Diabolica fórum hozzászólásai

Diabolica Elküldve: 2006-04-17 19:38 Indexkar

Balu írta: Szia Alfatone!

Hát nem igazán sikerült megtalálni a reléket.A motortérben a vezetõ oldalon a szélvédõ elõtt ugyan van egy doboz,de az abban található 3-4db relé a motorral foglalkozik,ha jól láttam.
A többit nem találom,mint pl.:világítás,kürt,napfénytetõ,stb.

Valami ötlet?(A realOEM oldaltól sem lettem igazán okosabb és a kézi könyvében sincs benne.)

Üdv.


Ott kell keresned a kesztyûtartóban, de egészen hátul a túzfal belsõ oldalán az utas lábujja felett van. VAn relé a biztosítékok mögött és van a biztosítéktartó tálca mögött egy (nélam fehér színû) kis polcos mûanyagdoboz is fedél nélkül. Ez is tele van relével - leglábbis az enyémben. De azt nem tudom hogy fogod kilõni, hogy melyik micsoda, mert tökre nincs ráírva, én is TIS-rõl szoktam lenézni, de az sem rövid idõ.

Én rendszerint idegzsábát kaptam amikor biztosítékoznom-kábeleznem kellett, ezért nekem az jött be, hogy levettem az utaszsák fedelét, ez egy pattintás, aztán kicsavartam az utaslégzsákot ez ha jól emlékszem két + két csavar, zsák kihajít és elédtárul szépen kényelmesen a teljes kábelköteg (három köteg) + valamennyi relé. Ha hosszan akarsz ott bogarászni, jobban jársz így, mert kényelmesebb, sokkal mint fejjel lefelé egy kesztyûtartóban, tök sötétben.

Diabolica Elküldve: 2006-04-17 06:41 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

sose találnád ki: www.vfts.hu - Huszti út 1. - megtévesztésként az van kiírva, hogy: autószõnyeg!

Diabolica Elküldve: 2006-04-16 08:28 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Csak, hogy tisztában legyünk az árakkal:

Felkerestem a héten a VFTS-t és a következõ árakon vettem meg a szetteket:

E46 CCFL: 22,000 FT
E46 ledes: 11,000 Ft
E39 ledes: 8,000Ft. Ez annyira kevésnek tûnt, hogy úgy döntöttem ezzel kezdem a bépítést, aztán ha sikerül továbbmegyek.

Mindenképpen érdemes személyesen odamenni mert nekem az a benyomásom, hogy így mindenki jobban jár mint pl a netrõl való rendeléssel amit éppen nem kaptam meg 4 hét alatt sem, pedig volt raktáron.

Amúgy élõben egymás mellett összehasonlítva szóba sem jön a ledes a CCFL mellett, csak akkora a különbség mint egy Forma 1 -es autó és a régi sámlis rollerem között.

Diabolica Elküldve: 2006-04-15 18:44 320d Motor

brazil_8 írta: Sikerült a megvétel óta 1 tank gázolajat el autózni. A fogyasztása ~7,1 lett, ami végül is nem olyan rossz átlag egy erõsen vegyes használat miatt /pl. csütörtökön Budafoki út - Soroksári út röpke 1 óra /. Viszont a BC 5,8-asátlagot írt. Miért lehet ekkora eltérés, illetve más is tapasztalt már ilyet?


Nekem 11.2-t ír a BC és a valóság 13 fölött van. Mástól is hallottam már, hogy kb ilyen arányban számol másképp a BC (azt nem merném leírni, hogy téved, mert oka biztosan van...)

Diabolica Elküldve: 2006-04-08 19:01 Apró hibák

Megmértem, 14,2 - 14,4 (tényleg nem volt igaza a villanyásznak.........)

Nem irigyellek, mert ebben az esetben nem lesz künnyû computer nélkül megtalálni, hogy mi nem jó nálad.

Diabolica Elküldve: 2006-04-07 13:46 Apró hibák

Azt megköszönném! E46 328i M52B28TU[/quote]


Sajnos csak holnap délutánra tudom majd megírni.

Diabolica Elküldve: 2006-04-06 18:58 Fûtés - Klíma

bocs, elgépeltem, nem elõtti, hanem 99/04 utáni. A furcsaság az, hogy az enyém, bár 99-es és 04 utáni mégsem szereltek bele ilyet és bekábelezve sincs. Szóval ennyit az ETK-ról.....

Diabolica Elküldve: 2006-04-06 18:50 Fûtés - Klíma

Egy kicsit ki kell egészíteni magamat. Ezt a bizonyos "Drucklüfter"-t (64 54 6 905 076)amit keresünk az ETK szerint sem szerelték az enyémbe (323) és a többibe is csak akkor ha 99/04 elõtti. Szerintem lehet, hogy véletlenül mást néztél, mert nekem egyértelmûen jelzi, hogy nem került beépítésre, ezért száma sincs).

