Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Robinson Elküldve: 2008-11-09 14:31 Manuális klíma - Digit klíma

bmw320d4 írta: Már az egész autót átépítettem.
Volt benne:
-kazettás magnó
-tekergetõs klíma
-négyágú sima kormány

Lett benne:
Nagy navi
Digit klíma
Sportkormány
BC
Xenon
Ülésfûtés
Esõérzékelõ
Riasztó
HK hifi

Vagy hatvanszor szedtem darabjaira a járgányt :-)

Ja, tényleg fapad volt ...


Mondjuk ezt nem értem. Én mindig azon gondolkodom, hogy ha már van egy 16:9-es kijelzõ a kocsiban, akkor nem fért volna el azon egy klíma vezérlõ felület?! Valamivel fajább lenne szvsz. Mennyi idõ alatt építetted át így a kocsit?

BC? Board Computer??? Nem volt benne? Utólag építetted??

bmw320d4 írta: Az összes kócerájjal ki kell jönnie 40-bõl...


Akkor szerintem elõbb kerül bele egy tuningbox, a klímát meg majd tekergetem... :D

brazil_8 Elküldve: 2008-11-09 13:02 Manuális klíma - Digit klíma

Robinson írta: Sziasztok,

A kérdésem csak annyi lenne, hogy ha nekem manuális klímám van, de tudok szerezni egy digitklíma vezérlõt, akkor az szimplán berakni a manuális helyére és mûködik, vagy szerezni kell még ezer más dolgot?

Én úgy tudom, hogy ennyi sajna nem elég, kellenek még valami motorokat is beszerelni, ami úgye elvégzi azokat az állításokat, amiket eddig manuálisan végeztél. És ha jól tudom, akkor szét kell bombázni az egész mûszerfalat hozzá.

Robinson Elküldve: 2008-11-09 12:29 Manuális klíma - Digit klíma

Sziasztok,

A kérdésem csak annyi lenne, hogy ha nekem manuális klímám van, de tudok szerezni egy digitklíma vezérlõt, akkor az szimplán berakni a manuális helyére és mûködik, vagy szerezni kell még ezer más dolgot?

kempelen Elküldve: 2008-11-06 06:54 Olvasólámpás belsõ világítás

Nem kell megbontani a fél burkolatot és nem is kell leszedni semmit, kivéve persze ha gyárira akarod megcsinálni amiatt az egyetlen egy szál vezeték miatt. Nem is értem különben mit lehetetett spórolni egy szál vezetéken a kábelkötegben...

Tehát venni kell egy olvasólámpát és magának az olvasólámpának a hátuljára kell forrasztani egy szál vezetéket ami nem külön szálon (piros/sárga) adja a +12V-ot, hanem a már meglévõ piros/kék szálon jövõbõl veszi le a cuccot.

Az eredeti szál (piros/sárga) sem csinál mást, csak ad neki egy pozitívat, míg be nem zárod a kocsit, akkor minden elsötétül, akár csak a normál lámpában...ezért még egy szálat betenni?

Egyébként a gyári olvasólámpás csatin is van még másik három vagy négy üres hely a csatin, nemtudom mit akartak oda vezetni még? Ha meg túltervezték akkor inkább tették volna bele azt az egy szálat minden kábelkötegbe...

Amúgy a faxom kivan. Sportülés, sportfutómû, minidisces magnó, tempómat, xenon, levehetõ vonóhorog, digitklíma, felni, ülésfûtés és még a tököm tudja....de olvasóláma azért nincs benne gíárilag, mert a német elsõ fószer nem kért bele fényre sötétedõ belsõ visszapillantó tükröt, amihez járt volna még az olvasólémpa, a napellenzõ világítás...így ezek sincsenek benne...

YELLOW Elküldve: 2008-11-03 22:51 E46 320d touring alkatrészei eladók!

hali!

engem sportkormányod érdekelne (kép?)
nem tudom belül milyen díszcsíljaid vannak, de ha ezüst/szürke, akkro azok is érdekelnének, ha vannak

VTS_Tibi írta: Sziasztok!

