BMW_0902 fórum hozzászólásai

BMW_0902 Elküldve: 2012-04-01 09:28 Akkumulátor

Fanatikus társaim!

Segítségeteket szeretném kérni!

Úgy tűnik, hogy az akksim végleg meghalt. Így a csere esedékessé vált.

Meg szeretném kérdezni, hogy
1. Milyen típusú akksit ajánlatok, ami nálatok bevált? (Jelenleg nekem Bosch van)
2. Mindig, ha megmutatom a motorteret egy BMW-s kollégának, akkor rögtön megkérdezi, hogy "bazz nem túl kicsi ez az akkumulátor a kocsiba?" Jelenleg 12v 55Ah-s van benne. A kocsim ugye 1995cc-s 318i, és akik megnézik, rendre nem adják sorhat alá...

Szóval maradhat a 12v 55Ah-s vagy mehet bele nagyobb is?

3. Végül:
Ki-be szerelés. Az addig megvan, hogy először negatívot le, majd a pozitív sarut oldom, aztán a lemerült akksit ki a tartókengyelből, majd be az újat, majd először a pozitív sarut, majd a negatívot teszem rá.
De adódik a kérdés: Semmi nem állítódik el a kocsiban az akksi kivétele végett?
Pl.: Rádió kódot kér, stb?

A helpet előre is köszönöm!

BMW_0902 Elküldve: 2012-04-01 09:12 Hólyagosodás az ablakvezető oszlopoknál

Atilla írta:
Sansz írta:
zoliika írta: Ha topik lett nyitva vesézzük már ki ,mert engem is érdekelne.Állítólag ez tipushiba........


Én pont egy hete fényeztem újra az enyémet ez miatt, hogy mitől lehet arra én nem találtam magyarázatot, ugyanis a víz ott nem tud megállni...
A festék alatt valami fehér por szerű anyag van (legalábbis nálam az volt), lehet az a ludas...

Nálam úgy kezdődött, hogy megjelent egy apró hólyag, aztán "osztódással szaporodott."


Csatlakozok. Ilyen nálam is van.

És ilyen: [url=]http://media.tumblr.com/tumblr...qcrqgv.jpg[/url]

Nekem egy karosszériás ismerősöm azt mondta, hogy:
"Ez típushiba, hogy a keret melletti rész elvileg cinkből, vagy miből van, és ha az vizet kap, na akkor az mivel tágul, így felnyomja a (nálam leszilikonozott) gumiborítást."

Én is úgy javítottam, meg, hogy felszedtem azon a részen ahol fel volt púposodva, majd egy jó adag fehér port kikapartam alóla, majd visszaragasztottam. Nálam 'hál Istennek olyan sima lett, hogy szinte nem is látszik, hogy volt ott vmi. Igaz jó alaposan beledöngöltem a helyére...

(A képhez: Igen, sajnos a tükör töve is sérült. Be volt hajtva, és valaki meg megütötte, a műanyag meg elpattant.)

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-28 20:14 Társalgó

Ha elég elvetemült lennék (és még nem lenne már egy Touringom), akkor lehet, hogy nekiállnék egy ilyennek...

E46 330xi, manuállal! És a felszereltségre sem lehet panasz!



(Link: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5638416)

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-28 12:00 Idegesítõ nyikorgások az autóból.



Mosogatószivacsra nagyon picit öntöttem rá,jó átitattam vele,és csak a gumikat kentem át vele mindkét oldalon.Vártam jó 10 percet ahol csíkos maradt azaz több lett a glicerin papírtörlővel letöröltem ugyan ez az autógumiknál(csak ott a felnire kell vigyázni mert ha arra is kerül és kicsit poros lesz azonnal rátapad a gané)ha kicsit több van rajta azonnal látszik azért kell beledörgölni és vékonyan felvinni a felületre.[/quote]

A glicerin nekem is bejött. És mint ahogy mások fogalmaztak: "nálam (is) kuss van."

Sőt én még legelöl a szélvédőt körülölelő gumit, főleg az alsó részét (ami nem is tudom, hogy gumi-e, vagy műanyag) is le szoktam kenni, mert az is baromira hajlamos arra, hogy berepedezzen. Sőt én szinte hónaponta adok neki egy alaposabb átkenést. Ártani nem árt, de ha már egy évet megspóroltam akkor nyerő a dolog!

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-14 15:48 Valaki segítsen

hancurozo írta:
bbubbuka írta:
hil írta:
bbubbuka írta:


Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..



Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.



Értem köszi hát majd figyelem a nívó pálcát, igen az a gomb szerü izénél szivárog
Olajlámpa már csak akkor gyullad ki ha nagyon kevés van ?


Azt nem értem, hogy cserélt hidrotőkét a szelepfedél leszedése nélkül? Ha pedig levette (anélkül még nőgyógyász sem tudja cserélni) akkor miért nem cserélt tömítést? Soha nem rakunk vissza használt tömítést!
Ne figyeld a nívót, hanem cseréltesd ki a tömítést. Hidd el, nem kell utána agódni, hogy tönkre teszed-e a motort, nem kell félni, hogy meggyullad az olajgőz, és nem esik el miattad a motoros az elcsöpögött olajon.



bbubbuka!

Nekem is a tömítés miatt volt olyan gethás a motorom + az olajfolt a kocsi alatt! A tömítés kb 17.000 Ft + az óradíj.

De kérdezem én is: hogyan cserélt hidrotőkét leszedés nélkül????

Sok sikert!

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-07 12:50 Heeelp...!

kempelen írta:
BMW_0902 írta:
kempelen írta:
BMW_0902 írta:

És az mikor szokott világítani? Amikor felnyitod a hátsó ajtót, akkor automatikusan felvillan a piros lámpa? Vagy csak este? :O

(Ha igen akkor nálam tuti, h kiégett) :S


Ha felhajtod a csomagtérajtót világítania kell.



Akkor az kiégett.

Jön a B kérdésem?
Tudna valaki segíteni, hogy milyen izzó kell bele, na és hogy hogy kell kicserélni?

A segítséget előre is köszönöm!


12V 10W sofita izzó és csak ki kell pattintani

http://interkrama.ru/images/pr...G_3376.jpg



Köszönöm!

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-07 09:29 Heeelp...!

kempelen írta:
BMW_0902 írta:

És az mikor szokott világítani? Amikor felnyitod a hátsó ajtót, akkor automatikusan felvillan a piros lámpa? Vagy csak este? :O

(Ha igen akkor nálam tuti, h kiégett) :S


Ha felhajtod a csomagtérajtót világítania kell.



Akkor az kiégett.

Jön a B kérdésem?
Tudna valaki segíteni, hogy milyen izzó kell bele, na és hogy hogy kell kicserélni?

A segítséget előre is köszönöm!

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-06 23:08 Heeelp...!

ute107 írta:
BMW_0902 írta: Kedves BMW fanatikus (és ezen belül különösképpen a Touringos) társaim!

Segítségeteket szeretném kérni: Az alábbi fotón - mely nem az én autómat ábrázolja - a nyitott csomagtér ajtón látható (a zár mellett balra) egy piros lámpa. Na ez a lámpa mi célt szolgál? Mert megmondom őszintén, hogy vagy nekem van kiégve, vagy a vezetéke sz@ródott el, de az eddig nekem még se este, se nappal, se semmikor nem égett!

(Feltételezésem, hogy valami hátsó magasságjelző lehet, vagy valami olyan, ami azt mutatja, hogy "hé paraszt, nyitva van a hátsó ajtód!", bár aki ezt nem veszi észre, az... )

Szóval, ha valaki megmondaná, hogy ez mire jó, azt nagyon megköszönném!



Az! Illetve, hogy neked világítson a ki- és bepakolásnál!!!


Kösz a választ!

És az mikor szokott világítani? Amikor felnyitod a hátsó ajtót, akkor automatikusan felvillan a piros lámpa? Vagy csak este? :O

(Ha igen akkor nálam tuti, h kiégett) :S

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-06 21:35 Heeelp...!

Itt van a kép: (Az előbb nem akarta berakni )

http://dawerpr.picturepush.com...clid=43353

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-06 21:34 Heeelp...!

Kedves BMW fanatikus (és ezen belül különösképpen a Touringos) társaim!

Segítségeteket szeretném kérni: Az alábbi fotón - mely nem az én autómat ábrázolja - a nyitott csomagtér ajtón látható (a zár mellett balra) egy piros lámpa. Na ez a lámpa mi célt szolgál? Mert megmondom őszintén, hogy vagy nekem van kiégve, vagy a vezetéke sz@ródott el, de az eddig nekem még se este, se nappal, se semmikor nem égett!

(Feltételezésem, hogy valami hátsó magasságjelző lehet, vagy valami olyan, ami azt mutatja, hogy "hé paraszt, nyitva van a hátsó ajtód!", bár aki ezt nem veszi észre, az... )

Szóval, ha valaki megmondaná, hogy ez mire jó, azt nagyon megköszönném!

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-05 20:51 BMW318i E46

bbubbuka írta: Olvasgattam olajos fórumokat, most kicsit beparáztam..
Az enyémbe most volt olajcsere ugye, és azt hiszem Castrol 10W-40 lett belerakva.
Kocsimba 170e km van. Ettől lehet valami baja a motornak?
Mikor kérdeztem a szerelőm, hogy Castrol v BMW olaj legyen azt mondta, hogy árban meg minőségben sincs különbség. Gondolom most sokan megírjátok, hogy ez hülyeség
Vélemények ezzel kapcsolatban?


Hol olvastad, hogy az nem jó bele?

Én sima CASTROL Edge 5W-30-at tettem bele. Volt BMW 5w-30-asom is, de maradtam a Castrolnál. Szerintem - és nekem is azt mondták, hogy - az a lényeg inkább, hogy 10.000 Km-ként cserélni kell az olajat + szűrőket. És ezt olyanok mondták, akik már vagy túllépték a 270.000, vagy 312.000, vagy a 402.000 km-t! (Diesel és Bengás vegyesen van köztük.)

Szóval, szerintem nem lesz bajod!

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-04 22:18 Heeelp...!

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
BMW_0902 írta: Fanatikus társaim!

Segítségeteket szeretném kérni, hogy tapasztalataitok szerint a gyári E46 cd lejátszó milyen hangformátumokat "fogad" el?

Mindezt azért kérdem, mert nincs kedvem végigpróbálgatni, hogy kiírok egyet, és nem jött be, majd mindezt nocheinmal más formátummal.

Ha akadna valaki, aki írt már ki olyan CD-t, amit akadás nélkül megevett a lejátszó, akkor azt megosztaná velem, hogy melyik volt a "győztes" formátum, mert szerintem az mp3-at nem szereti a 2002-es CD-lejátszó...

Köszönettel előre is!



Már nem emlékszem rá, ezért én is kérdezem, hogy RW-t eszik a lejátszó? -ha igen, akkor azzal lehet próbálgatni a formátumokat.


leírom tapasztalataim. mp3-ról audióba kiírva.
Maxell RW: először is azért írtam erre, mert tartósabbak, masszívabbak, megbízhatóbbak. sajnos minden indulásnál előről kezdi a lemezt, vagy kiköpi és nagyon nehezen veszi be, mert folyamatosan kiadja.
Philips R: néha felakad a lemez iylenkor bele kell terekni, amúgy csak 4x-esen írtam
Memorex, Traxdata: a legjobban bevált. 12x-esen írva mp3-ból audio-ba. semmi gubanc.


Uraim!

Köszönöm a helpet!

Holnap veszek egy rakat "r" CD-t, aztán nekiállok írogatni a leglassúbb sebességgel, utána meg reménykedem a csodában!

És remélem, hogy nem fog (CD-ket) köpködni nekem!

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-04 20:22 Heeelp...!

Fanatikus társaim!

Segítségeteket szeretném kérni, hogy tapasztalataitok szerint a gyári E46 cd lejátszó milyen hangformátumokat "fogad" el?

Mindezt azért kérdem, mert nincs kedvem végigpróbálgatni, hogy kiírok egyet, és nem jött be, majd mindezt nocheinmal más formátummal.

Ha akadna valaki, aki írt már ki olyan CD-t, amit akadás nélkül megevett a lejátszó, akkor azt megosztaná velem, hogy melyik volt a "győztes" formátum, mert szerintem az mp3-at nem szereti a 2002-es CD-lejátszó...

Köszönettel előre is!

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-03 18:40 BMW318i E46

bbubbuka írta:
BMW_0902 írta: Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből.

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)


Na gratula Ez jó hír..
Hát én jelenleg ugye kötelező szerviz olaj,szűrők,gyertya és 1db trafó = 75k
Ezután fékek : brembo tárcsák,textar betétek,1db fékkar,fékolaj,stabilizátor,lökhárító fixálás,kézifék beállítás = 85k
Hétfőn pedig jön a motor szétszerelés, remélem megúszom a 8db hidrotőkével.. akkor kb. bent vagyok eddig 200-ban
Árak semmilyen munkadíjat nem tartalmaznak



Huh!!!

Azért az nem rossz, pláne munkadíj nélkül!
Mennyiért is vetted - ha publikus? És honnan? (Gondolom nem volt előrelátható semmi sem, mármint a hibák...)

Nem lennék a helyedben, mert ez már olyan állapot, amikor komolyan húsba mar a BMW imádat. Hát kitartást kívánok, meg töretlen lelkesedést!

(Amúgy én nagyon úgy tűnik, hogy a Teremtő velem volt, és egy jó masinát fogtam ki: egy igazi mintanémetet, leszámítva a motortérbeli rozsdáktól, mert motorikusan egy apró olajfolyástól eltekintve minden rendben van: fékek, futómű, klíma, elektronika, stb!)

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-03 15:58 BMW318i E46

Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből.

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)