Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


compact Elküldve: 2013-03-10 13:02 Manuális klíma - Digit klíma

jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.


A sünitől hullámzik neked is. Az a baj, hogy a legrosszabbkor fog teljesen behalni mint a compact-os srácnak esőben. Szerintem cseréld ki. A cicergés meg a ventiből jön, azt kikell venni és wd40-et vagy egy kis műszerolajat kell neki adni és jó lesz.


hát régóta hullámzik már, azóta volt már esőben is, talán 2 éve írtam először be erről. a cicergést meg szerintem az segítette elő, amikor szintén pár éve ilyen habos klímatisztítót használtam. idén rá fogok nézni, csak legyen melegebb.
a bontott sünitől meg félek, hogy kitudja meddig fog menni.


Ha bontottat veszel akkor a ne a ritka vastag tüskéset hanem a sűrű vékony tüskéset vedd mert az már a mósosított.http://racing-bazar.hu/alkatre...4116923204
Ilyen legyen, most tök mindegy hogy ez x5.höz van de az e46-é is így néz ki.


Úgy látom, hogy akkor típushiba a dolog, úgyhogy bontottat biztos, hogy nem veszek!
Most néztem utána, három félét tudok beszerezni újban /Febi, Meyle,Hella/ majdnem fillérre pontosan ugyan annyiért. /Kedvezménnyel 15e körül./
Jól gondolom, hogy a Hella a legjobbb választás?

jrtom Elküldve: 2013-03-10 11:06 Manuális klíma - Digit klíma

YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.


A sünitől hullámzik neked is. Az a baj, hogy a legrosszabbkor fog teljesen behalni mint a compact-os srácnak esőben. Szerintem cseréld ki. A cicergés meg a ventiből jön, azt kikell venni és wd40-et vagy egy kis műszerolajat kell neki adni és jó lesz.


hát régóta hullámzik már, azóta volt már esőben is, talán 2 éve írtam először be erről. a cicergést meg szerintem az segítette elő, amikor szintén pár éve ilyen habos klímatisztítót használtam. idén rá fogok nézni, csak legyen melegebb.
a bontott sünitől meg félek, hogy kitudja meddig fog menni.


Ha bontottat veszel akkor a ne a ritka vastag tüskéset hanem a sűrű vékony tüskéset vedd mert az már a mósosított.http://racing-bazar.hu/alkatre...4116923204
Ilyen legyen, most tök mindegy hogy ez x5.höz van de az e46-é is így néz ki.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 10:56 Manuális klíma - Digit klíma

jrtom írta:
YELLOW írta:
compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.


A sünitől hullámzik neked is. Az a baj, hogy a legrosszabbkor fog teljesen behalni mint a compact-os srácnak esőben. Szerintem cseréld ki. A cicergés meg a ventiből jön, azt kikell venni és wd40-et vagy egy kis műszerolajat kell neki adni és jó lesz.


hát régóta hullámzik már, azóta volt már esőben is, talán 2 éve írtam először be erről. a cicergést meg szerintem az segítette elő, amikor szintén pár éve ilyen habos klímatisztítót használtam. idén rá fogok nézni, csak legyen melegebb.
a bontott sünitől meg félek, hogy kitudja meddig fog menni.

Zoleeboy Elküldve: 2013-03-08 21:11 Hifi beszerelése e46-ba

Tano írta:
Zoleeboy írta: Sziasztok,

Nemrég lettem egy e46 coupe boldog tulajdonosa! :) Gyári kazettás rádiómagnó van a gépben, amit szeretnék a közeljövőben lecserélni. Nagyon örülnék, ha tudna valaki segíteni a témában, hogy hol,mit lehet és érdemes beletenni. Tudom ez sokmindentől függ. Az én elképzelésem egy multimédia egység lenne, csak azt nem tudom, hogy gyári/ne gyárit és hogy hogy tudom a legkedvezőbben kihozni a cuccot, ami rendesen működik is. Ha 2 din-est szeretnék a digi klíma modult át lehet tenni az alsó rekeszbe, vagy kell szerezni egy oda valót?
Ha valaki ezzel foglalkozik és tud segíteni nagyon megköszönném ha megkeresne.

Köszi,
Üdv.
Z


Ha 2 dinest veszel, akkor át tudod tenni a klímapanelt eggyel lentebb, igaz akkor azt a lenti keretet is ki kell cserélni, különben a sarkainál nem passzol.
Néhányan már beruháztak dynavin féle 2 dines mindenes multimédiába, meg tudják osztani a tapasztalatukat. Ezek olcsóbban kijönnek mint egy gyári nagy navis rendszer kompletten, és képességeiben hasonlóak.




Igen, olvastam a dynavin multimédiás fejegységről, nem tűnik rossznak, kb 230 eft, viszont találtam egy még kedvezőbb clone-t az automultimedia.info -n 140 eft-ért. Most a kérdés az, hogy akik beruháztak, azok melyikbe és mik a tapasztalatok? Kérlek osszátok meg a véleményetek.

köszönöm,
üdv.
Z

tomy320ci Elküldve: 2013-03-08 20:45 Üzemanyag fogyasztás

anubisz írta:
tomy320ci írta:
dongo írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.
:|


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


:D Miért álltam volna ott 1,5 napig?:D Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja... :)


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz?:D az nem rossz:D Télen is?


Attól függ milyenek az utak. Ha be lehet állni szépen sebességre, akkor mindig lehet tartani a 7.5-t is (BC szerint), de amikor hóbordás, lassan kell menni, többször megállva a hókupacok között, akkor felmegy 8.2-ig. A klíma télen-nyáron megy, télen hogy ne párásodjanak az ablakok, meg korábban fűtsön, nyáron meg eleve a meleg miatt. Nem szoktam rá különös figyelmet fordítani, alapvetően nyugodtan vezetek. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, az a telitankra vetített átlagot nem zavarja jobban 2-3 decinél.


Az úgy korrekt. Nyilván ezért is vettél kisebb mocival autót..


Nem azért, hanem a cégautóadó miatt... :) Nem is BMW-t vettem volna, ha nincs belőle 1.6-os... :D BMW-ből mindig is minimum 320-at szerettem volna, de az most dupla annyiba kerülne (11 helyett 22ezer/hónap...). Úgy vagyok vele, hogy 11-et sem ér havonta, mert hiába fizetem, nem tudom elszámolni sem az üzemanyag, sem a szervíz számlát. Szimpla lehúzás. Most épp azon vagyok, hogy kiveszem cégből saját névre, és inkább megtartom hétvégi autónak, hétköznapokra meg egy kis puttonyos teherautót újítok.



Ja értem. Hát ez érthető. Nem tudom miért kell ennyire ellehetetleníteni az életet.(sok adó):neszorakozz:


Hali!
Véleményem szerint nem kell aggódnod,amikor az enyém volt a szerelőmnél,akkor 23-as fogyasztás kimutatással hoztam el.Az aksi saru itt is lekerült. A nagy fogyasztás kimutatásnak az volt az oka,hogy járatta a motort,csak járatta és járatta,majd ment az utcában egy kört és még utána is járatta..... az elkoptatott üzemanyag arra a pár méterre levetítve pedig ennyi volt:23 liter :). Ez idővel azaz X km megtétele után helyre áll majd....Ha nagyon zavar,akkor 0-áz....


Hogy lehet lenullázni?


odalépteted és a BC gombot folyamatosan nyomod, bár nem tudom van e értelme, Pesten neked a forgalomba azonnal 15 felett fog mutatni, jó időbe telik majd, mire beáll, de az is magas lesz. Max addig nem nézed amíg ilyen magas :lol:


Hagyom inkább. Kezd beállni. Már 11 alatt van. Nem unjuk a piramis:D. Tök jól néz kiXD

anubisz Elküldve: 2013-03-08 19:21 Üzemanyag fogyasztás

tomy320ci írta:
dongo írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.
:|


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


:D Miért álltam volna ott 1,5 napig?:D Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja... :)


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz?:D az nem rossz:D Télen is?


Attól függ milyenek az utak. Ha be lehet állni szépen sebességre, akkor mindig lehet tartani a 7.5-t is (BC szerint), de amikor hóbordás, lassan kell menni, többször megállva a hókupacok között, akkor felmegy 8.2-ig. A klíma télen-nyáron megy, télen hogy ne párásodjanak az ablakok, meg korábban fűtsön, nyáron meg eleve a meleg miatt. Nem szoktam rá különös figyelmet fordítani, alapvetően nyugodtan vezetek. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, az a telitankra vetített átlagot nem zavarja jobban 2-3 decinél.


Az úgy korrekt. Nyilván ezért is vettél kisebb mocival autót..


Nem azért, hanem a cégautóadó miatt... :) Nem is BMW-t vettem volna, ha nincs belőle 1.6-os... :D BMW-ből mindig is minimum 320-at szerettem volna, de az most dupla annyiba kerülne (11 helyett 22ezer/hónap...). Úgy vagyok vele, hogy 11-et sem ér havonta, mert hiába fizetem, nem tudom elszámolni sem az üzemanyag, sem a szervíz számlát. Szimpla lehúzás. Most épp azon vagyok, hogy kiveszem cégből saját névre, és inkább megtartom hétvégi autónak, hétköznapokra meg egy kis puttonyos teherautót újítok.



Ja értem. Hát ez érthető. Nem tudom miért kell ennyire ellehetetleníteni az életet.(sok adó):neszorakozz:


Hali!
Véleményem szerint nem kell aggódnod,amikor az enyém volt a szerelőmnél,akkor 23-as fogyasztás kimutatással hoztam el.Az aksi saru itt is lekerült. A nagy fogyasztás kimutatásnak az volt az oka,hogy járatta a motort,csak járatta és járatta,majd ment az utcában egy kört és még utána is járatta..... az elkoptatott üzemanyag arra a pár méterre levetítve pedig ennyi volt:23 liter :). Ez idővel azaz X km megtétele után helyre áll majd....Ha nagyon zavar,akkor 0-áz....


Hogy lehet lenullázni?


odalépteted és a BC gombot folyamatosan nyomod, bár nem tudom van e értelme, Pesten neked a forgalomba azonnal 15 felett fog mutatni, jó időbe telik majd, mire beáll, de az is magas lesz. Max addig nem nézed amíg ilyen magas :lol:

tomy320ci Elküldve: 2013-03-08 18:54 Üzemanyag fogyasztás

dongo írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.
:|


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


:D Miért álltam volna ott 1,5 napig?:D Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja... :)


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz?:D az nem rossz:D Télen is?


Attól függ milyenek az utak. Ha be lehet állni szépen sebességre, akkor mindig lehet tartani a 7.5-t is (BC szerint), de amikor hóbordás, lassan kell menni, többször megállva a hókupacok között, akkor felmegy 8.2-ig. A klíma télen-nyáron megy, télen hogy ne párásodjanak az ablakok, meg korábban fűtsön, nyáron meg eleve a meleg miatt. Nem szoktam rá különös figyelmet fordítani, alapvetően nyugodtan vezetek. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, az a telitankra vetített átlagot nem zavarja jobban 2-3 decinél.


Az úgy korrekt. Nyilván ezért is vettél kisebb mocival autót..


Nem azért, hanem a cégautóadó miatt... :) Nem is BMW-t vettem volna, ha nincs belőle 1.6-os... :D BMW-ből mindig is minimum 320-at szerettem volna, de az most dupla annyiba kerülne (11 helyett 22ezer/hónap...). Úgy vagyok vele, hogy 11-et sem ér havonta, mert hiába fizetem, nem tudom elszámolni sem az üzemanyag, sem a szervíz számlát. Szimpla lehúzás. Most épp azon vagyok, hogy kiveszem cégből saját névre, és inkább megtartom hétvégi autónak, hétköznapokra meg egy kis puttonyos teherautót újítok.



Ja értem. Hát ez érthető. Nem tudom miért kell ennyire ellehetetleníteni az életet.(sok adó):neszorakozz:


Hali!
Véleményem szerint nem kell aggódnod,amikor az enyém volt a szerelőmnél,akkor 23-as fogyasztás kimutatással hoztam el.Az aksi saru itt is lekerült. A nagy fogyasztás kimutatásnak az volt az oka,hogy járatta a motort,csak járatta és járatta,majd ment az utcában egy kört és még utána is járatta..... az elkoptatott üzemanyag arra a pár méterre levetítve pedig ennyi volt:23 liter :). Ez idővel azaz X km megtétele után helyre áll majd....Ha nagyon zavar,akkor 0-áz....


Hogy lehet lenullázni?

