Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Rolly Elküldve: 2014-08-19 15:15 Hűtővíz..:S

Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt....

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???

b_imi Elküldve: 2014-08-18 12:49 Segítség, tanácstalan vagyok.

anubisz írta:
Andras6800 írta:
Tano írta:
Andras6800 írta: ...A másik, hogy az mi lehet, hogy a klíma alacsony befújási sebességnél, mind fűtő, mind hűtő üzemmódnál ciripelő, nyekergő hangot hallat? Magasabbra veszem a befújási erősséget(digitális klíma) akkor megszűnik a hang. Első tippem a ventillátor kopása lenne magamtól, de hátha valaki tapasztalt ilyet, és tud valami biztosat is mondani.


Jól tippeled, ez a ventillátornak a hangja. Sokaknál előjön ez a jelenség, néha én is hallom, aztán megszűnik. WD40 ideig-óráig megoldja, vagy kiszeded és megtakarítod a lerakódásoktól.


Arról tudsz adni valami vedót, vagy leírást, hogy hogyan is tudnám kiszedni és megpucolni a cuccot?:porgosnevetos:


Ki kel venni, és rendesen megcsinálni, mert télen szopat majd mindig, a hideg miatt. Nekem is ciripelt feszt, csak alacsony fordulaton.Ki kell az egészet fújatni levegővel, aztán a csapágyat megkenni valami stabil fújható valamivel. Én nem wd használtam, hanem ilyen szilikon zsírt, fújhatót hogy jól befolyjon. Szopás kiszedni lesz derékfájás. Készülj rá idegileg is, bár nekem 6 hengeres van benne. Van videó valahol róla,majd nézek. Csatlakozóhoz kúrva nehéz hozzáférni, de a videó segít.

https://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30


Lehet az 1.6 ból könnyen kivehető a dízellel ellentétben. Zsírspray a jó megoldás. Nekem megoldotta a problémát. Már 3 éve nem csinálja.

anubisz Elküldve: 2014-08-18 12:29 Segítség, tanácstalan vagyok.

Andras6800 írta:
Tano írta:
Andras6800 írta: ...A másik, hogy az mi lehet, hogy a klíma alacsony befújási sebességnél, mind fűtő, mind hűtő üzemmódnál ciripelő, nyekergő hangot hallat? Magasabbra veszem a befújási erősséget(digitális klíma) akkor megszűnik a hang. Első tippem a ventillátor kopása lenne magamtól, de hátha valaki tapasztalt ilyet, és tud valami biztosat is mondani.


Jól tippeled, ez a ventillátornak a hangja. Sokaknál előjön ez a jelenség, néha én is hallom, aztán megszűnik. WD40 ideig-óráig megoldja, vagy kiszeded és megtakarítod a lerakódásoktól.


Arról tudsz adni valami vedót, vagy leírást, hogy hogyan is tudnám kiszedni és megpucolni a cuccot?:porgosnevetos:


Ki kel venni, és rendesen megcsinálni, mert télen szopat majd mindig, a hideg miatt. Nekem is ciripelt feszt, csak alacsony fordulaton.Ki kell az egészet fújatni levegővel, aztán a csapágyat megkenni valami stabil fújható valamivel. Én nem wd használtam, hanem ilyen szilikon zsírt, fújhatót hogy jól befolyjon. Szopás kiszedni lesz derékfájás. Készülj rá idegileg is, bár nekem 6 hengeres van benne. Van videó valahol róla,majd nézek. Csatlakozóhoz kúrva nehéz hozzáférni, de a videó segít.

https://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30

Andras6800 Elküldve: 2014-08-18 10:42 Segítség, tanácstalan vagyok.

Tano írta:
Andras6800 írta: ...A másik, hogy az mi lehet, hogy a klíma alacsony befújási sebességnél, mind fűtő, mind hűtő üzemmódnál ciripelő, nyekergő hangot hallat? Magasabbra veszem a befújási erősséget(digitális klíma) akkor megszűnik a hang. Első tippem a ventillátor kopása lenne magamtól, de hátha valaki tapasztalt ilyet, és tud valami biztosat is mondani.


Jól tippeled, ez a ventillátornak a hangja. Sokaknál előjön ez a jelenség, néha én is hallom, aztán megszűnik. WD40 ideig-óráig megoldja, vagy kiszeded és megtakarítod a lerakódásoktól.


Arról tudsz adni valami vedót, vagy leírást, hogy hogyan is tudnám kiszedni és megpucolni a cuccot?:porgosnevetos:

AteszE46 Elküldve: 2014-08-18 10:25 hûtõ

anubisz írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
mormota26 írta:
gfeco írta:
mormota26 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.


Szia
Én sem tenném bele az adalékot.
Előző automnál fütőradiátor csere lett.
Viszont megnéznèm mèg a vízpumpa tengelyénél hogy van e a fagyállónak nyoma bár ehhez le kell venni a ventillátort,
Illetve a motor tüzfal felöli részén is vannak vizcsőcsatalakozások ahonnan csöpöghet.ehhez ki kell venni a pollenszűrőt és pár dolgot.
Mindkét helyröl még lecsöppenés elött elpárologhat,vagy ha az also motorvédő burkolatra csöppen akkor onnan párllog el es azert nem latod a földön.


Hát nem tudom mennyi km alatt tűnik el, talán 100 körül vagy 150 passz attol függ ha sok a városi menet akkor lehet h kevesebb, viszont volt olyan is h kicsit melegedett a motor, kicsit nyomtam neki a gázt ( menet közben erőtelejesebben, de nem padlózva) és egyszer csak eltünt a lámpa jelzése. ezt játszotta 3-4 napig, majd állandóra állt a lámpa világítása, és akkor töltöttem rá. (csak azért írtam h ilyen is volt) a vízpumpás dolgot és a fűtőradiátort megnézzük megint, de ha jól emlékszem a radiátor már volt nézve. köszi a válaszokat. majd írok ha boldogultunk vele, és ha nem akkoris :D bár jelenpill nem tudom mikor lesz rá időm.



Vidd el egy normális szervizbe,ahol nyomás alá helyezik hidegen a hűtőközeget,egyszerű pumpás szarral ,úgy kell nézegetni, addig amíg nem cserélik ki még az üzemanyag tankot is....
Valami ilyesmivel.
https://www.youtube.com/watch?v=_8gnru3ZrHA

Bár melegen jobban kitágul egy rejtett repedés, de nagy nyomáson csak el kezd gyöngyözni valahol a víz. Lehet talán ilyenre is lehet foszforeszkáló adalékot kapni, azt nem tudom, mint amivel a klíma szivárgást ellenőrzik, mert az lenne a tuti megoldás.Bele önteni, járni vele pár napot és elő az UV lámpát.
Lehet pont ilyen kell neked, ez ha jól látom nem A/C hoz van.
http://www.ebay.ie/itm/ADDITIV...58b355d5bb
http://alkatreszek.hu/cikkkepe...122581.jpg









Szia!

Nekem is ilyen bajom volt. kb. ezer km alatt 0,5l vizet kellett utána töltenem. Ma jöttem rá a hiba okára. Arra lettem figyelmes, hogy a légtelenítő csavar tetején van pár csepp hűtőfolyadék. Próbáltam meghúzni, és egyből beletört. Valahogy kiszenvedtem a beletört darabot.
Lenne valakinek itt buda környékén egy ilyen csavarja??? Mert muszáj volt megsufniznom, de nem bírja sokáig :vazze:



Fémet vegyél bele, ezt alapból cseréli mindenki akinek van esze, pont ezért, de a markászérvíz is ki szokta cserélni időnként,pont a törés miatt. Nekem is fém van benne.
Itt kapsz, nekik van azt tudom, előbb telefonálj,ne menj hiába. Természetesen pénzért,azért mert csak egy csavar,nekik is le kell gyártatni.
http://polltom.hu/
Vagy ebay.....


Köszönöm! Veszek fémet. Amit belinkeltél, a munkahelyemtől van egy utcára! :iszunkra:

Tano Elküldve: 2014-08-18 09:19 Segítség, tanácstalan vagyok.

