Pitykoo Elküldve: 2015-02-15 17:40 bmw diagnosztika
Valaki meg tudja mondani mi a hiba oka!??
http://kepfeltoltes.hu/view/15...es.hu_.jpg
A COAPI még 2060 és 1020 is szokott lenni!
Valaki valami ötlet!!?
Pitykoo Elküldve: 2015-02-15 17:40 bmw diagnosztika
Pitykoo Elküldve: 2015-02-15 17:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Rorybreaker írta:Pitykoo írta:lela írta:nyenyere írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, nemrég szereztem be egy e46 320d-t 2002 évjárat.
Szeretnék hozzá diag kábelt+programot, milyen kell ehhez a típushoz és honnan lehetne beszerezni?
Mindenképp azt ajánlom hogy olvasd el az egész fórumot az elejétől, és utána tudni fogod.Sőt ha kicsit többet szeretnél tudni az autód műszaki tartalmáról, előforduló problémákról a többi topikot is érdemes elolvasni.
Hali!
Én egy ilyet vettem és eddig teljesen hibátlan!!
http://www.ebay.com/itm/For-BM...1621954745
Viszont tényleg olvasgass vissza rendesen, hogy képbe legyél...
Szia!
Én is készülök venni valami diagnosztikát.
Ezzel, amit linkeltél, mit lehet csinálni? Mindent?
Azt meg lehet valahogy nézni, hogy tekertek e a km álláson már előzőleg?
Köszi!
Pitykoo Elküldve: 2015-02-10 18:33 Mi lehet a baj?
toki24 írta: Jó estét kívánoK!
Ilyen hangot ad a kocsim, mikor 2 alatt van a fordulatilletve amikor elváltok és esik lefelé a fordulat mig nem váltok fel pl.
http://indavideo.hu/video/kerreg
Szerintetek ?
Pitykoo Elküldve: 2015-02-08 11:25 Olajzabálás
mrred írta: Sziasztok!
Van egy 2005.12 gyártású 320D E91-es autóm. Mostanában nagyon eszi az olajat. Most lett benne cserélve turbó kb 1 hónapja, de mai nap már a sárga kancsó ki is villant. Kb 4000 km-et mentünk vele ezen időszak alatt..szerelők nem nagyon tudtak mit mondani, a turbót mondták még decemberben, január elején meg is adta magát, de már cserélve lett.
Olajszag is szokott lenni néha az utastérben, illetve ha megállok akkor utána kint is olajszag van néha...
Gyári olajjjal van használva (ha át nem b*sznak a szerelők).
Most öntök bele 2 L-et de már nem tudom mit csináljak, hova vigyem....
Mi lehet a baj? hátha már volt valakinek ilyen jellegű gondja,
Pitykoo Elküldve: 2015-02-06 17:53 Differenciálmû
Szebii írta: Nyomva kell tartani par mp.-ig mire teljesen bekapcsolod az ongyilkos modot
Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 14:44 Hifi beszerelése e46-ba
Medvedisznoman írta:csbalu írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?
Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz
Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.
Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 13:37 Differenciálmû
MattM325 írta:Pitykoo írta:solyom76 írta:Pitykoo írta:MattM325 írta:Pitykoo írta: Hali!
Újra beteszem mert nagyon zavaró és tényleg nem tudom mi lehet a baj!
Valaki valami ötlet, hogy miért jöhet hátulról dübbenő hang váltáskor??!
(difi szilentek cserélve, kardámtartó cserélve)
Köszi!
Szerelőhöz nem akarod még betenni?
Ui.: Difit nézzétek meg.
Szerelő csinálta meg ezeket is....
Már én is arra gondolok, hogy maga a difi csinálja ezt!
De abba mi mehet így szét?!
Anno egyszer valaki írta ,hogy alig láthatóan ki volt szakadva a fütómű,ennek hegesztése után jó lett....
Lehet hardy tárcsa és kardán kereszt is.. amitől dübben..
Köszi!
A Hardy-ra azt mondták, hogy jó, de ki tudja lehet kicserélem hátha....
