Arni85 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Arni85 Elküldve: 2011-11-17 20:03 kiegészítő fűtő modul

Tano írta:
Arni85 írta: Arra a kerdesre szeretnek vallaszt kapni,hogy teszt folyaman kidobta hibanak a kiegeszito futomodulomat. Namarmost: a modulhoz is ket vizslag csatlakozik, gondolom az egyiken be,a masikan ki. A modul maga forrobbnak tunik, mint a ket slag kozul barmelyik,de a slagok kozott nem igazan tudok kulombseget tenni. Ha a modullal van a baj,lehet e javitani,vagy van e cserelheto alkatresz benne, vagy csak csere lehetseges.

Masodsorban, meg az autoval szemben allva jobb felol az uzemanyag szuro utann talalhato ket motor(legalabb is gondolom, hogy motor), ami az en meglatasom szerint a vizslagon van rajta,tehat a vizet keringeti, gondolom. Az a problema,hogy hidegen, minusz fokban, inditas utan egy kicsit megtelik az utaster fustel(nem kipufogogaz,hanem valami szigetelo szagja van),ami a meglatasom szerint innen a ket motortol jon. Raadval a gyujtast kiprobaltam,hogy mukodnek e a motrok,lehuzval a csatlakozot rolluk,de a hatulso nem mukodik. Mit csinaljak,mit javasoltok?


Nézd meg ezt az ábrát, itt látszik hogy kapcsolódnak egymáshoz az általad említett berendezések.
A kisegítő fűtés javítható, de attól függ hogy melyik része a hibás, mert elég kompakt szerkezet. Olvasd el ezt a leírást róla.
A füst szerintem nem attól a kis szivattyútól jön, mivel a víz rendszer zárt, abból nem tudna füst jönni. Viszont előfordulhat, hogy a kisegítő fűtés, amit a hozzászólásod első részében is említettél, annak a kipuffogó gáza bejut. De ha neked már az elektromos változat van akkor nem ez okozza.



ok. Koszonom szepen,hallam mire jutok vele. Meg irok

Arni85 Elküldve: 2011-11-15 20:52 kiegészítő fűtő modul

Arra a kerdesre szeretnek vallaszt kapni,hogy teszt folyaman kidobta hibanak a kiegeszito futomodulomat. Namarmost: a modulhoz is ket vizslag csatlakozik, gondolom az egyiken be,a masikan ki. A modul maga forrobbnak tunik, mint a ket slag kozul barmelyik,de a slagok kozott nem igazan tudok kulombseget tenni. Ha a modullal van a baj,lehet e javitani,vagy van e cserelheto alkatresz benne, vagy csak csere lehetseges.

Masodsorban, meg az autoval szemben allva jobb felol az uzemanyag szuro utann talalhato ket motor(legalabb is gondolom, hogy motor), ami az en meglatasom szerint a vizslagon van rajta,tehat a vizet keringeti, gondolom. Az a problema,hogy hidegen, minusz fokban, inditas utan egy kicsit megtelik az utaster fustel(nem kipufogogaz,hanem valami szigetelo szagja van),ami a meglatasom szerint innen a ket motortol jon. Raadval a gyujtast kiprobaltam,hogy mukodnek e a motrok,lehuzval a csatlakozot rolluk,de a hatulso nem mukodik. Mit csinaljak,mit javasoltok?

Arni85 Elküldve: 2010-10-27 14:58 Fûtés - Klíma

jrtom írta: Szia!
Akkor már 100%, hogy süni!
Tuti jó lesz!

üdv.

Arni85 írta:
jrtom írta: Szia!

99%, hogy a ventillátor végfok a hibás "süni". Ahoz, hogy a sünihez eljuss kikell szerelni a kesztyűtartót tokostól . Utánna fogod meglátni a végfokot vagyis a csatlakozóját ami a fűtésboksz oldalába megy bele. Jó forró szokott lenni

Arni85 írta: Lebontottam elol a ventillator motor burkolatat,de semmi sehol,tehat nem lehet latni sennit. Amugy klimatronikom van. A vegfokot se talaltam meg. Tudnatok segiteni mi tevo legyek? Ha teszterre teszem , mutat valamit nekem? Vagy csak relle hiba lehet? Egyaltalan van e relleje es ha igen,akkor hol kapom meg?







Na szoval, a tegnap elvittem es ratettek teszterre,de semmi. Idezem: valoszinu a ventillator motor beszart,vagy a szenkefek elkoptak. Ez mind ok,nem kivetni valo dolog,de azert ratok halgatva ma szetszedtem a kicsit es kiszereltem a vegfokot (suni). Lemerem es hat semmi sehol.Rovidrezartam a dugaszt es ugy elindult a ventillator,hogy majd lefujta a hajam,a muszerfal alatt. Meg is rendeltem az uj sunit.Majd ha megjott meg irok,hogy mi a helyzet.
Addig is koszi szepen.




Igen 100% a suni, mert ma megjott es be is raktam. Mukodik mint allat.
Koszontem szepen megegyszer.

Arni85 Elküldve: 2010-10-26 17:50 Fûtés - Klíma

jrtom írta: Szia!

99%, hogy a ventillátor végfok a hibás "süni". Ahoz, hogy a sünihez eljuss kikell szerelni a kesztyűtartót tokostól . Utánna fogod meglátni a végfokot vagyis a csatlakozóját ami a fűtésboksz oldalába megy bele. Jó forró szokott lenni

Arni85 írta: Lebontottam elol a ventillator motor burkolatat,de semmi sehol,tehat nem lehet latni sennit. Amugy klimatronikom van. A vegfokot se talaltam meg. Tudnatok segiteni mi tevo legyek? Ha teszterre teszem , mutat valamit nekem? Vagy csak relle hiba lehet? Egyaltalan van e relleje es ha igen,akkor hol kapom meg?







Na szoval, a tegnap elvittem es ratettek teszterre,de semmi. Idezem: valoszinu a ventillator motor beszart,vagy a szenkefek elkoptak. Ez mind ok,nem kivetni valo dolog,de azert ratok halgatva ma szetszedtem a kicsit es kiszereltem a vegfokot (suni). Lemerem es hat semmi sehol.Rovidrezartam a dugaszt es ugy elindult a ventillator,hogy majd lefujta a hajam,a muszerfal alatt. Meg is rendeltem az uj sunit.Majd ha megjott meg irok,hogy mi a helyzet.
Addig is koszi szepen.

Arni85 Elküldve: 2010-10-23 18:02 Fûtés - Klíma

Lebontottam elol a ventillator motor burkolatat,de semmi sehol,tehat nem lehet latni sennit. Amugy klimatronikom van. A vegfokot se talaltam meg. Tudnatok segiteni mi tevo legyek? Ha teszterre teszem , mutat valamit nekem? Vagy csak relle hiba lehet? Egyaltalan van e relleje es ha igen,akkor hol kapom meg?



Arni85 Elküldve: 2010-10-23 14:46 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
Arni85 írta: Sziasztok.
Az lenne a kerdesem,hogy mi lehet annak az oka,hogy lealt a futesventillatorom? A biztositekok rendbe vannak. Vajon bekrepalt volna? Elore is koszi a tippeket


A ventilátor végfoknál (süni) meg tudod mérni, hogy nem-e szakadt a motor és a tápfeszt is ellenőrizni tudod.



Koszi szepen, irok,hogy mit tudtam csinalni vele.

Arni85 Elküldve: 2010-10-22 17:24 Fûtés - Klíma

Sziasztok.
Az lenne a kerdesem,hogy mi lehet annak az oka,hogy lealt a futesventillatorom? A biztositekok rendbe vannak. Vajon bekrepalt volna? Elore is koszi a tippeket

Arni85 Elküldve: 2010-05-17 19:37 320d Motor

jenohartmann írta: Sziasztok lenne egy pár kérdésem nagyon megköszönném a segitséget

létömegmérő,Agr szelep,Cooler ezeknek a tisztitása, ugyanis nem megy a kocsi és igen füstöl
ezeket ,hogyan tudnám kitisztitani és hol vannak

üdv jen


Ha az autod fustol es nem megy,na meg ha eler egy bizonyos fordulatot a motor es akkor erzed hogy huz az auto,akkor erdemes kiprobalnod a vakumszelep cseret.Legalabb is nekem ezzel volt a gond. Ugy rendeltem meg,hogy beteszem es ha nem az lesz a gond,akkor visszaveszik,mert eleg jo ara van. A szerelom azzal biztatott,hogy a turbom nem nyom eleget,de tevedett,mert csak a vakumszepem volt tonkremenve. sok sikert

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/z/d/11.png - az 1-es abra

Arni85 Elküldve: 2010-05-12 14:10 320d Motor

YELLOW írta:
Arni85 írta: Fokepp ha helysegben autozom es rataposok a gazpedalra, az epuletekrol visszaverodo hangban jol kilehet szurni ezt a kis zorejt. Nagyon idegesito tud lenni.


nekem benyás, de ugyanúgy van ez a hang, sokan mondják van egy kis dízeles beütése... pedig állítólag mind ilyen, amiben iylen motor van. a tiédet sem tudom, de érdekelhet egy két dolog engem is. mondjuk nem hangos az enyém, csak az az érdekes hang



Nem hangos a motor, 220000 km-ben van,de szepen megy,csak az a bizonyos hang, ugyebar. Megkell egy kicsit halgatozzak,hatha rajovok. holnap viszem egy mas szerelohoz,hallam o mit szol hozza.

Arni85 Elküldve: 2010-05-11 20:57 320d Motor

Koszonok szepen mindent, sikerult is levenni,mukodig a kicsike. Csak egy gondom van vele,hogy nagyobb gazolasnal es ugy kb 3000 fordulatnal valami fura zorges hallatszik a motorterbol es nem tudok jonni ra hogy mi lehet. Olyan mint a regi disel autoknal volt egy csilingelo hang,ahhoz hasonlit. Eloszor azt hittem, hogy valamelyik porlaszto,de leteszteltuk es nem az. Rellantinban es ugy 2000 fordulatig nincs semmi,de utanna hallatszik szepen. Fokepp ha helysegben autozom es rataposok a gazpedalra, az epuletekrol visszaverodo hangban jol kilehet szurni ezt a kis zorejt. Nagyon idegesito tud lenni. Valakinek valami otlete van,akkor irjon. Koszi

Arni85 Elküldve: 2010-05-04 16:38 320d Motor

Tano írta:
Arni85 írta: Az lenne a kerdesem hogy a fotengely vegen a csavart hogy lehet a legkonnyebben levenni,hogy a tarcsat levehessem utanna es a szimeringet kitudjam cserelni?
Koszi elore is


Ha nincsen hozzávaló spéci fogó, amivel ellen lehet tartani, akkor ki kell ékelni a lendkeréknél lévő lyuknál, hogy ne forogjon el a motor, majd egy erős rávaló krovával és jó hosszú erőkarral meg tudod lazítani.


A lendkeréknél nem tudod véletlenül hogy hol találom a lyukat, mert annyit kukucsáltam,de nem találtam meg. Köszi

Arni85 Elküldve: 2010-04-30 19:00 320d Motor

Az lenne a kerdesem hogy a fotengely vegen a csavart hogy lehet a legkonnyebben levenni,hogy a tarcsat levehessem utanna es a szimeringet kitudjam cserelni?
Koszi elore is

Arni85 Elküldve: 2010-04-19 14:46 elektromos ablakemelõ_

Köszi szépen az infót,most épp szervizbe van a gép, de utána kipróbálom.

Arni85 Elküldve: 2010-04-14 15:24 elektromos ablakemelõ_

Az lenne a gondom, hogy nem mukodik automatikusan az ablakemelom. Tehat ha lenyomom felig, akkor megy lefele, de ha tovabb nyomom a gombot, akkor megall. Tudtommal akkor automatan lekellene engedje vegig. Ugyanez van folfele is. Megtudna mondani valaki hogy mi lehet a gond?
Elore is koszi

Arni85 Elküldve: 2009-04-21 23:58 Légtömegmérõ

hova lettel meszes?
megjavult a bombolod szakit-szakit es mar nem is irsz?
mi a helyzet a legtomegmerovel?
meg torpan? Rajottel a hibara?
Csak mert en most csereltem legtomegmerot, a regivel 3 ezres fordulaton vette az adast az ujjal meg 2500 on mar veszi de nem olyan mint regen. Van benne tuning, 175 lo. valoszinu elviszem szakszerv -be majd utanna ujrarakatom a tuningot. Te mit szolsz?
« előző12következő »