Andras6800 írta: ...A másik, hogy az mi lehet, hogy a klíma alacsony befújási sebességnél, mind fűtő, mind hűtő üzemmódnál ciripelő, nyekergő hangot hallat? Magasabbra veszem a befújási erősséget(digitális klíma) akkor megszűnik a hang. Első tippem a ventillátor kopása lenne magamtól, de hátha valaki tapasztalt ilyet, és tud valami biztosat is mondani.


Jól tippeled, ez a ventillátornak a hangja. Sokaknál előjön ez a jelenség, néha én is hallom, aztán megszűnik. WD40 ideig-óráig megoldja, vagy kiszeded és megtakarítod a lerakódásoktól.

Andras6800 Elküldve: 2014-08-18 09:02 Segítség, tanácstalan vagyok.

anubisz írta:
Andras6800 írta:
anubisz írta: Csak úgy leírnám, egy 320 dizel E46 csak úgy nem indult, no aztán minden BMW nekiállt,és aztán mindent kiszereltek belőle,meg lecseréltek, még a váltót is levették, hogy valami jeladót kicseréljenek, szívósort mindent,még a Motor vezérlést is cseréltettek bontottra,hogy az a baja. Szoptak, kocsi csak nem ment, már 1 hónapja masszírozták, hol ez a szerelő,hol az.
Mondtam neki vigyük el ide. Felbaszták egy mentőre, szívósor csak visszadobva lógó csavarokkal,
Leraktuk, nekiálltak de 9,10 körül,este 7 kor már szóltak kész a kocsi.
Azóta kutya baja. Kimértek fél ezer vezetéket. Kiderült ugyanis, hogy egy vezeték el volt öregedve, kicsit égve, és nem kapott elég feszt a motor vezérlés, és ugye kevés szuflával nem igazán akart dolgozni.
Egy forrasztás, vagy vezeték csere helyett 1 hónapig cserélte minden szerelő a létező összes lószart, ilyen olyan pénzért !! Utána szét tették a kezüket és tátogtak,mert a kocsi csak nem ment. Közbe még tönkre vágtak ezt azt a kocsiba.
Ha ide vitte volna egyből, nem kellett volna kicserélni a fél kocsit.
A végén már a kulcsot akarták újra programozni, vagy mi a faszt, hogy lehet az a baja.
Hallelúja !! :roll::roll:
Most már neki sincs saját szerelője.:kiraly:


Köszi, írtam nekik egy mailt a hiba leírásával, hogy mikor tudnak fogadni, illetve kb milyen összegre számíthatok. Az utókor okulása végett, majd dokumentálom itt a dolgokat :kiraly:


Nem fognak átbaszni, én többször jártam náluk,az ember 30 éve ezt csinálja, tipikus hibafeltárásra vannak szakosodva, ők kimérnek mindent utána mondják hogy cserélni kell. Nem olcsó, mert egyszerre többen dolgoznak a kocsin, tehát minőségi munkát ne várj 20 ezerért, mire kimérnek mindent,szöszmötös meló, vagy marad a régi nóta, hogy mindenki mindent cserél, itt lehet hogy 100 at fizetsz, úgy meg lehet majd 300 lesz.
A 320d nél 80 at kértek,de de10 től estig molyoltak rajta, még egy 20 ast el is engedtek, mert én vittem az embert. Amire allergiásak, a kocsit egyből el kel vinni ha kész mert alig van hely. Szerintem ha felhívod vagy odamész előbb célt érsz. Bár e-mailre is válaszolnak, én már úgy is írtam nekik.
Ha olvasgatsz az oldalukon látni fogod ezek nem bohócok, azért is vannak védett tartalmak mert sok szerelő tőlük lopkod és posztol eseteket stb....
És benzin legyen a kocsidba, mert úgy is tesztelnek,hogy mennek vele, és rá van kötve,ez is az is.
Ne lógj ott, majd hívnak, hidd el semmit nem fognak kilopni a kocsiból, ha beszélsz vele látni fogod,ez nem a srenkes szerelő fajta.