A kardán keresztre meg szerelő mondta, hogy ha egyszer kicserélem többet nem lesz olyan jó mint a gyári! Ez igaz, vagy gyárit kell egybe venni és nem lesz baja?!
Álló helyzetben, járó motornál 1-ből hátramenetbe kapcsolva is adja a hangot?
Szerintem diffi lesz az...
Up.: A tiédnél gyárilag már javítva lett a diffi felfogatása.
Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 13:08 Differenciálmû
solyom76 írta:Pitykoo írta:MattM325 írta:Pitykoo írta: Hali!
Újra beteszem mert nagyon zavaró és tényleg nem tudom mi lehet a baj!
Valaki valami ötlet, hogy miért jöhet hátulról dübbenő hang váltáskor??!
(difi szilentek cserélve, kardámtartó cserélve)
Köszi!
Szerelőhöz nem akarod még betenni?
Ui.: Difit nézzétek meg.
Szerelő csinálta meg ezeket is....
Már én is arra gondolok, hogy maga a difi csinálja ezt!
De abba mi mehet így szét?!
Anno egyszer valaki írta ,hogy alig láthatóan ki volt szakadva a fütómű,ennek hegesztése után jó lett....
Lehet hardy tárcsa és kardán kereszt is.. amitől dübben..
Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 12:41 Differenciálmû
MattM325 írta:Pitykoo írta: Hali!
Újra beteszem mert nagyon zavaró és tényleg nem tudom mi lehet a baj!
Valaki valami ötlet, hogy miért jöhet hátulról dübbenő hang váltáskor??!
(difi szilentek cserélve, kardámtartó cserélve)
Köszi!
Szerelőhöz nem akarod még betenni?
Ui.: Difit nézzétek meg.
Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 12:24 Differenciálmû
Szebii írta: Ha ez megnyugtat a haveromnak is 2003-as 20ije volt, kb. 50e km-rel vette es akkor mar csinalta neki ezt a hangot. 200e km-nel adta el es semmi baja nem volt a hangon kivul.
Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 10:50 Differenciálmû
Pitykoo Elküldve: 2015-02-01 11:16 Olajzabálás
anubisz írta: Egy kis infó akit érdekel.
http://www.injektor.hu/kezdola...csipegetes
Pitykoo Elküldve: 2015-01-31 17:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
lela írta:nyenyere írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, nemrég szereztem be egy e46 320d-t 2002 évjárat.
Szeretnék hozzá diag kábelt+programot, milyen kell ehhez a típushoz és honnan lehetne beszerezni?
Mindenképp azt ajánlom hogy olvasd el az egész fórumot az elejétől, és utána tudni fogod.Sőt ha kicsit többet szeretnél tudni az autód műszaki tartalmáról, előforduló problémákról a többi topikot is érdemes elolvasni.
Pitykoo Elküldve: 2015-01-29 18:32 Motorolaj
Fort írta:Pitykoo írta:Pocses írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pocses írta:Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondottde ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!
Szia!
Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.
Üdv.: Pocses
a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.
Nekem liqui moly top tech volt először 5w30 azzal is ciripelt és azt nagyon ette is.
Most Fina 5w30 van ezt nem eszi viszont ugyanúgy ciripel...
Akkor 10w-et nem teszek bele, de akkor mivel próbálkozzak??!
Próbáld 5W40-el (én Castrolt használok), de vitátba nem bocsájtkozom, mindenki olyan olajat vesz amilyet csak akar...
Mivel még csak a 3. olajcserém lesz így próbálgatni kell melyik olaj lesz a tuti ezért minden tippet elfogadok!
Ha melegen ciripel a motor és felhígul az olaj,akkor a szerelőd miért a hideg oldali tényezőt akarja megváltoztatni?5W helyett 10W-s?Próbálj ki egy 5W-40-es olajat,ami megfelel a BMW előírt követelményeinek.Ha ciripel utána is,akkor csodák nincsenek,valamit meg kell javítani rajta.
Pitykoo Elküldve: 2015-01-27 21:18 Differenciálmû