Atesz fórum hozzászólásai

Atesz Elküldve: 2014-11-23 18:02 Olajcsere

Sziasztok.

Olajcsere előtt állok. Kérdésem lenne, hogy van-e valamilyen tapasztalatotok az SCT szűrőkkel? Minőség, bevált-e valakinek? Tudom mindenki (én is) a Mann és a Mahle_Knecht szűrőket veszi, de gondoltam bepróbálnám ebben a rossz gazdasági helyzetben.
Előre is köszönöm minden választ!

Atesz

Atesz Elküldve: 2014-09-21 21:31 Hibakód

laszlo0918 írta:

Helo én is javítottam máig az van benne és megy legalább is nem írja hibának egyik izzítót se. itt találsz képes leírást nézz szét a fórumon én is az alpján csináltam de ha van kérdésed írj


http://www.bmwfanatics.hu/tago...mp;forum=1 nézd meg itt ha mág nincs meg
[/quote]

Köszönöm a linket! Ha valami nem tiszta keresni foglak! Előre is köszönöm!

Atesz Elküldve: 2014-09-19 22:18 Hibakód

Tano írta:
Atesz írta: Köszönöm Tano.

Legalább előrébb vagyok, hogy merre induljak el. Azt nem tudod véletlenül, egy ilyen vezérlőt milyen áron osztogatnak? És hogy ha a meglévőt javítom, az mennyire válik be?
A kocsi 2004 3. havi, úgy tudom a turbóm már elektromos. De amúgy azt miből tudom megállapítani, hogy elektromos vagy vákumos?


A turbót legegyszerűbben úgy döntheted el, ha ránézel. Elég markáns a különbség aközött hogy vákumtartályt, vákumcsöveket és vákumszelepet látsz,vagy pedig egy elektromos állítómotort a rudazatnál.


Köszönöm szépen! Holnap utánajárok!

Atesz Elküldve: 2014-09-19 20:02 Hibakód

laszlo0918 írta:
Atesz írta:
Tano írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, hibakódokkal kapcsolatban, hogy mit is jelentenek. Lefordítva látom és sejtem, mi lehet a baj, de szeretnék egy pontosabb diagnózist egy hozzáértőbb embertől, hogy mekkora is az a baj!
Bemásolom ide a hibákat:

4212 4212 Glow plug zylinder 1, Ansteuerung

Ezt a hibakódsorozatot mind a négy hengerre megcsinálja és jelzi.
A másik ami feltűnt:

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Remélem tud valaki segíteni, vagy legalább közelebb juttatni a megoldáshoz!
Előre is köszönök minden segítséget és hozzászólást!

Atesz


Hi!
Akkor szokta mind a 4 hengerre írni az izzítás hibáját, ha maga a vezérlő a rossz. Ez a blokk oldalán található fekete doboz. Elég kicsi a valószínűsége, hogy mindegyik gyertya egyszerre romoljon el. Cserélni ezeket viszont egyszerre érdemes. Régebben valaki rakott fel képes javítást, ott a forrasztásokkal volt probléma. Vagy megpróbálod szétkapni vagy csere.
A másik a turbó geometria állítás hibája lenne. A te turbód már elektromos vagy még a vákumos rendszerű? Ezen a vonalon kellene szétnézni. Volt már erről is szó korábban, hogy mit merre kell keresni.


Köszönöm Tano.

Legalább előrébb vagyok, hogy merre induljak el. Azt nem tudod véletlenül, egy ilyen vezérlőt milyen áron osztogatnak? És hogy ha a meglévőt javítom, az mennyire válik be?
A kocsi 2004 3. havi, úgy tudom a turbóm már elektromos. De amúgy azt miből tudom megállapítani, hogy elektromos vagy vákumos?


Helo én is javítottam máig az van benne és megy legalább is nem írja hibának egyik izzítót se. itt találsz képes leírást nézz szét a fórumon én is az alpján csináltam de ha van kérdésed írj


Köszönöm szépen. Rákeresek én is. Esetleg nagy kérés lenne, hogy belinkeld esetleg, hol találom meg pontosan a leírást a képekkel?

Atesz Elküldve: 2014-09-19 15:28 Hibakód

Tano írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, hibakódokkal kapcsolatban, hogy mit is jelentenek. Lefordítva látom és sejtem, mi lehet a baj, de szeretnék egy pontosabb diagnózist egy hozzáértőbb embertől, hogy mekkora is az a baj!
Bemásolom ide a hibákat:

4212 4212 Glow plug zylinder 1, Ansteuerung

Ezt a hibakódsorozatot mind a négy hengerre megcsinálja és jelzi.
A másik ami feltűnt:

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Remélem tud valaki segíteni, vagy legalább közelebb juttatni a megoldáshoz!
Előre is köszönök minden segítséget és hozzászólást!

