Diabolica fórum hozzászólásai

Diabolica Elküldve: 2006-09-06 19:20 Ajánlott chip, beszerelõk

Nekem Magic Tuning van (adria utca 79.). Szerintem nagyon jó. Az ára 55e Ft volt és 3-4 óra. A fogyasztás azért nem lett kevesebb, sõt, fél literel több (10,4 rõl felment 10,8-ra városban - 330i). Mondjuk nem is kímélem nagyon.

Diabolica Elküldve: 2006-09-06 19:17 Ajánlott chip, beszerelõk

alfatone írta: Tényleg jobb lett a fogyasztásod? Vagy te vagy a Dobos Attila?


Nekem Magic Tuning van (adria utca 79.). Szerintem nagyon jó. Az ára 55e Ft volt és 3-4 óra. A fogyasztás azért nem lett kevesebb, sõt, fél literel több (10,4 rõl felment 10,8-ra városban - 330i). Mondjuk nem is kímélem nagyon.

Diabolica Elküldve: 2006-09-01 19:16 Új számlap- FOOSE

grat, szerintem nagyon szép. egy kicsit én is a fehér ellen vagyok, ha azt lehet módosítani valalmi acélosra, garfitra akkor abszolút jó!

Diabolica Elküldve: 2006-08-31 20:39 M-frontspoiler - Szárny?

330d írta: Hát...nem szép az M-es mi???(:


Ha a Tiéden nem az lenne Te vennél egyet légbeömlõkkel, ködlámpákkal (azt hiszem az elsõ dobbbetéttel) együtt min. 120e (bontott , a gyári újat inkább ne is számoljuk ki)+ fényezés (kb 30) -ért? Szép az M-es de és spec. úgy voltam vele, hogy ha már úgyis ennyi veszõdség akkor legyen nagyon egyedi.

Diabolica Elküldve: 2006-08-31 15:38 330i - 6 seb. váltó

alfatone írta: Nemrég mondta egy ismerõsöm, aki E36-ba rakott V8-as M5 motort , hogy eredetvizsgán elvileg nem megy át a kocsi, csak ismeretséggel.
És kötelezõ biztosítással kapcsolatos kérdéseket is felvet, tekintve nagyobb cm3. Errõl mit tudtok?


Az eredetvizsga tiszta sor, nem egyezik a motorszám , nyilván nem megy át (én pont ezért nem adom el a régi motoromat.) Egyéb vizsgán nem nézik, nem is tudják, a hathengeresek motoszáma megbontás nélkül leolvashatatlan.
(Amúgy nem valószínû hogy el tudnál adeni egy átépített motoros 5 millás kocsit, nem nagyon lenne aki megvenné...)

A biztosítás meg nem ügy. Egyrészt a 323 és a 330 egy kategória ha jól tudom, 2000 felett mindegy. Másrészt meg ki nézi?

Diabolica Elküldve: 2006-08-30 20:06 330i - 6 seb. váltó

alfatone írta: És az impreza jött azóta?
(Reméljük nem a 400 lovas változat volt, mert akkor szomórú maradnál.)


Jött, de sajnos éppen szembõl.........gyúrok rá....

Diabolica Elküldve: 2006-08-28 12:25 M-frontspoiler - Szárny?

Tano írta: Helló Diabolica!

Ha jól értem akkor németbõl rendelted a spoilert. Megkérdezhetem hogy mennyi volt a szállítási költség? És is külföldi tuningcégek spoilereit nézegetem, mert némelyik tetszik és lehet majd én is hasonló módon tudok hozzájutni, mert kiutazni kicsit messze lenne.
És még egy. Az anyaga milyen? Mûanyag mint a gyári, vagy mûgyantás üvegszál?
Amúgy jól néz ki, de az én izlésemnek kicsit erõs

Üdv!


Kimentem érte Dotrmundba )) csak egy ugrás.....
üvegszálas mint mindegyik ilyen....

Diabolica Elküldve: 2006-08-26 10:39 M-frontspoiler - Szárny?

paci írta: M-esnel jobban kinezo....
Na erre kivancsi leszek!


Feltettem a galériába a nevemre. Persze minden relatív, nekem az M3 eleje annyira nem jön be, kicsit visszafogott. Ezért kerestem mást.

Diabolica Elküldve: 2006-08-25 21:05 330i - 6 seb. váltó

bmw320 írta: Hali!
Hát elég jól összehoztad! Én 28-as motor felõl érdeklõdtem beépítve 4 kilót mondtak! Viszont a váltó kuplung difi (így is gyenge) a ngy motornál szerintem gyenge pont! Következõ autóm biztos hogy330i esetleg ha rámszakad a bank M3! A Carstylingon van még egy érdekes kis 330i DS kompresszorral szerelve ha v.kit érdekel érdekesség képpen! Várjuk a képeket!


