Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 415 találat


szeda Elküldve: 2011-10-27 10:37 Valaki segítsen

rricsi86 írta:
Bero írta:
jons írta:
szeda írta:
rricsi86 írta: Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?


hát van egy pár a kesztyűtartóban!



És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero? :)



Jajj,ne is mond! Milyen jó,hogy rájöttél a hibára :mrgreen: :iszunkra:


Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!


A bemelegedés szerintem egyértelmű termosztát hiba.Milyen keringető szivattyúra gondolsz? mert szerintem a motor vízpumpáján kívül más nem nagyon van.A fűtés is csak akkor megy ha a motor jár.Honnan tudod hogy két perc után kikapcsolt? Vagy ez valami állófűtés? Mert csak annak van elektromos keringetőszivattyúja.

jons Elküldve: 2011-10-27 06:44 Valaki segítsen

rricsi86 írta:

Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!


e39.hu-n keresd meg a kiegészítő fűtés topicot, ott is ezzel küzdenek. Diag is lehet segítene.

rricsi86 Elküldve: 2011-10-26 22:57 Valaki segítsen

Bero írta:
jons írta:
szeda írta:
rricsi86 írta: Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?


hát van egy pár a kesztyűtartóban!



És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero? :)



Jajj,ne is mond! Milyen jó,hogy rájöttél a hibára :mrgreen: :iszunkra:


Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!

harmas Elküldve: 2011-10-17 18:40 Valaki segítsen

Egy valamire nagyon figyelj oda. Az EGR hűtőn van az EGR termosztát, és azon van egy nagyon fontos légtelenítési pont (csavar). Ha jól értem ledugóztad előtte-utána, és nem by-pass ágat kötöttél be (ez utóbbi jobb lenne). Így viszont nem, vagy csak nehezen jön ki a levegő a motor-vízpumpa körből, rossz esetben meg is sütheted (meg nem lesz fűtés, stb)
Ha jól megcsinálod gondod nem lesz belőle. Max még az EGR szelepről vedd le a vákuumcsövet, és a csövet dugózd le (M5 csavar:) , hogy ne melegedjen túl az EGR hűtőd. Hibajelet persze be fog írni, de tudni fogod, h miért.

[/quote]
Igen én is mert nekem automata.Igen az 1-es alkatrész a bűnös.Leszedtem a termosztátot, ledugóztam a vízcsövet alul-felül (köszönjük mercedes benz).
Járattam egy picit.Gőz még midig van de szinte semennyi ahhoz képest ami volt.Annyi hogy üzemi hőfokra nem melegedett fel alapjáraton csak ha 2000-es fordulaton tartottam.


[/quote]

anubisz Elküldve: 2011-10-13 08:08 Márkakereskedések

jons írta:
anubisz írta: Holnap termosztát csere,nem márkaszervizbe. Ilyenkor mindig elmondok pár imát:fetreng:
Az a gyomorideg,majd légtelenítés után,megy az ember nem e ugrik a mutató fél perc alatt a pirosba. Volt hogy alapjáraton szuper,közép,15 métert mentem,már háromnegyednél állt.
Ez a légtelenítés nem sikerül mindig egyből tökéletesen.


Igazából én is aggódtam rajta, hogy mi lesz, de nem ennyire veszélyes a dolog. Én emelkedőre álltam tanulva az e34-ből.
Légtelenítő kiteker feltöltöd, hogy bugyogás mentesen jöjjön belőle a víz. Visszatekered. Csurig van és melegíted a kocsit. Kezd eltűnni a víz ahogy megfordul a rendszerben. Utántöltés. Kupak vissza, aztán fordulat, légtelenítő kiteker, míg bugyog. Aztán tenni egy kört. Majd hagyni kell lehülni a kocsit. Ha tűnt el víz pótolni, ha nem akkor ennyi. Nekem így történt.
Te is így csináltad?



