Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


YELLOW Elküldve: 2013-07-16 21:51 Autóvásárlás

benkoszabi írta: Olvasgattam a hózzászólásokat a felszereltséggel kapcsolatban, mivel az általam korábban mutatottk E46-ok szerintetek eléggé alapmodellek voltak (manuális klíma, nincs vezérlőgomb a kormányon, hátsó ablaktekerő...)

Nos, egy Laguna 2-t hajtók, kétzónás, automata klímával. Ez nálam úgy néz ki, hogy beállítom a hőfokot, amit nagy melegben általában letekerek 16fokra, venti csutkára, beállítom hogy csak az arcomba nyomja aztán hadd szóljon, az Automatát kikapcsolom....

Hátsó tekerős ablaktekerő nem gond, sőt, időtállóbb mint az elektromos, hátul amúgy se ülnek sokan, ettől persze még lehetne ciki 2013-ban...:D

Szal ezzel csak azt mondom, hogy ezek az extrák nem is hiányoznak, legyen jó motorikusan, aztán GO!


majd amikor a homloküreg és arcüreg gyulladásodat megspékelet egy kis kötőhártya gyuladással, majd többet nem nyomatod az arcodba a hideget :fetreng: legalábbis nekem a BMW ha 16-ra lövöm be, akkor sokáig 2 fokos hideget fúj be

benkoszabi Elküldve: 2013-07-16 21:39 Autóvásárlás

Olvasgattam a hózzászólásokat a felszereltséggel kapcsolatban, mivel az általam korábban mutatottk E46-ok szerintetek eléggé alapmodellek voltak (manuális klíma, nincs vezérlőgomb a kormányon, hátsó ablaktekerő...)

Nos, egy Laguna 2-t hajtók, kétzónás, automata klímával. Ez nálam úgy néz ki, hogy beállítom a hőfokot, amit nagy melegben általában letekerek 16fokra, venti csutkára, beállítom hogy csak az arcomba nyomja aztán hadd szóljon, az Automatát kikapcsolom....

Hátsó tekerős ablaktekerő nem gond, sőt, időtállóbb mint az elektromos, hátul amúgy se ülnek sokan, ettől persze még lehetne ciki 2013-ban...:D

Szal ezzel csak azt mondom, hogy ezek az extrák nem is hiányoznak, legyen jó motorikusan, aztán GO!

anubisz Elküldve: 2013-07-16 17:09 Egyenetlen alapjárat

Pocses írta:
Csinosfiu69 írta:
Orlando írta: Hello!
A problémám az, hogy indításnál néha nem ugrik fel rendesen 1000 fölé a fordulat és áll be szépen alapjáratra, hanem 100-300 fordulaton ingadozik pár másodpercig és utána megy fel a normális alapjárat értékre.


Nem értem, szerintem az alapjárat normális értéke 300 körűl van, ezt jelöli is a km óra egy kis vonallal. Engem kifejezetten zavar, hogy az alapjáratom magas, 800-1000 körüli, nyáron, teljesen meleg motornál is.


Teljesen jó a 800-1000 közötti alapjárat. A "km óra" ezt nem jelöli vagy akkor most is tanultam valamit.:mrgreen: A 300-as alapjárat az nagyon alacsony lenne:!:




300 as az jó? :mrgreen:no, azt kívánom mindenki annyival járjon 8) na de az 1000 alattit se mondanám valami patentnak. Inkább az a 650 700 körüli. főleg ha a klíma is megy, stb...

Ricsike Elküldve: 2013-07-16 09:46 Fûtés - Klíma

Coyote írta:
Ricsike írta: Hello!

Megbolondult a fűtésem! E36, 316i, 1998, kétoldali digiklíma.
A szélvédőnél, és a lábaknál full forró levegő jön.
Az érdekesség, hogy első motorindítás után még rendesen dolgozik a fűtés rendszer, de ha megállok, és leállítom a motort pár percre, akkor újraindítás után már azonnal a forró levegő jön. :(

Van valami tippetek?

Esetleg tud valaki egy megbízható, hozzáértő szervizt ajánlani.
Klíma töltés is kellene...

Köszi


A verzió:
Most lehet, hogy hülyeséget mondok, de akkor szokott full kakaón fújni a cucc, ha erősen hűteni akar - nem lehet, hogy csak a klímatöltés kellene, és akkor nem a felforrósodott levegőt fújná, hanem azt, amit kell? Én ezzel próbálkoznék először.