Atesz


Hi!
Akkor szokta mind a 4 hengerre írni az izzítás hibáját, ha maga a vezérlő a rossz. Ez a blokk oldalán található fekete doboz. Elég kicsi a valószínűsége, hogy mindegyik gyertya egyszerre romoljon el. Cserélni ezeket viszont egyszerre érdemes. Régebben valaki rakott fel képes javítást, ott a forrasztásokkal volt probléma. Vagy megpróbálod szétkapni vagy csere.
A másik a turbó geometria állítás hibája lenne. A te turbód már elektromos vagy még a vákumos rendszerű? Ezen a vonalon kellene szétnézni. Volt már erről is szó korábban, hogy mit merre kell keresni.


Köszönöm Tano.

Legalább előrébb vagyok, hogy merre induljak el. Azt nem tudod véletlenül, egy ilyen vezérlőt milyen áron osztogatnak? És hogy ha a meglévőt javítom, az mennyire válik be?
A kocsi 2004 3. havi, úgy tudom a turbóm már elektromos. De amúgy azt miből tudom megállapítani, hogy elektromos vagy vákumos?

Atesz Elküldve: 2014-09-18 20:53 Hibakód

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hibakódokkal kapcsolatban, hogy mit is jelentenek. Lefordítva látom és sejtem, mi lehet a baj, de szeretnék egy pontosabb diagnózist egy hozzáértőbb embertől, hogy mekkora is az a baj!
Bemásolom ide a hibákat:

4212 4212 Glow plug zylinder 1, Ansteuerung

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1.Umweltsatz

Mileage 218530 km
average engine rotational speed 0. 00 rpm
coolant temperature 3.94 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar
injection mass index value without mass balance control 43.72 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub
charge pressure value 994. 46 hPa
Linearised APPl 0.00 %
Battery Voltage 11567. 77 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
status glow scale 0.00

2. Umweltsatz

Mileage 233660 km
average engine rotational speed 965.38 rpm
coolant temperature 59.16 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 393.86 bar
injection mass index value without mass balance control mg/eye
intaken air mass per cylinder 504. 13 mg/Hub
charge pressure value 994. 46 hPa
Linearised APPl 7. 09 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 14.80 km/h
status glow scale 0. 00


Unterbrechung
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 42 12 24 06 00 00 FF 28 55 5D 00 36 00 6F 00 65
00 47 00 00 5B 46 23 6D 32 14 50 65 09 56 OF 00

Ezt a hibakódsorozatot mind a négy hengerre megcsinálja és jelzi.
A másik ami feltűnt:

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung



Remélem tud valaki segíteni, vagy legalább közelebb juttatni a megoldáshoz!
Előre is köszönök minden segítséget és hozzászólást!

Atesz

Atesz Elküldve: 2014-09-18 06:24 Kilincs

kundof1 írta: E46 kilincseket nehéz szétszedni, valamint, mit kell, hozzá szétszedni, h ki lehessen szedni? Nekem feketét és szinre szeretném fujatni, azért kell szétszedni..


Szia. Sikerült kiszerelni a kilincseket?

Atesz Elküldve: 2014-09-18 06:20 Kilincs

[quote="Jogasz"][quote="YELLOW"]
Jogasz írta: Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy BMW X5 E53 vezetőoldali első kilincsem elromlott/kialadt, nem nyitja az ajtót. Kicsit kijött, lötyög a kilincs.
A zár jó, mind távval, elektromosan, mind kulccsal zárható az ajtó.

Kérdezném, hogy van-e ötlet, ill. tudtok-e ajánlani vkit, aki kilincs javítással foglalkozik Budapesten.

Köszönöm a válaszokat!


Szia. Nekem a bowden szakadt el e46-ba és nem tudtam kinyitni az ajtót, csak lötyögött a kilincs. Szerelő egy vagyonért akarta mmegcsinálni. Interneten kereatem bowdent, bontottat nagyon jó áron.bA beszerelést pedig magamnak megcsináltam. Nem vészes ha van egy kis érzéked hozzá.

Atesz Elküldve: 2014-09-17 14:42 Mi lehet a baj?

Sziasztok bajtársak!

Kérdésem lenne, hibakódokkal kapcsolatban, hogy mit is jelentenek. Lefordítva látom és sejtem, mi lehet a baj, de szeretnék egy pontosabb diagnózist egy hozzáértőbb embertől, hogy mekkora is az a baj!
Bemásolom ide a hibákat:

4212 4212 Glow plug zylinder 1, Ansteuerung

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1.Umweltsatz

Mileage 218530 km
average engine rotational speed 0. 00 rpm
coolant temperature 3.94 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar
injection mass index value without mass balance control 43.72 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub
charge pressure value 994. 46 hPa
Linearised APPl 0.00 %
Battery Voltage 11567. 77 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
status glow scale 0.00

2. Umweltsatz

Mileage 233660 km
average engine rotational speed 965.38 rpm
coolant temperature 59.16 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 393.86 bar
injection mass index value without mass balance control mg/eye
intaken air mass per cylinder 504. 13 mg/Hub
charge pressure value 994. 46 hPa
Linearised APPl 7. 09 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 14.80 km/h
status glow scale 0. 00


Unterbrechung
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 42 12 24 06 00 00 FF 28 55 5D 00 36 00 6F 00 65
00 47 00 00 5B 46 23 6D 32 14 50 65 09 56 OF 00

Ezt a hibakódsorozatot mind a négy hengerre megcsinálja és jelzi.
A másik ami feltűnt:

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung



Remélem tud valaki segíteni, vagy legalább közelebb juttatni a megoldáshoz!
Előre is köszönök minden segítséget és hozzászólást!

Atesz



Atesz Elküldve: 2014-09-07 16:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Nos, hil kolléga sikeresen törölte a hibaüzeneteket. Viszont talált olyan dolgokat a motorral kapcsolatban, amire azt javasolta, hogy kérdezzek meg valaki hozzáértőt, és el tudja nekem mondani mi a baj. Lehet nem fogok örülni a válaszoknak, de legalább tisztában leszek dolgokkal.
Szóval keresnék olyan személyt, akinek elküldhetem a PDF-es hibalistát e-mailban, és segíteni tud legalább megértenem, hogy mi is a baj.

Előre is köszönöm minden kedves BMW-s kolléga értékelhető közreműködését!

Atesz

Atesz Elküldve: 2014-08-31 19:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Remélem valaki segíteni tud rajtam. A helyzet a következő. Elszakadt a vezető oldali külső kilincs és a zár közötti bowdenem, viszont ehhez ki kellett szerelnem a légzsákot. A sikeres bowdencsere és ablakemelő javítás után, mikor összeszereltem a cuccokat, a légzsák visszajelzőm égve maradt. Sajnos nincs sem kábelem, sem programom hozzá. Valaki tudna nekem segíteni a hibakód olvasásban és törlésben? Ha igen akkor mennyibe kerülne ez a művelet? Budapestiek előnyben.

Előre is köszönöm!

Atesz

Szia!
Ha eljössz (Bp), ingyért megcsinálom. Szept 3. hetének elején megyek Veszprém felé is, bár ez lehet, hogy nagyon távoli időpont Neked
hil



Nagyon köszönöm! Holnapig Pesten vagyok, ha gondolod délután valamikor... Nekem olyan 16:00-ig jó lenne, de ha neked nem jó várok egy másik időpontra. Elég sűrűn vagyok Pesten is. Csak zavar a kis világító bigyula.

Atesz Elküldve: 2014-08-31 19:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Remélem valaki segíteni tud rajtam. A helyzet a következő. Elszakadt a vezető oldali külső kilincs és a zár közötti bowdenem, viszont ehhez ki kellett szerelnem a légzsákot. A sikeres bowdencsere és ablakemelő javítás után, mikor összeszereltem a cuccokat, a légzsák visszajelzőm égve maradt. Sajnos nincs sem kábelem, sem programom hozzá. Valaki tudna nekem segíteni a hibakód olvasásban és törlésben? Ha igen akkor mennyibe kerülne ez a művelet? Budapestiek előnyben.

Előre is köszönöm!

Atesz

Atesz Elküldve: 2014-04-30 16:31 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Sajnos nagy bajban vagyok.Ma koccantam a Bömbivel. Első látásra semmi komoly baja nem let, kicsit deformálódott a lökös. Aztán mikor be inditottam éktelen nagy kerregés a motortérből.Félreáll leállít belenéz.Motortartó bak eltörve. Motor kicsit elmozdult emiatt. Valaki tudna tanácsot adni hogy mi lehet még a baja? Vagy igy más nem sérül?

Előre is köszönöm!

Atesz Elküldve: 2013-08-02 09:57 Visszapillantó tükrök

YELLOW írta:
tbadzs írta: Az első kerekek előtt, a műanyag doblemez vízszintes részén, jobb és bal oldalon is, egy-egy szenzor található. Ami biztos, hogy a bal oldali (hosszúkás) a külső hőmérséklet mérő, ha nem működik akkor -40 fokot mutat folyamat. Ezzel volt már dolgom, szóval ez tuti. Mintha anno azt olvastam volna, hogy a jobb oldali (kerek) a "téli" cuccok bekapcsolásáért felelős, úgy mint fűthető ablakmosó és fűthető tükör. Ez nem biztos, de így emlékszem. Kapcsolási rajzot nem tudok prezentálni, de remélem ez segít. Üdv


úgy tom a jobb oldali, cak a fűthető ablakspricnit kapcsolja, semmi egyebet.
szinte mindenkinek megy folyamatosan a tükörfűtés. egyes típusokban valóban van olyan, hogy amikor bejelez a 3 fokra, akkor kapcsol be, vagy 7 fok alatt pontosan nem is tudom...


Igen, szerintem is így van. Az enyém is, ha 3 fokot mutat a kijelző, villogás-pittyogás és megy a visszapillantó fűtés.

Atesz Elküldve: 2013-08-01 16:23 Tükör

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hogy mi a különbség a 3-pólusú és a 4-pólusú tükör, illetve tüköradapter között?
Gondolok ilyenre fűthetőség, elektromos behajtási lehetőség, elektromos állíthatóság...

A válaszokat előre is köszönöm!

Atesz