Ez egy archivált weboldal! bővebben
BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2008-10-22 18:54 Ennyit a szervízekrõl!!!

Tisztelt Márkatársak!

Sajnálattal kell közölnöm, hogy a szervizek pont ugyanolyanok, mint az ügyfeleik, gyönyörûen tükröt tartanak elénk. Ott is ugyanolyan magyar emberek dolgoznak, mint az országban mindenhol, mitõl mûködnének másképp? A másképp mûködéshez általában nagyobb anyagi fedezet kell, ami sokszor nincs meg.
Ismeritek a mondást: az olcsó dolgok nem jók, a jó dolgok nem olcsók.
üdv

BarG Elküldve: 2008-10-22 18:22 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Robinson írta:
m_attila írta: 53.800,-


Egy darab porlasztócsúcs 50 ropi :


Ócsó!

Menj el egy BOSCH boltba, ott mondtak már nekem 140 000-et is!
Márkaszervízben 87 000-re tartották.
S van, akinek ezekbõl 6 db kell
üdv

BarG Elküldve: 2008-10-12 12:29 Teligumiszett

Az M3 a régebbi minta, a 3D az újabb, mindkettõ megjelenésekor tesztgyõztes volt akkori magazinok szerint.

BarG Elküldve: 2008-10-08 19:52 320d Motor

kopasz írta:
BarG írta:
kopasz írta: Sziasztok!
Kérdésem:Hidegen,alapjáraton kicsit kéken füstöl,mikor még melegítem.Ha viszont adok 1-2 gázfröccsöt,feketés lesz,majd megszûnik a füst...Ez lehet attól,h az adagolóm dzsuvás?!



Ezt ha összeadom azzal, amit a turbós topikban írtál, ...... javaslom megkeresni a magyarturbo.hu céget ......
üdv



Köszönöm szépen...nem hangzik túl bíztatóan


Még nem kell kétségbe esni, lehetsz szerencsés is. Nekem is egyre jobban fütyörészett, míg egyszer már nem bírtam tovább cérnával és vettem bele egy zsír újat. A cserénél derült csak ki, hogy kifújt a kipufogócsonknál és ezért fütyült egyre erõsebben, de akkor már megvolt az új, bele is raktuk. De nekem nem füstölt se kéken, se feketén, a kifújásnál is csak egy tízforintosnyi koromfolt volt, ezért nem láttuk, pedig tükörrel lestük körbe. Ha szerencsés vagy, nálad is csak kifújás van, esetleg megtoldva egy kis kartergáz szûrõ eltömõdéssel. Ha peches vagy akkor amit már említettem. A kék füst az legnagyobb valószínûséggel motorolaj, ami szökik, bele a szívócsõbe. Legegyszerûbben a turbó csapágyánál.
üdv

BarG Elküldve: 2008-10-05 20:00 320d Motor

kopasz írta: Sziasztok!
Kérdésem:Hidegen,alapjáraton kicsit kéken füstöl,mikor még melegítem.Ha viszont adok 1-2 gázfröccsöt,feketés lesz,majd megszûnik a füst...Ez lehet attól,h az adagolóm dzsuvás?!



Ezt ha összeadom azzal, amit a turbós topikban írtál, ...... javaslom megkeresni a magyarturbo.hu céget ......
üdv

BarG Elküldve: 2008-10-05 19:56 Turbo

Visszaolvasás RULEZ!

BarG Elküldve: 2008-10-04 20:54 Olajcsere_

Az én difimen van leeresztõcsavar .....

Valami rönónál hallottam olyanról, hogy a life time olaj miatt a váltóra se tettek leeresztõcsavart, a furfangos szerelõk meg kidolgozták, hogy hol kell MEGFÚRNI a váltót és a lukba menetet vágva mégiscsak leereszthetõvé tenni azt a fránya olajat.

BarG Elküldve: 2008-10-04 13:35 Olajcsere_

Hú hányszor elõkerült már ez a téma .....

BMW szerelõ (régebben márkaszervizes) mondta: aki nem cserél váltóolajat, az majd cserél váltót ....... Persze, ha csak 0-50000 km közt vagy a gép gazdája, akkor ez nem a Te problémád.

Én a manuálváltós gépemben 90 000 km-nél cseréltettem le mind a váltóolajat, mind a diffiolajat. A váltóolaj olyan volt, mint a feketekávé. Ennek fényében kicsit tragikomikus, amikor valaki elhiszi ezt az életfogytig kitart dumát. Egy halom váltót cserélnek, bár ezek legfõképp automaták, 100-200e km között. Szóval a mérleg egyik serpenyõjében a váltócsere nemritkán milliós költsége, a másikban az olajcsere maximum néhány tízezres költsége. Ki melyiket választaná?!
Dehát néha tízmilliós gépeken matador meg ling-long vagymiafranc gumikat látok költségkímélésként, micsoda boldogság lehet az olajcsere néhány ezrét megspórolni ........

