Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


davech Elküldve: 2010-07-16 16:41 klíma tisztítás

hi!

Voltam töltetni a klíma gázt, 0,4 volt benne 1,5 helyett. Leszívattuk ok, feltöltöttük ok.
Próba: Bekapcsoltuk klímát mit mutat, hát semmit nyomta a sima levegőt, majd a műszeren lévő mérő 30bár fölé ugrott majd pár másodperc alatt nagy szisszenés a motortérből, kis gáz szivárgást lehetett látni... Ezek után a benne lévő gázt leszívattuk.

Kérdésem az lenne hogy van e valami túlnyomó szelep, ha a kompresszor miatt nagy nyomás keletkezik, az kienged. Szerelő srác váltig állítja nem történt baj, csak a túlnyomó szelep engedett ki pont a túlnyomás miatt. Igaz van ilyen szelep?

Valami dugulás van a klíma rendszerében, szűrővel kezdjük a műtétet.

Előre is köszi választ!

Zoli01 Elküldve: 2010-07-15 18:06 Navi és Rádiómodul javítás

Szia!
Nekem egy e46-om van,kisnavis.A gondja az,hogy tavaly belefolyattam sajnos a klímatisztító folyadékot és azóta csíkos a kijelző.Ilyennel is foglalkozol?

InsectKiller Elküldve: 2010-07-11 22:10 Üzemanyag fogyasztás

SoundkeY írta: TADAAAAAAMMMMM , a kedvenc temam folytatodik az uj ( 530da ) autoval is:

Voltunk egy kis turan.....Bp-Zalakoros ( m7 ,130km/h tempomat odafele )-Tapolca-Zalaegerszeg-Kondora-Bp ( M7 140km/h tempomat )
Varoson kivul max 90-110km/h, boklasztunk meg tapolcan, zalaegerszegen, kb 20-30km "egyeb" varos es kb 70km Bp van benne.

A journey computert akkor nullaztam amikor elindultunk zalakarosra, odafele lement egeszen 6,9l-re ! de onnantol szepen kuszott felfele......( 788km 7,8l lett a vege )



A teljes ut:
836,9km 67,85l tankolt = 8,1l fogyasztas ( Bc szerint is 8,1l )

Gyari konyv szerint:
varos 10,6
Varoson kivul 6,0
Vegyes 7,7

( 20d egy ilyen koron bealllt 5,9-6,2 re..... persze tudom, csodak nincsenek )












Nekem nincsenek ilyen fantasztikus képeim, de most 7végén én is voltam egy kis túrán, Kecskemét-Bp. 4személy klíma és BC szerint (ami nekem 1tizeddel tér el max) 8,4-et fogyasztott. Ez olyan 120-130-as tempóval. Szerintem egész jó!

bimmerteam_hu Elküldve: 2010-06-30 20:33 Egyedi BMW E46 320dA M-Paket Magyarországi szervizkönyves eladó

Vételár: 2.690.000 Ft
Ár (EUR): 9.497 EUR
Évjárat: 2002/8
Okmányok jellege: Magyar okmányokkal
Okmányok érvényessége: Érvényes okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2010/9
Futott km: 128.000 km
Kivitel: Sedan
Állapot: Kitűnő
Üzemanyag: Dízel
Sebességváltó fajtája: Automata (5 fokozatú tiptronic)
Hengerűrtartalom: 1995 cm³
Teljesítmény: 110 kW, 150 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 4
Klíma fajtája: Digitális
Szín: Szürke
Kárpit színe (1): Fekete
Saját tömeg: 1.430 kg
Össztömeg: 1.930 kg
Csomagtartó: 440 liter

FELSZERELTSÉG

ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló), automata (5 fokozatú tiptronic) sebességváltó, automatikusan sötétedő belső tükör, állítható felfüggesztés, állítható kormány, CD-s autórádió, centrálzár, digitális klíma, elektromos ablak, elektromos tükör, esőszenzor, ESP (menetstabilizátor), fedélzeti komputer, függönylégzsák, fűthető tükör, HIFI, immobiliser, ISOFIX rendszer, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, oldallégzsák, pótkerék, részecskeszűrő, riasztó, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák, xenon fényszóró.

Első tulajdonostól, garázsban tartott, keveset futott, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, törzskönyv.


