Alesi fórum hozzászólásai

Alesi Elküldve: 2011-04-29 13:32 Ültetés

Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?

Alesi Elküldve: 2011-04-15 09:37 Lökhárító

ute107 írta:
Alesi írta:
Koszonom!

Hat igen, ez romokban van. Elobb talalni kell hozza valakit, aki ossze varazsolja...


Ezt én is néztem, de ha meg is kapnád ingyen, még akkor is drágább lenne, mintha valahol megveszed 50eFt-ért a komplettet.
M_Attilával beszéltem ezzel kapcsolatban, azt mondta, hogy ha ez csak a külső lökös, felejtsem el. Nem éri meg.


Én is így gondoltam... kár, hogy utángyártott nincs ilyen, csak M-Tech II

Alesi Elküldve: 2011-04-14 22:10 Lökhárító

Qucsy írta:
Alesi írta: Nem tudja esetleg valaki, hogy ilyen loklapot honnan tudnek szerezni?:

http://forum.e46fanatics.com/a...1212552664


itt találsz ilyet de barkácsolni azt kell..

http://www.vatera.hu/auto_moto...89704.html


Koszonom!

Hat igen, ez romokban van. Elobb talalni kell hozza valakit, aki ossze varazsolja...

Alesi Elküldve: 2011-04-14 19:12 Lökhárító

Zolee írta:
m_attila írta:
m packett 1




Alesi írta: Nem tudja esetleg valaki, hogy ilyen loklapot honnan tudnek szerezni?:

http://forum.e46fanatics.com/a...1212552664




nekem is sokkal jobban bejön az m packet I. nem tudom hol lehet beszerezni, már 1 éve keresem - sehol nem találtam, ha találsz valahol jelezd légyszi!

Mj: van 1 gyári m packet II-es első lökösöm, nem eladó, de szívesen elcserélném m packet I-re


Hmm, es ez volt facelifteshez is vagy csak azelottihez?

Alesi Elküldve: 2011-04-14 17:25 Lökhárító

Nem tudja esetleg valaki, hogy ilyen loklapot honnan tudnek szerezni?:

http://forum.e46fanatics.com/a...1212552664

Alesi Elküldve: 2011-04-13 15:47 Ültetés

Majti írta: Ha már itt tartunk, akkor kérdezek én is.
Vélemény? rugó


Nekem az előző autómba volt H&R (VW Polo), és én nagyon szerettem. Alig volt keményebb a gyárinál (a 17-es felnik miatt már annál inkább), és hibátlan volt, amíg használtam, pedig a budapesti utakat kellett kibírnia.

Alesi Elküldve: 2011-04-12 14:21 Ültetés

YELLOW írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Ta-Technix futóművel van esetleg valakinek tapasztalata?
Tervezek egy kisebb ültetést.


hát ültetéshez elég rugó. szerintem alacsonyabb árkategóriában van a TA, ami a kivitelezésen látszik is. Ha szerencséd van, akkor mindig a gari előtt fog tönkre menni és cserélik gariba, vagy javítják. hamar ki tudja nyomni az olajat a szimeringek nem a legjobbak benne. viszont könnyű javítani. az árát éppen megéri.

az állítható magasságú TA már picit jobb.

én azt mondom inkább szerezz egy megfelelő ültetésű rugót, ha kell cserélj kutyacsontot és gyári gátlókat használj egy olyan trükkel, hogy pl ha 4 hengeres az autó, akkor hathengereshez valót rendelsz, az keményebb lesz.



Hmm, köszi, akkor szerintem indítok majd egy egyszerű ültetőrugóval, aztán majd meglátjuk.

Alesi Elküldve: 2011-04-11 21:15 Ültetés

Sziasztok!

Ta-Technix futóművel van esetleg valakinek tapasztalata?
Tervezek egy kisebb ültetést.

Alesi Elküldve: 2011-04-10 21:53 Termosztát

fapuma7210 írta:
pneurob írta:
fapuma7210 írta: Üdv!
A problémám sajnos a vízhőfokkal akadt.Titkos menü szerint 71 foknál nem tudom feljebb tornázni a vízhőfokot.Azt is csak kb 15km után (+15 fokos hőmérséklet mellett)
Amint picit kevésbé nyomom neki pl. település 50km/h azonnal esni kezd a vízhőfok.
Mi lehet a gond?Termosztát?Honnan szerezzek be legolcsóbban gyárit?
A szerelő még tippel valami zsalurendszerre is ami nem zár be szerinte.


(autó tipus : E46 318d touring 2005.05.)


