Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Strashimir Elküldve: 2016-11-21 15:48 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp

Strashimir Elküldve: 2016-11-21 15:46 Ablaktörlõ

Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp

spencer Elküldve: 2016-11-21 15:00 Mi lehet a baj?

jamborj írta:
spencer írta: Sziasztok,

E46-on a fűtést hiába állítom a lábtérre semm meleget nem fúj oda(mindenhova náshova fúj nagyon meleget) és a kintről az összes szagot beengedi legyen kipuff gáz vagy bármi más pedig a pollen szűrő is új. A tünetek alapján lehet fűtésbox hiba, hogy nem zár rendesen.

Üdv:
H.Laci


Digit klíma?
Mert ha az, akkor lehet a terelő mozgató motor adta be a kulcsot, vagy beakadt valami.
a van Inpa kéznél, akkor azzal meg lehet mozgatni külön-külön a terelőket


Szia.
Igen digit klímás. Köszi akkor az INPával megpróbálom.De biztos a motor lesz. A cseréhez le kell vennem a műszefalat?
Köszi a segítséget.
Üdv

jencispy Elküldve: 2016-11-21 09:28 RDC guminyomás érzékelõ

jencispy írta: Sziasztok!

Ma felprogramoztam az RPA-t, lantika leírása alapján (köszi).
Úgy tűnik működik, INPA-ban tudom reset-elni, druckschwelle gelernt státuszok is jók.
Csak annyi a gondom, hogy a műszerfalon a visszajelzés sárgán világít folyamatosan.

Nem kellene annak elaludnia?

Köszi


Megoldottam:
A CAN_RDC aktiv -ra kellett állítani, azért világított nekem az RDC sárgán.
Átírás után sárgán villogott, reset-elni kellett és működik is.

Úgy látom, hogy nem kell a $251-et hozzáadni a felszereltséghez, elég csak ezeket átírni NCS-Expert-el:
MK60:
REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv 
KMB:
AKUSTIK_RDKS nicht_aktiv --> aktiv
RDKS nicht_aktiv --> aktiv
CAN_RDC nicht_aktiv --> aktiv


YELLOW Elküldve: 2016-11-21 07:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
Na ezek mellé már csak a lángnyelv matrica meg a spinneres dísztárcsa hiányzik.

Akkor legalább vennétek, egy szaros INPA kábelt. Az invertert már nem is említem.


én nem tudom miről beszélsz...
nem is értem, hogy jön ide a dísztárcsa és a matrica.
nekem KKL VAG-COM és BMW Scanner van, meg a kis inverter. nincs gondom egyikkel sem.
de majd izgatottan várom mikor megy valami tönkre :D

nickname Elküldve: 2016-11-20 23:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: nekem ilyen, csak 150W-os...


Nálad nem keletkezik földhurok és nem zavaródik be az Inpa? Ami fura hogy leginkább járó motornál fagyogat le viszont ami van külön noname interfaceom ami univerzális és gagyi program azzal nincs baj


nincs gondom egyik félével sem, járó motornál sem ;)


Na ezek mellé már csak a lángnyelv matrica meg a spinneres dísztárcsa hiányzik.

Akkor legalább vennétek, egy szaros INPA kábelt. Az invertert már nem is említem.

YELLOW Elküldve: 2016-11-20 21:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta: nekem ilyen, csak 150W-os...


Nálad nem keletkezik földhurok és nem zavaródik be az Inpa? Ami fura hogy leginkább járó motornál fagyogat le viszont ami van külön noname interfaceom ami univerzális és gagyi program azzal nincs baj


nincs gondom egyik félével sem, járó motornál sem ;)

John Elküldve: 2016-11-20 11:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: nekem ilyen, csak 150W-os...
Nálad nem keletkezik földhurok és nem zavaródik be az Inpa? Ami fura hogy leginkább járó motornál fagyogat le viszont ami van külön noname interfaceom ami univerzális és gagyi program azzal nincs baj

Heka Elküldve: 2016-11-20 00:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ez angol csatlakozó, az eu dugó nem lesz földelve rajta.


John írta:
John írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert :)


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? :)(hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta


Ami késik az nem múlik.
Nem vagyok villanyász de valahogy ezen az illusztrált képen is látszik (ilyenem van) valami nem stimmel a lyukakkal sem mert nekem a laptopomnak köralakú villásdugója van de ami fura hogy a villásdugómon ami van földelés pöcök aminek van helye a konnektorban az inverteren sehol se csatlakozik földhöz (verjek le a kocsi mellé a földbe egy cölöpöt hogy legyen test? :) ) a Kép illusztrált :)/ napja vettem,gondolom a boltban nem veszik már vissza? Mitévő legyek megvettem potyára? :)

(6 napja vettem,elírtam bocs :))



John Elküldve: 2016-11-19 21:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert :)


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? :)(hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta


Ami késik az nem múlik.
Nem vagyok villanyász de valahogy ezen az illusztrált képen is látszik (ilyenem van) valami nem stimmel a lyukakkal sem mert nekem a laptopomnak köralakú villásdugója van de ami fura hogy a villásdugómon ami van földelés pöcök aminek van helye a konnektorban az inverteren sehol se csatlakozik földhöz (verjek le a kocsi mellé a földbe egy cölöpöt hogy legyen test? :) ) a Kép illusztrált :)/ napja vettem,gondolom a boltban nem veszik már vissza? Mitévő legyek megvettem potyára? :)

(6 napja vettem,elírtam bocs :))