Diabolica Elküldve: 2006-04-06 18:23 Fûtés - Klíma

alfatone írta: Elhiszem, hogy a tiedben nincs, azt is, hogy nincs minden típusban.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=55
De a tiedhez is hozza az ETK...
Én még nem láttam olyat ahol nincs, de biztos így van.


Önmagában azért ne nagyon bízz az ETK-ban. Rengeteg olyan dolog van a kocsimban ami egyáltalán nics az etkán és rengeteg olyan van rajta ami pedig a kocsiban nincsen. Pl. nem mindegy hogy eredetileg milyen országba szállították (nyilván tudod). Az etk-nak az a lényege hogy minden létezõ vacakot hoz amit valaha beszereltek egy típusba, de nem feltételnükl egyazon autóba, ezernyi változtatás lehetséges.

Abban a bmw-ben lesz elõl a klímahûtõ, amiben a vízpumpára szerelt ventil-lapát is forog. HA megnézed ilyet is hoz az ETK pl az enyémbe pedig nyilvánvalóan el sem férne, hiszen még az ujjam sem tudom bedugni annyire nincs ott hely. Az etk tehát nem is tesz különbséget klimás és nem klímás gép között még akkor sem ha az alvázszámot is beírod.

Diabolica Elküldve: 2006-04-06 08:57 Fûtés - Klíma

herpa írta: Most vettem E46-ost, és kiderült, hogy lyukas a klímahûtõ (azt tudtam, hogy törve volt az eleje, de erre nem számítottam). Megcsináltattam, feltöltettem, most rendesen mûködik. Kérdésem, hogy a klíma elõtt van-e (kellene-e lennie) külön ventillátor(nak), vagy a hûtõvíz bordája mögötti hûti ezt is? Hátha az is hiányzik. (99 végi 320i-rõl van szó manuális klímával)


Nem ez nem így van (nekem 323 Ci-m van - majdnem tök ugyanaz a gép). Nincs ott semmi sem, csak a vízhûtõre csavart ventilátor van a kocsiban! Egyébként az ETK-n sincs ilyen!!

Diabolica Elküldve: 2006-04-06 08:50 Apró hibák

Eapa írta: Sziasztok!

Egy pár napja kigyulladt a töltésjelzõ lámpám. Akku jó, töltés van, ezt leellenõriztettem szakcégnél. A töltõfeszültségem 14,4 Volt. Mi lehet a baj, esetleg fesszabályzó, szénkefe stb.

Éapa


Milyen a motor a kocsidban? Ha a tiéd is 6-os benzines, akkor megmérem én is a töltésemet, hogy összehasonlítsuk.
Volt egy ilyen gondom egy másik kocsival, akkor azt mondta egy villanyász, hogy a 14,1-14,4 V töltés nem minden autónál elegendõ feltételnül, fel kellene menni 15-ig (ez egy Cherookee volt). Nem nagyon akarom elhinni még ma sem, mert végül is annak sem az volt a baja, hanem az, hogy a barátnõm elõzõ nap......
De ettõl függetlenül pl. a 39-esemben (TDS) tényleg 15 fölött tölt a generátor alapjáraton is, azt nem olyan régen néztem.

A 46-osban 323 a motor, ha a Tiéd is hathengeres benzines, akkor holnap reggel megmérem, hogy abban mennyi.

Diabolica Elküldve: 2006-04-01 21:05 316i

A gumikkal én is most játszottam egy sort, nem is volt olyan egyszerû. Van egy szett 17" /45-ös gumim és egy másik garnitúra ami 18" /35-ös. A 18-as elõször egy 39-esen volt fent, de az nagyon nem jött be, iszonyat volt belemenni egy kis gödörbe is. Aztán áttettem a 46-osra és ezen egészen máshogy vislekedik, én arra gondolok, hogy azért mert ugye sokkal könnyebb az egész autó. Szóval ezen teljesen elvislehetõ. Azt nem mondom, hogy nem rántom el néha a kormányt egy-egy kátyunál, de nincs olyan élményem mint az ötösben ugyenezeken a kerekeken ahol bizony sziszegtem rendesen, folyamatosan. Egyszóval a 46-oson a 18" szerintem elmegy.

Diabolica Elküldve: 2006-03-31 20:27 Apró hibák

ja.. és szerintem ez nem is ebbe a topicba való, mert elég nagy macera kicserélni...

Diabolica Elküldve: 2006-03-31 20:26 Apró hibák

nekem induláskor egy halk koppanás, de nem éles hanem egészen tompa - megnéztem, a szilentek adják amelyek a diffi bölcsöjénél vannak (valahogy a hajtás miatt ezeket éri igazán nagy erõ amikor meglódul a gép - logikusnak tûnik...)

Diabolica Elküldve: 2006-03-11 17:41 318-as vagy M3?

plusz ne felejtsd el, hogy a külsõ egy dolog, az alatta lévõ részeket is cserélned kell, mert máshogy csatlaskoznak a légcsatornák (dobbetétek elsõ része, motorvédõ lemez alul, stb....) nekem emiatt ment el akedvem tõle