B verzió:
ellenőrizd a biztosítékokat: valakinek elszállt egy, és folyamatosan fűtött, amikor nem volt rajta a klíma. Az mondjuk tény, hogy neki a klíma működött legalább, persze a fűtéssel párhuzamosan.

A C verzió meg az, hogy bekattant a vezérlőpanel, amiről már lehetett itt olvasni, de én az első két gyors és olcsó opciót ellenőrizném.


Azóta meglett a hiba forrása.
Okulásul másoknak is.
A csomagtartó ajtóban menő kábelkorbács szép lassan elnyíródott, és szinte az összes kábel elszakadt.
Véletlenül jöttem rá, mert ugyanaz a biztosíték többször is kiolvadt, és egyszer akkor, amikor a csomagtartóba pakoltam.
Az összefüggést nem értem, de nem is kell, azóta megy rendesen.

Pocses Elküldve: 2013-07-15 12:27 Autóvásárlás

dbtibi írta: Én úgy gondolom - nem szállnék vitába senkivel - hogy amikor autót vesz valaki, örül az ember ha végre talál a sok megnézett után egy normálisat, és ezután képes kompromisszumot kötni.
-Oké, ez amit szerettem volna épp nincs benne, de ezt majd belerakom én, inkább legyen rendben a kasztnija és a motorja, a kis apróságok pótolhatóak, a kisebb hibák javítása megoldható.
Szerintem mindenki valamilyen szinten kompromisszumot kötött amikor autót vett, valamiből kicsit lentebb adott a cél érdekében. Aki nem ilyen - és van pénze bőven - az új autót vesz és papíron adja le az igényeit a márkakereskedésben, amikből nem enged. :wink:


Igazad van Neked is mint mindenkinek.
Nekem a lényeg E46 volt és, hogy ne a legkisebb 1.6 motor legyen benne. Na meg a digit klíma mert eddig csak manuális volt. A vőmmel nézettem át ezt is amit végül kiválasztottam.
Annyit mondott a vőm, a bal hátulja törött volt, de szépen javítva lett, ha ez nem zavar akkor nyugodtan meri ajánlani, hogy vegyem meg mert olyan műszaki állapotban van.
Az utolsó "kütyüig" minden működik rajta. Összes szilent cserélve 8 db új gumma, 4 új féktárcsa fékbetétekkel, új akku.:kiraly:
Ja, azóta volt egy kartergázszelep cserém, meg ugye a középdob de azt kaptam 1-et tartalékba ami jó is lett.:wink:

Gavner Elküldve: 2013-07-11 09:56 NAVI

Sziasztok!

Kicsit tanácstalan lettem, remélem tudtok segíteni. Egy 2008-as faceliftes E60-ba szeretnék navit (csak business idrive van benne navi nélkül). Ajánlottak rá navit olyan 100 körül, de nem igazán tudom, hogy az milyen lenne. Csak a nyilacskás? Vagy esetleg olyan 300 körül adnának teljes nagy képernyős Professionalt.

Ennyit nem hiszem megér nekem, de ugyanennyiért az új iDrive-osat is adnák ami az F10-ben van. Állítólag teljesen kompatibilis, de mégis vannak kétségeim. A klíma, szervizinfokat is tökéletesen kezelné az amúgy nem E60-ba tervezett F10-es Prof Navi? Minden tökéletesen működne vajon? Szépen szólna? Nem tudom milyen változtatások voltak hangszórókban F10-nél. Röviden, valóban olyan lenne, mintha teljesen gyárilag E60-asba való lenne? Ismertek valami buktatót?

Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm

Üdv

Pocses Elküldve: 2013-07-09 18:36 Autóvásárlás

jons írta:
benkoszabi írta:
Persze, pont az ész érvek miatt kérdezlek titeket...


Én kicsit radikálisabb leszek, mint a többiek. Nem bántó szándékból!

Ezek közül egy se mozgatta meg a fantáziámat. Egyfelől dízelek, amik a világ legjobb konstrukciói természetesen, ezt nem vitatja senki, de ezek pont nem azok.
Csak úgy összesítve, amit hirtelen látok: Az enyém sincs túlszerszámozva, de azért tekergethetős klíma meg kazetta, elöl fehér index hátul sárga. Nagy felni, de a hátulja lóg. Nincs kép a belsejéről, kormányról, miért? Ezek nem erősítik a "jó vétel lesz ez" érzést.

Mindenképpen autószerelős, INPA/DIS-es emberrel menjél megnézni bármelyiket is nem csak ezekre értem természetesen. Porlasztók korrekciós értékei sok mindent elárulnak kapásból. A többit a többiek leírták.