E46 320d touring 2002/12 alkatrészei eladók!

pár dolog az autóról:

színe: Titansilber Metallic
motor: M47 (151le)


-Xenon lámpák (izzók és trafók vannak meg)
-Kis navigációs egység (2 térkép DVD-vel - Németország és Közép Európa)
-MK4 DVD-s navigációs olvasó
-6 lemezes gyári CD tár
-Sportkormány légzsákkal és multigombokkal
-6 légzsák (mindegyik OK)
-ülésfûtés, elektromos deréktámasz
-könyöklõ
-esõérzékelõs ablaktörlõ
-digit klíma
-DSC
-gyári vonóhorog
-5 sebességes váltó


Ezek csak a fõbb dolgok amik eszembe jutottak! Az autó teljesen komplett (pár alkatrész kivételével)!!!
Bármi kell szóljatok!

Az autó eleje sérült -> gépháztetõ, két elsõ sárvédõ eleje, a két lámpa búrája és a lámpa test törött, de a Xenon izzók és a trafók jók! (a hûtõ és klíma hûtõ már ép!)
Jobb oldalán az ajtókban van egy kb. 10cm széles húzás

A többi karosszéria elem ép!



elérhetõségek:

email cím: vts_tibi@hotmail.com

tel.: 06 30/9631-778 (Polacsek László)

Chipcad777 Elküldve: 2008-11-03 22:45 E46 320d touring alkatrészei eladók!

VTS_Tibi írta: Sziasztok!

E46 320d touring 2002/12 alkatrészei eladók!

pár dolog az autóról:

színe: Titansilber Metallic
motor: M47 (151le)


-Xenon lámpák (izzók és trafók vannak meg)
-Kis navigációs egység (2 térkép DVD-vel - Németország és Közép Európa)
-MK4 DVD-s navigációs olvasó
-6 lemezes gyári CD tár
-Sportkormány légzsákkal és multigombokkal
-6 légzsák (mindegyik OK)
-ülésfûtés, elektromos deréktámasz
-könyöklõ
-esõérzékelõs ablaktörlõ
-digit klíma
-DSC
-gyári vonóhorog
-5 sebességes váltó


Ezek csak a fõbb dolgok amik eszembe jutottak! Az autó teljesen komplett (pár alkatrész kivételével)!!!
Bármi kell szóljatok!

Az autó eleje sérült -> gépháztetõ, két elsõ sárvédõ eleje, a két lámpa búrája és a lámpa test törött, de a Xenon izzók és a trafók jók! (a hûtõ és klíma hûtõ már ép!)
Jobb oldalán az ajtókban van egy kb. 10cm széles húzás

A többi karosszéria elem ép!



elérhetõségek:

email cím: vts_tibi@hotmail.com

tel.: 06 30/9631-778 (Polacsek László)


Engem egy két apróság érdekelne...
csomagtartóban lévõ kis mûanyag gombok (4db), nekem el van törve mind a négy...
vonószem kellene
hátsó ablakmosó tartálynak a kupakja...

ha megvannak ezek érdekelnének...
köszi

VTS_Tibi Elküldve: 2008-11-01 19:42 E46 320d touring alkatrészei eladók!

Sziasztok!

E46 320d touring 2002/12 alkatrészei eladók!

pár dolog az autóról:

színe: Titansilber Metallic
motor: M47 (151le)


-Xenon lámpák (izzók és trafók vannak meg)
-Kis navigációs egység (2 térkép DVD-vel - Németország és Közép Európa)
-MK4 DVD-s navigációs olvasó
-6 lemezes gyári CD tár
-Sportkormány légzsákkal és multigombokkal
-6 légzsák (mindegyik OK)
-ülésfûtés, elektromos deréktámasz
-esõérzékelõs ablaktörlõ
-digit klíma
-DSC
-gyári vonóhorog
-5 sebességes váltó


Ezek csak a fõbb dolgok amik eszembe jutottak! Az autó teljesen komplett (pár alkatrész kivételével)!!!
Bármi kell szóljatok!

Az autó eleje sérült -> gépháztetõ, két elsõ sárvédõ eleje, a két lámpa búrája és a lámpa test törött, de a Xenon izzók és a trafók jók! (a hûtõ és klíma hûtõ már ép!)
Jobb oldalán az ajtókban van egy kb. 10cm széles húzás

A többi karosszéria elem ép!



elérhetõségek:

email cím: vts_tibi@hotmail.com

tel.: 06 30/9631-778 (Polacsek László)

VTS_Tibi Elküldve: 2008-11-01 18:46 320d Motor

papen írta: Sziasztok nem tud valaki e46-ba 320d komplett motort (m47)


Szia!

