Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Elküldve: 2015-11-21 15:40 bc

lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...


szerintem nem :D
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.


Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.


gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.





AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.:kiraly:


ment a köszi.Igen erre gondolok én is,hogy a műszerfal nem mutatja valamiért.


Vettem a färadsägot,es kimentem a kocsimhoz megnezni. Nekem aktiv,es jo is a BC-m.


Értem.
Esetleg a gyári progin belül ez az opció hol leledzik?

Tök rendes vagy baszkikám :)




Erre sajnos nem tudok välaszt adni,nekem INPA/NCS van.
Ez egy hülye kerdes lesz. Egyik kulcsoddal sem megy a BC? Probäld mind a 2 kulcsoddal elinditani.


Ezt nem próbáltam.De megnézem. :)Azt megírom.De ez a műszerfalas letiltás tényleg jó ötlet.Gyanakszom én is arra,hogy a műszerfal nem jeleníti meg valamiért.Talán pont azért,amit írtál.Na megyek,megnézem a másik kulccsal.

lantika Elküldve: 2015-11-21 15:38 bc

Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...


szerintem nem :D
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.


Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.


gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.





AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.:kiraly:


ment a köszi.Igen erre gondolok én is,hogy a műszerfal nem mutatja valamiért.


Vettem a färadsägot,es kimentem a kocsimhoz megnezni. Nekem aktiv,es jo is a BC-m.


Értem.
Esetleg a gyári progin belül ez az opció hol leledzik?

Tök rendes vagy baszkikám :)




Erre sajnos nem tudok välaszt adni,nekem INPA/NCS van.
Ez egy hülye kerdes lesz. Egyik kulcsoddal sem megy a BC? Probäld mind a 2 kulcsoddal elinditani.

lantika Elküldve: 2015-11-21 14:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

INPA/NCS pärossal lehet LSZ alväzszämot+km älläst ätirni? Ki kell cserelnem az LSZ-t,mert vettem egy 45-ös CI-s kapcsolot :P

dummyka Elküldve: 2015-11-16 10:05 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
dummyka írta:
YELLOW írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.


AutoCOM-al lett olvasva.
Ezeket a hibákat nem lehet kitörölni.
Nézegettem az akkunál a pozitív sarun van egy érdekes cucc, aminek sárga csatlakozójába megy két fekete vezeték. Az mi a "szenthang"?

Az autó egyébként sokat állt, volt benne egy rossz akksi, bikázgatták, meg ilyesmi. Ezért volt benne egy halom hiba, most már csak ez a kettő van benne, plusz egy "bal hátsó kerék sebesség mérő: baleset" című hiba az ABS rendszerben.



de beindul az autó? ha nem, akkor azzal a pozitív sarun lévő cuccal lesz a gond.
a másik meg vagy az övfeszítő patron, vagy az ülésfoglaltság jelző. mondom egy INPA diag biztosabbat mutatna.


Igen, az autó jól beindul, jön, megy meg minden.
INPA diag-ot hol lehet szerezni? (jöhet priviben is esetleg, hogy ne offoljuk szét a topikot)

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 10:04 Mi lehet a baj?

dummyka írta:
YELLOW írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.


AutoCOM-al lett olvasva.
Ezeket a hibákat nem lehet kitörölni.
Nézegettem az akkunál a pozitív sarun van egy érdekes cucc, aminek sárga csatlakozójába megy két fekete vezeték. Az mi a "szenthang"?

Az autó egyébként sokat állt, volt benne egy rossz akksi, bikázgatták, meg ilyesmi. Ezért volt benne egy halom hiba, most már csak ez a kettő van benne, plusz egy "bal hátsó kerék sebesség mérő: baleset" című hiba az ABS rendszerben.



de beindul az autó? ha nem, akkor azzal a pozitív sarun lévő cuccal lesz a gond.
a másik meg vagy az övfeszítő patron, vagy az ülésfoglaltság jelző. mondom egy INPA diag biztosabbat mutatna.

dummyka Elküldve: 2015-11-16 09:59 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.


