Alesi fórum hozzászólásai

Alesi Elküldve: 2012-05-26 08:22 Klubtársvadászat!

LCJ... rendszamu ezust E46-al ki all 3 napja a hazunk elott?

Masik, minden reggel szoktam latni, tegnap integettunk is egymasnak, asszem Jozsef koruton vilsgito indexes/vilagito nappali fenyes E46...?

Alesi Elküldve: 2012-05-25 11:48 Felni csere

higany írta:
Alesi írta:
higany írta:
YELLOW írta:
higany írta: E46 316i-re szeretnék a gyári 15ös helyett 16os alukereket. Kaptam egy elég jó ajánlatot 225/50-es gumira. Tapasztalatok ilyennel valakinek? Komfort? Fogyasztás? Vagy inkább 205/55öt ajánlanátok helyette?


én jobbat találtam neked!!!

Pirelli 225/50 R16


Nem rossz ajánlat ez se. Gumit úgy látszik nem olyan nehéz jót kifogni, felnit kéne jó áron szerezni már csak. Ilyet szeretnék:


Mennyit adnál egy ilyenért, gumik nélkül?


Hát ez állapotfüggő. Mondjuk nagyon nagyon leharcoltat nem is vennék meg. Egy átlagos állapotúér (1-2 kisebb esztétikai hibával) 40-50ezret, egy patika állapotúér esetleg kicsit többet, max 60.


Nekem a téli kerekeim pont ilyenek, amilyet keresel.

Ha gondolod, én elcserélem veled ilyen acélfelnire és dísztrácsára, ha pluszba kifizeted nekem a le- és felgumizást

Alesi Elküldve: 2012-05-24 14:55 Felni csere

higany írta:
YELLOW írta:
higany írta: E46 316i-re szeretnék a gyári 15ös helyett 16os alukereket. Kaptam egy elég jó ajánlatot 225/50-es gumira. Tapasztalatok ilyennel valakinek? Komfort? Fogyasztás? Vagy inkább 205/55öt ajánlanátok helyette?


én jobbat találtam neked!!!

Pirelli 225/50 R16


Nem rossz ajánlat ez se. Gumit úgy látszik nem olyan nehéz jót kifogni, felnit kéne jó áron szerezni már csak. Ilyet szeretnék:


Mennyit adnál egy ilyenért, gumik nélkül?

Alesi Elküldve: 2012-05-23 16:30 Üzemanyag fogyasztás

Maistro írta: Sziasztok a véleményetekre lennék kíváncsi 2002 es bmw 320d automata. elöl 225 hátul 255 ös gumik 18" a fogyasztásom 7.6 vegyesben kiszámolva szerintetek ez sok???


Attól függ, hogy hajtod. Nekem nem tűnik kiugróan magasnak.

Alesi Elküldve: 2012-05-23 09:28 Felni csere

YELLOW írta:
higany írta:
Coyote írta:
higany írta: E46 316i-re szeretnék a gyári 15ös helyett 16os alukereket. Kaptam egy elég jó ajánlatot 225/50-es gumira. Tapasztalatok ilyennel valakinek? Komfort? Fogyasztás? Vagy inkább 205/55öt ajánlanátok helyette?


A 205-ös jobb választás, mert kevésbé viszik a nyomvályúk, jobb a fogyasztásod vele, és a km óra sem fog csalni. No meg halkabb, és olcsóbb is...

Nekem ez jött be a 16-oson, bár 225-öst is használok, de azt 17-esen. Ha nem ez passzolna a 17-esre, akkor arra is keskenyebbet vennék.


Köszi a választ! Hát igen, valahogy így gondoltam én is. Csak most elég jó ajánlatom van 225ös gummára, új gumik, Kumho KU31 kevesebb, mint 60ezerér. A legolcsóbb 205-ös 68ezer kb, ugyan ilyen kumho-ból meg 77-78ezer az új szett.


csak ez kb 5-ös BMW-re való méret. jó traktor kerék kinézete lenne. még ha dízeled lenne, akkor azt mondom ok (traktornak traktorkerék)
hiába ballonosabb lehet nem lesz kényelmesebb, mert valószínű a súly indexe is nagyobb a guminak, azaz vastagabb az oldalfala.


http://www.autogumibolt.hu/ebo...altomeret/

Ajánlom figyelmetekbe, mielőtt leírtok valamit: 205/55 R16-nak váltómérete a 225/50 R16, az óra nem fog csalni, nem 5-ös BMW méret, a nyomvájú viszont valóban jobban cibálhatja, főleg ha szarok a szilentjeid.

Magánvélemény: szerintem nyugodtan vedd meg a szélesebb gumit, főleg, ha olcsóbb. Szélesebb gumi nem csak nyomvájúzást, hanem jobb tapadást is jelent, a fogyasztás különbség pedig nem olyan jelentős.

Alesi Elküldve: 2012-05-06 15:44 Gyári telefonkihangosító

csbalu írta: Sziasztok!

Kocsimban Business Cd van, egyenlőre még fogalmam sincs a pontos verziószámáról. Ehhez szeretnék egy gyári BT kihangosítót. Ahogy olvastam itt szükségem van egy ULF modulra és egy Eject Box-ra vagy legalábbis a gombra és az elektronikára belőle. Mikrofont hova kell szerelni? van esetleg beépítve gyárilag?
Milyen elvárásokat támaszthatok a gyári kihangosítóval kapcsolatban?
-Hangminőség? gondolom nekem nem lesz vele probléma
-Mikrofon minősége? az általam hallott egyéb kihangosítók nagyon szörnyűek voltak, mintha a világűrből beszélt volna a sofőr.
-Fogok látni valami információt a rádió kijelzőjén?
-sport kormányom van, MFL-t nemsokára szerelek bele, amint láttam azon vannak telefon vezérlő gombok is ezek hogy működnek?
Előre is köszi a válaszokat, próbálnék a gyári megoldásra törekedni, de ha túl drága lenne akkor maradok a SuperTooth-nál.


