Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


YELLOW Elküldve: 2013-06-08 18:53 Ki tapasztalt ilyet?

jons írta:
TheMan írta:
Ha esetleg valakinek van más tippe szívesen veszem.


Bár nem szedtem még szét ilyesmit, de a fűtésboxból jövő légcsatornáknak is vannak csappantyúik.
A fűtéscsap megnézése sem butaság, e34-es időkben szeretett random beragadni a csap és akkor vagy volt fűtés vagy nem volt.

De mielőtt bontanál bármit is, én akkor is a diagot javaslom... elég sok mindent ki lehet vele vezérelni, amiből látszik, hogy valami rossz-e vagy sem.


fűtéscsap azért kevésbé, bár lehet én is ítam, mert akkor mindenhol meleget fújna, nem csak a szélvédőnél... én kerítenék egy másik klímavezérlőt, és próba azzal. akár kölcsön másik autóból ha van ismerős. mondjuk lehet valami kiegészítő fűtés rakoncátlankodik, és bekavar. az is lehet a klímapanelen az ablakfűtést kivezérli és akkor ugye oda nyom csak meleget. nem tudom...

TheMan Elküldve: 2013-06-07 22:10 Ki tapasztalt ilyet?

Sziasztok,

Nem automata állason volt az említett esetben.

Tulajdonképpen az első szélvédő párásító nyom egyfolytában meleg levegőt.

Nem veszi figyelembe, hogy be sincs kapcsolva a gombja (mert van neki külön)
és azt sem veszi figyelembe ha a klíma megy, csak fűt:-(

lehet, hogy valamelyik csappantyú nem mükszik rendesen vagy akar a vízcsap
ami elöl van a motortérben. Az szintén elektromos vezérlésű.

Szóval többvariációs story.

Holnap szétszedem a pollenszűrónél a tálcát amit torx csavarok tartanak aztán megnézem mi van ott....

YELLOW Elküldve: 2013-06-07 21:48 Ki tapasztalt ilyet?

jons írta:
YELLOW írta:
de belső levegő keringetéssel, még deres is szokott lenni a szélvédő. tehát akkor nekem ott tutti hideg jön.

de pl van olyan beállítási lehetőség, ami nagyobb klíma, teljesítményt ad, melegebb országokba. nem tudom alapból az európai modellek milyenre vannak állítva, még nem néztem meg az enyém sem.


Nem lehet deres, nem fagyponti levegőt fúj a klíma.

Nem a klíma teljesítménye lesz nagyobb, hanem a felső és alsó fújás intenzitása lesz kisebb, hogy középre több jusson. Egyszóval a terelőlapát szögeken állít. NCS-vel tudod állítani az IHKA-ban.

Diag, kölcsön panel tényleg behatárolná a problémát.


hát tavaly mikor klímásnál mérték, 1,2 fokosat fújt, gyári gázzal. mondta látott olyan mercit, ami -2 fokot nyomatott. esküszüm, bent álltam a garázsban és a szélvédő alján 2 foltban, mindkét oldalon, kb a mászercsoport mögötti helyen, meg kb ugyanott az anyósnál, deres volt. nah lehet nem dér volt, de az tény, hogy pára folt, amikbe ilyen dér repedések voltak... gondolom a belsőlevegő keringetés miatt pára, plussz a hideg levegő miatt.
kössz a javítást az IHKA-val kapcsolatban, pontosan én sem tudtam ezt.

jons Elküldve: 2013-06-07 21:39 Ki tapasztalt ilyet?

YELLOW írta:
de belső levegő keringetéssel, még deres is szokott lenni a szélvédő. tehát akkor nekem ott tutti hideg jön.

de pl van olyan beállítási lehetőség, ami nagyobb klíma, teljesítményt ad, melegebb országokba. nem tudom alapból az európai modellek milyenre vannak állítva, még nem néztem meg az enyém sem.


Nem lehet deres, nem fagyponti levegőt fúj a klíma.

Nem a klíma teljesítménye lesz nagyobb, hanem a felső és alsó fújás intenzitása lesz kisebb, hogy középre több jusson. Egyszóval a terelőlapát szögeken állít. NCS-vel tudod állítani az IHKA-ban.

Diag, kölcsön panel tényleg behatárolná a problémát.

