Benten fórum hozzászólásai

Benten Elküldve: 2008-07-22 17:43 XENON utólag

Eric írta:

Amúgy miért akarod cserélni a világításmodulodat?


Azért, hogy ne egyszerre kelljen kiadni 100x< HUF-ot, hanem - akár - darabjaiba is össze lehessen vásárolni.
Másik kérdésre válaszolva.:

Csak a fényszórók, égõstül + trafókkal 125.000 lenne...

Persze lehetne business-elni a meglévõ fényszóróval + világításmodullal.

Zárójelben, én alapból mindig felkapcsolom a fényszórót, s bár nem szállítok 400 kilókat, de jobb lenne olyan (sznobság ez is) autóba ülni, ami beállítja magának a fények magasságát :p

kövezzetek meg érte nyugodtan!

Benten Elküldve: 2008-07-22 17:40 XENON utólag

Woockie írta:
Benten írta: gyári utólagos xenon szetten gondolkodok erõsen...

Ha osszejon, engem is erdekelne, mi kellett es h mennyibe fajt az egesz muvelet.. Lehet, h sznobsag vagy nem tudom, de mindenkepp gyarit akarok az autoba mindenbol.


Jogos-jogos, helyes-helyes

Benten Elküldve: 2008-07-22 13:39 Legjobb nyári gumik...

Ilyen szempontból tökéletesen igazad van. Bocsi, nem vágtam le elsõ olvasás után, h máshol elk*rtak... A 18k-n meg fennakadt a szemem.

Take Care,

B

Benten Elküldve: 2008-07-22 13:38 XENON utólag

Hi,

gyári utólagos xenon szetten gondolkodok erõsen...
a fényszorókon, izzókón, trafókon kívül még erre is szükség van:

http://cgi.ebay.at/BMW-E46-Cou...dZViewItem

Ezen kívül mi?

Jahh, azt valaki nem tudja megmondani, hogy ez a modul vezérli-e az automatikus magasságállítás (is)? Vagy rosszul gondolom és a fényszóró mögötti cuccos? Különbözik ebbõl a szempontból a xenonos "ház", a sima halogén "háznál"?

Haver compaktjában van ilyen (fenti) modul, indításnál felkapcsolódik a lámpa, s beállítja egy magasságba (Automata funkció). Neki már csak izzó kéne + trafó, meglenne a gyári szettje?

Benten Elküldve: 2008-07-22 13:28 Legjobb nyári gumik...

Én ennyire fullos helyre sosem viszem/vittem... Solymáron van egy jó hely, eddigi összes autómat oda vittem. Ezt is, mert amikor vettem - februárban - az elsõ gumik belsõ fele MEG VOLT EVVE :p
Viszem oda, mondja a csávó nézelõdés után, hogy ennek van valami baja? Mert bõven a hibahatáron belül van a futomû. Mondom nézd a gumikat. Kérdezi: kereskedõtõl? Mondom ja: Jahh, akkor átkúrták a fejed --> levették a gumikat, felpattintottak régi kopottakat.
Mondom, OK, 4000-ért megnézte, 6000 az állítás egyébként.
Lehet nem hipi-szupi sokpontos lézeres, de a 18.000 azért - szerintem - kicsit sok(k).

Benten Elküldve: 2008-07-22 12:40 Társalgó

Zotyi30d írta:
Benten írta:
Zotyi30d írta: Soundkey!

30d(206Le) M-tech II 2005, full extra(sajnos kézi váltós)a másikat beleszámolták, kb. 3hete van meg és q..a jó

Ha minden igaz Petike barátom intézi bele az Ac Chippet


Petike, érdeklõdés szintjén hátha többeket is érdekel...
Hogyé' mennyi'?


A pontos árát még nem tudjuk
Ahogy lesz fejlemény megírom

Köszi bbali81


THX! nézzetek egy árat 20d-hez is.

Benten Elküldve: 2008-07-22 10:33 Társalgó

Zotyi30d írta: Soundkey!

30d(206Le) M-tech II 2005, full extra(sajnos kézi váltós)a másikat beleszámolták, kb. 3hete van meg és q..a jó

Ha minden igaz Petike barátom intézi bele az Ac Chippet


Petike, érdeklõdés szintjén hátha többeket is érdekel...
Hogyé' mennyi'?

