Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Kenny888 Elküldve: 2016-04-09 16:58 Légtömegmérõ

Sziasztok
Tudna valaki segíteni.Vettem egy új Bosch légtömeg mérőt kicseréltem töröltem az inapa-ban az adaptation-t is és még mindig ugyan az nem mutat értéket az Inpa mitől lehet ez ? Craly for Bmw app-all is le teszteltem ott meg maximumot értéket mutat alapjáraton de mar gyújtáson is tudtok ebben segíteni mitől lehet ? A régi légtömeg mérőtvel ugyan ez volt!
inpa kép

Esteban46 Elküldve: 2016-04-05 21:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kisg325 írta: Sziasztok!

Remélem nem b@sztok le,mert gondolom már le lett írva kismilliószor,de valaki tudna linkelni egy érthető leírást INPA /6.4.3. full/ telepítéséről K+DCAN USB kábellel WIN10 64-re?
A kábelhez is kell külön driver?
Minden segítséget szívesen vennék és bocs,hogy nem olvasok vissza nem tudom hány oldalt. :D

Előre is köszi a segítséget,ha valaki megszánna vele. :kiraly:



Kell hozzá driver igen. Én abban tudok segíteni...

kisg325 Elküldve: 2016-04-05 18:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Remélem nem b@sztok le,mert gondolom már le lett írva kismilliószor,de valaki tudna linkelni egy érthető leírást INPA /6.4.3. full/ telepítéséről K+DCAN USB kábellel WIN10 64-re?
A kábelhez is kell külön driver?
Minden segítséget szívesen vennék és bocs,hogy nem olvasok vissza nem tudom hány oldalt. :D

Előre is köszi a segítséget,ha valaki megszánna vele. :kiraly:

lantika Elküldve: 2016-04-02 18:22 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

demy írta:
lantika írta:
demy írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, volna egy Vag 12.12 kábelem, és ezt szeretném valahogy összehozni a kocsival de sajnos nem találtam sehol programot vagy bármi mást amivel tudnám párosítani. Én ezt a kábelt VW-hez használtam, remélem valamilyen úton módon BMW-hez is jó, ha jó.
Az alany egy 2002-es 525i.

Előre is köszönöm!


Nekem VAG-KKL käbelem van ezt hasznälom INPA/NCS pärossal. Haver 2000-es 520i-je is simän ment vele.


Elég volt hozzá csak az INPA és működött is?


Igy van. virtuälis gepröl is ment,most meg a diag laptoprol megy simän.

demy Elküldve: 2016-04-02 14:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
demy írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, volna egy Vag 12.12 kábelem, és ezt szeretném valahogy összehozni a kocsival de sajnos nem találtam sehol programot vagy bármi mást amivel tudnám párosítani. Én ezt a kábelt VW-hez használtam, remélem valamilyen úton módon BMW-hez is jó, ha jó.
Az alany egy 2002-es 525i.

Előre is köszönöm!


Nekem VAG-KKL käbelem van ezt hasznälom INPA/NCS pärossal. Haver 2000-es 520i-je is simän ment vele.


Elég volt hozzá csak az INPA és működött is?

lantika Elküldve: 2016-04-02 10:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

demy írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, volna egy Vag 12.12 kábelem, és ezt szeretném valahogy összehozni a kocsival de sajnos nem találtam sehol programot vagy bármi mást amivel tudnám párosítani. Én ezt a kábelt VW-hez használtam, remélem valamilyen úton módon BMW-hez is jó, ha jó.
Az alany egy 2002-es 525i.

Előre is köszönöm!


Nekem VAG-KKL käbelem van ezt hasznälom INPA/NCS pärossal. Haver 2000-es 520i-je is simän ment vele.

Esteban46 Elküldve: 2016-03-31 21:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
Esteban46 írta: Sziasztok! Az alábbi hibákat sikerült kiolvasnom,segítségeteket kérném a megfejtésükhöz.