YELLOW Elküldve: 2013-06-07 21:33 Ki tapasztalt ilyet?

TheMan írta: Sziasztok,

Meg szeretném kérdezni ki tapasztalt már ilyet: (BMW E46 2002´ 320i)

Ha be van kapcsolva 16C-ra a digit klíma, akkor a billenthető középső levegőjárati
nyilasokból normális utcai hőmérsékletű levegő jön, azonban az első szélvédő fűtési járatokból dől be a meleg.

Ha bekapcsolom a klímát akkor középről már hideg jön, nem utcai hőmérsékletű levegő (tehát dolgozik a klíma), azonban ezzel párhuzamban változatlanul dől be a meleg levegő
az első ablakfűtéstől.

Ha kikapcsolom a digitklimát komplett, akkor megszűnik a meleg levegő beáramlás is.
Felhúzott ablaknál nem lehet megmaradni az autóban, nagyon durva.

/visszaolvastam, de ilyet nem sikerült találnom, ha mégis akkor sajnálom/

Elöre is köszönöm
-Man-



valakinek volt hasonló gondja, nekem rémlik. a klíma konzolon automata állás van? mert lehet magának így akarná bekeverni. nem tudom én még sosem néztem. viszont amikor tisztítom a klímát )ózonnal), akkor ugye jár a klíma, nem automatán, de belső levegő keringetéssel, még deres is szokott lenni a szélvédő. tehát akkor nekem ott tutti hideg jön.
remélem olvassa az is, akinek volt ilyen gondja, bár neki lehet oldalt jött meleg és csak szemből hideg.
próbálgass több féle beállítást. középen a rostélynál a két beömlő között full hideg állásban legyen a tekerő, mert lehet az is bekavar. próbáld ki automata, meg sima üzemmődban a klímát.
ha ez nem mutat semmi változást, talán érdemes lenne kölcsönkérni, vagy szereni egy klíma vezérlőt és megpróbálni. ezek talán a legegyszerűbbek.

illetve nem tudom mindig ilyen volt-e, vagy most kezdte el...
de pl van olyan beállítási lehetőség, ami nagyobb klíma, teljesítményt ad, melegebb országokba. nem tudom alapból az európai modellek milyenre vannak állítva, még nem néztem meg az enyém sem.

ha nincs javulás a fentiekre, akkor lehet valami fűtéscsap vagy ilyesmi, esertleg valami zsalu nem működik úgy ahogy kéne.

TheMan Elküldve: 2013-06-07 21:09 Ki tapasztalt ilyet?

Sziasztok,

Meg szeretném kérdezni ki tapasztalt már ilyet: (BMW E46 2002´ 320i)

Ha be van kapcsolva 16C-ra a digit klíma, akkor a billenthető középső levegőjárati
nyilasokból normális utcai hőmérsékletű levegő jön, azonban az első szélvédő fűtési járatokból dől be a meleg.

Ha bekapcsolom a klímát akkor középről már hideg jön, nem utcai hőmérsékletű levegő (tehát dolgozik a klíma), azonban ezzel párhuzamban változatlanul dől be a meleg levegő
az első ablakfűtéstől.

Ha kikapcsolom a digitklimát komplett, akkor megszűnik a meleg levegő beáramlás is.
Felhúzott ablaknál nem lehet megmaradni az autóban, nagyon durva.

/visszaolvastam, de ilyet nem sikerült találnom, ha mégis akkor sajnálom/

Elöre is köszönöm
-Man-

dbtibi Elküldve: 2013-05-31 16:12 Kipufogó

jons írta:
dbtibi írta:
Szia,
pont ezen gondolkodtam, hogy valami nagyon nem stimmel :)
Nekem sajna alapjáraton is hallatszik, ha a klíma működik akkor pedig méginkább.
Nah ez a gyári BMW rajz a RealOEM-ről ... :merges1: :roll:
Neked milyen megoldásod lesz ?


Épp most lőttem el az első futóműre meg apróságokra 3 gyárimunkás nettó fizetését, úgyhogy zörögjön csak ha akar. :D
Majd ha jön a jutalom akkor konzultálok egy kipugosóssal, hogy mit javasol.