Benten Elküldve: 2008-07-21 07:00 Apró hibák

Szili írta: Az anyos ülesnel beäzik kocsi,nem tudtam kideriteni ,hogy honnan jön be viz,van ötletetek??


Klímacsõ. anyós ülés elõtt a lábnál. Egyik totalcar-os népítéletbe olvastam.

Benten Elküldve: 2008-07-18 16:56 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Ácsi csu!

rossz az összehasonlítási alap. Amivel a BMW rendszert össze lehet(ne) mérni az a 300k-s navik. Még jóhogy nem lesz TÖKJÓ az a navi, ami 50x ezer HUF...
Én akartam utólagos 2din-es cuccokat, amik közel annyiból jönnének ki, mint egy gyári utólag beszerelve...

Benten Elküldve: 2008-07-18 16:26 újonc kérdései :)

s most nem is szóltam a nagyobb köbcentirõl. Ez szintén megérne egy külön misét.

Benten Elküldve: 2008-07-18 16:24 újonc kérdései :)

Azt ugye mindenki megfigyelte, hogy a dízel (nagyjából) követi a benzinesek lóerejét?

Kezdõdött minden a 6 hengeres 20i /150 ps/, ekkor a dízel 137 ps volt
6 hengeres i (2200 ccm) -> 170 le
4 hengeres d (1998 ccm) -> 150

4 hengeres i (1999 ccm) --> 150 ps)
4 hengeres d (1998 ccm) --> 150 ps)

4 hengers i (1999 ccm) --> 170
4 hengeres d (1998 ccm) --> 163

i --> 177
d --> 170

Most ott tartunk, hogy a 1998 ccm-es 23d jelzésû motor, kitermeli a 204 lóerõt, igaz két turbóval.

Kíváncsian várom a következõ i motort... SZERINTEM 204 lóerõs lesz, és szívó

a (bi)turbós pedig .... persze, ha én lennék BMW-ék helyébe, a Mini 1.6-os turbósát belepaszíroznám az 1esekbe, s a 3asokba is. 175 paci. WOW.

Benten Elküldve: 2008-07-18 10:41 újonc kérdései :)

peetie írta: Egyébként észrevettétek, hogy mostanában milyen sok bmw-t látni az utakon? Sztem messze többet mint audi+mercibõl összesen. Más is rájött hogy jó autók ezek Csak be ne dögöljön valami rajta


Remélem az e46 pl nem fog úgy járni, mint az elõzõ szériás A8-as... egy idõbe - aki tehette - mind olyat vezetett... most láttok valahol régi A8/S8-ast? Mert en nem. No nem mintha kellene, de régebben szemezgettem véle.

Viszont örülök, hogy sok 46-ost látok, hisz:
1) sok embernek bejön
2) olcsóbb lesz az alkatrész (ha kellene esetleg)
3) nem lopják (már) annyian/annyit.

Benten Elküldve: 2008-07-18 06:14 újonc kérdései :)

Jól mondja az elõttem szóló...

Az érzés megfizethetetlen, amikor fiatal lányok, idõsebb (nagyravágyóbb) nõk szemüket meresztgetik RÁD, miközbe az autóba konszolidált zenét hallgatva csorogsz a többi autó között...

Ilyet nem kaptam - természetesen - az elõzõ autómmal (Ford Mondeo), bár kétségtelen, hogy üzemzavarai nem voltak annak egyáltalán, DE SZERVÍZBE azt is kellett vinni. Eladás napján viccelt meg épp... 30.000 HUF-om bánta a vezetõoldali ajtózár cseréje miatt.

üdv,

- A fanatikus Coupe rajongó,
- Coupe owner,
- ex-e36-Coupe owner

Benten Elküldve: 2008-07-17 20:34 E46 316i - A BMW öngyógyító rendszere!

s a motortartó bak is dízel betegség.

Benten Elküldve: 2008-07-14 21:22 Üzemanyag fogyasztás

pati írta: megvan a 6.3- as fogyasztás. horvátország oda vissza, tempomat 140.
csak az a barom horrvát nõ ne jött volna nekem félúton.
kis fogysztás törött kocsi


Pati, nagyon lezúzott a ribi?