Doctore fórum hozzászólásai

Doctore Elküldve: 2016-08-16 20:02 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.


Rendben..megpróbálom remélem segít..Köszönöm


Kartergáz szűrő hibát hogy lehet ellenőrizni? Leveszem az olaj betöltő sapkát és utána a motor fordulatnak változni kell vagy sem? Mert nálam semmi változás csak minimális vákumot érzek ami szerintem normálisan.

Doctore Elküldve: 2016-07-28 18:52 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.


Rendben..megpróbálom remélem segít..Köszönöm

Doctore Elküldve: 2016-07-28 00:53 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.

Doctore Elküldve: 2016-07-27 20:39 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

spepe írta:
spepe írta:
hil írta:
szicsu írta:
spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van.
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Ha megvan a hiba oka,légyszíves írd meg.Engem is érdekelne...

Szia!
Milyen motorról van szó:M43? Nekem hasonló jelenséget a kartergáz szelep és a hozzá tartózó cső csere oldotta meg. Az M43 motor volt még.



Mindenképp megírom mi volt az oka amint megvan a hiba. M43B19 a motor egyébként.
Most a fojtószelep potméter csere a soros, aztán a többi ahogy jön.


Update: A fojtószelep poti sajnos nem oldotta meg a gondot. Szoval irany tovabb.




Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30

Doctore Elküldve: 2016-03-16 15:19 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok
Alapjárati problémával szenvedek, diagnosztika nem ír semmi hibát. Az autó egy 3000 benzin manuális bmw e46,a hiba pedig hogy az alapjáratom rendes üzem meleg állapotban kuplungolásnál leesik 500 vagy alá sokszor volt hogy le is állt. Kipróbáltam hogy lehúzott légtömegmérő csatlakozóval úgy rengeteget javult ezért vettem hozzá egy új vdo légtömegmérőt amivel beszereles után ugyan azt a hibát produkálta..erről is lehúztam a csatit és ismét jó. Valakinek valami ötlete?

Doctore Elküldve: 2015-10-10 22:58 váltó

Sziasztok
Valaki találkozott már ilyen hibával? 25i smg később vált el, olyan mintha csúsznak a kupplung és ha vált vmikor ránt is egyet
Hideg állapotban ritkán melegen sűrűbben produkálja
Diagnosztika nem írt hibát a váltóra
Ötlet?

Doctore Elküldve: 2015-06-05 17:02 Kopogás hátulról.

[quote="Thomasito"][quote="Doctore"]
KGR írta:
Doctore írta: Sziasztok
A kérdésem a következő: valami kopog bal hátul gáz adásnál 3 kis kopás és elhallgat. szintén valami koppan minden váltásnál. Mi lehet a baj difi, féltengely..? Valamint pár nap múlva utazom kell 600 km elmerjek vele indulni?


Hello! Bemásoltam az én esetemet is, kísérteties a hasonlóság:

[b]
Thomasito írta: Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?


És szerencsére a hiba is megoldódott:

Thomasito írta: Sziasztok! Meglett a hiba, úgyhogy már leírhatom nektek is. Le lett véve az egész hátsó híd (egyúttal a 4db hídszilent is ki lett már akkor cserélve), a felfogatás környékén az alvázon volt egy jókora repedés. Az be lett hegesztve, össze lett rakva a futómű= a hang ugyan úgy megmaradt.
Megint le az egész és tovább kutakodás. Nagyon nehezen csak meglett a másik is: a bal oldalon a kerékjárati ív találkozásánál volt még egy repedés, amit szemre alig lehetett kiszúrni! Azt is behegesztették, így megszűnt a hang.
Az viszont elég aggasztó, hogy a 330Nm+kézi váltó kombó ennyire meg tudja viselni az alvázat 10 év alatt... (Rohadásnak amúgy még csak a jele sem volt felfedezhető alulról sem.)
[/b]




Köszi a segítséget, erre a futómű kiszáradás dologra tippeltem legelőször már 2 szer át lett vizsgálva szemre+ padon rángatva de semmit nem vettünk észre..jövő héten megint alámegyek és jobban megnézem azokat a felfogatási helyeket, ha megvan a hiba mindenképp megosztom veletek.

Doctore Elküldve: 2015-06-04 16:02 Kopogás hátulról.

KGR írta:
Doctore írta: Sziasztok
A kérdésem a következő: valami kopog bal hátul gáz adásnál 3 kis kopás és elhallgat. szintén valami koppan minden váltásnál. Mi lehet a baj difi, féltengely..? Valamint pár nap múlva utazom kell 600 km elmerjek vele indulni?


Szerintem vedd ki az üveggolyót a csomagtartóból. Az gurul.
Nem lehet, hogy valami elszabadult és a tehetetlenség miatt odaverődik valamihez? Alul/csomagtartóban, stb.
Engem egy (OFF) nissán tréfált meg. Azt hittem, hogy vezérmű lánc cserés lesz, mert annyira jellegzetesen csörömpölt egy bizonyos fordulaton. Aztán olajcserénél rájöttem, hogy a kipufogó hővédő lemez rohadt el és az csilingel.


Tipikusan az a hang de már mindent kipakoltam a csomagtartóból szóval az kilőve valami hajtásnál szállt el.

Doctore Elküldve: 2015-06-04 14:29 Kopogás hátulról.

Sziasztok
A kérdésem a következő: valami kopog bal hátul gáz adásnál 3 kis kopás és elhallgat. szintén valami koppan minden váltásnál. Mi lehet a baj difi, féltengely..? Valamint pár nap múlva utazom kell 600 km elmerjek vele indulni?

Doctore Elküldve: 2014-06-22 15:28 Elektromos tükrök

Sziasztok!

E46-on tolatásnál lebólint a jobb oldali tükör, de miután elindulok nem áll vissza alaphelyzetbe, mi lehet a hiba?
Köszi

Doctore Elküldve: 2014-04-20 17:36 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Mi lehet a gond (330i manuális váltó) 4-ből 3-ba kapcsoláskor olyan hangot ad mintha nem lenne teljesen kinyomva a kuplung "kerren" de minden erőletés nélkül beveszi a sebességet, szinkrongyűrű, olaj vagy esetleg nagyobb baj lehet?