A zsalu nem igazán szabályoz, a hűtőlevegő mennyiségét állítja be. A szabályzást a termosztát végzi, 99%, hogy az lesz a a hibás. Elég gyakori probléma. Az árakról pü-t küldök.



SZia !


ebay.coo@gmail.com ,ide küldj árat.



Üdv: Dóczi László


Nekem ugyanez volt, EGR termosztat csere megoldotta a gondot (9-10e HUF kornyeken).

Alesi Elküldve: 2011-02-18 22:08 manuális váltó

spree írta: Hello mindenki!

Hosszas gondolkodás után vettem a gépbe egy új sebváltó gombot, a régi már elég gáz.
Szóval most van a baj, mert a sokak által leírt módon (csak egyszerűen felfelé lehúzni) nekem sehogy sem akar még csak megmozdulni sem.
A szemem kijön az erőlködéstől, attól félek lassan felhúzom az egész váltóházat kardánostól diffistől a lyukon, a sérvem kiújul de ez akkor sem jön le.
Valóban nincs semmilyen pl. évjárattól függő trükkje ennek?
Nem kell semerre tekerni, vagy esetleg a tetején a kupak alatt csavaros?
Nem akarom szétbarmolni a váltókulisszát meg a mechanikát még jobban, így sem tökéletes sajnos olajcsere után a váltóm, nem akarok még plusz törni vagy feszíteni valamit.
Plííz adjatok tanácsot vagy aki biztosan meri állítani, hogy ez csak ilyen nehezen jön le, de lejön simán felfelé húzva, vagy járt ugyanígy mert csinálta, kérem írja meg, én akkor bátran ráfogok keményen oszt leszakítom a f...ba..

Köszi előre is....


En is majd meg szakadtam, mikor levettem. Lenyeg, hogy nem szabad feladni

Alesi Elküldve: 2011-02-12 13:25 Termosztát

sumi20 írta:
wizzaerr írta:
sumi20 írta: Azonban lenne még egy kis problémám! Kicseréltem a nagy termosztátot, de még most sem nagyon akar felmenni a vízhőfok mérő közép állásba. Lehetséges, hogy az egr termosztátját is ki kellene cserélnem? Észrevettem valamit, ha beindítom a kocsit egy pár másodperc után megemelkedik az alapjárat, most pedig, amikor álló helyzetben felment a vízhőmérő majdnem középre akkor vissza esett az alapjárat. Gondolom ez így van rendjén....

Alapjárat dologhoz nem tudok hozzászólni, de ha állóhelyzetben várod, hogy felmelegedjen az sokkal tovább tart, inkább menj vele 2-3 km-t és ha akkor sem melegszik fel (terhelés alatt) középállásig akkor még vmi gond van.


Ha megyek vele nem 2-3 km-t hanem 15-20-at akkor sem megy fel középállásba. Kicserélem még az egr termosztátját is hátha az megoldja.


Nekem is ez volt a problemam, es az EGR termosztat csere megoldotta!

Alesi Elküldve: 2011-01-18 12:03 Szívócsonk-pillangószelep

czellaia írta:
Alesi írta:
tschikosch írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Ettol a pillangoszelep-problematol kb mikortol kell felni? Enyembe meg csak 95e km van, kezdjek rettegni?

A Masik, elobbi oldalakon is megkerdezte vki, de nem jott valasz, igy en is megkerdem, hogy az NT Auto vajon foglalkozik ilyen tores-dugozassal, es ha nem, akkor tud valaki egy jo BMW szakit, akinek mindene megvan ehhez?

Koszi elore is


Ami a legfontosabb:vedd le,és nézd meg milyen állapotban van.Ha könnyen járnak a pillangók,és nem taknyolja az olajat a tengelynél,akkor egy takarítás után mehet vissza.
Sztem nem azért szívja be a motor,mert akkora szívóhatás van ott,hanem elrakódik korommal,retekkel,és nem bír mozogni,amikor a rudazat mozgatná,valószínű sérül a tengelynél.
Ha bizonyos időközönként karban van tartva,tisztítva,akkor nem fogja beszívni.
Ettől még a folyás megeshet.
Akik ledugózták,azon nem tapasztaltak semmi hátrányos jelenséget (füst,lomhaság,fogyasztás,stb).
Van akinek viszont a gyári állapot fenntartása a fontos.
Én is most vívódom,mert az egyik tengelynél már taknyolja a cuccot.






Köszi a választ!
Sajnos a legkisebb mértékben sem vagyok autószerelő szaki, így a levétellel inkább nem próbálkoznék (sztem nagyobb kárt okoznék, mint hasznot)...a legjobb megoldás valószínűleg az lesz, ha a legközelebbi kötelező szervizen egyszerűen kiírtom a problémát.

