Laza fórum hozzászólásai

Laza Elküldve: 2017-02-01 16:00 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Norbo20 írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék. E61 525d ről lenne szó.
Hibajelenség: az autó nem húz egyenletesen, kicsi és nagy tempónál is egyértelműen érezhető, hogy nem húz szépen egyenletesen. Semmi hibajelzés nincs a kijelzőn. Esetleg találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Valami ötlet, megoldás, hogy mi lehet a probléma? Válaszokat előre köszönöm!
Szép napot mindenkinek!


BMW spec diaggra kell rakni.
nem jó a turbó geometria állítója, vagy valahol elvész a nyomász és hasonlók. bármi lehet.
erre ne várj konkrét választ interneten keresztül. ha volt 5 embernek ilyen, abból 4-nek totál másak voltak a hiba forrásai az biztos.


Nekem is ez volt, nekem a következőek oldották meg: Turbo actuator csak hidegen működött, melegen nem (ezt mondjuk könnyű észrevenni: hidegen megy, melegen nem). DPF részleges dugulás. Mindenképpen diag kell neki. Nekem ez volt, de még lehet egy millio hibalehetőség

Laza Elküldve: 2017-01-30 21:41 Mi lehet a baj?

hobo28 írta: Sziasztok.segitséget szeretnék kérni.
Adott egy 2007 bmw e87(118d)
Alkalmanként lenullázza a pontos időt,a napi km állást,átlagfogyasztást stb.a dátumot nem váltja át.
A ventilátort teljes fokozaton alkalmanként nem működik.Felteszem teljesre és allig fujja a levegőt,de neha meg jó.(Digitális kétzonás)
Ha valaki tud segíten hogy mi lehet az ok,az legyenszíves segítsen.előre is köszönöm



Az akksid nézd meg, ha az jó, akkor valami szívja az akksit

Laza Elküldve: 2017-01-29 16:37 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...


a 10,6V-ot mikor mérted? mert annyival biztosúristen nem indul be.
ha indítózás közben, akkor oké talán beröffen, de ha gyújtáson, vagy üresen, akkor kizárt.


Izzitás után. És biztos atyaúristen beindult


akkor viszont cellazárlat gyanús az az akksi.


Ma reggel 11,4V, volt, kivett biztosíték mellett. Még ez sem jó, de legalább könnyebben indult. Ami fura még, hogy ha ráadom a gyujtást, a fűtés venti lassan így is felpörög, persze semmire nem reagál. Délután Milós Nyíregyen, majd leírom mit mond.



Voltam Miklósnál Nyíregyen, a világításproblémám orvosolta: szoftveres gond, ahogy elmondtam a tüneteket már bólogatott is. Lényeg hogy a legújabb szoftverben van ez a bug, a megoldás hogy vissza kell tenni rá régebbi szoftvert, vagy ezt a részt átírni - és lám, jó is lett.

Akksi merülés: Na ez az ami húzósabb, mert 28 modul lehet ami ébresztgeti az autót. Tesztelni kell, ami lehet egy nap, lehet akár másfél hét is - ennyi időre ott kell hagyni a gépet. Amit látott hogy akksit folyamatosan regisztrálgatták a régi tulaj, mondott Miklós vagy 6 km óra állást is (közelmúltból) amikor csinálták. Kűzdöttek már ezzel a problémával valószínűleg...

Tegnap 66% volt az akksim szintje, ma reggel 76%. Csak azt nem tudja hogy mi ébresztgeti az autót Főleg hogy van mikor ébresztgeti valami, és van mikor nem



Probléma ugyan úgy fentáll, most nincs kedvem Nyíregyen hagyni az autót 1 hét-10 napig.. a kérdésem az lenne, van-e valami olyan szoftver, amivel lehetne nézni hogy mi az ami felébresztgeti az autót?

Most rákötöttem egy ampermérőt, lezárás után 7,5A, majd 2-3 perc múlva 2,5A a felvett áram. Fél óra múlva megnéztem, és akkor már 5-10mA volt - ami jó is lenne, ha így maradna.

Laza Elküldve: 2017-01-26 16:55 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...


a 10,6V-ot mikor mérted? mert annyival biztosúristen nem indul be.
ha indítózás közben, akkor oké talán beröffen, de ha gyújtáson, vagy üresen, akkor kizárt.


