BMW_0902 fórum hozzászólásai

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-01 20:28 BMW318i E46

hil írta:
BMW_0902 írta:



Jelzem, hogy nem régen vettem én is egy 318i-t, az 1995cc-s verzióból (N42B20A).

Azt vettem észre, hogy egy bazinagy olajtócsa van alatta.
Akik láttak már BMW-t azt mondják - a világosbarna, enyhén maró olajra, látatlanban - hogy
1. vagy szervo olajcsővel van baj
2. vagy szimmeringes
3. vagy - a legrosszabb - kormányműnél van geb@sz.

Jelzem: szombaton minden kiderül.

Úgyhogy, (sajnos) nem vagy egyedül!





Szia!
Vagy a váltó. A kardán szimmering szokta dobni az olajat, idővel a váltó felfüggesztés gumi elemeit is eleszi.



Szervusz Hil!

Egy újabb tipp.

Meglátjuk, hogy mit mond a hétvégén a doktorbácsi.

Én is várom, és akkor meg is nyugszom.

Ami biztos, hogy a szervo olaj a minimum alatt van, azaz az valahova elfolyt...

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-01 19:48 BMW318i E46


Csak 8db-ot kell mert kipuff. oldalon előző tulaj kicserélte.
Meg kipufogó oldalon van még valami ezeknek a tetején ami csak gyári bmw alkatrészbe kapható és az is ki volt.. De fogalmam sincs mi ez, mert rohadtul nem értek hozzá.
Motor oldalon nem volt 1db se most szart be abból egy.
Munkadíjat nem nagyon kell fizetnem hál isten, de nem tudom mennyi ideje van a szerelőmnek ezzel pepecselni, majd holnap fékcserénél szétkapja a motort aztán megnézi,mi a helyzet..
Lehet érdemes lenne mind a 8-at aztán nincs vele gond..
Csak most már a 3hét alatt, 200k költöttem el az autóra és még mindig nem tökéletes

[/quote]


Jelzem, hogy nem régen vettem én is egy 318i-t, az 1995cc-s verzióból (N42B20A).

Azt vettem észre, hogy egy bazinagy olajtócsa van alatta.
Akik láttak már BMW-t azt mondják - a világosbarna, enyhén maró olajra, látatlanban - hogy
1. vagy szervo olajcsővel van baj
2. vagy szimmeringes
3. vagy - a legrosszabb - kormányműnél van geb@sz.

Jelzem: szombaton minden kiderül.

Úgyhogy, (sajnos) nem vagy egyedül!

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-01 19:37 Megvegyem? Vegyek ilyet?

soundddkepek írta: Van. Meg plusz persze regadó, miegymás-


A regadóhoz, és átíráshoz - hátha tudod hasznát venni:

http://bmwe46.tumblr.com/post/...atirasanak

(Nem régen mentem én is keresztül rajta.)
Sok sikert!

BMW_0902 Elküldve: 2012-02-06 20:28 Társalgó

csatis1 írta:
hancurozo írta:
csatis1 írta: Szombati hóhelyzet Orosházán!
16 óránál vagyok


Azt a szép autót így kint hagyni!? A szívem szakadna meg, ha az én autóm így találnám meg reggel.


Szombaton 18 órára már garázsban állt, és jelenleg is ott tartózkodik!



Úgy néz ki mint egy tunying BMW, ilyen hülye műorral, ami aztán minden csak nem BMW. Eltűnt a szép M packet...
pl ilyen: http://www.customtuningireland...58_e46_800[1].jpg

BMW_0902 Elküldve: 2012-02-03 17:35 Autóvásárlás

gronholm írta: Sziasztok,

BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megy De azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.



Szervusz!

Kérdés:
Magyarországról vagy külföldről veszed-e?

Én nem régen vettem egy 318i Touringot itthon, de német volt a gépezet. A hely benne fejedelmi. De hát ugye ez kombi , s nem úgy vettem ki, hogy ilyenre pályázol.
A face (=facelift) utáni 318i 1995cc annyi, (sőt 4-el több, mint) a face előtti 320i. (Az 1991cc volt.)
Newtonméterre a 318i 200, míg a face előtti 320i "csak" 190 volt. A face utáni 320i pedig annak ellenére, hogy 2171cc "csak" 210Nm. Ezek a számadatok, és csak benzinben. (Én eredendően nem akartam 316i-t venni, így erről nem nyilatkozom.)
És - noha mondom nincs meg rég óta - de BMW-t volt szerencsém vezetni már egyet kettőt (pl.: E36-osból 323i-t), és azokhoz képest egész jól megy a 318i-is. Nem egy száguldozó kocsi, de azért nem hagy cserben a kétezresbenzines, nem ilyen "miértnemmegymár pedigezbéemvé". Igaz nem sorhat, így a hang az elmarad... Ez nagy veszteség.