Nos, voltam a fent említett mesternél, ugye azt beszéltük meg vele, hogy a lambda szondákat nézi meg alaposabban. Kb 1 óra múlva hívott is, hogy az adott motorkóddal van 2 és 4 szondás változat is, nekem olyan változat van, ami 2 szondás, de hogy jó legyen mind2 szar. Az egyik negatívokat mér néha, másikba meg szar a fűtőszál. Lecseréltük mind2 szondát, azóta elmentem majd 2000km-t és semmi hibajelenség. Így kétkedő optimizmussal tusom mondani, hogy talán megoldódott a baj. :fetreng:

Ezúton is had ajánljam mindenkinek az adott szervízt!!!!!

A másik, hogy az mi lehet, hogy a klíma alacsony befújási sebességnél, mind fűtő, mind hűtő üzemmódnál ciripelő, nyekergő hangot hallat? Magasabbra veszem a befújási erősséget(digitális klíma) akkor megszűnik a hang. Első tippem a ventillátor kopása lenne magamtól, de hátha valaki tapasztalt ilyet, és tud valami biztosat is mondani.

anubisz Elküldve: 2014-08-18 00:44 hûtõ

AteszE46 írta:
anubisz írta:
mormota26 írta:
gfeco írta:
mormota26 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.


Szia
Én sem tenném bele az adalékot.
Előző automnál fütőradiátor csere lett.
Viszont megnéznèm mèg a vízpumpa tengelyénél hogy van e a fagyállónak nyoma bár ehhez le kell venni a ventillátort,
Illetve a motor tüzfal felöli részén is vannak vizcsőcsatalakozások ahonnan csöpöghet.ehhez ki kell venni a pollenszűrőt és pár dolgot.
Mindkét helyröl még lecsöppenés elött elpárologhat,vagy ha az also motorvédő burkolatra csöppen akkor onnan párllog el es azert nem latod a földön.


Hát nem tudom mennyi km alatt tűnik el, talán 100 körül vagy 150 passz attol függ ha sok a városi menet akkor lehet h kevesebb, viszont volt olyan is h kicsit melegedett a motor, kicsit nyomtam neki a gázt ( menet közben erőtelejesebben, de nem padlózva) és egyszer csak eltünt a lámpa jelzése. ezt játszotta 3-4 napig, majd állandóra állt a lámpa világítása, és akkor töltöttem rá. (csak azért írtam h ilyen is volt) a vízpumpás dolgot és a fűtőradiátort megnézzük megint, de ha jól emlékszem a radiátor már volt nézve. köszi a válaszokat. majd írok ha boldogultunk vele, és ha nem akkoris :D bár jelenpill nem tudom mikor lesz rá időm.



Vidd el egy normális szervizbe,ahol nyomás alá helyezik hidegen a hűtőközeget,egyszerű pumpás szarral ,úgy kell nézegetni, addig amíg nem cserélik ki még az üzemanyag tankot is....
Valami ilyesmivel.
https://www.youtube.com/watch?v=_8gnru3ZrHA

Bár melegen jobban kitágul egy rejtett repedés, de nagy nyomáson csak el kezd gyöngyözni valahol a víz. Lehet talán ilyenre is lehet foszforeszkáló adalékot kapni, azt nem tudom, mint amivel a klíma szivárgást ellenőrzik, mert az lenne a tuti megoldás.Bele önteni, járni vele pár napot és elő az UV lámpát.
Lehet pont ilyen kell neked, ez ha jól látom nem A/C hoz van.
http://www.ebay.ie/itm/ADDITIV...58b355d5bb
http://alkatreszek.hu/cikkkepe...122581.jpg









Szia!