190 Light module EEPROM error
invalid working area
sporadic error (ez utalhat arra hogy a vízhőfokmérő nem világít?)

5 Needle motion sensor
Signal open circuit or KS after B+
Error currently available

27 Coolant temperature heater (törlés óta nem találkoztam vele)



Ha kimondott BMW programot hasznälnäl sokkal könyebb lenne. INPA peldäul.



Ezeket INPA-val olvastam!

lantika Elküldve: 2016-03-31 21:09 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Esteban46 írta: Sziasztok! Az alábbi hibákat sikerült kiolvasnom,segítségeteket kérném a megfejtésükhöz.

190 Light module EEPROM error
invalid working area
sporadic error (ez utalhat arra hogy a vízhőfokmérő nem világít?)

5 Needle motion sensor
Signal open circuit or KS after B+
Error currently available

27 Coolant temperature heater (törlés óta nem találkoztam vele)



Ha kimondott BMW programot hasznälnäl sokkal könyebb lenne. INPA peldäul.

YELLOW Elküldve: 2016-03-24 13:25 RDC guminyomás érzékelõ

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.

Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.


Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?


A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.




Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?


Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.


és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)


Gondolom neked a kepen läthato butitott verzio van. Neked kicsit több käbelt kellene behuzni.


ez csak egy DSC gomb :D de igen ez az egy gombom van. a kérdés, hogy a mögötte lévő sálcentrum (leírom még1x) csak egy gombot fogad (butított sálcentrum), vagy olyan mint amit korábban linkeltél képet, azaz van rajta 6 hely, vagy akár 7. mivel olyan helyen dolgozom, el tudom képzelni, hogy lehet csak 1 férőhelyes egység. de ha már van mondjuk 3 férőhely, akkor gondolom a gombot mindegy melyikbe rakom bele, mert a benne lévő ellenállás értékből azonosít amúgy is. tehát ha így van, akkor ez a sálcentrum olyan, mint egy USB HUB.


Ha csak DSC gombod van,akkor a fent läthato "SZ" van a kocsidban. Az igazi Schaltzentrum nem letezik csak 1 db DSC/ASC gombbal. Nekem az ülesfütes miatt van rendes SZ,es abban pont 1 hely volt szabadon,oda bele is nyomtam az RDC/RPA gombot. Mär csak a motorterben kell benyomnom egy PIN-t a csatiba es lehet tesztelni. Persze a kb 100 db PIN közül ami itthon van egy sem olyan.:mrgreen:


aha értelek most már... :kiraly: vagyis annyira nem király a részemre :D

lantika Elküldve: 2016-03-24 13:14 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.

Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.


Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?


A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.




Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?


Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.


és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)


Gondolom neked a kepen läthato butitott verzio van. Neked kicsit több käbelt kellene behuzni.


ez csak egy DSC gomb :D de igen ez az egy gombom van. a kérdés, hogy a mögötte lévő sálcentrum (leírom még1x) csak egy gombot fogad (butított sálcentrum), vagy olyan mint amit korábban linkeltél képet, azaz van rajta 6 hely, vagy akár 7. mivel olyan helyen dolgozom, el tudom képzelni, hogy lehet csak 1 férőhelyes egység. de ha már van mondjuk 3 férőhely, akkor gondolom a gombot mindegy melyikbe rakom bele, mert a benne lévő ellenállás értékből azonosít amúgy is. tehát ha így van, akkor ez a sálcentrum olyan, mint egy USB HUB.


Ha csak DSC gombod van,akkor a fent läthato "SZ" van a kocsidban. Az igazi Schaltzentrum nem letezik csak 1 db DSC/ASC gombbal. Nekem az ülesfütes miatt van rendes SZ,es abban pont 1 hely volt szabadon,oda bele is nyomtam az RDC/RPA gombot. Mär csak a motorterben kell benyomnom egy PIN-t a csatiba es lehet tesztelni. Persze a kb 100 db PIN közül ami itthon van egy sem olyan.:mrgreen: