Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


YELLOW Elküldve: 2012-11-01 22:50 Fûtés - Klíma

medveborke írta: Sziasztok!

Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul :? Mitől lehet ez?

köszi!


gyújtásra azért indul el, mert a CKM úgy van belőve, hogy a leállítás előtti állapottal indul a légkondi beállítás. amit hallasz pár percig az a klímavezérlőben lévő kis venti hangja (vezárlőpanel bal oldalán kb 10x20mm-es rács mögött), valszeg tele van retekkel. leállításnál, ami még hangot ad, az a zsaluk hangja, ami lezár, hogy álló helyzetben ne jusson semmi az utastérbe. ha leveszed a ventit full, azaz kikapcsol, akkor is lehet hallani. ha ott a mechanikával van valami, lehet tovább zár és hangosabb. erre tippelnék.

silver_e46 Elküldve: 2012-10-27 12:12 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
jons írta:
silver_e46 írta: Köszi a választ. Minden rendebn van ezen kívül, nyáron hűt, télen fűt. Csak hosszabb utaknál szűnik meg a fűtés. A termosztátok sztem jók, a vízhőfok pontosan középen áll.
Nincs esetleg az utastéren belül egy belső érzékelő, ami méri az utastér hőmérsékletét?


De van. A klímapanel bal oldalán látsz egy kis rácsot. A mögött van egy ventillátor, ami fújja az érzékelőre az utastéri levegőt. A leírásból az is lehet, hogy egyszerűen csak beporosodott, koszolódott (szilikon, pára, por). Javaslom anubisz megoldását én is. Vagy kiveszed és finoman kifújkálod sűrített levegővel.


Igen.Szét is szedheted, sok kis picsa csavar, aztán átfújhatod elektronikai tisztító sprayvel. Csodát ne várj, mert elektronika. Ha meghalt benne valami, kuka. Én már szedtem szét, nekem a kijelző kezdet kriszkraszokat mutogatni, az halt meg,fújkáltam, darabokra szedtem, de semmi javulás. a BMW szerelőnek volt egy ,24 ért adta, bedobtuk azt és kész, azóta semmi. Mást nem tudom elképzelni, hisz ez vezérli a fűtést, hűtést. Mögötte már csak csapóajtók, terelők vannak, és a venti. Azzal meg nincs gondod, mert azt a süni vezérli,az ha elromlik, a venti bolondól meg, vagy megy, vagy nem, vagy öntudatra ébred, és fel, le gyorsul a sebessége. Sok lehetőség nincs.
Hiába viszed szervizbe, nem tudnak mit csinálni vele, csak ott is lehúznak egy 10 re a vizsgálatért, azt mondják majd ki kell cserélni, és megnézni jó e. Fújkáld meg a hőfok érzékelőt féktisztítóval, ha nem lesz jó, valami E46 tól akit esetleg ismersz kérj kölcsön próbára, vagy bevállalod és veszel egyet a netről,mert nem fogják oda adni, hogy használd, és majd kell, vagy nem ha az a hibás.
Nézegettem, vannak 8, 10 ért is, de azokat már megvették, volt egy a veterán 25 ért, azt is megvették már. Ha ennyire fogynak, akkor ezek szerint el is romlanak.

Itt van 1 20 ért, nem hiszem, hogy lenne különbség a dizel, benzinesé között.
http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46
meg kell nézni a part kódokat.


Köszi, megpróbálom egy másik panellal, hogy azzal fújja-e folymatosan a meleg levegőt. Remélem igen, akkor veszek egyet.

anubisz Elküldve: 2012-10-26 22:07 Fûtés - Klíma

jons írta:
silver_e46 írta: Köszi a választ. Minden rendebn van ezen kívül, nyáron hűt, télen fűt. Csak hosszabb utaknál szűnik meg a fűtés. A termosztátok sztem jók, a vízhőfok pontosan középen áll.
Nincs esetleg az utastéren belül egy belső érzékelő, ami méri az utastér hőmérsékletét?


De van. A klímapanel bal oldalán látsz egy kis rácsot. A mögött van egy ventillátor, ami fújja az érzékelőre az utastéri levegőt. A leírásból az is lehet, hogy egyszerűen csak beporosodott, koszolódott (szilikon, pára, por). Javaslom anubisz megoldását én is. Vagy kiveszed és finoman kifújkálod sűrített levegővel.


Igen.Szét is szedheted, sok kis picsa csavar, aztán átfújhatod elektronikai tisztító sprayvel. Csodát ne várj, mert elektronika. Ha meghalt benne valami, kuka. Én már szedtem szét, nekem a kijelző kezdet kriszkraszokat mutogatni, az halt meg,fújkáltam, darabokra szedtem, de semmi javulás. a BMW szerelőnek volt egy ,24 ért adta, bedobtuk azt és kész, azóta semmi. Mást nem tudom elképzelni, hisz ez vezérli a fűtést, hűtést. Mögötte már csak csapóajtók, terelők vannak, és a venti. Azzal meg nincs gondod, mert azt a süni vezérli,az ha elromlik, a venti bolondól meg, vagy megy, vagy nem, vagy öntudatra ébred, és fel, le gyorsul a sebessége. Sok lehetőség nincs.
Hiába viszed szervizbe, nem tudnak mit csinálni vele, csak ott is lehúznak egy 10 re a vizsgálatért, azt mondják majd ki kell cserélni, és megnézni jó e. Fújkáld meg a hőfok érzékelőt féktisztítóval, ha nem lesz jó, valami E46 tól akit esetleg ismersz kérj kölcsön próbára, vagy bevállalod és veszel egyet a netről,mert nem fogják oda adni, hogy használd, és majd kell, vagy nem ha az a hibás.
Nézegettem, vannak 8, 10 ért is, de azokat már megvették, volt egy a veterán 25 ért, azt is megvették már. Ha ennyire fogynak, akkor ezek szerint el is romlanak.

Itt van 1 20 ért, nem hiszem, hogy lenne különbség a dizel, benzinesé között.
http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46
meg kell nézni a part kódokat.

jons Elküldve: 2012-10-26 17:05 Fûtés - Klíma

silver_e46 írta: Köszi a választ. Minden rendebn van ezen kívül, nyáron hűt, télen fűt. Csak hosszabb utaknál szűnik meg a fűtés. A termosztátok sztem jók, a vízhőfok pontosan középen áll.
Nincs esetleg az utastéren belül egy belső érzékelő, ami méri az utastér hőmérsékletét?


De van. A klímapanel bal oldalán látsz egy kis rácsot. A mögött van egy ventillátor, ami fújja az érzékelőre az utastéri levegőt. A leírásból az is lehet, hogy egyszerűen csak beporosodott, koszolódott (szilikon, pára, por). Javaslom anubisz megoldását én is. Vagy kiveszed és finoman kifújkálod sűrített levegővel.

silver_e46 Elküldve: 2012-10-26 14:20 Fûtés - Klíma

Köszi a választ. Minden rendebn van ezen kívül, nyáron hűt, télen fűt. Csak hosszabb utaknál szűnik meg a fűtés. A termosztátok sztem jók, a vízhőfok pontosan középen áll.
Nincs esetleg az utastéren belül egy belső érzékelő, ami méri az utastér hőmérsékletét?

anubisz írta:
silver_e46 írta: Hello,

visszaolvastam egy pár oldalt, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra.

e46 : az a gond a fűtéssel, hogy menet közben a meleg levegő egyszer csak magától átvált hideg levegőre (ősszel-télen). Ha a hőfokot megemelem 29-30 fokra, akkor újra beindul a fűtés. Visszaállítom normál 22 fokra, akkor egy ideig fújja még a meleget, de egy idő után újra átvált hidegre...:(

Nagy sebességnél vettem észre a rendellenességet, városban (rövid távon)működik a fűtés rendesen.

Mi lehet a probléma okozója???


Lehet a klímapanel, de csak tipp, egy próbát meg ér. Sajna próbálni nem tudod, csak ha valakitől kérsz egyet kölcsön 1 napra és berakod,könnyű kivenni, csak rá kel dugni.
Venni nem érdemes amíg nem derül ki az okozza e., mert bontott is 20 körül van, a amortizációtól függően plusz, mínusz.
Bár az elgondolkodtató, hogy csak nagy sebességnél csinálja. Termosztátok rendbe vannak?


anubisz Elküldve: 2012-10-26 13:25 Fûtés - Klíma

silver_e46 írta: Hello,

visszaolvastam egy pár oldalt, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra.

e46 : az a gond a fűtéssel, hogy menet közben a meleg levegő egyszer csak magától átvált hideg levegőre (ősszel-télen). Ha a hőfokot megemelem 29-30 fokra, akkor újra beindul a fűtés. Visszaállítom normál 22 fokra, akkor egy ideig fújja még a meleget, de egy idő után újra átvált hidegre...:(

Nagy sebességnél vettem észre a rendellenességet, városban (rövid távon)működik a fűtés rendesen.

Mi lehet a probléma okozója???


Lehet a klímapanel, de csak tipp, egy próbát meg ér. Sajna próbálni nem tudod, csak ha valakitől kérsz egyet kölcsön 1 napra és berakod,könnyű kivenni, csak rá kel dugni.
Venni nem érdemes amíg nem derül ki az okozza e., mert bontott is 20 körül van, a amortizációtól függően plusz, mínusz.
Bár az elgondolkodtató, hogy csak nagy sebességnél csinálja. Termosztátok rendbe vannak?

xlzx Elküldve: 2012-10-21 12:24 NAVI

dbrenner írta:
dbrenner írta:
dbrenner írta:
kempelen írta:
dbrenner írta: Sziasztok!
Hogyan tudom kivenni a 16:9-es navimat a helyerol? A kijelzo egyaltalan nem mukodik,de a radio az szol... minden bizti ok!


- a kesztyűtartó felöli és a középső dekorbetétet ki kell szedni
- kicsavarni a két fekete csavart, ami a középső légbeömlő konzolt és a navi fejegység felső részét rögzíti
- ki kell pattintani a középső légbeömlőt (alul és felül két kis fül tartja)

Elméletileg ilyenkor már ki lehet húzni a helyéről. Ha alul még ekkor is szorulna, akkor vékony lapos szerszámmal benyúlni a két szélső tekerőgomb magasságában a műszerfal és a navi közé és akkor már ki fog jönni. ott van két kis fül még ami az alsó részt rögzíti.

Mindettől függetlenül én hátul kezdeném a típustól függő MKIII vagy MKIV navival, mert ha hangot ad és a biztik rendben kicsi az esélye, hogy elöl lesz a baj, hacsak nem történt valami elől mondjuk egy klímatisztítás esetén és nem folyt be valami elöl a középső légbeömlőn keresztül a fejegységbe.

Ha nem akkor hátul lesz a baj a navigációs egységnél, mert az adja a képet előlre a fejegységnek....



MK IV-es a navim... eleg regota csinalta,hogy hosszabb-rovidebb idore elment a kep rola,de most vegelg eltunt minden... volt klimatisztitas is,lehet az meg adott egy kegyelemdofest a cuccnak! :D azert is gondoltam,hogy kiveszem a helyerol...

Koszi a gyors valaszt! :)

Nekialltam bazgatni a vezetekeket a csomagtartoban...hol vilagosabb,hol meg sotetebb a kepernyo,de alapvetoen fekete!! :merges1: kiszedes lesz ebbol,ugy erzem!!!:mrgreen:



Mivel megint idehaza vagyok par napig,tudok foglalkozni a kocsival is... :)
Leszedtem a diszleceket,meg kicsvartam a ket csavart is,de a legbeomlo az istennek sem akar kijonni a helyerol!!! :merges1:
Pedig probaltam amr minden iranyba,feszitettem,hztam-vontam,de csak kicsit mozdult...annyit nem ,hogy a navit kihuzzam a helyerol...:levele:
Idegbaj keszulodik!!!!:neszorakozz:


írd be youtubera hogy e46 dynavin install, replace aztán ott látod majd hogy is jön ki a légbefúvó:D

Adamoo Elküldve: 2012-10-21 12:11 NAVI

dbrenner írta:
dbrenner írta:
kempelen írta:
dbrenner írta: Sziasztok!
Hogyan tudom kivenni a 16:9-es navimat a helyerol? A kijelzo egyaltalan nem mukodik,de a radio az szol... minden bizti ok!


- a kesztyűtartó felöli és a középső dekorbetétet ki kell szedni
- kicsavarni a két fekete csavart, ami a középső légbeömlő konzolt és a navi fejegység felső részét rögzíti
- ki kell pattintani a középső légbeömlőt (alul és felül két kis fül tartja)

Elméletileg ilyenkor már ki lehet húzni a helyéről. Ha alul még ekkor is szorulna, akkor vékony lapos szerszámmal benyúlni a két szélső tekerőgomb magasságában a műszerfal és a navi közé és akkor már ki fog jönni. ott van két kis fül még ami az alsó részt rögzíti.

Mindettől függetlenül én hátul kezdeném a típustól függő MKIII vagy MKIV navival, mert ha hangot ad és a biztik rendben kicsi az esélye, hogy elöl lesz a baj, hacsak nem történt valami elől mondjuk egy klímatisztítás esetén és nem folyt be valami elöl a középső légbeömlőn keresztül a fejegységbe.

Ha nem akkor hátul lesz a baj a navigációs egységnél, mert az adja a képet előlre a fejegységnek....



MK IV-es a navim... eleg regota csinalta,hogy hosszabb-rovidebb idore elment a kep rola,de most vegelg eltunt minden... volt klimatisztitas is,lehet az meg adott egy kegyelemdofest a cuccnak! :D azert is gondoltam,hogy kiveszem a helyerol...

Koszi a gyors valaszt! :)

Nekialltam bazgatni a vezetekeket a csomagtartoban...hol vilagosabb,hol meg sotetebb a kepernyo,de alapvetoen fekete!! :merges1: kiszedes lesz ebbol,ugy erzem!!!:mrgreen:



Mivel megint idehaza vagyok par napig,tudok foglalkozni a kocsival is... :)
Leszedtem a diszleceket,meg kicsvartam a ket csavart is,de a legbeomlo az istennek sem akar kijonni a helyerol!!! :merges1:
Pedig probaltam amr minden iranyba,feszitettem,hztam-vontam,de csak kicsit mozdult...annyit nem ,hogy a navit kihuzzam a helyerol...:levele:
Idegbaj keszulodik!!!!:neszorakozz:

zozo622 Elküldve: 2012-10-16 12:18 Mi lehet a baj?

Üdvözletem mindenkinek!

A következő problémám lenne:
Nemrég vettem egy 94-es 316i-t, amiben jelenleg nem megy a fűtés.
A ventilátor megy minden fordulaton, szóval az olvasottak alapján nem hiszem,
hogy a süni.Motor eléri a hőfokot és a radiátornál lévő műanyag csőcsonk is meleg,
tehát a fütéscsap is átengedi a vizet.
Viszont csak hideget fúj, akármilyen fordulaton jár a motor bármeddig.
Láthatóan hűtőcserés volt a gép.
Én sz.r légtelenítésre gondolok, vagy esetleg túltöltött hűtőrendszerre.
Klíma nincs az autóban.

Ötlet, javaslat valakinek?
Előre is köszönöm!

U.i.:Szervíz nem megoldás, mert jelenleg külföldön vagyok.

jrtom Elküldve: 2012-10-13 21:21 Klíma automatika hiba

Gyanítottam, hogy Te is belekerültél a nepperek csapdájába sajnos, de így legalább most jó minden.:kiraly:

kbalint írta: Megjavítottuk a hibát...
Manuális klíma panel bekerült a helyére és 1 vezetéket kellett normálisan megforrasztani egy csatlakozónál....
Minden szuperül működik !