Nekem van eladó motorom E46-oshoz (320d M47)! (Németországból kb. 1 hónapja behozott autóban)

Még benne van a kocsiban, de hamarosan ki lesz szedve, mert nekem a kábelköteg kell az autóból!

A motor nagyon szépen jár, a turbó jó rajta és nem sokkal azelõtt lett szervizelve, mielõtt a volt tulajdonosa neki nem ment valaminek az autópályán :lol: (de csak a lámpák, a gépháztetõ és a két sárvédõ eleje sérült. Hûtõ, klíma hûtõ, I/C OK -> itthon mentem is még vele pár kilométert, mert elvittem hogy szívják le belõle a klímagázt)

Enkozpont74 Elküldve: 2008-10-22 10:12 Ennyit a szervízekrõl!!!

Szemy írta:
Enkozpont74 írta: Ja...
Sokan, pont ezért szeretnek használt BMW-t német tulajdonostól venni. Mert ott kicsit más a szakszervíz, mint itthon. Ráadásul nem spórolnak pl. egy langõkar cserével, mint a magyar tulajdonosok. Ha pedig a használt autót bmw kereskedésbõl hozzák be, németországban KÖTELEZÕ 1 év garancia társul a használt autóhoz.
Pl. volt olyan, hogy az autót meg akarták venni, de a bmw nem engedte ki, mert szarok voltak a fékek. Ingyen kicserélték a fékbetéteket+tárcsákat!

Itthon ezt melyik kereskedõ csinálja meg.
Ráadásul bármelyik kereskedõ bármilyen fost, romhalmazt eladhat minden következmény nélkül!


Na, itt azért óriási félreértés van. Németországban alapvetõen jobban figyelnek az emberek az autóra (fajlagosan is több pénzt költenek rá), mint Magyarországon. DE!!! A márkaszervizek iszonyúan drágák, felszereltségük, szakmai hozzáértésük semmivel nem jobb, mint Magyarországon. A független szervizek kicsit olcsóbbak, de nem sokkal. Túl sok választásod nincs, vagy sokat költesz az autóra vagy még többet. Pl.: német munkatársam 12 éves VW Golfja egy sima általános szervíznek induló Inspekció alatt 1600 euró végösszegben állt meg. Van még kérdés?

A német autókereskedõk megbízhatóak, de az egy éves garancia semmit sem ér. Ahogy megveszed az autót rögtön kitöltetnek veled egy átadási jegyzõkönyvet, ahol 10-12 helyen írod alá, hogy az autó mûszakilag kifogástalan, minden funkciót ellenõriztél és mûködik, esztétikailag hibátlan állapotban van. Ezek után ha valami történik és érvényesíteni akarod a garanciát, akkor mehetsz ügyvédet fogadni és kezdhetsz németül megtanulni, a bíróságon sokszor elõny ha nem kell melléd tolmács. Pl.: magyar barátom télen vásárolt német Ford márkaképviselettõl egy használt Ford Focust. Fél évre rá nyáron észrevette, hogy nem mûködik a légkondi. Telefonálgatások sorozata után kiderült, hogy nem érvényesíthetõ a garancia, Tschüß! Irány a szervíz, munkadíjjal együtt 800 euró zsebbõl. Van még kérdés?

Elnézést, hogy ez így kiszaladt belõlem, de sokan úgy gondolják, hogy Németországban minden másképp van. Sokminden másképp van, de nem minden. Az ember itt is ember, a szerelõ itt is szerelõ, a márkaszervíz itt is márkaszervíz. Nem véletlen, hogy BMW-nél vezetett szervízkönyvvel a BMW-k kevesebb, mint 10%-a rendelkezik. Ezen túlmenõen minden kinti ismerõsöm, barátom (beleértve magamat is) ha tehetik Magyarországon viszik az autót szervízbe. Pl.: egy Skoda Fabia elég csunyán összetört, 8000 euróra becsülték a javítást itt Kölnben. A srác hazavitette az autót Pécsre, ott márkaszervízben megjavították teljesen tüchtig-re, majd visszajött vele...és még így is nagyon sokat spórolt. Van még kérdés? :)

Szemy




Köszi a kioktatást...
Lehet, hogy a kinti ismerõsöd, barátod magyarországon szervízelteti az autóját, de elhiheted, hogy egy német bmw tulaj nem fogja ide hozni. Van még kérdés?

Akik az én autómat hozták, többnyire német bmw szervízbõl, szalonból hordják az autókat. Csak szervízkönyveset. Én alvázszám alapján lekérdeztem az autóm múltját itthon, mivel látják a német szervert, még a téli gumicserét és a rendszámtábla világítást is bmw szervízben csinálták.
Több ismerõsöm aki használt bmw-t vett (németországit), megkért, hogy kérdezzem meg mit tudnak az autóról. Egytõl-egyik bmw-ben szervízelt, ismerõsöm elmondása alapján, gondos gazdája volt! Van még kérdés?

Valóban nem mindegyik használt bmw-hez tartozik szervízkönyv. Ezen a 10%-on azért vitatkoznék. DE!!! Nem azért mert németo.-ban nincs, hanem mert a kedves kereskedõ behozza, visszab***a az órát és eltûnteti! Van még kérdés?

A garanciáról: A használt autóra az egy év garancia általában fõdarabokra vonatkozik, tehát elég nehéz érvényesíteni egy meghibásodott klíma, vagy kiégett izzó miatt. Van még kérdés?

Még egy megjegyzés. Én a 4 év körüli bmw-ékrõl beszéltem. Nem pedig skoda fabiáról és ford focusról... :wink:

dio Elküldve: 2008-10-20 18:47 Ennyit a szervízekrõl!!!

HELLO!
Elvittem az 1999-es E46-os 320d-met a Szegedi márkaszervízbe. A munkafelvevõnél a következõt kértem: hûtõfolyadék csere, olajcsere (computer visszaállítással), üza. szûrõ csere, fékfolyadék csere. Bevitték a kocsit a mûhelybe és 4 óra elteltével kijött hozzám a mûhelyvezetõ azzal a kéréssel, hogy menjek vele egy kicsit. Ekkor már sejtettem hogy valami baj van. Elvitt a mûhely mögé, ahol közölte velem: történt egy kis baleset. Mégpedig az, hogy a faszika a mûhelyben nekiment az emelõnek, és összekaristolta az új M3-as lökhárítót. Mentegetõztek hogy vigyem vissza majd az autót és újrafényezik, eltüntetik a karcolásokat és bónuszba kapok polírozást is. Mondtam, hogy oké, elõfordul, csak állítsák vissza az eredeti állapotát.
Kifizettem a számlán szereplõ tételeket, amin akkor hirtelen fel sem tûnt az (valószínû azért mert már 330/130 volt a vérnyomásom), hogy volt ilyen, hogy ablakmosó folyadék csere (1441 Ft), levegõszûrõ csere (10577 Ft anyag+4800 Ft munkadíj), klímaszûrõ csere (7020 Ft), közlekedésbiztonsági vizsga (5760 Ft) szerepelnek!!!!
Tehát fizettem 91.735 Ft-ot, és beültem az autóba. Amikor indítottam láttam, hogy nem állították vissza a szervízidõköz jelzõt. Visszamentem és azt mondták, majd ha viszem újrafényezni akkor visszaállítják.
Számoltam 10-ig és elindultam haza. Pár km megétele után esett csak le, hogy Úristen, ezek kicserélték a légszûrõt??!! (Csak mert egy 20.000 Ft-os tisztítható sportlégszûrõ volt benne) Megálltam, és megnéztem: ezek tényleg kicserélték. Ekkor már ordítottam és azonnal telefonáltam, hogy legyenek már oly kedvesek és ne dobják ki a szûrõt.
Aztán pár nap múlva visszavittem a kocsit, újrafényezték, persze csak azt a kis részt a sérülésnél, de a beígért polírozás is elmaradt és vissszakaptam a szûrõt is.
És felmerül bennem a kérdés vajon az olajat, az üza szûrõt vajon kicserélték-e normálisan, vagy azzal is átverik az embert? Illetve hogy mi a f***ért cseréli ki azokat a dolgokat pofátlan árakon, amiket nem is kérek, sõt!!! Ezek után soha nem megyek szervízbe.