Azért vigyázz, a Te 320-asodba jobban jársz a 325-ös motorral mert abban ugyanúgy elektromos pillangószelep van. A 330i-ben is, de abban nagyobb, így közel sem biztos, hogy mûködni fog, perseze semmi sem kizárt.
A 323-328 pillangója viszont csak félig eletromos, így azt nem fogod tudni beépíteni, vagy csak nagyobb butítással (barmolással) pl szükséged lesz a potméteres gázpedálod helyett egy bowdenesre és ki kell cserélned a teljes szívósort a saját régi 320-as szívósorodra.

Diabolica Elküldve: 2006-08-25 20:46 M-frontspoiler - Szárny?

richmondtutu írta: Szia! Engem érdekelne a dolog!
Küldenél róla képeket köszike!
richmondtutu@freemail.hu
Üdv.


Felteszem majd ide, most fényezik. Nem akarom csak úgy nyersen mert autón mutat igazán. Kb egy hét.

Diabolica Elküldve: 2006-08-24 20:45 330i - 6 seb. váltó

bmw320 írta: Hali!
Hát ha jó 20-ashoz én is rászánnék egy kis pénzt! Amúgy is tetszik ez az átépítõsdi!! Jó lenne ha a 20-ashoz valami erõsebb difit is be lehetne építeni mert van egy olyan érzésem hogy ezt is megválasztja a tél!! Szóval várjuk az infókat!!


Erõsebb difit csak erõsebb féltengelyekkel tudsz cserélni, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy a teljes hátsó futómû egyben le, új fel, és akkor még hátravan a kardán átalakítása.
Én is nézegettem a kérdést de szerintem ennyit nem ér.

Diabolica Elküldve: 2006-08-24 20:43 330i - 6 seb. váltó

ZolikaE46 írta: Hali engem igazán az érdekelne hogy mennyibe került egy 6-es m-es váltó és mennyire kompatibilis egy 330i-hez???


Sima 6 sebességes váltó benzines 220, dízel 160-180. Az SMG váltót nem merném megkockáztatni az elektrónika miatt.

Diabolica Elküldve: 2006-08-24 20:40 330i - 6 seb. váltó

valóban enyhén sérült volt a gép, ezért nem féltem annyira, kisérleti autó.
Miután ki lett lakatolva a 323 motor ment vissza bele, de a Szilágyi Erzsébet fasoron annyira lealázott egy Impreza, hogy ezt nem hagyhattam, találtam egy szuper állapotú M54-es 330i motort, ez 300Ft volt, megvettem.
A hatos váltó nehezebb ügy, benzinest nehéz találni, végül egy friss E60-ból kaptam egyet. Ez teljesen olyan mint amiket a e46-ba raktak, egyszerûen csak át kell csavarozni. A kuplungtárcsát persze szintén cserélni kellett mert más a tengely fogazása.

A következõ mûtét a kardánt érintette, mert a hatos váltó hosszabb, ezért abból ki kellett vágni egy darabkát, vannak erre profi mûhelyek, 25e-ért ki is egyensúlyozták, jobb lett mint a gyári.

Minden hathengeres 46-os motor tök egyforma, így az simán bement a kisebb helyére.
Az elektrónikával volt egy kis túrám, mert mindenki azt mondta, hogy a computerem nem fog annyi üzemanyagot fecskendezni, ami elég lenne a motor nagyobb légbeszívásához mérten. Végül ez nem lett igaz, mert képes rá. Néhány napja nézettem meg a computeressel, annyi történt, hogy a befecskendezést a computer 0,5 ms-al meghosszabbította, miután érezte a nagyobb levegõmennyiséget és így a motor tökéletesen , hibaüzenet nélkül jár.

A mûtét otthon készült, mert csak magamban bízok, így aztán eltartott két hónapig de megérte, a változás leírhatatlan. Készült most egy kis optikai tuning is közben, a hétvégén majd teszek fel róla jobb képeket.

Diabolica Elküldve: 2006-08-22 20:52 330i - 6 seb. váltó

Most végeztem egy hatalmas átalakítással. A 323Ci-bõl lett egy 330Ci 6 sebességes váltóval. A változás káprázatos, a hozzám hasonló megszállottaknak bátran ajánlom, hogy vágjanak bele! (Nekem két hónap volt, de második körben két hét alatt menne már....

Diabolica Elküldve: 2006-08-22 20:48 M-frontspoiler - Szárny?

Sikerült beszereznem egy szerintem az M-esnél jobban kinézõ frontspoilert, alá két flippet és egy három elembõl álló magas hátsó szárnyat e 46-ra. A gyári lökhárítótartóra kell felcsavarozni úgy mnt az eredetit. Jelenleg fényezik, viszont elötte gyorsan megcsináltattam a sablonját így bármikor reprodukálható egy-két nap alatt a cucc korlátlan darabszámban (tizedannyiért, mint amennyibe Dortmundban került és eljött ide). Ha valakit érdekel jelentkezzen, a prototípust most fényezik (sajátom) és küldök róla képeket, vagy felteszem ide valahogy.
Van még hozzá hátdó szemöldököm is a szélvédõre.