Diabolica fórum hozzászólásai

Diabolica Elküldve: 2007-02-01 19:39 Mi lehet a baj?

BMW318i írta: Nos, megoldódott a dolog.
A hármas henger gyújtótrafója/tekercse (gyertyapipa......) ment tönkre.

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05

A story-ja egyszerû, a Bremi gyártmányú, szériahibás, míg az ERA a javított változat.

Elég macerás ha úgy megáll, mint az én autómban, mert leáll a henger mûködése. Egyébként a gyári alkatrész 9000 alatt megkapható, olcsóbban is biztosan beszerezhetõ és szerintem egyszerû lehet a cseréje is.

ezzekkel én is vacakoltam egy darabig összel, de nekem egybõl visszjelzett a középsõ sárga karika a mûszerfalon. És nem meghalt, hanem alacsony fordulaton kihagyott egyszer egyszer, ha sokáig döcögött alapjáraton. Az egyetlen jó dolog a hibában, hogy egybõl kidobja a gép ha ráteszik.....

Diabolica Elküldve: 2006-12-27 14:22 Légzsák___

bmw320 írta: Hali!

Viszont nekem is világított a lámpa de most már tudom hogy attól még a légzsákok nyílnak!!! SZERENCSÉRE! Most nem bizos hogy írnék ha nem!


Azért óvatosan, ha azért világít, mert a légzsákokkal van gond, vagy a kormánygyûrûvel és nem pl. az övfeszítõvel, akkor nem fognak nyílni...... Jobb megnézni!

Diabolica Elküldve: 2006-12-16 15:42 Business rádió kérdés

ducati113 írta: Sziasztok!
Kérdezném.hogy a gyári magnó helyére vennék gyári CD-t az elektromos csatlakozó kompatibilis-e.Vagy van valami akadálya a cserének?E46 2003évi


a régit lehúzod, az újat feltolod és szól. Akadálymentes.

Diabolica Elküldve: 2006-12-16 14:17 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

danielt írta: A csõ miatt gondoltam, mert megvenném, ha eladod.


azt lehet, majd szólj, ha kell

Diabolica Elküldve: 2006-12-15 13:41 Kilóméteróra probléma

[quote="silver_e46"]
brazil_8 írta:
silver_e46 írta:

A másik problémám, hogy a jobb hátsó izzó hibáját jelzõ ikon a mûszerfalon kigyullad, egy idõ múlva pedig elalszik...

Hátha valakinek van ötlete, hogy mi okozza a fentieket.

Köszi a válaszokat elõre is.


Nekem is volt ilyen csak a bal elsõvel. És azt nem csinálja, hogy ilyenkor indexelésnél teljesen más ütemben villog az index? Mert nekem ezt is csinálta.
Egyébként VSZ csak egy kis kontakt hiba van. Én kiszedtem az izzót, megtörölgettem, a foglaltot befújtam kontakt sprayvel és azóta tökéletes.


Vedd ki az izzót és tedd vissza újra, nekem ez volt a megoldás, kimozdult egy kicsit.

Diabolica Elküldve: 2006-12-14 16:17 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

danielt írta: Egyre inkább erõsödik bennem az érzés, hogy találkozni fogunk (vágyom arra a csõre nagyon)

Abban már 100% ig biztos vagyok, hogy nem valami lötyögõ cucc a jelenség oka, legalábbis nem külsõ.

A motoron a hangján és a remegésén(gázpedálon például ha jobban lenyomom) kívül mást, tehát gyengülést nem észlelek, a fordulatot egyébként soha nem vette alacsonyról nagyon fickósan, de 2000 tõl már erõsen megy fel, azzal gond nincs.