Tudtok erre valakit, aki nem néz hülyének, ha ilyet kérek, és a megfelelő felszerelése is megvan hozzá?


Szia!

22-ker Nagytétényi út 48.HANTOS RICSI.Én decemberben szedetem ki,semmit nem vettem észre
azóta az autón,csak magamon.Már nem rettegekEsetleg ha kell a száma szólj.A szervíz
értékeléseknél találsz róla véleményeket.

Rem segítettem



Megköszönném, ha elküldenéd a számát itt priviben Gondolom akkor ő más szervizjellegű problémákkal is foglalkozik, mert akkro mindent egyszerre csináltatok meg (izziotogyertya, motortarto, olajcsere fog majd kelleni).

Alesi Elküldve: 2011-01-18 11:51 320d Motor

wizzaerr írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?

Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.



Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).



Az első vonalnál azért tovább megy, mondom kicsivel 12 ora előtt áll meg ha megáll (olyan 11:15 körül, tehát nem olyan vészes a különbség.
Az aggasztó inkább az, hogy ha egyszer beáll középre, akkor onnan miért hajlamos visszamenni (egyébként nem mindig csinálja ezt, függ a hőfoktol). Mindegy, ha tényleg ilyen 10e FT környéki költségről van szó, akkor következő szerviznél csere. De azért ezt a titkosmenüs dolgot majd még kipróbálom.

Na, közben hazafelé meg is néztem a BC-s módszerrel. Nekem normálisnak tünik, de azért leirom a tapasztalatokat.
Szóval kb 20 perces városi kocsikázás, aztán 15 perces várakozás miatti egy helyben járatás, 60 fokig viszonylag egyenletesen, bár elég lassan melegedett, utána folyamatosan ingázott 60-64 között (első csik, itt azért nem nagyon akart tovább menni), nagy nehezen felment olyan 70ig, majd a 15 perces állás során ment el 80 fok környékéig (gondolom ez az üzemi), utána aztán már 84 és 77 között ingázott összevissza, attól függöen, hogy hajtani, vagy állni kellett.

Nekem ez igy egészségesnek tünik, bár mondjátok meg, ha nem.
Sajnos ez nem feltétlenül jelenti, hogy jo is, mert a múltkor pl. Bécsbe menet nem volt függőlegesben a mutató, hanem kicsivel alatta (sztem 70fok körül), és ez autópályatempónál elég aggasztó, még akkor is, ha minusz 15 fok volt...


Alesi Elküldve: 2011-01-17 15:27 320d Motor

Sziasztok!

Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?

Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.

Alesi Elküldve: 2011-01-17 15:24 Szívócsonk-pillangószelep

tschikosch írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Ettol a pillangoszelep-problematol kb mikortol kell felni? Enyembe meg csak 95e km van, kezdjek rettegni?

A Masik, elobbi oldalakon is megkerdezte vki, de nem jott valasz, igy en is megkerdem, hogy az NT Auto vajon foglalkozik ilyen tores-dugozassal, es ha nem, akkor tud valaki egy jo BMW szakit, akinek mindene megvan ehhez?

Koszi elore is


Ami a legfontosabb:vedd le,és nézd meg milyen állapotban van.Ha könnyen járnak a pillangók,és nem taknyolja az olajat a tengelynél,akkor egy takarítás után mehet vissza.
Sztem nem azért szívja be a motor,mert akkora szívóhatás van ott,hanem elrakódik korommal,retekkel,és nem bír mozogni,amikor a rudazat mozgatná,valószínű sérül a tengelynél.
Ha bizonyos időközönként karban van tartva,tisztítva,akkor nem fogja beszívni.
Ettől még a folyás megeshet.
Akik ledugózták,azon nem tapasztaltak semmi hátrányos jelenséget (füst,lomhaság,fogyasztás,stb).
Van akinek viszont a gyári állapot fenntartása a fontos.
Én is most vívódom,mert az egyik tengelynél már taknyolja a cuccot.






Köszi a választ!
Sajnos a legkisebb mértékben sem vagyok autószerelő szaki, így a levétellel inkább nem próbálkoznék (sztem nagyobb kárt okoznék, mint hasznot)...a legjobb megoldás valószínűleg az lesz, ha a legközelebbi kötelező szervizen egyszerűen kiírtom a problémát.

Tudtok erre valakit, aki nem néz hülyének, ha ilyet kérek, és a megfelelő felszerelése is megvan hozzá?