Izzitás után. És biztos atyaúristen beindult


akkor viszont cellazárlat gyanús az az akksi.


Ma reggel 11,4V, volt, kivett biztosíték mellett. Még ez sem jó, de legalább könnyebben indult. Ami fura még, hogy ha ráadom a gyujtást, a fűtés venti lassan így is felpörög, persze semmire nem reagál. Délután Milós Nyíregyen, majd leírom mit mond.



Voltam Miklósnál Nyíregyen, a világításproblémám orvosolta: szoftveres gond, ahogy elmondtam a tüneteket már bólogatott is. Lényeg hogy a legújabb szoftverben van ez a bug, a megoldás hogy vissza kell tenni rá régebbi szoftvert, vagy ezt a részt átírni - és lám, jó is lett.

Akksi merülés: Na ez az ami húzósabb, mert 28 modul lehet ami ébresztgeti az autót. Tesztelni kell, ami lehet egy nap, lehet akár másfél hét is - ennyi időre ott kell hagyni a gépet. Amit látott hogy akksit folyamatosan regisztrálgatták a régi tulaj, mondott Miklós vagy 6 km óra állást is (közelmúltból) amikor csinálták. Kűzdöttek már ezzel a problémával valószínűleg...

Tegnap 66% volt az akksim szintje, ma reggel 76%. Csak azt nem tudja hogy mi ébresztgeti az autót Főleg hogy van mikor ébresztgeti valami, és van mikor nem

Laza Elküldve: 2017-01-26 11:54 Ki tapasztalt ilyet?

YELLOW írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...


a 10,6V-ot mikor mérted? mert annyival biztosúristen nem indul be.
ha indítózás közben, akkor oké talán beröffen, de ha gyújtáson, vagy üresen, akkor kizárt.


Izzitás után. És biztos atyaúristen beindult


akkor viszont cellazárlat gyanús az az akksi.


Ma reggel 11,4V, volt, kivett biztosíték mellett. Még ez sem jó, de legalább könnyebben indult. Ami fura még, hogy ha ráadom a gyujtást, a fűtés venti lassan így is felpörög, persze semmire nem reagál. Délután Milós Nyíregyen, majd leírom mit mond.

Laza Elküldve: 2017-01-25 16:59 Ki tapasztalt ilyet?

YELLOW írta:
Laza írta:
No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...


a 10,6V-ot mikor mérted? mert annyival biztosúristen nem indul be.
ha indítózás közben, akkor oké talán beröffen, de ha gyújtáson, vagy üresen, akkor kizárt.


Izzitás után. És biztos atyaúristen beindult

Kesztyűtartóban 26-os biztit kivéve csend lett. Reggelre remélem nem fog lemerülni







Laza Elküldve: 2017-01-25 13:50 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
viktor írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta: Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:

5let?


az 50Hz-es Brumm-t eddig is hallottad vagy csak most kezdte?
mert pl fater off autója is olyan, ahogy kinyitod az ajtókat a műszerfal mögött mozgások vannak, gondolom nyitnak a klímabox csappantyúi. vagy klímavezéslőnek a kis ventije, mint E46-nál.
ezt úgy tudod leellenőrzni, hogy bent maradsz az autóban, lezárod, majd vársz. kb 15 perc után kussnak kell lennie. legalábbis E46-nál így van. addig megy pár dolog.

a világításos témára. sötétben is így működik, ahogy leírtad? majd ha elvitted nyíregyre, akkor nézesd meg mire van időzítve.


Nappal semmikor sem lehetett felkapcsolni, csak sötétben. Ma kezdte ezt a hülyeséget A városinak jó a fényérzékelős kapcsolója, az felkapcsol rendesen ha sötétedik. Gondolom ennek a kis xar lámpának nincs külön érzékelője.

Bentmaradtam, vagy 10-15 percig vannak relé kattogások, ez+az, de minden abbamarad mittomén negyedóra után. A hangot nem tudom, de most tűnt fel, talán pont azért mert figyelem, meg olvasok a hibákról stb. Sajna ez a hang nem múlik el, folyamatosan hallható. Ha megnyomom a fúvókák alatti műszerfal részt, még a hangja is változik (vagyis a berezegtetett akárminek a hangja..)

Az 50 hz brumm, a hőmérő ventilátor hangja lehet. A klíma panelen van egy kis rács, mögötte lakik egy kis propeller az gyújtás levétel után még egy ideig mókázik. Ha ilyenkor befogod a rácsot az ujjaddal akkor változik a hangja. Időnként nem árt a porszívót odadugni, mert sok koszt összegyüjt.


Most megint kimentem, az olvasólámpák rendben müxenek, csomagtér világítás is. Hátha csak beázott valami, a mai mosatáskor... majd kiderül.

Köszi a tippet, nem tudtam hogy a mögött a szenzor mögött van egy kis venti, de így hirtelen azt mondom, nagy valószínűség szerint az lesz! Holnap meglesem


No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...

Laza Elküldve: 2017-01-24 22:17 Ki tapasztalt ilyet?

viktor írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta: Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:

5let?


az 50Hz-es Brumm-t eddig is hallottad vagy csak most kezdte?
mert pl fater off autója is olyan, ahogy kinyitod az ajtókat a műszerfal mögött mozgások vannak, gondolom nyitnak a klímabox csappantyúi. vagy klímavezéslőnek a kis ventije, mint E46-nál.
ezt úgy tudod leellenőrzni, hogy bent maradsz az autóban, lezárod, majd vársz. kb 15 perc után kussnak kell lennie. legalábbis E46-nál így van. addig megy pár dolog.

a világításos témára. sötétben is így működik, ahogy leírtad? majd ha elvitted nyíregyre, akkor nézesd meg mire van időzítve.


Nappal semmikor sem lehetett felkapcsolni, csak sötétben. Ma kezdte ezt a hülyeséget A városinak jó a fényérzékelős kapcsolója, az felkapcsol rendesen ha sötétedik. Gondolom ennek a kis xar lámpának nincs külön érzékelője.

Bentmaradtam, vagy 10-15 percig vannak relé kattogások, ez+az, de minden abbamarad mittomén negyedóra után. A hangot nem tudom, de most tűnt fel, talán pont azért mert figyelem, meg olvasok a hibákról stb. Sajna ez a hang nem múlik el, folyamatosan hallható. Ha megnyomom a fúvókák alatti műszerfal részt, még a hangja is változik (vagyis a berezegtetett akárminek a hangja..)

Az 50 hz brumm, a hőmérő ventilátor hangja lehet. A klíma panelen van egy kis rács, mögötte lakik egy kis propeller az gyújtás levétel után még egy ideig mókázik. Ha ilyenkor befogod a rácsot az ujjaddal akkor változik a hangja. Időnként nem árt a porszívót odadugni, mert sok koszt összegyüjt.


Most megint kimentem, az olvasólámpák rendben müxenek, csomagtér világítás is. Hátha csak beázott valami, a mai mosatáskor... majd kiderül.

Köszi a tippet, nem tudtam hogy a mögött a szenzor mögött van egy kis venti, de így hirtelen azt mondom, nagy valószínűség szerint az lesz! Holnap meglesem

Laza Elküldve: 2017-01-24 21:20 Ki tapasztalt ilyet?

YELLOW írta:
Laza írta: Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:

5let?


az 50Hz-es Brumm-t eddig is hallottad vagy csak most kezdte?
mert pl fater off autója is olyan, ahogy kinyitod az ajtókat a műszerfal mögött mozgások vannak, gondolom nyitnak a klímabox csappantyúi. vagy klímavezéslőnek a kis ventije, mint E46-nál.
ezt úgy tudod leellenőrzni, hogy bent maradsz az autóban, lezárod, majd vársz. kb 15 perc után kussnak kell lennie. legalábbis E46-nál így van. addig megy pár dolog.

a világításos témára. sötétben is így működik, ahogy leírtad? majd ha elvitted nyíregyre, akkor nézesd meg mire van időzítve.


Nappal semmikor sem lehetett felkapcsolni, csak sötétben. Ma kezdte ezt a hülyeséget A városinak jó a fényérzékelős kapcsolója, az felkapcsol rendesen ha sötétedik. Gondolom ennek a kis xar lámpának nincs külön érzékelője.

Bentmaradtam, vagy 10-15 percig vannak relé kattogások, ez+az, de minden abbamarad mittomén negyedóra után. A hangot nem tudom, de most tűnt fel, talán pont azért mert figyelem, meg olvasok a hibákról stb. Sajna ez a hang nem múlik el, folyamatosan hallható. Ha megnyomom a fúvókák alatti műszerfal részt, még a hangja is változik (vagyis a berezegtetett akárminek a hangja..)

Laza Elküldve: 2017-01-24 21:01 Most vettem BMW-t

YELLOW írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is.


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.



Nekem hasonló a dolog, most volt turbó, kettőstömegű stb csere, és azóta csinálja. (a turbóm jó volt, az aktuátor halt meg). Felhívtam Miklóst Nyíregyen, azt mondja valami olajcsapató szelep vagy mi...de pontosat majd csütörtökön, akkor megyek hozzá.


kartergáz szellőztető/lecsapató szűrő.
igen mehet ott az olaj, amitől füstöl. de jellemzően ingadozna az alapjárat. bár lehet ez inkább benyásokra jellemző.


Azaz, igen, köszi! Nekem nem ingadozik az alapjárat, de vagy 10 percig van rendesen szúrós szaga is. Aztán elmúlik, de nem jó ez így (nekem sem)

Laza Elküldve: 2017-01-24 20:59 Ki tapasztalt ilyet?

Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:

5let?

Laza Elküldve: 2017-01-24 20:17 Most vettem BMW-t

YELLOW írta:
tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is.


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.



Nekem hasonló a dolog, most volt turbó, kettőstömegű stb csere, és azóta csinálja. (a turbóm jó volt, az aktuátor halt meg). Felhívtam Miklóst Nyíregyen, azt mondja valami olajcsapató szelep vagy mi...de pontosat majd csütörtökön, akkor megyek hozzá.

Laza Elküldve: 2017-01-23 16:58 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Hali!

Ha már szmogriadó
az lehetséges, hogy 04-es a környezetvédelmi besorolása az EuroIII-as 320d-mnek?
Próbáltam utánajárni, de beletört a bicskám az ENSZ-EGB leírásának a megfejtésébe, viszont 4-es besorolást az euroII benzines meg dízel autók szoktak kapni.

Nektek mi van a forgalmiban?


nekem 06 van benne. kb. én is oda saccoltam. neked is ennyinek kellene lenni szerintem, csak anno rosszul iktatták, vagy fene tudja.
http://kalkulatorlap.hu/gepjar...rolas.html

szerk.: sőt vagy inkább 7-es vagy 8-asnak kellene lennie.

Nekem 09 van a forgalmiban N42B20 2003 évjárat. Neked hogyan lehet csak 06?


Nekem 10-es van beírva (E61, 525D)

Laza Elküldve: 2017-01-18 16:57 radio probléma

Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy a rádió nem jegyzi meg az elmentett rádióadókat, induláskor a németországban beállított adók vannak benne. A másik az, hogy a kulcs távirányító nem müxik, gondolom a típushiba kábeltörés miatt (E61).

A kézikönyvében olvasgatva arra jutottam, hogy lehet pont ez a probléma? Ugyanis mindkét kulcshoz megjegyzi a beállításokat (hangszín, adók, stb), ez nekem alappal indul, és az elmentett adókkal. Kulcs tanítgatás kísérleteken túl vagyok, akksi csere is volt, így maradt a kábel - minden más müxik hátul. Most nincs kedvem még ezzel is szenvedni, 2 hónapja csak javíttatom. (kettőstömegű, kuplung, termosztátok, turbó csere....).

Szerintetek? Jól gondolom, vagy van valami más ok?

Laza Elküldve: 2016-12-30 11:56 Ki tapasztalt ilyet?

pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy 2 hete nem inditottam az autót , ma beinditottam pöcröf be is indult . Menet közben elkezdett villogni a DSC meg a ABS visszajelző lámpa és láttam a világitáson ,hogy mint ha ingadozna a fénye . Elősször kiéggett a bal első tompititt. Amugy voltmár ilyen ,hogy 1 kiéget kicseréltem oszt megint jó volt . Utánna szétrobbant a jobb első, meg a két hátsó lámpa is kiégett, ez menet közben rákapcsoltam a reflektort azt is kilőtte de viszont a helyzetjelző és az össszes többi lámpa müködik ilyen még nem történt az autóval. Nem, tudom hogy mi lehet vele. Válaszotokat előre is köszönöm .


Előfordulhat ennyi izzó kiégés, de nem jellemző, főleg nem egyszerre. Nézesd meg a töltésed, mert ha túl nagy a fesz, az simán kilőheti az izzókat