Magyarországon vásárolt 1 tulajdonos, végig vezetett szervizkönyv, csak márkaszervizben szervizelt! 16 collos acélfelnik, gyári dísztárcsa, 20550R16 Pirelli új gumik, M-Paket első és hátsó lökhárítók és küszöbök, csomagtértető gyári M spojlerrel, M-Technik gyári futómű, BMW combtámaszos, magasságban is állítható sportülések, alu szálcsiszolt díszlecek az utastérben, Xenon fényszóró, 10 hangszórós gyári Hifi, BMW Business CD-s fejegység, központizár, elektromos ablakok elöl, gyári riasztó, digit klíma, ködfényszórók, autó külső elemei színre fényezve. Összes kulcs, vezetett szervizkönyv. ABS, ASR, ESP, esőérzékelő ablaktörlő, fedélzeti komputer, vezetőoldali-, utasoldali- és függöny légzsákok, állítható kormányoszlop, középső kartámasz elöl, -hátul.

Tom_Sawyer Elküldve: 2010-06-24 16:28 Ékszíj tárcsa

Sok idő eltelt már azóta, de leírom a tapasztalatom, hátha másoknak segít.

Igazad volt, a csörgést a vízpumpa hibája okozta, ugyanis tönkrement és kotyogott. Persze ez az egyik szíjfeszítőt és a mechanikáját is tönkrevágta.

Még egyszer köszi a tippet!

Tom_Sawyer írta:
Tano írta:
Tom_Sawyer írta: SZiasztok!

Nem pont ékszíjtárcsával kapcsolatos a dolog, de szerintem legjobban ide illik a téma. Bocs, ha már ki volt beszélve, de nem találtam errõl semmit.

A probléma ott kezdõdött, hogy alapjáraton marha hangos volt a kocsi (nem mindig, de elég sokszor), olyan csörgés féle hang jött belõle. Ékszíjtárcsa kizárva, mert azt már cseréltem fél éve. Mikor belenéztem a motortérbe, azt láttam, hogy az egyik szíj (szerintem nem az ékszíj, hanem a klíma, de ez nem tuti), rezeg, vibrál, nem egyenesen fut. Néha abbahgyja, és akkor a motor is normál hangot ad ki.

Mi lehet ez szerintetek?Szíjfeszítõ-görgõ?

Kösz elõre is atippeket!


Szerintem egyik esélyes a vízpumpa. Múltkorában nekem is az volt cserés. Csörgõ hang, és mozgó ékszíj jelenség megvolt. Igaz nekem nem csak alapjáraton csörgött, de leginkább akkor lehetett hallani. Figyeld meg, hogy mozog-e a tengelye mikor jár és mozog a szíj.


jaja, körülbelül nekem is az a helyzet, hogy amúgy is csörög, csak ha magasabb a fordulatszám, akkor azt annyira nem lehet hallani. Köszönöm a tippet.

Lehet, hogy kurva nagy baromság amit kérdezek, de ha a vízpumpa rossz, akkor lehet, hogy emiatt nem melegszik rendesen a motor (illetve a hûtõvíz)?? Eddig azt hittem termosztát, de mostmár nem tudom ...


dfle Elküldve: 2010-06-15 20:30 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
dfle írta: Sziasztok!
A problémám a következő: 318d E46 -ban nem megy a klíma,elmentem szervizbe hol kiderült,szivárog a gáz. A szimatolóval megállapították, hogy állítólag a magasnyomású szelepnél ereszt. Ez a szelep egy bicikli szelephez hasonlít, ami az egyik boltban 11000-be kerül,de képet semmit nem tudtak mutatni, csak telefonon tudná megrendelni, amit persze nem vesznek vissza ha nem az ami kell. Az NT- nél azt mondja a srác, hogy csak együtt van valami csővel és 30000 ft. Ez a kicsi szelep 11 ezerért??? Tudna valaki véleményt mondani??? Köszi!



Egy komolyabb klímás műhelyben 3 perc alatt kicserélik a szeleptűt párezer forintért.
Viszonyításként: A gyári szelep (olyanhoz, aminél cserélhető) 2515Ft.




Az nagyon jó ár lenne, csak hol lehetne beszerezni???

bmw320d4 Elküldve: 2010-06-15 17:35 Fûtés - Klíma

dfle írta: Sziasztok!
A problémám a következő: 318d E46 -ban nem megy a klíma,elmentem szervizbe hol kiderült,szivárog a gáz. A szimatolóval megállapították, hogy állítólag a magasnyomású szelepnél ereszt. Ez a szelep egy bicikli szelephez hasonlít, ami az egyik boltban 11000-be kerül,de képet semmit nem tudtak mutatni, csak telefonon tudná megrendelni, amit persze nem vesznek vissza ha nem az ami kell. Az NT- nél azt mondja a srác, hogy csak együtt van valami csővel és 30000 ft. Ez a kicsi szelep 11 ezerért??? Tudna valaki véleményt mondani??? Köszi!