És végül, ami fontos: Vigyél magaddal szerelőt, pl.: aki tud hibakódot kiolvasni. Abból baj még nem volt sohasem...

Ezek az én tapasztalataim. Akiknek régebb óta van BMW-je azok biztosan még mást is hozzátesznek.

(Ja és a konklúzió lemaradt: a 318i sztem jó választás, bár a legjobb a 330Xi :biglol

BMW_0902 Elküldve: 2012-02-03 15:21 alufelni

Köszönöm mindenkinek a segítséget és a (felni)azonosítást!

BMW_0902 Elküldve: 2012-02-03 11:18 alufelni

K_Gergo írta:
BMW_0902 írta: Amúgy mennyire érdemes 16-osra cserélni? Tapasztaltad, tapasztaltátok-e azt, amiket sűrűn hallani, hogy
1. mivel vékony a gumi, ezért a kátyús út jobban rázza, ergo hamarabb megy szét a futómű? Ez tényleg igaz?
2. a 17-es méret esetében elvileg nagyobb a fogyasztás is, mint pl.: egy 16-os esetében? (Nem mintha olyan nagy érvágás lenne egy kis növekedés, csak tényleg igaz-e?)
3. Az, hogy nehéz az miért baj?
4. És végül: Megkérdezhetném, hogy ez az ET34 mit jelent?

Köszönöm előre is a segítséget!

a 16" teljesen használható méret, a gumi se vészesen drága (szerintem esztétikum, úttartás és kényelem szempontjából a 17" a legjobb kompromisszum). mekkora van fent most?
1. persze, minél alacsonyabb a gumi oldalfala, annál kevesebbet tud torzulni, így több hibát kell a futóműnek kimozognia
2. igen, de nem számottevő
3. minél nagyobb a rugózatlan tömeg annál rosszabb az úttartás, kényelmetlenebb a kocsi, és nagyobb terhet ró a futóműre és a gumira
4.:
http://m.blog.hu/au/autofilia/...etszet.jpg


Köszönöm a kimerítő választ!

Amúgy 17-es van fent. Mint kiderült az E90-re való gyári felni 8x17 ET34 méretben.
(Gumi: Good Year Eagle F1 225/45 ZR 17 91W)

Még pár "tisztázandó" azonban maradt még bennem:
1. Kell valamire figyelnem az ET34 méret esetében? (Pl.: Mondok egy példát: le akarom cserélni a jelenlegi gumit egy másik 225-ösre. Akkor mondanom kell a gumisnak, hogy ez ET34-eshez passzoló legyen, mert ilyen felni van fent?)
2. Az én esetemben a 12 kg-os súly az mennyire brutál ("minél nagyobb a rugózatlan tömeg annál rosszabb az úttartás...")? Főleg úgy, hogy ez E46 és nem E90, mint amire a felni eredetileg való. (Korábban egy fanatikus - Zolee - azt írta, hogy nem gáz, mehet az E90-es E46-ra is.)
3. Úgy általában mi a különbség a szériák felnijei között? Gondolom nem csak annyi, pl.: "hogy ez E39-re jó, és ez 21 küllős"...

Ja és tudom, h elég bagatelek a kérdéseim , és előre is köszönöm a segítséget!

BMW_0902 Elküldve: 2012-02-03 09:08 alufelni

Zolee írta:
BMW_0902 írta: Üdv fanatikusok!

Tudna nekem valaki segíteni, hogy ez pontosan milyen felni?

http://4.bp.blogspot.com/-UmU1...080070.JPG

Mert kerestem rá a neten ezerrel, de nem találtam rá. Pedig vagy kb 200 képet meglestem. Egyik sem ez...

Továbbá, ha valaki rátalálna, hogy ez melyik, akkor
1. ez vajon 3-asra való-e?
2. Ha nem akkor gázos-e, ha E46-osra van szerelve? (Kézikönyv szerint ez a méret mehet rá, azaz a 225/45 ZR 17-es)

(További képek itt: http://bmwe46tumblr.blogspot.c....html#more)

Köszi a segítséget!


Styling 160 a hivatalos neve. E90 gyári felni 8x17" ET34 méretekkel, tehát minden 3-asra passzol, 225/45-ös gumival az ideális. Szép felni, sztem egyetlen hátránya h rohadt nehéz (12 kg) Összehasonlításul egy Styling 68 8.5x17 10 kg sincs. Itt szinte az összes gyári felnit megtalálod.


Szervusz!

Nagyon szépen köszönöm a megoldást és a linket is!
És akkor nagy probléma nem lehet, hogy E90-re való.

Amúgy mennyire érdemes 16-osra cserélni? Tapasztaltad, tapasztaltátok-e azt, amiket sűrűn hallani, hogy
1. mivel vékony a gumi, ezért a kátyús út jobban rázza, ergo hamarabb megy szét a futómű? Ez tényleg igaz?
2. a 17-es méret esetében elvileg nagyobb a fogyasztás is, mint pl.: egy 16-os esetében? (Nem mintha olyan nagy érvágás lenne egy kis növekedés, csak tényleg igaz-e?)
3. Az, hogy nehéz az miért baj?
4. És végül: Megkérdezhetném, hogy ez az ET34 mit jelent?

Köszönöm előre is a segítséget!

BMW_0902 Elküldve: 2012-02-02 21:46 alufelni

Üdv fanatikusok!

Tudna nekem valaki segíteni, hogy ez pontosan milyen felni?



Mert kerestem rá a neten ezerrel, de nem találtam rá. Pedig vagy kb 200 képet meglestem. Egyik sem ez...

Továbbá, ha valaki rátalálna, hogy ez melyik, akkor
1. ez vajon 3-asra való-e?
2. Ha nem akkor gázos-e, ha E46-osra van szerelve? (Kézikönyv szerint ez a méret mehet rá, azaz a 225/45 ZR 17-es)

(További képek itt: http://bmwe46tumblr.blogspot.c....html#more)

Köszi a segítséget!

BMW_0902 Elküldve: 2012-01-30 19:19 Vicces :)

RePTaiL írta: http://www.napiszar.hu/Thumbna...0.q100.jpg


És a színek is majdnem jók!

BMW_0902 Elküldve: 2012-01-29 16:33 Autóvásárlás

YELLOW írta:
jokerface írta: Üdw.
Nemrég jöttem haza a kocsinézésből. Szép tip-top verda,fütött garázsban tartott,télen csak szépidöben,a vezetés élményéért használva. Másod,ha úgy tetszik hobbiautónak tartva. (egy toyota corolla mellett)
Ha jártotok autószalonban,akkor valahogy úgy nézett ki
Persze kisebb karcok (tényleg minimális hajszál) vannak rajta. Féktárcsák még az eredetiek. Azokat jövöre cserélnem kell. Teteje karbon szál mintás,tükrök és a beltér is.
A beltér gyönyörü,szalon dettó. Kormány,ülések mintha új lenne. De komolyan,nem nagyzásból irom. Hát a motor meg khm..khm Úgy megy mint az álom. A megfelelö üzemi hömérséklet után magával ragadott a nyomatékgörbe
Nagyon,nagyon megy és gyönyörü a hangja. A váltó nagyon szépen teszi a dolgát. Seperc és 210-et mutatott az óra Mondom ennyi elég egyelöre
Az árból semmi képp nem engedett a srác,mert nem sürgös az eladás. Sajnos
Holnap,haminden jól megy visszük gépre. De szerintem nem lesz baj. Nem úgy néz ki és a srác maga ajánlotta,hogy oda vigyük ahova én akorom. Ö nyugodt szivel veti alá minden kontrollnak.
Szóval röviden ennyi.


ez igazán jó hír.
amúgy milyen árban mennek ezek kint? néztem a hirdetést de valahogy nem találtam meg. vak vagyok


Szurkolok. Igazi fejedelmi verd(ának néz ki!).

BMW_0902 Elküldve: 2012-01-28 19:14 Autóvásárlás

RePTaiL írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5466771

elég gyanús ez az M3-as de ha most vennék autót akkor már holnap a nevemen lenne az tuti az álom autó


Papírok nélkül...

Amúgy ha nincs benne semmi átb@szás sem akkor jó kis verda...

BMW_0902 Elküldve: 2012-01-25 23:09 Vicces :)

YELLOW írta:


BMW_0902 Elküldve: 2012-01-25 23:07 Autóvásárlás

harmas írta:
BMW_0902 írta: Nem nem nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!


kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?



Még mielőtt itt teleírom az autóvásárlás fórumtopikot , röviden azért felvésem:
- azokkal a belső rohadásokkal valamit kezdenem kell(ene) (elsősorban a motor, majd a hátsó ajtó pl.: teleszkóp)
- aztán a (elvileg BMW - betegség) könnyező szervóolaj csövet is le kellene cserélnem
- az alja is kap egy alvázvédelmet
+ olaj + mindenféle szűrő + ékszíj(ak) + gyertyák, meg még amit találnak. (Remélem semmit :lol
Mert én azért fel vagyok készülve, h lesznek itt még meglepik...[/quote]


Háát én nem látom annyira vészesnek a helyzetedet
Tény, hogy eléggé sórágta állapot látszik, de.. A csomagtér ajtónál nekem is látszik némi rozsda, a teleszkóp bekötési pontjánál, bár nem ennyire előrehaladott.
A motortér fura. Az biztos (mint ahogy írták is), hogy nem a szervóolaj csinálta. De lehet, hogy jó darabig alsó burkolat nélkül jártak vele, felverődött a sós szmötyi, és dolgozott vígan.
Amit nyilakkal jelöltél az megint furcsa: klíma csövek. De hogy azok "vasból" lennének.. Mert általában alumínium a szokásos.
A zöld nyilad a visszatérő ág, a piros a nyomott (a klímánál), a kék pedig a stabilizátor rúd.
Lehet olyan is, hogy a zöld és piros (maradjunk ennél)le volt szigetelve eredetileg, ez lefoszlott róla, és a kicsapódó kondenzvíz (mint amikor a hűtőből kiveszed a kólát, és könnyezik ) egy idő után lezabálta a bevonatot róla, meg rácsöpögött a stabi rúdra ugyanezt okozva.
Vagy. Van gáz a kondi rendszeredben? Mert,ha lyukas valahol a cső, és a gázt szépen szétpermetezte a motortérben, az (ha jól emlékszem) eléggé korrozív.
Szóval fel a fejjel A BMW sem mindig móka és kacagás (mint ahogy egyik márka sem)[/quote]

Kösz a biztatást! (És Győr sincsen messze => tali! :kiraly
Amúgy én nem vagyok elkenődve, hogy ilyen a (motor) belseje. Az meg látszik, hogy a teleszkóp a helytelen lefolyás miatt olyan amilyen.
A motornál meg majd rendet rakok, és lefestek mindent. Aztán utána hetente meglesem, hogy mi a helyzet. Ha valami szüpűtyűl akkor tudom mi a gikszer. Ha meg minden rendben lesz, akkor alles ist Ordnung.
(A nyilak magyarázatát pedig kösz!)

BMW_0902 Elküldve: 2012-01-25 15:12 Autóvásárlás

jons írta:

Annak idején leírtam itt is a kifogástalan motoros e39 esetét. Tényleg, mint a doxa olyan volt a motorja. Egy helyen volt rozsda rajta a bal küszöb teljes hosszában. Vérzett a szivem érte. Cosmosschwarz metalic, beige leder ausstattung, mindn nyalánkság volt benne. Márkaszervizes számlák. De otthagytam. A rozsdától baromi nehéz megszabadulni. Az e34-nek ezért kellett mennie, mert mire végigértem a rozsdakezelésben kezdhettem előlröl.

Kedves márkatárs nem akarlak megbántani, de ez egyelőre a rengeteg keresés után és igény támasztása, illetve profi hozzáállás mellett, nem a legjobb választásnak tűnik. De ahogy te is mondod az ido el fogja dönteni. És remélem rám cáfol. Szeretném ha örömed lelnéd az autódban, úgy, mint én az enyémben.

És természetesen várjuk a fejleményeket. Veszprém nincs messze ha diagra van szükséged!
Sok sikert!


Köszönöm a felajánlást!

Ha rendbe szedem a járgányt, akkor egy treffbe természetesen benne vagyok. Sőt többe is!

Amúgy itt Veszprémben mindig van BMW minitali, csak egy a "baj", hogy egy E46 sem volt a kb 10-14 fős bandában eddig. ( Még M5 is akad, de negyvenhatos egy sem! ) Így mindig ment, hogy: vegyél E39-est! És majdnem rá is vettek...

(Amúgy itt sokakat "beindított" a rozsda, de azért annyira nem vészes. Élőben másként fest! :kiraly