AutoCOM-al lett olvasva.
Ezeket a hibákat nem lehet kitörölni.
Nézegettem az akkunál a pozitív sarun van egy érdekes cucc, aminek sárga csatlakozójába megy két fekete vezeték. Az mi a "szenthang"?

Az autó egyébként sokat állt, volt benne egy rossz akksi, bikázgatták, meg ilyesmi. Ezért volt benne egy halom hiba, most már csak ez a kettő van benne, plusz egy "bal hátsó kerék sebesség mérő: baleset" című hiba az ABS rendszerben.

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 09:48 Mi lehet a baj?

dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.

jamborj Elküldve: 2015-11-13 23:55 Termosztát

Robin68 írta:
jamborj írta: Sziasztok! Gyengének érzem a fűtést, nem elég meleg a befújt levegő max fűtésen sem...hogy tudom meg hogy mi az oka, adjatok egy két tippet légyszíves...diag mutatja a hűtővíz hőmérsékletet? van kábelem...csak kezdő vagyok

A titkos menüben meg tudod nézni a víz hőmérsékletét. Keress vissza rá, párszor már le volt írva, képekkel is kiegészítve hogy hogyan tudod elővarázsolni, nem bonyolult.


hány fokosnak kell lennie kb?

Nos...megnéztem a víz hőfokot inpa-n, 93 foknál nyit a termosztát és 90-94 fok között tartja a vizet, ezek szerint ezzel nincs gond de még sincs jó fűtés...nem elég meleg a befújt levegő...hol keressem a hibát? Légyszi segítsetek, meg akarom csinálni addig amíg nincs mínusz...
Köszi előre is :)

kfodor Elküldve: 2015-11-04 19:03 Turbo

kfodor írta:
kecsurobi írta:
kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.


Voltam diag-on újpesten az M3BOX-ban csinálták jeladós porlasztó hibát találtak és ma ki is lett cserélve gyári felújítottra, de a hiba néhány km-múlva ismét előjött. Ugyanaz mint korábban néhány km után turbó letilt. Korábban rendeltem egy inpa kábelt ami tegnap meg is jött, igy gondoltam ránézek mit ír ki hibának és a következő hibát tárolja el amikor nincs turbo:
10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 51
Engine speed 1645.00 [1/min]
Einspritzmenge 23.92 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Engine speed 1433.50 [1/min]
Einspritzmenge 13.33 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late Error currently available Error sporadic
Errorcode: 0A D0 33 46 3D C6 9E 3D 22 C6 9E

Hívtam őket, hogy nem oldódott meg a problémám és most azt mondják-tippelik hogy akkor a turbo felujítás kell. Igazuk lenne a hibakód alapján?


Ma délután felkerestem Szoták Dávidot és rögtön a lényegre tapintott, és feltárta a hiba valódi okát.
Köszi Dávid a gyors segítéget és ahogy megbeszéltük keresni foglak.:kiraly:

kfodor Elküldve: 2015-11-03 19:47 Turbo

kecsurobi írta:
kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.


Voltam diag-on újpesten az M3BOX-ban csinálták jeladós porlasztó hibát találtak és ma ki is lett cserélve gyári felújítottra, de a hiba néhány km-múlva ismét előjött. Ugyanaz mint korábban néhány km után turbó letilt. Korábban rendeltem egy inpa kábelt ami tegnap meg is jött, igy gondoltam ránézek mit ír ki hibának és a következő hibát tárolja el amikor nincs turbo:
10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 51
Engine speed 1645.00 [1/min]
Einspritzmenge 23.92 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Engine speed 1433.50 [1/min]
Einspritzmenge 13.33 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late Error currently available Error sporadic
Errorcode: 0A D0 33 46 3D C6 9E 3D 22 C6 9E

Hívtam őket, hogy nem oldódott meg a problémám és most azt mondják-tippelik hogy akkor a turbo felujítás kell. Igazuk lenne a hibakód alapján?