BarG Elküldve: 2008-10-03 20:26 Olajcsere_

Ne öntsd ki, add olyannak, akinek automata váltója van!

BarG Elküldve: 2008-10-03 17:39 Olajcsere_

ute107 írta: Sziasztok.

Segítség kellene váltóolaj cserével kapcsolatban.
A kocsim 320 d 2000 évj. 136 LE. 5ös man. váltóval szerelve.

Nos, rendeltem hozzá váltóolajat és az emberem Castrol automata váltóolajat hozott...
Egy szerelõ havarom azt mondt, hogy ezt ne próbáljam beletenni.

Megnéztük a váltón lévõ matricát MTF LT 1 illetve 2 lehet beletölteni (sárga matrica)

Valaki tudja, hogy ez az olaj pontosan melyik és hogy hogyan és honnét lehet rendelni??

Köszi a segítséget


Hali!

Ezt az MTF LT1 v 2 olajat onnan lehet felismerni, hogy a 4 vagy 5 literes kannáján szép nagy betûkkel ez van rá felírva! (egyáltalán nem biztos, hogy a Castrol gyártja) A Castrol automata váltó olajat ne tedd bele! Én is eljátszottam ezt a hülyeséget és párezer km alatt teljesen megbarnult. Mondjuk nálam 410Nm-t kell áttolni....
Fellelhetõsége az ManualTransmissionFluid LifeTime 1 v 2 olajaknak a BMW alkatrészboltok és márkaszervizek környéke...... független kereskedõnél én még nem láttam. De szerintem itt a fórumon is van olyan, aki beszerzi neked ....

BarG Elküldve: 2008-09-15 16:40 ELLOPTÁK!!!

Hát, akinek a szalonból van a gépe, tudja, hogy a facelift után 3 kulccsal adták. Két teljesértékûvel, meg egy mûanyaggal. Akinek 4 van, annak akár 5 is lehet (vagy valójában nem is faceliftes ..... csak utólag machenolt )

BarG Elküldve: 2008-09-01 15:08 330ci ajtókéder

Az a szép ebben a plüsscsík dologban, hogy ez egy szériahiba. És persze a BMW is tud róla, ugyanis már lecserélték az eredeti cikkszámot egy másikra, tehát vagy beszállítót váltottak, vagy legalább konstrukciót. Mi meg itt ragasztgatunk.

És hány ilyen van még....

BarG Elküldve: 2008-08-24 14:49 Futómû és hibái

Zotyi30d írta: Hi Chipcad777!

Ha egyforma szélesek az elsõ ill. hátsó felnik akkor egyformát vegyél szerintem.


Én már láttam gyárilag nem egyforma szélességû gumikkal kijött BMW-t, de olyat nem amin elõl-hátul nem egyforma átmérõjû kerék lett volna. Márpedig a 225/47R17 és 255/45R17 közt meglehetõsen nagy a különbség, szerintem az ABS már nem is mûködik megfelelõen ekkora különbségnél. Ha tényleg ekkora a különbség, akkor azonnal cserélni kell!
üdv

BarG Elküldve: 2008-08-24 14:39 Szívócsonk-pillangószelep

Jó kérdés ez az EU3 meg EU4.
Mint írtam, a forgalmimba EU3 van pecsételve, de eddig bármit néztem a Realoem-en, mindenre EU4-est írt. Vagyis kiépítették a motort 4-esként, majd nem tették rá a koromszûrõt és ezért lett az összesítésben 3-as. És ugyanígy a 150 lovas 20d-kel is.

BarG Elküldve: 2008-08-22 23:18 320d Motor

szigiimi írta: Sziasztok. Ma du. rászántam magam, hogy megnézem milyen állapotban van a karterszûrõ a kocsiban. Szégyen szemre, nem találtam. Leszedtem a légszûrõ mellett lévõ egységet/ ahol tudtommal lenni kellenne/ de nem találtam semilyen szûrõbetétet. Jó helyen kerestem? 4csavar fogja, egy dupla egység amit én levettem.


Jó egységet szedtél le!
http://bmwfans.info/original/E...l-11_3312/ 11-es alkatrész
Az újabb verziókban már nem szivacsos szûrõbetét van, hanem áramlástörõs cseppleválasztó, abban tutira nem lelsz szûrõt. Ez jelentheti azt, hogy már volt cserélve. Elvileg ez az újabb fajta már sokkal nehezebben tud eldugulni, de még így is 60 000-ként cserére javasolják. Hogy miért, azt nem tudom. Viszont legutóbb valami 6000 környékén vettem, szóval nem egy mellbevágós tétel.