Hektor fórum hozzászólásai

Hektor Elküldve: 2015-05-12 15:21 Ápolás, tisztítás

elgeri írta:
Hektor írta:
elgeri írta:
andree írta: Sziasztok, ki milyen anyagotnh használ a külső műanyagok, dìszlécek ajtó és ablak gumik ápolásához. Mit ajánlotok?
Köszi.


Hello

Én az ajtó, ablak gumikra szilikonsprayt szoktam fújni (majd gyorsan egy ronggyal áttörölni) konzerválás céljából. (http://www.lacsiboltja.hu/uploadedimages/9470.jpg)
De még nem tudom, hogy igazából jót / rosszat teszek-e?!

Plusz gondolom ezt pár havonta kellene csinálni, de lustaság végett eddig évente esett csak meg


Én szilikonzsírt. Vékonyan felviszem és egyenletesen átdörzsölöm.
TiriszilA pl kifejezetten ajánlott gumitömítések ápolására is.


Ez de jó ötlet!
A spray-vel az a bajom, hogy akárhogy ügyeskedem, máshova is megy, és foltot hagyhat
Milyen időközönként foglalkozol vele?


Nem tudok válaszolni, mert kb két hónapja van meg az autó Én is olvastam róla, akkor világosodtam meg, hogy nekem van is. Már a felvitelkor láttam, hogy jó. Szerintem látszani fog, ha már a szilikonzsír kezd eltűnni, mert most szép fekete lett tőle a szigetelés.

Hektor Elküldve: 2015-05-12 12:55 Ápolás, tisztítás

elgeri írta:
andree írta: Sziasztok, ki milyen anyagotnh használ a külső műanyagok, dìszlécek ajtó és ablak gumik ápolásához. Mit ajánlotok?
Köszi.


Hello

Én az ajtó, ablak gumikra szilikonsprayt szoktam fújni (majd gyorsan egy ronggyal áttörölni) konzerválás céljából. (http://www.lacsiboltja.hu/uploadedimages/9470.jpg)
De még nem tudom, hogy igazából jót / rosszat teszek-e?!

Plusz gondolom ezt pár havonta kellene csinálni, de lustaság végett eddig évente esett csak meg


Én szilikonzsírt. Vékonyan felviszem és egyenletesen átdörzsölöm.
TiriszilA pl kifejezetten ajánlott gumitömítések ápolására is.

Hektor Elküldve: 2015-05-05 21:17 Lengéscsillapitó

dukematee írta:
YELLOW írta:
dukematee írta: Sziasztok!

Szeretném kikérni a véleményetek arról, hogy a 3 lehetőség közül melyik a legmegbízhatóbb márka? Első gólyalábat kell cserélnem, és ez a 3 lehetőségem van: BILSTEIN, AL-KO, SACHS.
Nem szeretnék ócska kínait venni, de a gyárira sajnos most nem telik...

Köszönöm a segítséget!

Üdv.: Duke


a Sachs az volt gyári bszállító, azt nem tudom a tiédnél is, de E46-nál biztos, és a Kayaba volt még. én magam is Sachs-ot vennék, és fogok is ha kell. max a gyári Sachs-ot újíttatom fel.


Ok, 2-ből 2 úgy hogy SACHS lesz a kicsikébe.

Köszönöm a segítséget!


Én most cseréltem mind a két elsőt. Gondolkodtam a felújításon is, de az szereléssel együtt drágább lett volna mint a két új sachs. Amit lecseréltem az is Sachs volt.

Hektor Elküldve: 2015-05-01 06:31 320d Motor

badboy1980 írta:
Hektor írta:
badboy1980 írta: Üdv mindenkinek.

Segitséget szeretnék kérni....van egy Bmw 320d 136hp 2000 évjárat autom.
Probléma a következö.
Üzemanyag ha a tankom fél alatt van az auto letilt kéken füstöl nem megy.
1. hiba Befecskendezés állitó szabályzás szabályzási eltérés.
kts szerint.

Üzemanyag szürö ,ac pumpa adagolo cserélve ill beméretve.minden jo.
Ha tankolok az autoba és fél tank felett járok vele akkor semmi baj nincs.

Járt már igy valaki ?

Légyszive aki tud segitsen mert nagyon idegesitő a gond ..ha telefonszámot adtok felhivlak .

Köszönöm


Konkrét megoldást nem tudom, de a tank itt nincs kettéosztva ? Mert akkor az egyik félből a másik félbe nem egy sugárszivattyú tolja az anyagot ? Igy egyszerű lenne, mert akkor ameddig az egyik félben van nafta megy a gép, viszont mikor a sugárszivattyúnak kellene áttolni, akkor meg annyi.


Szia.
Igen ketté van osztva ...azt még nem néztem nem is tudtam róla,köszönöm hogy szoltál megnézem és irok.


Sok sikert

Hektor Elküldve: 2015-04-30 19:25 320d Motor

badboy1980 írta: Üdv mindenkinek.

Segitséget szeretnék kérni....van egy Bmw 320d 136hp 2000 évjárat autom.
Probléma a következö.
Üzemanyag ha a tankom fél alatt van az auto letilt kéken füstöl nem megy.
1. hiba Befecskendezés állitó szabályzás szabályzási eltérés.
kts szerint.

Üzemanyag szürö ,ac pumpa adagolo cserélve ill beméretve.minden jo.
Ha tankolok az autoba és fél tank felett járok vele akkor semmi baj nincs.

Járt már igy valaki ?

Légyszive aki tud segitsen mert nagyon idegesitő a gond ..ha telefonszámot adtok felhivlak .

Köszönöm


Konkrét megoldást nem tudom, de a tank itt nincs kettéosztva ? Mert akkor az egyik félből a másik félbe nem egy sugárszivattyú tolja az anyagot ? Igy egyszerű lenne, mert akkor ameddig az egyik félben van nafta megy a gép, viszont mikor a sugárszivattyúnak kellene áttolni, akkor meg annyi.

Hektor Elküldve: 2015-04-29 14:08 Társalgó

A mai nap termése lengéscsillapító, lengőkarszilet és tsab.pálca csere.

Hektor Elküldve: 2015-04-29 13:57 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

lantika írta:
lela írta:
lantika írta: Hello. Beepites sikerült,müködik minden rendesen. Az normälis,hogy ha rädiot hallgatok akkor is erre ugrij vissza a kijelzö?



Navirol,BC-röl,Beällitäs menüröl nem lep vissza ide,de rädiorol igen. Valahogy nem lehet beällitani,hogy rädion maradjon?


Szia bocs a kérdésért nem a témába vág, de neked a keréknyomás őr az gyári felszereltség, vagy azt is te építetted bele?


Ez nem az en autom a kep csak illuszträcio.


próbáld meg rádiónál megnyomni a legfelső info gombot, pontosabban a mellette lévőt jobbra.Nekem úgy a rádión is marad

Hektor Elküldve: 2015-04-28 09:29 Mi lehet a baj?

csbalu írta:
Hektor írta:
lantika írta:
Hektor írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
leroyclub írta:
Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )


Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.


Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..


inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.


A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..


akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?


Cserelj izzokat,es ällittasd be rendesen. (Vagy az ülesmagassägot ällitsd fentebb,mert alacsony poziciobol nem lätszik,mivel a ködlämpa a kocsi elötti reszt vilägitja meg.:fetreng


Nem csökken semmi sehová, azonos fényerővel világítva nem ér semmit.. Köszönöm jól ülök és köszönöm a felvilágosítást, mely szerint a kocsi előtti részt világítja. Gondoltam másnak volt mint fent írtad pl. izzó csere, takarítás,mattulás, állítás stb.problémája.
Nem baj, szétszedem, megnézem aztán lesz ahogy lesz. Sokat nem használom, ..sőtt..


Komolyra forditva a szot. Amikor nincs köd,es bekapcsolom este a ködlämpät,akkor en inkäbb az auto mellett veszem eszre,hogy müködik,nem pedig az auto elött. Nem tudom,hogy ez Nälad is igy van e. Viszont ködben mär elöl is eszre lehet venni,nem csak oldalt.


Nos ez lehet. Ködben nem néztem ( nem volt mostanság )de mint mondtam nem nagyon használom. Mivel esik az eső, nem szerelem, megvárom a ködöt és kipróbálom. Több szót ez nem érdemel köszönöm


Semmit nem érnek ezek a ködlámpák, nem véletlen járnak a skandináv országokban kiegészítő HELLA-val a hűtőrácson


Ez a beszéd !

Hektor Elküldve: 2015-04-28 09:28 Társalgó

csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
pojcii írta: Üdv!!

Tudna valaki segíteni egy kis infóval hogy az 540i blokkján hol található a motorszám?
Előre is köszönöm!


BMW-ken nincs motorszám, csak motorkód. Mindig be is szokták ezt jegyezni a forgalmiba. Előny: nem kell adminisztrálni ha motort cserélsz, amíg a típusa ugyanaz. Hátrány: nincs


dehogynem van motorszám
azon van motorkód, aminél megsérül, a motorszám és nem olvasható. akkor kap egy kódot.
nekem van egy motorszám, aminek a vége a motorkód (xxxxxxxxxxN42B18A), ami nem az a motorkód, amit olvashatatlanság esetén kap.


Nekem csak azt írták bele a forgalmibba hogy 204D4. Ezt is olvassák le a műszakin. Amit Te mondasz az is biztos egy azonosító de ezt a BMW használja mint nálam az M47TUD20 stb.. stb.. ez nem kerül felvezetésre sehova hivatalos okmányokban tudtommal. Persze javítsatok ki ha tévedtem.


hát nekem mind a forgalmiba, mind a törzskönyben a Motorszám: xxxxxxxxN42B18AB korábban elírtam, tehát egy 8jegyű szám és betű kombó majd a motorkód N42B18AB. nekem ugyanez van a blokkon is.
azt tudom hogy később behozott autóknál, már csak motorkódot kapnak. még ha olvasható a blokkon akkor is sokan úgy oldják meg. persze aki direkt így akarja, az nekem már gyanus.
igen ami neked van, azt szokták úgy mondani, hogy motorkódos forgalmi. ez azért jó és lehet jó bárkinek, ha motort cserélsz, akkor szinte semmi dolgod nincs vele a cserén kívül. ha ugyanolyam motort teszel bele. havernak egy 4 hengeres 1.6-osa van, neki is motorkódos most árulja. ez azért jó azt mondja, mert egy iS motor is betehető mert 4 hengeres marhára nem fognak a köbcentivel foglalkozni. sőt műszakin neki azt mondták, hogy nem is érdekli a motor, akár V10 is lehetne benne. na mondjuk azért ha mérik zöldkártyát, akkor nem 1.6-os értéke lenne az tutti.


Nem tudom, az enyém import kocsi, kb 3 évesen hozták az országba. Lehet hogy ez volt az egyszerűbb út, nekem így van


Nekem is így van ( simán 204D4)

Hektor Elküldve: 2015-04-28 09:26 Mi lehet a baj?

lantika írta:
Hektor írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
leroyclub írta:
Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )


Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.


Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..


inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.


A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..


akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?


Cserelj izzokat,es ällittasd be rendesen. (Vagy az ülesmagassägot ällitsd fentebb,mert alacsony poziciobol nem lätszik,mivel a ködlämpa a kocsi elötti reszt vilägitja meg.:fetreng


Nem csökken semmi sehová, azonos fényerővel világítva nem ér semmit.. Köszönöm jól ülök és köszönöm a felvilágosítást, mely szerint a kocsi előtti részt világítja. Gondoltam másnak volt mint fent írtad pl. izzó csere, takarítás,mattulás, állítás stb.problémája.
Nem baj, szétszedem, megnézem aztán lesz ahogy lesz. Sokat nem használom, ..sőtt..


Komolyra forditva a szot. Amikor nincs köd,es bekapcsolom este a ködlämpät,akkor en inkäbb az auto mellett veszem eszre,hogy müködik,nem pedig az auto elött. Nem tudom,hogy ez Nälad is igy van e. Viszont ködben mär elöl is eszre lehet venni,nem csak oldalt.


Nos ez lehet. Ködben nem néztem ( nem volt mostanság )de mint mondtam nem nagyon használom. Mivel esik az eső, nem szerelem, megvárom a ködöt és kipróbálom. Több szót ez nem érdemel köszönöm

Hektor Elküldve: 2015-04-28 09:07 Mi lehet a baj?

lantika írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
leroyclub írta:
Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )


Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.


Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..


inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.


A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..


akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?


Cserelj izzokat,es ällittasd be rendesen. (Vagy az ülesmagassägot ällitsd fentebb,mert alacsony poziciobol nem lätszik,mivel a ködlämpa a kocsi elötti reszt vilägitja meg.:fetreng


Nem csökken semmi sehová, azonos fényerővel világítva nem ér semmit.. Köszönöm jól ülök és köszönöm a felvilágosítást, mely szerint a kocsi előtti részt világítja. Gondoltam másnak volt mint fent írtad pl. izzó csere, takarítás,mattulás, állítás stb.problémája.
Nem baj, szétszedem, megnézem aztán lesz ahogy lesz. Sokat nem használom, ..sőtt..

Hektor Elküldve: 2015-04-28 07:13 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Hektor írta:
leroyclub írta:
Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )


Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.


Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..


inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.


A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..

Hektor Elküldve: 2015-04-28 05:34 Mi lehet a baj?

leroyclub írta:
Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )


Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.


Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..

Hektor Elküldve: 2015-04-27 21:12 Mi lehet a baj?

Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )

Hektor Elküldve: 2015-04-25 19:54 Polír

YELLOW írta:
Hektor írta:
Szép.
Az én autóm is fekete, de borzasztó, hogy minden tisztítás, takarítás után azonnal, állásában mocskolódik be.


ne is mond és van olyan, aki azért akar a fehér autója helyett feketét, mert azon kevésbbé látszik meg a kosz. na majd ha elsz enki fekete rájön. nekünk volt fehér, hát össze nem hasonlítható.... fekete, sötétkék, legrosszabb.


Ja,ja volt ezüst színű autóm az is jó volt és egyszer volt egy cliom, olyan hülye halvány zöld ( nem jön eszembe a rendes szín név ) no az nagyon jó volt. De a fekete... katasztrófa
Touringom van, az első kör után a farán kavarog az összes por.