Elsőre mindenképpen tisztázni kéne nálad, hogy a katalizátor csörög vagy a mögötte lévő dob. Ha a katalizátor akkor csere, minnél hamarabb. Nekem Bosal utángyártott van, hibát nem ad, zöldkártya ment vele csalás nélkül.
Ha a mögötte lévő "középső"dob, az sem véletlenül van ott szerintem, tehát irány a szaki. Viszont ami érdekes, hogy a gyári rajz tényleg megtévesztő, mert amit linkeltél azon az a hülye hangtompító látszik, a rear muffler az egy másik rajz... :vazze:



Ha megjön az olajam (jövőhéten), a többi szűrőt(benzin,pollen,levegő,olaj) ma vettem meg, akkor megyek a cimbihez és rákérdezek a dologra, mit tenne vele (de amikor körbenéztük megvétel után, akkor középdobot mondott nem katalizátort). Jövő hét hétvégén, ha összejön kicseréljük a dolgokat :wink:

jons Elküldve: 2013-05-31 16:02 Kipufogó

dbtibi írta:
Szia,
pont ezen gondolkodtam, hogy valami nagyon nem stimmel :)
Nekem sajna alapjáraton is hallatszik, ha a klíma működik akkor pedig méginkább.
Nah ez a gyári BMW rajz a RealOEM-ről ... :merges1: :roll:
Neked milyen megoldásod lesz ?


Épp most lőttem el az első futóműre meg apróságokra 3 gyárimunkás nettó fizetését, úgyhogy zörögjön csak ha akar. :D
Majd ha jön a jutalom akkor konzultálok egy kipugosóssal, hogy mit javasol.

Elsőre mindenképpen tisztázni kéne nálad, hogy a katalizátor csörög vagy a mögötte lévő dob. Ha a katalizátor akkor csere, minnél hamarabb. Nekem Bosal utángyártott van, hibát nem ad, zöldkártya ment vele csalás nélkül.
Ha a mögötte lévő "középső"dob, az sem véletlenül van ott szerintem, tehát irány a szaki. Viszont ami érdekes, hogy a gyári rajz tényleg megtévesztő, mert amit linkeltél azon az a hülye hangtompító látszik, a rear muffler az egy másik rajz... :vazze:

dbtibi Elküldve: 2013-05-31 15:50 Kipufogó

jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
A képen látható 1. számú tételre(középdob)


Ha tényleg 98-as 318i-d van akkor nem jó a rajz. A katalizátor után, de a végdob előtt még van egy dob.
Az 1 katalizátor, azt ugye tudjuk? :)
Az szerintem igencsak jó helyen van ott. Márcsak a második lambadaszonda miatt is... A mögötte lévő "közép"dob esett össze neked. Nekem is azzal van gond, azért hallattszik rossz úton fémes rezgő hang, mintha a kipufelfüggesztéssel lenne probléma. Pedig nem.



Szia,
pont ezen gondolkodtam, hogy valami nagyon nem stimmel :)
Nekem sajna alapjáraton is hallatszik, ha a klíma működik akkor pedig méginkább.
Nah ez a gyári BMW rajz a RealOEM-ről ... :merges1: :roll:
Neked milyen megoldásod lesz ?

Tom22 Elküldve: 2013-05-30 18:30 Fûtõventillátor

dfle írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Egy éve van meg a problémám,ma végre elmentem szervizbe,ahol még sosem hallottak ilyenről és elég nagy óradíj fejében akarnak keresgélni...
A fűtőventilátorom sebessége ingadozik, és most a napokban észrevettem, hogy leállított motornál, lezárt ajtóknál is be-be kapcsol pár másodpercre, szerencsére az aksit még nem merítette le...
Szerintetek az előzőekben emlegetett süni (fűtés/szellőzés vezérlő a neve a Bárdinál) megoldaná biztos ezt a problémát?
Köszönöm!


igen valószínű a süni. de leállított autónál nem szamadna mennie. akkor max a klímavezérlőben lévő kis venti megy egy darabig.
bár amit leírsz hibát, mintha más hallottam valakitől.


Ha szar a süni akkor simán elindítja a nagyventit ha bevan zárva a kocsi, le is cumizza az aksit. Csaréld ki minél elöbb.


Köszönöm,akkor megpróbálom,remélem az a baj...


Sziasztok! Nekem ugyan ez a baj,amikor leállítom a kocsit akkor is megy...a süni volt a hibás???:?: