Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


dfle Elküldve: 2013-06-16 11:18 Fûtõventillátor

Tom22 írta:
dfle írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Egy éve van meg a problémám,ma végre elmentem szervizbe,ahol még sosem hallottak ilyenről és elég nagy óradíj fejében akarnak keresgélni...
A fűtőventilátorom sebessége ingadozik, és most a napokban észrevettem, hogy leállított motornál, lezárt ajtóknál is be-be kapcsol pár másodpercre, szerencsére az aksit még nem merítette le...
Szerintetek az előzőekben emlegetett süni (fűtés/szellőzés vezérlő a neve a Bárdinál) megoldaná biztos ezt a problémát?
Köszönöm!


igen valószínű a süni. de leállított autónál nem szamadna mennie. akkor max a klímavezérlőben lévő kis venti megy egy darabig.
bár amit leírsz hibát, mintha más hallottam valakitől.


Ha szar a süni akkor simán elindítja a nagyventit ha bevan zárva a kocsi, le is cumizza az aksit. Csaréld ki minél elöbb.


Köszönöm,akkor megpróbálom,remélem az a baj...


Sziasztok! Nekem ugyan ez a baj,amikor leállítom a kocsit akkor is megy...a süni volt a hibás???:?:

Bocs,de csak most sikerült kicseréltetnem a sünit,meggyógyult... Most meg az a problémám, hogy mikor kizárólag csak az ablakra vagy a lábra irányítom a levegőt,akkor is nyomja szembe...Ez nem tudom mitől lehet,szerintem a szerelő szúrt el valamit,minden esetre a süni volt a hibás a fent említett megbolondult ventilátor miatt...



SirToma Elküldve: 2013-06-13 11:45 Valaki segítsen

[quote="Bando"]Sziasztok!

Én teljesen friss belépő vagyok a Bmw-s világba,most szeretnék vásárolni egy E46 320d /150le/ touringot!

Kérdésem az lenne,egy 2001-2002-es évjáratú autónál mire kell vigyázni,mire legyek figyelmesebb a vásárlásnál?
Hallottam,olyan problémáról,a szívócsonkban van valami szelep,vagy érzékelő,/pontosan nem tudom/ ami hajlamos az eltörésre és be szívhatja a motor! Valaki esetleg találkozott már az e fajta problémával?

Köszönöm nektek a segítséget,várom az információkat![img]quote]

Szia.

Nekem lehet, hogy hamarosan eladó lesz a kombim, ha érdekel, és bp-i vagy, szívesen megmutatom.Igen, a szívócsonk-pillagó szelep érdekes egy dolog, én M_Atilla-nál jártam az autóval, és kivetettem,ledugózták profin, mielőtt baj lenne.
Futóművet nagyon alaposan át kell nézni,pláne ha egy "low cost" -osat választasz, illetve igazából mindent.Futómű,fékek,gátlók,turbó,porlasztók állapota,főtengely szíjtárcsa, klímapanel automata módban nem-e ingadozik(akkor végfok süni), beltér, illetve az autó külseje.téli-nyári szett jár-e hozzá, esetleg külön felnin,gumik állapota.Tökéletes kocsi nyilván nincs, vagy ritka, de egy jó állapotot lehet venni.
Az enyém se volt tökéletes, de az együtt töltött idő alatt,sikerült egy kiváló állapotra felhozni, nyilván voltak tervezett szervizek, és sajnos meglepetések is.
Az autó amúgy lakásvásárlás miatt lesz eladó.
Ha bárkinek esetleg kérdése lenne az autóval kapcsolatban, privát üzenetben érdeklődjön.

Üdv:Toma

TheMan Elküldve: 2013-06-10 19:12 Ki tapasztalt ilyet?

Sziasztok,

Ma elvittem a gépet a korábban említett (állandóan fűti az első ablakot) hibával
a szakszervizbe itt Németországban.

Csináltak diagot, szétszedték az keringetőrendszert, 5 óra volt a mutatvány, de nem jöttek rá mi a baja.