Most is hazafelé kizárólag erre a rohadt jelenségre tudtam figyelni, teljesen elveszi a kedvem az egész autótól


Hááááát, nem tudom. Nem nagyon érdemes találkoznunk tekintve, hogy én jogász vagyok nem talicskaszerelõ. Csak hobbiból esek neki néha az autóknak, de inkább a nagyobbak vonzanak, a négyhengerest még csak nem is láttam (most éppen egy 540 iA-t építgetek..). De majd ha minden kötél szakad és már az idegösszeroppanás szélén állsz, elárulom annak a nevét, akihez ilyen állapotban néha én is beugrok egy két ötletért.

Szerintem ne add fel még, van úgy hogy én is napokig fülelek egy-egy zörejt.

Diabolica Elküldve: 2006-12-13 20:24 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

danielt írta: Diabolica: Köszi, hogy foglalkozol a témával és a kölcsön alkatrész ajánlatot is, lehet, hogy élek vele.

A kocsi volt computeren, az égadta világon semmi hibát nem jelzett.

Más(lehet összefüggés??):

Szóba került itt a PVC szelep vagy mifene, a kartergázzal kapcsolatban, nos amikor nézegettük a motort, akkor észrevette a szerelõ, hogy a kartergáz visszavezetõ csõ(ha van ilyen, nem vagyok jártas a témában) össze van nyomódva, mert elvesztette a tartását, ezáltal semmit nem enged át. Este rakok be róla fényképet, hátha be tudja valaki azonosítani. Ami a bosszantó, hogy valami 12 ezret akarnak elkérni érte, mert külön a kis kb 6 centis gumicsõ részt nem cserélik, csak egyben az egészet.


Csövem is van, külön
(nem dobok ki semmit, ugye milyen jó szokás ?)

Egyébként emlékeim szerint az egy 2-3 mm vastag dupla fallal szerelt csõ, fura, hogy magától így elvesztette volna a tartását, azért ezt vizsgáld meg közelebbrõl is.....

Amúgy szerintem annak a szelepneknem biztos, hogy sok köze lehet a problémádhoz, ebben erõsen egyetértek Eapa-val.

Amúgy a motoron nem érzel semmit? Ugyanolyan sebességgel veszi fel a fordulatot mint régen, vagy nem esik vissza lassabban, vagy bármi fura tapasztalatod nem volt?

Bocs, hogy így látatlanban erre terelem a kérdést, de nekem így elméletben sokkal inkább gyanús ez, mint egy egyszerû lifegõ karosszériaelem ami vibrálna. Meg mint írtam, korábban én is küzdöttem ilyesmivel, de mondjuk annak alapvetõen más volt az oka.

Diabolica Elküldve: 2006-12-13 17:40 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

Még egy dolog (elõrebocsátva, hogy nekem 4 hengeresem sossem volt és nem is igen lesz):

Ha ugyanezt akarom elérni az enyémen akkor a pillangószeleppel babrálok, mert ha rossz a motor feltöltése akkor pörög fel másképp. Ilyenkor tök mindegy milyen bakon van, rezonál minden ami létezik a kocsiban, mert egyenetlen lesz a forgás. Szóval azt nem tudtam kivenni abból amit írtál, hogy biztosak vagyunk e abban, hogy a motorral minden OK és ki van zárva az, hogy ott gond legyen. Pl computeren volt már?

Diabolica Elküldve: 2006-12-13 17:31 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

danielt írta: Hasonlót tapasztalok én is és enyhén fogalmazva is megõrjít! 2004 es 70e km, 316i, eddig olyan volt a motor amikor felpörgött mint egy preciziós mûszer, csodálatosan selymes, tökéletesen vibrációmentes minden fordulatszám-tartományban, de pár hete azt kellett észrevennem, hogy nagy gázadáskor, vagy mondjuk álló helyzetben, üres fokozatban szép egyenletes gázadással növelve a fordulatot, bizonyos tartományokban rezonál a gázpedál, a kormány és 2500 nál még a kasztni is elkezd úgy beremegni, hogy búg. Aztán egyre hangosabb. Elvittem szervízbe, átnézték, minden bak sértetlen, karc és repedésmentes, látszólag minden tökéletes. Én viszont érzem, hogy nem olyan mint volt.

