Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


KGR Elküldve: 2015-05-02 16:54 Műszerfal kijelzés

bandy544 írta:
YELLOW írta:
bandy544 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem


de egy bizti csere egyszerűbb, mint a km órát kiszedni :D valószínű azt hitte nagy a baj. viszont ha valóban nagy lett volna, azért csúnyán megüthette volna a bokáját, hisz biztonsági rendszer működőképtelenségéről hallgatott. ami már..... eléggé bűncselekmény szerintem.


lusta volt gondolkodni. Világít.....kitépem oszt cső


Nekem össze volt forrasztva a légzsák visszajelző egy másik leddel. Így szépen kigyulladt, majd ahogy kellett kialudt. Ugyanez a móka volt a check engine lámpával is. Az egészre úgy derült fény, hogy egyszercsak nem működött a km óra. Gondolom a forrasztások során megsérülhetett. A műszeregység javítása 30 eFt volt. A légzsáknál a szokásos ülésfoglaltság érzékelő. 5 eFt bypass modullal. A motornál pedig egy 40 eFt-os érzékelő volt a ludas (talán főtengely kipufogó oldali jeladó). :(

bandy544 Elküldve: 2015-05-02 12:02 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
bandy544 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem


de egy bizti csere egyszerűbb, mint a km órát kiszedni :D valószínű azt hitte nagy a baj. viszont ha valóban nagy lett volna, azért csúnyán megüthette volna a bokáját, hisz biztonsági rendszer működőképtelenségéről hallgatott. ami már..... eléggé bűncselekmény szerintem.


lusta volt gondolkodni. Világít.....kitépem oszt cső

YELLOW Elküldve: 2015-05-02 11:37 Műszerfal kijelzés

bandy544 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem


de egy bizti csere egyszerűbb, mint a km órát kiszedni :D valószínű azt hitte nagy a baj. viszont ha valóban nagy lett volna, azért csúnyán megüthette volna a bokáját, hisz biztonsági rendszer működőképtelenségéről hallgatott. ami már..... eléggé bűncselekmény szerintem.

bandy544 Elküldve: 2015-05-02 10:05 Műszerfal kijelzés

lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem

lantika Elküldve: 2015-05-02 09:40 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:

YELLOW Elküldve: 2015-05-02 09:28 Nem indul. please help me!

Pada87 írta: sziasztok, az enyém még indul, de lehet az lesz a vége itt is, hogy nem fog :D Esetleg tudnátok segíteni?

nem rég lettem BMW tulajdonos és szeretem is a kocsit, de jelentkezett nála egy probléma: ha áll egy kicsit a kocsi és indítom, akkor beröffen, de elkezdi erőtlenül dobálni az alapjáratot, ha nem adok gázt le is fullad, azaz fulladozik a kocsi, ha adok neki gázt, akkor egy idő után magához tér jobb esetben, full gázra pedig lefullad. Néha pöccre indul, néha több idő kell neki.

Ha beindítom, lekapcsolom, majd újra beindítom már semmi baja, viszont érezhetően ezek után is egyesben a gázzal finomabban kell bánni, azaz megnyomom a pedált és tartanom kell az adott állapotban, mire veszi a gázt, ha szépen egyensúlyozok vele akkor megy, 2-esbe, 3-asba nincs már baja.

Szerintetek ez mitől lehet? Most vizsgáztattam a kocsit és ott ránézettem laptopptal, két hiba volt benne, ennek a képét csatolom:



A kocsim 2004-es 316ti Compact.


az én véleményem az, hogy szerintem valamelyik trafó hamarosan megadja magát.
persze kopogásszenrorra húzza be a hibát, hisz ha nincs robbanás a motorban.... a trafó hibát meg törli egy idő után. illetve mondjuk INPA-val kellene megnézni a hibakódokat.

SP_323i Elküldve: 2015-04-29 21:02 Fékjavítás

YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Most kivételesen e46 M3-asról lenne szó.
Jelenség: rohadtul lent fognak és gyengén a fékek. A saját 320d-em jobb fékerő van, mint ezen. :? és természetesen világít a DSC jel is a műszerfalon...
Amikor nem jár a moci rendben lévőnek tűnik a fék, ez alatt azt értem, hogy a megfelelő ponton van ellenállása. Ahogy megkapja a depressziót a mocitól elmegy a fékezési pont befelé :evil: Sajnos e miatt szervóra tudok gyanakodni, de hátha nem az.
Előzmény: a jobb hátsó fém fékcső átrohadt úgyhogy oda újat kapott. Kompresszoros légtelenítővel mind a négy nyereg át lett járatva utána új 5.1 fékfolyadékkal úgyhogy az kizárt hogy levegős legyen.
Mondjuk a fékcső kilyukadása előtt se volt acélos a fékezése, de most botrányosan szar. Hibatárolót még nem tudom, mert holnap megyünk kiolvasni.