Igen,de egyszer elbasztan,elfelejtettem kitekerni a légtelenítőt,úgy töltöttem bele,lett is benne akkora levegőzsák,hogy csoda.BMW be rátesznek ilyen vákumpumpát vagy mit,azt nyomkodja meg,és kész is.

jons Elküldve: 2011-10-13 06:40 Márkakereskedések

anubisz írta: Holnap termosztát csere,nem márkaszervizbe. Ilyenkor mindig elmondok pár imát:fetreng:
Az a gyomorideg,majd légtelenítés után,megy az ember nem e ugrik a mutató fél perc alatt a pirosba. Volt hogy alapjáraton szuper,közép,15 métert mentem,már háromnegyednél állt.
Ez a légtelenítés nem sikerül mindig egyből tökéletesen.


Igazából én is aggódtam rajta, hogy mi lesz, de nem ennyire veszélyes a dolog. Én emelkedőre álltam tanulva az e34-ből.
Légtelenítő kiteker feltöltöd, hogy bugyogás mentesen jöjjön belőle a víz. Visszatekered. Csurig van és melegíted a kocsit. Kezd eltűnni a víz ahogy megfordul a rendszerben. Utántöltés. Kupak vissza, aztán fordulat, légtelenítő kiteker, míg bugyog. Aztán tenni egy kört. Majd hagyni kell lehülni a kocsit. Ha tűnt el víz pótolni, ha nem akkor ennyi. Nekem így történt.
Te is így csináltad?

anubisz Elküldve: 2011-10-12 22:57 Márkakereskedések

Holnap termosztát csere,nem márkaszervizbe. Ilyenkor mindig elmondok pár imát:fetreng:
Az a gyomorideg,majd légtelenítés után,megy az ember nem e ugrik a mutató fél perc alatt a pirosba. Volt hogy alapjáraton szuper,közép,15 métert mentem,már háromnegyednél állt.
Ez a légtelenítés nem sikerül mindig egyből tökéletesen.

anubisz Elküldve: 2011-10-06 21:55 hûtõ

jons írta: Létezik olyan, hogy a hűtővízszint jeladónak over?
Most végeztünk a hűtőcserével, kiegyenlítő tartály új, a schmiedmanntól rendelt kupak az egy az egyben rossz volt visszakerült a régi. Minden szépen összepattintva, stekkerek a helyükön, leellenőrízve. Légtelenítés megvolt, a víz megfordul, a mutató középre ragasztva.
Na most úgy van, hogy a "hűtővízszint alacsony" jelzés villant ki a műszerfalon. Gyorsan leállítottam a kocsit, letekerem a kupakot finoman, a víz folyik kifelé szépen, szóval nem kevés a vízszint.
Ilyenkor mi van?


Hát mivel kapcsoló,elromolhat.Kicsit meg kéne mozgatni,vagy fene tudja. Vezetékek? minden ok?
http://bmwfans.info/parts/cata...l_gearbox/

jons Elküldve: 2011-10-06 21:41 hûtõ

Létezik olyan, hogy a hűtővízszint jeladónak over?
Most végeztünk a hűtőcserével, kiegyenlítő tartály új, a schmiedmanntól rendelt kupak az egy az egyben rossz volt visszakerült a régi. Minden szépen összepattintva, stekkerek a helyükön, leellenőrízve. Légtelenítés megvolt, a víz megfordul, a mutató középre ragasztva.
Na most úgy van, hogy a "hűtővízszint alacsony" jelzés villant ki a műszerfalon. Gyorsan leállítottam a kocsit, letekerem a kupakot finoman, a víz folyik kifelé szépen, szóval nem kevés a vízszint.
Ilyenkor mi van?

anubisz Elküldve: 2011-08-13 16:39 320d Motor

330d írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt:D nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit. :vazze:


Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?

Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.



"csak" a hengerfejtömítés volt a bűnös! Szerencsém volt.
[/quote]

Hálistennek, mondjuk én is arra gondoltam,nem pedig arra hogy esetleg repedve van,azért az durva lenne, ilyen fiatal kocsinál.Bár fennállhatott,ha a volt tulaj a baleset után kevés vízzel ment vele.