóval akinek az ajtóval van problémája, akkor az INPA meg fogja mondani, hogy relé zárlata van-e vagy sem.

már csak olcsón kellene szerezni ilyen relét... valaki?


ebay.... :kiraly::kiraly::kiraly::kiraly:

YELLOW Elküldve: 2011-08-03 09:15 Ajtónyítási Gondok!

tegnap bmw320d4 mesternél járva az INPA kiírta, hogy relé zárlatom van. sőt hozta, hogy a csomagtér ajtó zár is rossz. pedig azzal sosem volt semmi, az mindig nyílt. szóval akinek az ajtóval van problémája, akkor az INPA meg fogja mondani, hogy relé zárlata van-e vagy sem.

már csak olcsón kellene szerezni ilyen relét... valaki?

anubisz Elküldve: 2011-08-01 01:33 320d Motor

anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt:D nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit. :vazze:


Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?[/quote]
Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.

anubisz Elküldve: 2011-08-01 01:10 320d Motor

330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt:D nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit. :vazze:
[/quote]

Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?

330d Elküldve: 2011-08-01 00:19 320d Motor

anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt:D nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.[/quote]


Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit. :vazze:

anubisz Elküldve: 2011-07-31 23:33 320d Motor

330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt:D nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?
[/quote]

Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.

330d Elküldve: 2011-07-31 23:19 320d Motor

anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt:D nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.[/quote]


Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?

330d Elküldve: 2011-07-31 13:18 320d Motor

hancurozo írta:
hil írta:
330d írta:

Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


INPA: az jó. Amit írtál 1.3.6 és 1.4:ez nagy valószínűséggel a BMW Scanner, óra állításon és hibakód törlésen kívül másra nem jó, mert Hexában adja a hibakódokat, amit ismereteim szerint még senki nem tudott megfejteni



Kiegészítem. Az INPA kábele jó, ráadasul a kínaival is dolgozik a DIS is. Könnyű velük hibát keresni, alkalmas élőadat olvasásra, és programozásra is A SCANNER jó a motorvezérlők letöltésére, és arra, hogy minden vezérlőben meg tudd nézni a futott km-t.


nem szeretném offolni a témát tovább, de erről vélemény? http://cgi.ebay.de/BMW-OPS-DIS...2507wt_905

anubisz Elküldve: 2011-07-31 13:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

janco írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Lenne pár kérdésem :

BMW Scannert működésre bírta már valaki win7 allatt?
INPA kábellel megy a bmw scanner?
A kábel RS-232 -es de usb átalakítóval használom mert nincs RS-232 portom

INPA 3 van meg nekem azt működésre ís bírtam.
Az 5-ös verzió tud vmivel többet vagy csak újabb modelleket támogat?

A tükreim behajlanak ha meggyomom a gombot a tükör állításnál.
Meg lehet azt csinálni NCS Expertel vagy másik progival, hogy amikor lezárom a gépet
akkor automatikusan beforduljanak? Vagy ehhez kell vmi modul?

Bocs a sok kérdésért :roll:

Köszi!


Egy win 7 alatt van XP mód. Le lehet tölteni a Microsoft oldalról,van hozzá ingyen egy xp Professional,virtuálisan fut a win 7 alatt. Minden csak xp futó programot arra telepíthetsz.


A program most is fut de nem tudom felrakni a drivert mert új hardwer hozzáadásánál ezt kapom:
A megadott mappa nem tartalmaz illesztóprogramot
\Bmwscan140\drivers\
Ha így elindítom a scannert akkor meg
BMW scanner adpater is not plugged in
és csak az exit-re mehetek!

Nah most ez a driver nem szükséges?




Magához a programhoz nem értek,nekem nincs,de ha nincs hozzá win 7 driver akkor nem tud mit telepíteni.Van hozzá egyáltalán driver? a win 7 -hez?

itt tudod letölteni,próbáld meg. http://www.microsoft.com/windo...nload.aspx
Először virtual pc kel telepíteni,utána az XP azt hiszem a processzornak támogatni kel a virtualizációs technológiát.Lehet a Biosba le van tiltva,ott kel engedélyezni a processzor beállításainál. Nekem van egy usb infraportom,ami csak xp megy,mert ahhoz van driver. Win 7 nem telepíti. XP módba települ,és a drivert is felrakja, fut is rajta.

janco Elküldve: 2011-07-31 13:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Lenne pár kérdésem :

BMW Scannert működésre bírta már valaki win7 allatt?
INPA kábellel megy a bmw scanner?
A kábel RS-232 -es de usb átalakítóval használom mert nincs RS-232 portom

INPA 3 van meg nekem azt működésre ís bírtam.
Az 5-ös verzió tud vmivel többet vagy csak újabb modelleket támogat?

A tükreim behajlanak ha meggyomom a gombot a tükör állításnál.
Meg lehet azt csinálni NCS Expertel vagy másik progival, hogy amikor lezárom a gépet
akkor automatikusan beforduljanak? Vagy ehhez kell vmi modul?

Bocs a sok kérdésért :roll:

Köszi!


Egy win 7 alatt van XP mód. Le lehet tölteni a Microsoft oldalról,van hozzá ingyen egy xp Professional,virtuálisan fut a win 7 alatt. Minden csak xp futó programot arra telepíthetsz.


A program most is fut de nem tudom felrakni a drivert mert új hardwer hozzáadásánál ezt kapom:
A megadott mappa nem tartalmaz illesztóprogramot
\Bmwscan140\drivers\
Ha így elindítom a scannert akkor meg
BMW scanner adpater is not plugged in
és csak az exit-re mehetek!

Nah most ez a driver nem szükséges?