vki találkozott már hasonló hibajelenséggel?


első körben, mielőtt bármit cserélnétek, egy DSC frissítést kellene végrehajtani. illetve INPA-ban van egy olyan beállítás is, amikor a program utasít, hogy x%-ig nyomd be a pedált, ő ekkor ha jól tudom kalibrál. iylenkor állítja be a fogáspontot. ha rosszul mondom nyugodtan ki lehet javítani.


OK
Ezek szerint az elektronika jól beleszól a dscnél lévő nyomásszenzorok szerint vagy vmi hasonló. A kalibrációja elmehetett azért, mert lyukas fékcsővel mentem kb 10 km-t? (Tudom nem kellett volna, de mivel tudtam, hogy gáz van a fékkel úgy is mentem szal nem kockáztattam senki életét ;) )

YELLOW Elküldve: 2015-04-29 20:55 Fékjavítás

SP_323i írta: Sziasztok!

Most kivételesen e46 M3-asról lenne szó.
Jelenség: rohadtul lent fognak és gyengén a fékek. A saját 320d-em jobb fékerő van, mint ezen. :? és természetesen világít a DSC jel is a műszerfalon...
Amikor nem jár a moci rendben lévőnek tűnik a fék, ez alatt azt értem, hogy a megfelelő ponton van ellenállása. Ahogy megkapja a depressziót a mocitól elmegy a fékezési pont befelé :evil: Sajnos e miatt szervóra tudok gyanakodni, de hátha nem az.
Előzmény: a jobb hátsó fém fékcső átrohadt úgyhogy oda újat kapott. Kompresszoros légtelenítővel mind a négy nyereg át lett járatva utána új 5.1 fékfolyadékkal úgyhogy az kizárt hogy levegős legyen.
Mondjuk a fékcső kilyukadása előtt se volt acélos a fékezése, de most botrányosan szar. Hibatárolót még nem tudom, mert holnap megyünk kiolvasni.

vki találkozott már hasonló hibajelenséggel?


első körben, mielőtt bármit cserélnétek, egy DSC frissítést kellene végrehajtani. illetve INPA-ban van egy olyan beállítás is, amikor a program utasít, hogy x%-ig nyomd be a pedált, ő ekkor ha jól tudom kalibrál. iylenkor állítja be a fogáspontot. ha rosszul mondom nyugodtan ki lehet javítani.

hil Elküldve: 2015-04-08 17:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re :D nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... :D Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél :)


én egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt tudja, mint a gyári interface. a sebesség meg otthoni felhasználásnál szerintem mindegy. valahogy nem tűnt fel, hogy bármivel is többet tudna egy az INPA kábelnek nevezett valami, hogy több minden elérhető lenne vele. sőt úgy tűnik ez sem szuperál másképp. persze nincs tapasztalatom, csak az itt olvasottak alapján merem ezt leírni. ;)


Miért kell már megint az észt osztanod Yellow ? Nemrég még litániákat írtál hogy diagolni tudjál, ma meg már szakértő vagy.


Szia!
Most mér (direkt nem helyesen magyarul)kell ez?????
hil



YELLOW Elküldve: 2015-04-08 16:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re :D nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... :D Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél :)


én egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt tudja, mint a gyári interface. a sebesség meg otthoni felhasználásnál szerintem mindegy. valahogy nem tűnt fel, hogy bármivel is többet tudna egy az INPA kábelnek nevezett valami, hogy több minden elérhető lenne vele. sőt úgy tűnik ez sem szuperál másképp. persze nincs tapasztalatom, csak az itt olvasottak alapján merem ezt leírni. ;)


Miért kell már megint az észt osztanod Yellow ? Nemrég még litániákat írtál hogy diagolni tudjál, ma meg már szakértő vagy.


te gondolom úgy születtél, hogy már tudtál nem? ha mondjuk valamit megtanultál egyszer, azt a tudást miért nem adhatnád tovább? a tanárt is tanították valamikor, neki is voltak kérdései. a legtöbben itt sem a kis ujjukból szoptak ki semmit. ;) hol írtam én, hogy hozzáértő vagyok? még csak gondolni sem gondolom ezt. de úgy látszik valaki ezt jobban tudja. :D