Benzinesben semmi esetre sem gondolkozol? FL előtti 1,9 például? És még mielőtt a dízeles kollégák megölnének, megjegyezném, hogy számomra egy 2,5-3literes dízel, automatával lenne az igazi. Csak nem merném meglépni. :)


Nekem is erre az 1.9 benyásra esett a választásom, és nem bántam meg.:kiraly:

jons Elküldve: 2013-07-09 18:32 Autóvásárlás

benkoszabi írta:
Persze, pont az ész érvek miatt kérdezlek titeket...


Én kicsit radikálisabb leszek, mint a többiek. Nem bántó szándékból!

Ezek közül egy se mozgatta meg a fantáziámat. Egyfelől dízelek, amik a világ legjobb konstrukciói természetesen, ezt nem vitatja senki, de ezek pont nem azok.
Csak úgy összesítve, amit hirtelen látok: Az enyém sincs túlszerszámozva, de azért tekergethetős klíma meg kazetta, elöl fehér index hátul sárga. Nagy felni, de a hátulja lóg. Nincs kép a belsejéről, kormányról, miért? Ezek nem erősítik a "jó vétel lesz ez" érzést.

Mindenképpen autószerelős, INPA/DIS-es emberrel menjél megnézni bármelyiket is nem csak ezekre értem természetesen. Porlasztók korrekciós értékei sok mindent elárulnak kapásból. A többit a többiek leírták.

Benzinesben semmi esetre sem gondolkozol? FL előtti 1,9 például? És még mielőtt a dízeles kollégák megölnének, megjegyezném, hogy számomra egy 2,5-3literes dízel, automatával lenne az igazi. Csak nem merném meglépni. :)

dbtibi Elküldve: 2013-07-05 16:55 Klíma

jons írta:
Sn4k3 írta: Üdvözlet a segítségeteket kérem vettem klímatiszitó habot amit a kondenzvíz leeresztőbe is kel fújni nah ezt nem találom e46 320 D esetleg vaki tudja merre van?


A habos dobozt be kell olajozni és jobb kézzel, bal váll felett elhajítani. :)

Olyan cumót kell venni, amit a hátsó lábtérbe teszel, lenyomod a gombját és kifújja a tartalmát. Eközben a klíma+belső keringtetést használsz.
Ennek van egy másik megoldása.
Klíma nélkül indítod a szellőztetést és a pollenszűrőt kivéve fújod be ezt a gázt. Preventet tudom ajánlani. Két flakon használata után nekem nincs állott szaga a klímának.

A hab azért necces, mert folyadék lesz belőle és becsoroghat oda ahova nem kéne...



Az "olyan cumóra" én ezt használtam :

A gépkocsi ablakait húzza fel. Indítsa be a motort, kapcsolja be a klímaberendezést, a ventillátort állítsa maximális teljesítményere.
A szellőzőrendszert állítsa belső keringetésre. Húzza előre a vezetőülést és lehetőség szerint döntse előre a támláját is.
Száljon ki, rázza fel az aerosolt és talpára állítva helyezze a vezetőülés mögé a jármű padlójára. A palack alá és a kárpit /
ülések közeli részére tegyen újságpapírt vagy rongyot, hogy a kiáramló alapanyag ne károsítsa azokat! Határozott mozdulattal
nyomja le a szórófejet úgy, hogy az lenyomott állapotban maradjon, és kívűről csukja be az ajtót. 15 perc után nyissa ki
a jármű valamennyi ajtaját minimum 10 percig szellőztesse az utasteret és csak ezután állítsa le a motort.


jons Elküldve: 2013-07-05 16:47 Klíma

Sn4k3 írta: Üdvözlet a segítségeteket kérem vettem klímatiszitó habot amit a kondenzvíz leeresztőbe is kel fújni nah ezt nem találom e46 320 D esetleg vaki tudja merre van?


A habos dobozt be kell olajozni és jobb kézzel, bal váll felett elhajítani. :)

Olyan cumót kell venni, amit a hátsó lábtérbe teszel, lenyomod a gombját és kifújja a tartalmát. Eközben a klíma+belső keringtetést használsz.
Ennek van egy másik megoldása.
Klíma nélkül indítod a szellőztetést és a pollenszűrőt kivéve fújod be ezt a gázt. Preventet tudom ajánlani. Két flakon használata után nekem nincs állott szaga a klímának.

A hab azért necces, mert folyadék lesz belőle és becsoroghat oda ahova nem kéne...