Egy komolyabb klímás műhelyben 3 perc alatt kicserélik a szeleptűt párezer forintért.
Viszonyításként: A gyári szelep (olyanhoz, aminél cserélhető) 2515Ft.

dfle Elküldve: 2010-06-15 17:16 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
A problémám a következő: 318d E46 -ban nem megy a klíma,elmentem szervizbe hol kiderült,szivárog a gáz. A szimatolóval megállapították, hogy állítólag a magasnyomású szelepnél ereszt. Ez a szelep egy bicikli szelephez hasonlít, ami az egyik boltban 11000-be kerül,de képet semmit nem tudtak mutatni, csak telefonon tudná megrendelni, amit persze nem vesznek vissza ha nem az ami kell. Az NT- nél azt mondja a srác, hogy csak együtt van valami csővel és 30000 ft. Ez a kicsi szelep 11 ezerért??? Tudna valaki véleményt mondani??? Köszi!

vsop14 Elküldve: 2010-06-13 16:23 Fûtés - Klíma

nonesz írta:
vsop14 írta:
nonesz írta:
vsop14 írta:
nonesz írta: Sziasztok

Szakik, olyanba kérném a segítséget, hogy a klíma kuplung nem húz be. (vmi mágneskapcs ) Azt nem tudja vki, hogy a kompresszornál az elektromos csatlakozónál, mi az a 3-4 cm hosszú leszigetelt hengeres vmi. Olyan mint 1 zavarszűrő v biztosíték szigetelésbe. Nem lehet szétszedni ! Lehet az a vmi rosssz ?
Vagy a tekercselésnél lesz vmi baj ? Nem húzza be a tárcsát . Ha bekapcsoljátok a klímát, akkor a ventillátor egyből forogni kezd ?
Másik kérdés, hogy a legegyszerűbb a bordásszíjat leszedni. Hol a feszítő ? Hogy kell cserélni ?
Na meg mennyibe kerülhet az a mágneskapcs ? Ugye nem kell kompresszort is venni ?

Előrre is köszi 8)


lehet külön is cserélni a mágneskuplungot. először vedd le magát a mágneskuplungot és nézd meg, havernak el volt benne szakadva a vezeték. megforrasztottuk és azóta is megy.



Most azt akarjuk mi is, de h lehet leszedni ? Ha leszedjük lehetne mérni is, h mi lehet a baj . Leszedésbe vki tud infót ?



kicsavarod az 1-es jelű csavart és már lenn is van. asszem van egy takarólemez a csavar előtt, azt simán csavarhúzóval kipattintod.


Köszi.
Addig, h a középső csavart kiszedtem és a ferodoros részig eljutottunk, csak a bordásszíj útban van. Az ékszíjtárcsát kéne leszedni, h az elektromos részhez jusunk. Nekem kicsit más, mint a képen.
:lol:


az 1-es a feszítő

nonesz Elküldve: 2010-06-13 15:38 Fûtés - Klíma

vsop14 írta:
nonesz írta:
vsop14 írta:
nonesz írta: Sziasztok

Szakik, olyanba kérném a segítséget, hogy a klíma kuplung nem húz be. (vmi mágneskapcs ) Azt nem tudja vki, hogy a kompresszornál az elektromos csatlakozónál, mi az a 3-4 cm hosszú leszigetelt hengeres vmi. Olyan mint 1 zavarszűrő v biztosíték szigetelésbe. Nem lehet szétszedni ! Lehet az a vmi rosssz ?
Vagy a tekercselésnél lesz vmi baj ? Nem húzza be a tárcsát . Ha bekapcsoljátok a klímát, akkor a ventillátor egyből forogni kezd ?
Másik kérdés, hogy a legegyszerűbb a bordásszíjat leszedni. Hol a feszítő ? Hogy kell cserélni ?
Na meg mennyibe kerülhet az a mágneskapcs ? Ugye nem kell kompresszort is venni ?

Előrre is köszi 8)


lehet külön is cserélni a mágneskuplungot. először vedd le magát a mágneskuplungot és nézd meg, havernak el volt benne szakadva a vezeték. megforrasztottuk és azóta is megy.



Most azt akarjuk mi is, de h lehet leszedni ? Ha leszedjük lehetne mérni is, h mi lehet a baj . Leszedésbe vki tud infót ?



kicsavarod az 1-es jelű csavart és már lenn is van. asszem van egy takarólemez a csavar előtt, azt simán csavarhúzóval kipattintod.


Köszi.
Addig, h a középső csavart kiszedtem és a ferodoros részig eljutottunk, csak a bordásszíj útban van. Az ékszíjtárcsát kéne leszedni, h az elektromos részhez jusunk. Nekem kicsit más, mint a képen.
:lol: