Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


puca Elküldve: 2008-07-21 10:57 Klíma automatika hiba

Hali!

2 napja nem mûködik jól a befúvó ventilátorom.A klíma jó,bekapcsol és a nyomás is ok.Egyszerûen nincs levegõbeáramlás az utastérbe.Bármit nyomok a klímaautomatikán,4-5 mp múlva megszûnik a levegõbetáp.Írtatok korábban relé ill. ellenállás cserékrõl,de ezeket a topicokat nem találom.Mi lehet a gubanc?bekapcsolás után kb. fél percig mûködik,utána off.

Benten Elküldve: 2008-07-21 07:00 Apró hibák

Szili írta: Az anyos ülesnel beäzik kocsi,nem tudtam kideriteni ,hogy honnan jön be viz,van ötletetek??


Klímacsõ. anyós ülés elõtt a lábnál. Egyik totalcar-os népítéletbe olvastam.

alfatone Elküldve: 2008-07-17 19:20 E46 316i - A BMW öngyógyító rendszere!

Én hosszas keresgélés és próbálgatás után találtam rá arra a szervízre, ahova eddig jártam.
Két fickó volt egy bérelt garázsban. Nem volt drága, és nagyon lelkiismeretesek voltak, rugalmasak voltak alkatrész ügyben is, és nagyon értettek a BMW-hez.
kb 2 évig jártam oda. Aztán összeáltak egy másik vastagabb szerelõvel, az épített egy nagyobb mûhelyet, most ott dolgoznak.
És minden megváltozott. A munka már nem olyan precíz, de drágább. És elindult a lehúzás. "Mennyi a klímatöltés? Ööööö 7000, eljön a klímás ember ide." Aztán a végén 10000-et kell fizetni, mert "hááááát az nettó volt." És adott számláááát. Ok, hol van? Izéééé, már elment a Gabi... stb szarságok.

Úgy látszik ami kicsiben megy, az nagyban nem, ott megváltoznak az emberek. Ez ilyen posztkommunista középeurópai tünet. Mindenki 1-rõl 4-re akar jutni.

Mindenesetre megint kereshetek másik szervízt, vagy még többet fogok magamnak megcsinálni.

Robinson Elküldve: 2008-07-17 12:02 újonc kérdései :)

Pozsika írta: Szia!

Ha olyan kocsit szeretnél, amit nem kell szerelõhöz vinni gyakran, akkor vegyél újat. :) 99-es...:S az már majdnem 10 éves....gondolod nem lesz vele gyakran probléma? :S

És valóban szervízigényes...mint minden más autó, csak drgábbak az alkatrészek.

Hátsókerékhajtást meg max tolatáskor fogod észrevenni...én köves, csúszós emelkedõkön nem tudok vele feltolatni :)

Tipushibákra meg van egy másik topic. :) Az a neve, h tipushibák. :D



Szia,

hát, hogy szervizigényes mint minden autó, ez így eléggé tág.. mármint ok, szervizigényesek az autók, de pl. nekem most egy stilom van, amivel szinte minden hónapban szerelõnél vagyok. Mind a négy gyujtótrafó cserélve, lengõkarok, stabpálcák, szilentek, folytószelepház, klímakompresszor.. most szar a katalizátor..
A kopó alkalmatosságok természetesen minden kocsinál cserélendõk, fékbetétek, tárcsák, x idõ után biztos stabpálca is meg mit tudom én, de nyilván nem havi rutin a szerviz. Igazából erre lennék kiváncsi, hogy ezeknél az autóknál mekkora a hibafaktor, mennyire általános, hogy valami elromlik stb. Igen, új autó esetén biztos kevesebb, de én használtat vennék, nyilván megvannak a veszélyei, ezért is írtam ide, hogy hátha valaki normálisan le tudja írni, hogy mire kell specifikusan ennél a tipusnál odafigyelni. Az általad említett topic-ot nem találtam.
Kissé szúrós hatása volt a hsz-ednek, ugye csak én vagyok paranoiás? :]

YELLOW Elküldve: 2008-07-11 15:29 Fóliázás

nézd meg a képeim, alig volt sötét még is le kellett venni... gyárilag sötétítve vannak az üvegek, de elõl oldaltattól jobban nem lehet... én is azé vittem oda mûszakira, mert azt mondták ott nem lesz gond... amíg a cigó meg nem jött a szutyukival, addig gond se volt... csak aztán mutogatott, hogy nekem is van fólia... igaz alig volt sötét, de akkor belém is belém álltak... mellesleg ez csak a második menetelkor derült ki, mart amikor elsõnek mentünk 40 km tõlem a vizsgára akkor nem értek rá... pff ha már akkor mondják hogy fólia nem lehet akkor elviszem máshova, de a második útnál már nem érdekelt... hogy le kell vennem... mondtam én hogy leengedett ablakkal megyek majd de hiába... mellesleg pont az enyémet nézte meg tüzetesebben a biztos, mert a pancser vizsgáztatók nem találták a motorszámot... :lol: már a klíma kompresszort akarták levenni.... szal érdekes egy mûszaki volt...

igazad van, majd ha megbüntetik rájön... amúgy pont erre céloztam a legeslõ írással

jabo Elküldve: 2008-07-10 09:25 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok!

Akkor vissza a témához.
Szombaton Kecskemét-Mogyoród (Hungaroring) és vissza ~260km.
Elõtte teli tank, utánna teli tank 17,6 liter.
Átlag 6,8 liter.
Klíma, 4 személy.
Plussz még vegyük hozzá a hülye vezetési stílusom.
Körforgalom kis tempóval 2-esbe mikor beérek padló gáz. Csomagok hátul rendezõdnek, utasoknak fülig ér a szájuk. (plusz legalább dolgozik a DSC is, kikapcsolni még nem merem)
Ja, meg akkor az adatok: 2004, 320d, touring.
De tisztában vagyok azzal, hogy a városban 8 liter és környéke. Panaszra szerintem semmi okom. Elõzõ autóm Opel Corsa 1.0 12V 3 henger. "Borzasztó" teljesítmény városi fogyim 6,5 liter nyáron; télen: 7,5 liter. Ja meg a Corsa saját tömege ~860kg, a BMW saját tömege: ~1580kg.

Tamás

SoundkeY Elküldve: 2008-07-10 08:13 Benzin VS Dízel

Eapa írta: Steve és Mindenki!

Szerintem a szabad vélemény kinyilvánítás mindenkinek kijár. Ezért élünk demokráciában. Ezért nem tetszik pl. egyes hozzászólások törlése.
Mert lehet, hogy valaki éppen valamelyik hozzászólás alapján választ dieselt vagy benzinest. Egy biztos, mind a két oldal kompromisszumoktól hemzseg, aki dieselt válasz, válaszja a fogyasztást, aki a benzinest, az a dinamikát és a hangot, a fodulatot, ahol behal a diesel, ott még szárnyalok. Alattam a diesel hamar meghalna, szétpörgetném, stb.. Most írjam le, hogy múlt héten, a 35-ösön, klíma, gyerek, 110 km/h, 7,7 l/100 fogyi. Ez nem igaz, mert az átlagom, 9,5 liter, százon, vegyes, város, országút, 328i. Ez "csak" azért vigasztal, mert annó az e30 318i M40 is 9 literbõl jött ki. Ez tényleg inkább a Suzuki topicba való.
Nem akarok senkit se megsérteni és meggyõzni se.
Abban mindnyájan egyetértünk, hogy BMW-zni jó.

Éapa


Van benne igazsag.....de szerintem igy helyes

diesel:
- fogyasztas
- dinamika

benzin
- hang
- feeling
- ugyan olyan ccm3-n nagyobb LE es jobb gyorsulas ( nullarol )


Eppenhogy a dizelt mondhatnam dinamikusnak, 3. ba 30km/h-110km/h tudok autozni, mert extrem alacson fordulaton is van nyomatek.
( nezd meg a 80-120 gyorsulas eredmenyeit adott sebessegi fokozatba )

A fodulatban is igazad van, a dizelnel 1500-4000 ( 4200 ) , nalad meg joval magasabban "eled".
De dizelnel nincs szukseg magasabbra, minek, alacsony fordulaton van LE es nyomatek. MAS karakterisztika.

Es ha kihuzatod 1esbe utana nem 3000 tol porgeted ujra hanem pl visszaesik 5000 re tehat ugyan ugy marad a 2000-2500as tartomany, amit alairok SOKKAL nagyobb feeling !

Szoktuk emlegetni de hiaba "sporolsz" a dizellel ha beszarik vmi elvesz az elony.....( porlasztocsucs, turbo, stb ) igen, ha velem tortenik ilyen lehet megutalom :P



Jah es azt hallottam hogy lesz forma 1 be dizelmotor.

Eapa Elküldve: 2008-07-09 21:48 Üzemanyag fogyasztás

Steve és Mindenki!

Szerintem a szabad vélemény kinyilvánítás mindenkinek kijár. Ezért élünk demokráciában. Ezért nem tetszik pl. egyes hozzászólások törlése.
Mert lehet, hogy valaki éppen valamelyik hozzászólás alapján választ dieselt vagy benzinest. Egy biztos, mind a két oldal kompromisszumoktól hemzseg, aki dieselt válasz, válaszja a fogyasztást, aki a benzinest, az a dinamikát és a hangot, a fodulatot, ahol behal a diesel, ott még szárnyalok. Alattam a diesel hamar meghalna, szétpörgetném, stb.. Most írjam le, hogy múlt héten, a 35-ösön, klíma, gyerek, 110 km/h, 7,7 l/100 fogyi. Ez nem igaz, mert az átlagom, 9,5 liter, százon, vegyes, város, országút, 328i. Ez "csak" azért vigasztal, mert annó az e30 318i M40 is 9 literbõl jött ki. Ez tényleg inkább a Suzuki topicba való.
Nem akarok senkit se megsérteni és meggyõzni se.
Abban mindnyájan egyetértünk, hogy BMW-zni jó.

Éapa

Vendég Elküldve: 2008-07-07 20:49 klíma tisztítás

YELLOW írta: de nem értem... Te azt írod venti burkolata... másik azt írja ki kell venni a ventit, mert arra nem lehet fújni... Te azt mondod arra fújjam... mindegy mert több vackot nem veszek, de eligazidni nem tudok már a dolgon...

egyet tudok ahol szívja be a levegõt oda fújtam be, a bal oldalon az ablaktörlõ dolgai is ott vannak... a befújt hab lecsepegett a földre a 15 perc alatt, ahova le kell neki, és ahova más mondta, hogy a hõcserélõ van... majd üresen klíma nélkül járattam a ventit... enyni


Nem a ventilátorra, hanem mögé a hõcserélõre kell fújni a habot. (már sajnálom, hogy nem fotóztam le)

YELLOW Elküldve: 2008-07-07 20:34 klíma tisztítás

de nem értem... Te azt írod venti burkolata... másik azt írja ki kell venni a ventit, mert arra nem lehet fújni... Te azt mondod arra fújjam... mindegy mert több vackot nem veszek, de eligazidni nem tudok már a dolgon...

egyet tudok ahol szívja be a levegõt oda fújtam be, a bal oldalon az ablaktörlõ dolgai is ott vannak... a befújt hab lecsepegett a földre a 15 perc alatt, ahova le kell neki, és ahova más mondta, hogy a hõcserélõ van... majd üresen klíma nélkül járattam a ventit... enyni