Nagyon megköszönném, ha valaki segítene, hogy "visszakapjam" a kis drágámat


Szia!

Végigolvastam a hozzászólásokat.....
Percek óta merengek, hogy a lendkeréken mi tud elromlani 60e km alatt úgy, hogy ilyen rezonanciát okozzon, különös tekintettel arra, hogy én eddig úgy tudtam, hogy alapvetõen alapjáraton kellen érezni a vele kapcsolatos hibákat (ez tûnik logikusnak is).

Mindenesetre ha gondolod van egy leszerelt lendkerekem amivel ilyen gond nem volt, motorcsere miatt szedtem le, ha gondolod egy próbára kölcsön tudom adni, nekem csak útban van.
Meg ha kell van szerelõ is aki egy délelõtt alatt fel-le szereli Neked itt Pesten, bár szerintem elõbb böki ki, hogy mi lehet a baja e helyett (van computere is, engem is õ diagnosztizál).
Szóval ha kell esetleg , írj.

Diabolica Elküldve: 2006-12-05 18:21 E46 M futómû

Akos írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem a témában jártasaktól:

Ha a sima gyári futómûrõl M-es futómûre szeretnék váltani az milyen alkatrészeket érint? Már ha egyáltalán lehet...2004-es 320D-m van.


Köszi!!!


az autód 65%-át érinti.....
nézd meg az etkán pl a hátsó lülönbségeit........

Diabolica Elküldve: 2006-12-05 15:07 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

1, Alfatone 3. betûtípus, M nélkül, 1 pár
2, Balu 3. betûtípus,akár M-mel is,1 pár
3, Falat320d 3. betütipus M nélkül, 1 pár
4, Birkie46 3. betûtipus M-mel is , 1pár
5, herpa inkább 2. végig nagybetûvel esetleg 3. így, ///M nélkül, 1 pár
6, 320dTomi 3. betûtipus az elsõ szériából (M-betûs), 1pár
7, rhantos 3. betûtípus M-mel, 1 pár[/quote]
8, Diabolica 3. betû M-mel 1 pár

Diabolica Elküldve: 2006-12-05 15:00 elektromos hiba??

meszes írta: Ez a hiba jelentkezett nálam is, ez volt a hab a tortán. (Mûszerfal Off topic)
Feladtam a küzdést, túl sok hiba jött ki néhány hónap alatt, nem ezt vártam egy 2002-es BMW-tõl, berágtam, és elcseréltem egy Skodára
És most gyûjtök egy BMW-re...


Rossz nyom....egy bmw-ben minden hibának oka van! Ez nem szellemautó. Ha nem tudod mi okozza, az a Te hibád, nem a kocsié!

Diabolica Elküldve: 2006-12-05 14:56 Matricák

dpiller írta: Sziasztok!

Kétféle matricát keresek a móka kedvéért: az elsõ a már lassan klasszikus Száguldunk és Félünk - a másik az BMW matrica, ami a nem-bmw dísztárcsáimra kellene, mert a régiek közül leesett egy - ez olyan masszívabb, mûanyag anyagú volt. Hol lehetne mindkettõt kapni, volna valakinek tippje?

D.


Az autópiacon (nagykõrösi) megkapod mindkettõt.....a disztárcsás árulja a lángosossal szemben. (Csak a lángosos miatt tudom... )

Diabolica Elküldve: 2006-11-20 15:56 Eladó cuccok

remizov írta: Sziasztok, nagy szükségem lenne egy [b]E46 os limiuziba két elsõ sport ülésre,lehetõleg motorosra, ha bárki tud valamit lécci segítsetek.

köszi


én lepasszoltam 2 fekete motoros szövetet itt: 06209231392. talán még megvan...

Diabolica Elküldve: 2006-11-16 14:10 Hideg gondok

alfatone írta: Ha valaki leírná, melyik ez a szelep, kitalálnám hogyan lehet kiásni!


nem kell kiásni, fent van (szembõ) jobbra a szívósoron