Tano Elküldve: 2013-03-08 17:32 Hifi beszerelése e46-ba

Zoleeboy írta: Sziasztok,

Nemrég lettem egy e46 coupe boldog tulajdonosa! :) Gyári kazettás rádiómagnó van a gépben, amit szeretnék a közeljövőben lecserélni. Nagyon örülnék, ha tudna valaki segíteni a témában, hogy hol,mit lehet és érdemes beletenni. Tudom ez sokmindentől függ. Az én elképzelésem egy multimédia egység lenne, csak azt nem tudom, hogy gyári/ne gyárit és hogy hogy tudom a legkedvezőbben kihozni a cuccot, ami rendesen működik is. Ha 2 din-est szeretnék a digi klíma modult át lehet tenni az alsó rekeszbe, vagy kell szerezni egy oda valót?
Ha valaki ezzel foglalkozik és tud segíteni nagyon megköszönném ha megkeresne.

Köszi,
Üdv.
Z


Ha 2 dinest veszel, akkor át tudod tenni a klímapanelt eggyel lentebb, igaz akkor azt a lenti keretet is ki kell cserélni, különben a sarkainál nem passzol.
Néhányan már beruháztak dynavin féle 2 dines mindenes multimédiába, meg tudják osztani a tapasztalatukat. Ezek olcsóbban kijönnek mint egy gyári nagy navis rendszer kompletten, és képességeiben hasonlóak.

Zoleeboy Elküldve: 2013-03-08 17:13 Hifi beszerelése e46-ba

Sziasztok,

Nemrég lettem egy e46 coupe boldog tulajdonosa! :) Gyári kazettás rádiómagnó van a gépben, amit szeretnék a közeljövőben lecserélni. Nagyon örülnék, ha tudna valaki segíteni a témában, hogy hol,mit lehet és érdemes beletenni. Tudom ez sokmindentől függ. Az én elképzelésem egy multimédia egység lenne, csak azt nem tudom, hogy gyári/ne gyárit és hogy hogy tudom a legkedvezőbben kihozni a cuccot, ami rendesen működik is. Ha 2 din-est szeretnék a digi klíma modult át lehet tenni az alsó rekeszbe, vagy kell szerezni egy oda valót?
Ha valaki ezzel foglalkozik és tud segíteni nagyon megköszönném ha megkeresne.

Köszi,
Üdv.
Z

dongo Elküldve: 2013-03-08 14:53 Üzemanyag fogyasztás

tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.
:|


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


:D Miért álltam volna ott 1,5 napig?:D Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja... :)


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz?:D az nem rossz:D Télen is?


Attól függ milyenek az utak. Ha be lehet állni szépen sebességre, akkor mindig lehet tartani a 7.5-t is (BC szerint), de amikor hóbordás, lassan kell menni, többször megállva a hókupacok között, akkor felmegy 8.2-ig. A klíma télen-nyáron megy, télen hogy ne párásodjanak az ablakok, meg korábban fűtsön, nyáron meg eleve a meleg miatt. Nem szoktam rá különös figyelmet fordítani, alapvetően nyugodtan vezetek. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, az a telitankra vetített átlagot nem zavarja jobban 2-3 decinél.


Az úgy korrekt. Nyilván ezért is vettél kisebb mocival autót..


Nem azért, hanem a cégautóadó miatt... :) Nem is BMW-t vettem volna, ha nincs belőle 1.6-os... :D BMW-ből mindig is minimum 320-at szerettem volna, de az most dupla annyiba kerülne (11 helyett 22ezer/hónap...). Úgy vagyok vele, hogy 11-et sem ér havonta, mert hiába fizetem, nem tudom elszámolni sem az üzemanyag, sem a szervíz számlát. Szimpla lehúzás. Most épp azon vagyok, hogy kiveszem cégből saját névre, és inkább megtartom hétvégi autónak, hétköznapokra meg egy kis puttonyos teherautót újítok.



Ja értem. Hát ez érthető. Nem tudom miért kell ennyire ellehetetleníteni az életet.(sok adó):neszorakozz:


Hali!
Véleményem szerint nem kell aggódnod,amikor az enyém volt a szerelőmnél,akkor 23-as fogyasztás kimutatással hoztam el.Az aksi saru itt is lekerült. A nagy fogyasztás kimutatásnak az volt az oka,hogy járatta a motort,csak járatta és járatta,majd ment az utcában egy kört és még utána is járatta..... az elkoptatott üzemanyag arra a pár méterre levetítve pedig ennyi volt:23 liter :). Ez idővel azaz X km megtétele után helyre áll majd....Ha nagyon zavar,akkor 0-áz....