Nagy tanácstalanságukban ki szerették volna probalni, hogy egy másik hasonló autóból átrakjak pl. a klímavezérlőt, de tekintve, hogy rajtam kívül itt nemigen járnak E46-al
a BMW szervizbe ezt el kellet halasztani.

Abban maradtunk ha beesik egy típustárs akkor felhívnak, begurulok, és tovább szimatolnak.

Nem voltam elragadtatva, kicsit többet vártam tőlük. (az a sajtókepés verzió)
Pénzt nem kertek, de nagyon nem is lett volna miért.

lehet, hogy veszek egy klímavezérlőt az ebayen €40 körül van, és magam kipróbálom....

Ha van ötlet szívesen veszem:-)

b_imi Elküldve: 2013-06-09 19:39 gumis tapasztalatok

zoliika írta: E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.:hulyevagyok:Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....:?Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokban:levele:Volt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.:(



Nálam a 225-össel a vegyes fogyasztás 6,2l, de ha autópályázok (140) akkor 5,3l. (szerintem a gumi lesz a probléma)
A 205-ös "über fossal" a vegyes 6,5l, a pályás 5,1l.

YELLOW Elküldve: 2013-06-09 19:30 gumis tapasztalatok

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.:hulyevagyok:Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....:?Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokban:levele:Volt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.:(



köszi a tapasztalat megosztást.
ad 1, szélesebb a gumi, nagyobb a felni, valószínű nehezebb is, már csak a gumik miatt is. ettől nőhet a fogyasztás, én téli-nyári között nem látok, tapasztalok változást fogyasztásban, ha hasonló tempókkal és mentalitással közlekedem.

emlékezz vissza mit is írtunk, írtam anno erről a gumiról mikor belinkelted...
sajnos valamit valamiért, minden igazi esőmenő gumi hangos lesz, kopással meg csak rosszabb. de mivel sokat autópályázol és akér nagy esők is lehetnek nagyobb a tempó mindenképp biztonságosabb ez, mégha hangosabb is. Contiból nem tudom miylen volt neked, de ha iylen sport contact téma, akkor annak van Vredi megfelelője is, abban sem fogsz csalódni, de nyílván könnyebben megúszik, hisz szárazabb időre való.


Hát ,igen!Pont ez bajom ba...a meg,hogy most is ,nem volt egy száraz napom sem kint németben.Itthon nem használom az autót.Állandóan esik na,jó egy napot nem esett.Azt várom már,hogy "csapágyas"lesz az ablaktörlőm......Contiba ennél az autónál csak téli volt egyébként.Tudod az volt a szimpatikus ,hogy nem szlovén + román+szlovák gyártású volt a Vredi hanem holland.Nyári Michelin gumáim amik tavaly voltak rajta fuhh azt hiszem román volt......viszont amikor megvettem (2010-ben)akkor ugyanazon tipus volt mint a tavalyin és német gyártás ,mondhatom volt különbség.Mind1 elhasználom ezeket addig gyönyörködöm az esztétikában és legközelebb bepróbálkozok egy Contival"made in germany"-val:twisted:



hát ez ilyen a román Barum-ok is ksiebb profilúak, és rosszabb anyagból vannak, vizen szinte halál.
nekem a magyar és a francia BFGoodrich között van különbség, értelemszerűen a francia a jobb...
amúgy aszfalt minőségtől is függ a dolog. nekem a téli/nyári, itt van két különböző minőség, 60-as tempóval emgyek, de amúgy mindegy, amikor az érdesebb, nagyobb kavicsokból álló aszfaltról rámegyek a másikra a simábbra, mintha bedugult volna a fülem azt érzem :D annyira halktalan.

zoliika Elküldve: 2013-06-09 19:25 gumis tapasztalatok

YELLOW írta:
zoliika írta: E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.:hulyevagyok:Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....:?Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokban:levele:Volt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.:(



köszi a tapasztalat megosztást.
ad 1, szélesebb a gumi, nagyobb a felni, valószínű nehezebb is, már csak a gumik miatt is. ettől nőhet a fogyasztás, én téli-nyári között nem látok, tapasztalok változást fogyasztásban, ha hasonló tempókkal és mentalitással közlekedem.

emlékezz vissza mit is írtunk, írtam anno erről a gumiról mikor belinkelted...
sajnos valamit valamiért, minden igazi esőmenő gumi hangos lesz, kopással meg csak rosszabb. de mivel sokat autópályázol és akér nagy esők is lehetnek nagyobb a tempó mindenképp biztonságosabb ez, mégha hangosabb is. Contiból nem tudom miylen volt neked, de ha iylen sport contact téma, akkor annak van Vredi megfelelője is, abban sem fogsz csalódni, de nyílván könnyebben megúszik, hisz szárazabb időre való.


Hát ,igen!Pont ez bajom ba...a meg,hogy most is ,nem volt egy száraz napom sem kint németben.Itthon nem használom az autót.Állandóan esik na,jó egy napot nem esett.Azt várom már,hogy "csapágyas"lesz az ablaktörlőm......Contiba ennél az autónál csak téli volt egyébként.Tudod az volt a szimpatikus ,hogy nem szlovén + román+szlovák gyártású volt a Vredi hanem holland.Nyári Michelin gumáim amik tavaly voltak rajta fuhh azt hiszem román volt......viszont amikor megvettem (2010-ben)akkor ugyanazon tipus volt mint a tavalyin és német gyártás ,mondhatom volt különbség.Mind1 elhasználom ezeket addig gyönyörködöm az esztétikában és legközelebb bepróbálkozok egy Contival"made in germany"-val:twisted:

YELLOW Elküldve: 2013-06-09 19:13 gumis tapasztalatok

zoliika írta: E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.:hulyevagyok:Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....:?Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokban:levele:Volt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.:(



köszi a tapasztalat megosztást.
ad 1, szélesebb a gumi, nagyobb a felni, valószínű nehezebb is, már csak a gumik miatt is. ettől nőhet a fogyasztás, én téli-nyári között nem látok, tapasztalok változást fogyasztásban, ha hasonló tempókkal és mentalitással közlekedem.

emlékezz vissza mit is írtunk, írtam anno erről a gumiról mikor belinkelted...
sajnos valamit valamiért, minden igazi esőmenő gumi hangos lesz, kopással meg csak rosszabb. de mivel sokat autópályázol és akér nagy esők is lehetnek nagyobb a tempó mindenképp biztonságosabb ez, mégha hangosabb is. Contiból nem tudom miylen volt neked, de ha iylen sport contact téma, akkor annak van Vredi megfelelője is, abban sem fogsz csalódni, de nyílván könnyebben megúszik, hisz szárazabb időre való.

zoliika Elküldve: 2013-06-09 19:02 gumis tapasztalatok

E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.:hulyevagyok:Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....:?Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokban:levele:Volt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.:(

viktor Elküldve: 2013-06-09 17:30 Ki tapasztalt ilyet?

Szia!

szerintem tönkre ment a fűtéscsap.

TheMan írta: Jogos, nem is gondoltam át, ... nem valószínű a fűtéscsap, hiszen akkor mindenhol meleg jönne.

Nálam meg egyértelmű a klíma közepén hideget nyom és ezzel párhuzamban meg ezerrel
fűti az ablakot.. (igaz be sincs kapcsolva)

A legjobb ha beviszem a szakszervizbe, már magától megy oda az autó.

Ha a digitklíma panel akkor, mondom majd nekik, hogy veszek egy bontottat
nem újat kb. €400

Mindenképpen megírom, hogy mi volt! :-)


TheMan Elküldve: 2013-06-08 22:41 Ki tapasztalt ilyet?

Jogos, nem is gondoltam át, ... nem valószínű a fűtéscsap, hiszen akkor mindenhol meleg jönne.

Nálam meg egyértelmű a klíma közepén hideget nyom és ezzel párhuzamban meg ezerrel
fűti az ablakot.. (igaz be sincs kapcsolva)

A legjobb ha beviszem a szakszervizbe, már magától megy oda az autó.

Ha a digitklíma panel akkor, mondom majd nekik, hogy veszek egy bontottat
nem újat kb. €400

Mindenképpen megírom, hogy mi volt! :-)