Nekem is ilyen bajom volt. kb. ezer km alatt 0,5l vizet kellett utána töltenem. Ma jöttem rá a hiba okára. Arra lettem figyelmes, hogy a légtelenítő csavar tetején van pár csepp hűtőfolyadék. Próbáltam meghúzni, és egyből beletört. Valahogy kiszenvedtem a beletört darabot.
Lenne valakinek itt buda környékén egy ilyen csavarja??? Mert muszáj volt megsufniznom, de nem bírja sokáig :vazze:



Fémet vegyél bele, ezt alapból cseréli mindenki akinek van esze, pont ezért, de a markászérvíz is ki szokta cserélni időnként,pont a törés miatt. Nekem is fém van benne.
Itt kapsz, nekik van azt tudom, előbb telefonálj,ne menj hiába. Természetesen pénzért,azért mert csak egy csavar,nekik is le kell gyártatni.
http://polltom.hu/
Vagy ebay.....

AteszE46 Elküldve: 2014-08-17 21:42 hûtõ

anubisz írta:
mormota26 írta:
gfeco írta:
mormota26 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.


Szia
Én sem tenném bele az adalékot.
Előző automnál fütőradiátor csere lett.
Viszont megnéznèm mèg a vízpumpa tengelyénél hogy van e a fagyállónak nyoma bár ehhez le kell venni a ventillátort,
Illetve a motor tüzfal felöli részén is vannak vizcsőcsatalakozások ahonnan csöpöghet.ehhez ki kell venni a pollenszűrőt és pár dolgot.
Mindkét helyröl még lecsöppenés elött elpárologhat,vagy ha az also motorvédő burkolatra csöppen akkor onnan párllog el es azert nem latod a földön.


Hát nem tudom mennyi km alatt tűnik el, talán 100 körül vagy 150 passz attol függ ha sok a városi menet akkor lehet h kevesebb, viszont volt olyan is h kicsit melegedett a motor, kicsit nyomtam neki a gázt ( menet közben erőtelejesebben, de nem padlózva) és egyszer csak eltünt a lámpa jelzése. ezt játszotta 3-4 napig, majd állandóra állt a lámpa világítása, és akkor töltöttem rá. (csak azért írtam h ilyen is volt) a vízpumpás dolgot és a fűtőradiátort megnézzük megint, de ha jól emlékszem a radiátor már volt nézve. köszi a válaszokat. majd írok ha boldogultunk vele, és ha nem akkoris :D bár jelenpill nem tudom mikor lesz rá időm.



Vidd el egy normális szervizbe,ahol nyomás alá helyezik hidegen a hűtőközeget,egyszerű pumpás szarral ,úgy kell nézegetni, addig amíg nem cserélik ki még az üzemanyag tankot is....
Valami ilyesmivel.
https://www.youtube.com/watch?v=_8gnru3ZrHA

Bár melegen jobban kitágul egy rejtett repedés, de nagy nyomáson csak el kezd gyöngyözni valahol a víz. Lehet talán ilyenre is lehet foszforeszkáló adalékot kapni, azt nem tudom, mint amivel a klíma szivárgást ellenőrzik, mert az lenne a tuti megoldás.Bele önteni, járni vele pár napot és elő az UV lámpát.
Lehet pont ilyen kell neked, ez ha jól látom nem A/C hoz van.
http://www.ebay.ie/itm/ADDITIV...58b355d5bb
http://alkatreszek.hu/cikkkepe...122581.jpg









Szia!

Nekem is ilyen bajom volt. kb. ezer km alatt 0,5l vizet kellett utána töltenem. Ma jöttem rá a hiba okára. Arra lettem figyelmes, hogy a légtelenítő csavar tetején van pár csepp hűtőfolyadék. Próbáltam meghúzni, és egyből beletört. Valahogy kiszenvedtem a beletört darabot.
Lenne valakinek itt buda környékén egy ilyen csavarja??? Mert muszáj volt megsufniznom, de nem bírja sokáig :vazze:

gfeco Elküldve: 2014-08-16 19:57 Valaki segítsen

Bero írta: Kicseréltem egy másik kocsiból egy klíma panel és felcserélte az enyémmel. Ugyanaz a hiba ezzel is,nem jön a levegő viszont minden világít. süni lehet? Köszönöm!


Nekem ugyanez a tünet volt.
Majdnem 100% süni,a mókuskerék is elromolhat de az nagyon ritka.
Én sünivel kezdenék.