BarG Elküldve: 2009-08-29 14:51 Legjobb nyári gumik...
Egy hete cseréltem a Michelin PS2-ket Pirelli P Zero Nero-kra (225/45R17), mert már elég kopottak voltak, meg egy szög úgy gondolta, hogy csatlakozik hozzánk

BarG Elküldve: 2009-08-29 14:51 Legjobb nyári gumik...
BarG Elküldve: 2009-08-28 17:17 Fékjavítás
lacaca írta:dtg írta: Sziasztok!
Fékbetét és féktárcsa cserére készülök 2004 E46 320d -n. Majdnem minden megvan(textar betét, textar tárcsa, érzékelõ, szerszámok, DIY doksik, TIS utmutató), kivéve a fékpasztát. Számomra nem egyértelmü, hogy a 81229407103 (5,5 ml Bremsklotzpaste) cikkszámú Pastilube -ot vagy a 83239407830 cikkszámú "Never Seeze Compound" (100g) -ot kellene használnom. Eltérés van OEMReal és a TIS ajánlása között.
Segítségetket, információkat elõre is köszönöm!
Üdv.:dtg
Teljesen mindegy, mivel fölösleges pénzkidobás!
BarG Elküldve: 2009-08-26 17:03 Eladó cuccok
genya írta:gabor330d írta: sziasztok!
eladó:
e46 330d (m57n 204le automata) difi 50000 Ft
ugyan ehhez
kardán 25000 Ft
féltengelyek
fõtengely ékszíj tárcsa hibátlan 35000 Ft
szívósor (pillangó szelepek kiszedve) 20000 Ft
porlasztók (EU3) 20e /db
légtömegmérõ
kipufogó sor
turbonyomás szab. szelep
önindító
szervószivattyú
klímakompresszor
rail (magasnyomású)pumpa
automata váltó
turbó
+ sok motoralkatrész ...
fõtengely ékszíjtárcsa 20d hibátlan 30000 Ft
valamint
multigombos duplaindítós kormánylégzsák 50000 Ft
TV modul 16:9 -es (menet közben is megy) 50000 Ft
Érd : 06-20-2113093
Kedves kolléga !
Nemrég írtam neked,de nem reagáltál....
BarG Elküldve: 2009-08-21 16:36 Nagyobb sebességnél rezonálás
gergo írta: Sziasztok. Na ma megoldodtak a dolgok. Nagyon valoszinu, hogy meg a gyari fektarcsak voltak fenn, igy azok azok elkopasa okozta a galibat. Kapott a kocsi szep uj fektarcsakat es betetket. Delutan el is vittem egy kis "Autobahn" tesztre, gond nelkul birta a nagyobb temporol torteno fekezest is. Semmi remeges, semmi felrehuzas minden meses
BarG Elküldve: 2009-08-16 20:18 Nagyobb sebességnél rezonálás
BarG Elküldve: 2009-08-10 17:24 Bontó
didol írta:InsectKiller írta: Szia!
Régi cimboránk az ajtókéder sokszor elõkerül!
Remélem fel vagy készülve, hogy 100 fölötti ára van! Mi megcsináltuk és semmi baj nincs vele. Persze jó volna újat venni, de ennyiért....
Üdvdidol írta: Üdv mindenkinek!
A bömbölömhöz (E46 cupé)keresek ajtó kéder gumit S.O.S és motor alsó burkolatot, esetleg 16:9 fejegységet.
Elõre is köszi!
Ez nagyon irreális!!! Én meg ki szakítottam egy mozdulattal, hogy úgyis veszek egy hibátlant.
BarG Elküldve: 2009-07-16 18:43 Olajtuning
BarG Elküldve: 2009-07-16 18:24 320d Motor
Chipcad777 írta: Tegnap menet közbe (gyorsításkor) egyszercsak megtorpant az autóm, és kigyulladt rajta a DDE visszajelzõ lámpa. Pont tankolni készültem, be is mentem, leállítottam és nagyon nehezen indult (gázolajat tankoltam bele)...Elvittem a szerelõhöz, kiolvasta és láttuk,h 3 hibajegyzés volt, miszerint üzemmeleg motornál induláskor alacsony a rail nyomás. Korábbi bejegyzés szerint is.
Kérdés az lenne, szerelõ mondta,h valszeg a nagynyomású pumpa a ludas, de én azért érdeklõdök,h mi okozhatja még?
Injektorok? vagy vmi dugulás is lehet szerintem....Gázolajszûrõ 30.000 km-el ezelõtt lett cserélve. Ja és mindig a jobb minõségû gázolajat tankolom bele.
Mi a véleményetek?
BarG Elküldve: 2009-07-07 18:05 E46 TÍPUSHIBÁK
Padre323i írta:BarG írta:Padre323i írta:BarG írta:Tano írta:Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?
Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.
Leállításkor nyikkanást lehet hallani.
Megemelt autónál alulról egy csavarhúzóval megfeszegeted a két fémrészt, akkor ha kis erõre nagyon elmozdul egymástól, akkor ott gond van. Másrészt ahogy az elmozdulás növekszik, kidörzsölés nyomok látszódnak a tárcsán, plusz a morzsolódó gumi kirakódás nyomok is lesznek a nagyobbik tárcsán. Amikor már csörög, jobb, ha trélerrel mész a szerelõdhöz!
Nekem is nyikkan egyet valami leállításkor,de ez benzines.Vagy az mindegy?
Ez tudtommal leginkább dízeles betegség, 2004-es autónál másodszor csinálom ezt a játékot. De nem kizárt, hogy az egyenletesebben forgó benzineseknél is idõvel bekövetkezhet. A Tiédben is vibration dampernek hívják a tárcsát, bár a realoem egyszerûbb képet mutat, mint a dízelé. Vagyis az is valami gumis megoldás lehet, belekódolva, hogy ki kelljen dobni idõnként.
Ha szabadon engedem a paranoiámat, akkor tudok még mondani vagy 5 lehetséges hibát, ami miatt nyikkanhat
Nyugodtan engedd szabadra!
BarG Elküldve: 2009-07-06 22:07 E46 TÍPUSHIBÁK
Padre323i írta:BarG írta:Tano írta:Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?
Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.
Leállításkor nyikkanást lehet hallani.
Megemelt autónál alulról egy csavarhúzóval megfeszegeted a két fémrészt, akkor ha kis erõre nagyon elmozdul egymástól, akkor ott gond van. Másrészt ahogy az elmozdulás növekszik, kidörzsölés nyomok látszódnak a tárcsán, plusz a morzsolódó gumi kirakódás nyomok is lesznek a nagyobbik tárcsán. Amikor már csörög, jobb, ha trélerrel mész a szerelõdhöz!
Nekem is nyikkan egyet valami leállításkor,de ez benzines.Vagy az mindegy?
BarG Elküldve: 2009-07-06 17:59 E46 TÍPUSHIBÁK
Tano írta:Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?
Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.
BarG Elküldve: 2009-07-05 18:27 Vennék...
ute107 írta:Tano írta: Gondolom azért mert már csörög-zörög neki
Az Oké... ki kell venni és már is 0,00000001 ms gyorulás 400 méteren... a súly miatt....![]()
Tudom... zöldkártya... pffff
BarG Elküldve: 2009-07-05 17:07 E46 TÍPUSHIBÁK
steve01 írta: Ez lehet hülye kérdés, sõt biztosDe a hardy tárcsa az mi?
Az tudom h a váltónál helyezkedik el de h minek azt nem vágom
BarG Elküldve: 2009-07-05 15:26 E46 TÍPUSHIBÁK