Valaszolok, amire tudok:

- a mikrofon, ha minden igaz, a terkepvilagitasnal kell legyen, nekem van egy kisebb racsozott resz, azt nem tudom, hogy ha nincs gyarilag benne a kihangosito, akkor ott van e
- igen latsz infot a radio kijelzojen, megpedig annak a telefonszamat, akivel epp beszelsz, vagy a nevet, ha a telefonkonyvet is feltoltotted
- a hangminoseg szvsz elfogadhato, a mikrofone alacsony sebessegnel jo, de minel gyorsabban mesz annal szarabb. Velem autopalyan nem nagyon szeretnek telefonalni.
- MFL az a multigombok lennenek? mert igen, azon van a telefonnak is gomb, marha egyszeruen, azzal lehet felvenni, majd letenni a telefont.

Alesi Elküldve: 2012-04-28 07:08 Üzemanyag fogyasztás

sakter írta:
Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?


kint Kanadába ez parasztság. Helyesen Kanadában. Ne öregbítsd a BMW-sek régi rossz hírét.
kacni> gratula Jó hogy nem mindenki járt iskolába, de egyetek igényesebbek!


Egyunk igenyesebbek? Olyat hol lehet kapni?
Lehet el kene gondolkodnod, hogy elso megszolalasnak nem egy kulfoldi honfitarsunk elirasait kellene kritizalnod, foleg, hogy olvashatsz nala sokkal nagyobb parasztokat is ezen a forumon...

Thony: hogy egy kicsit temaba is szoljak, eleve szvsz a 4 ev korkulonbseg miatt is megeri az ujabban gondolkodni, foleg ha ennyit mesz, fogyasztasban nem lesz szamottevo kulonbseg.

Alesi Elküldve: 2012-04-20 18:19 Szívócsonk-pillangószelep

lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html


Mennyi volt a végösszege a 4db dugónak?


12 korul volt ugy emlekszem (szallitassal egyutt)!

Alesi Elküldve: 2012-04-20 13:37 Szívócsonk-pillangószelep

lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html

Alesi Elküldve: 2012-04-20 08:48 Szívócsonk-pillangószelep

lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.

Alesi Elküldve: 2012-04-18 08:35 Szívócsonk-pillangószelep

lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.

Alesi Elküldve: 2012-04-04 22:20 Kuplung__

valter320d írta:
Alesi írta:
m_attila írta: Szia,

Kuplung, lendkerék együtt 150ezer ft
Szerinted??


Alesi írta: Kuplungot van ertelme lendkerek nelkul cserelni?

Lendkerek bajokra utalo jelet nem tapasztaltam, viszont 1-esben elindulva ez a rangatas egyre idegesitobb....




De lendkerek nelkul meg csak a fele

Azert kerdezem, mert az egyik elmes autoszerelo haverom allitja, hogy egy lendkereknek 2 kuplungszettet birnia kell, nekem ez meg meg a gyari...

Zoliika, milyen tortenetekre gondolsz?


Na most a rángatás a kuplung miatt van!Szerkezeted nem fasza,de ha már szét kell szedni akkor nézd meg a lendítőt is nem e kotyog vagy nagy a játéka.Általában a szerkezet fárad el de már ilyenkor egész kuplung szerkezetet kell cserélni!Lendkerékkel nem kell foglalkozni ha még fasza,én is ilyen problémákkal küzdök nemsokára itt az ideje a cserének!Majd töltök fel képeket a javításról!


Valahogy en is igy gondoltam (teljes szerkezet csere az OK).
Kerdes, hogy mennyire horribilis munkadiju egy kuplung csere, valtoleszedessel mindennel, mert lehet tenyleg jobban megeri akkor mar lendkereket is cserelni.

Na sebaj, egyelore meg ugyis marad igy, mert azert meg van hova kopnia, a lottot meg barmelyik heten megnyerhetem

Alesi Elküldve: 2012-04-03 07:36 Kuplung__

m_attila írta: Szia,

Kuplung, lendkerék együtt 150ezer ft
Szerinted??


Alesi írta: Kuplungot van ertelme lendkerek nelkul cserelni?

Lendkerek bajokra utalo jelet nem tapasztaltam, viszont 1-esben elindulva ez a rangatas egyre idegesitobb....




De lendkerek nelkul meg csak a fele

Azert kerdezem, mert az egyik elmes autoszerelo haverom allitja, hogy egy lendkereknek 2 kuplungszettet birnia kell, nekem ez meg meg a gyari...

Zoliika, milyen tortenetekre gondolsz?

Alesi Elküldve: 2012-04-02 21:53 Kuplung__

Kuplungot van ertelme lendkerek nelkul cserelni?

Lendkerek bajokra utalo jelet nem tapasztaltam, viszont 1-esben elindulva ez a rangatas egyre idegesitobb....

Alesi Elküldve: 2012-03-30 15:16 Apró hibák

Szabi46 írta: E46-hoz hogyan lehet rögzíteni rendszámtábla keretet hátra? Mert nekem úgy van felragasztva szerintem 2oldalú ragasztóval a rendszám, és nem szeretném elhagyni, kicsit drága mulatság lenne.


Nekem 3 éve van odaragasztva kétoldalúval, és max feszítővassal lehetne őket leszedni