Ez egy archivált weboldal! bővebben
Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2017-07-15 18:35 Társalgó

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha 1-2 hónapra leteszem az autót érdemes e lekötni az aksit róla vagy maradhat rajta?!
Előre is köszi!


szerintem nem kell. elég ha előtte feltöltöd. nekem is állt már 2 hónapig még annak idején.
ez inkább télen érdekes, ha nem fűtött helyen van, akkor az akksit célszerű meleg helyre tenni.


Aham...
Oksa,köszi!

Pitykoo Elküldve: 2017-07-15 16:46 Társalgó

Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha 1-2 hónapra leteszem az autót érdemes e lekötni az aksit róla vagy maradhat rajta?!
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2017-07-13 10:11 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ebből a fajta lengőkarból kipréselhető a gömbfejek?
Hátha találkozott már valaki vele.
Meyle a márka.Előre is köszönöm.





Meyle HD-ból igen.
én úgy nézem a kép alapján, hogy ebből kijön.
de egyébként egy hagyományos lengőkar is átalakítható.


Ez csak sima meyle. Most küldte egy ismerősöm.
Beszéltem a sráccal aki átalakítja de sajna most nincs neki kész és várnom kéne rá.
A kocsi meg napi használatos és mar nagyon gáz az egyik gömbfej.
Nem tudom mit kezdjek vele

Pitykoo Elküldve: 2017-07-13 10:05 Futómû és hibái

Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ebből a fajta lengőkarból kipréselhető a gömbfejek?
Hátha találkozott már valaki vele.
Meyle a márka.Előre is köszönöm.



Pitykoo Elküldve: 2017-06-28 19:02 Futómû és hibái

Csabika136 írta: Sziasztok! Kicsit tanácstalan vagyok.
E46 320d 136 lovas touringom van. Önmagában ez a probléma még valamellyest kezelhető is lenne, de ma csináltam a hátsó fék teljes felújítását és a munka közepedte felfedeztem, hogy a bal hátsó rugóm eltört. Mondom magamban, felhívom a srácot akitől vettem már korábban is pár cuccot, este elmegyek érte, holnap meg hamar bedobom, hisz láttam én már frankó videjót' erről.
Felhívtam, jobban mondva írtam neki. Kérdi, hogy milyen szinkódú a rugó? "Narancs".
Ohh...! Az az erősített kivitel. Sajna az nagyon ritka. Neki nincs.
Na itt van az én problémám. Azóta ezen agyalok. Rettenetes sok Touring van az utakon. Szerintem amelyiket nem ültették meg, az úgy áll mint az enyém. Akkor viszont azokban is ilyen rugany' kellene hogy legyen nem? Vagy mondom azt, hogy ha az enyém erősített, akkor feljebb kellene lennie a normálisnál nem? Viszont "Ő" azt írta, hogy nagyon ritka ez a rugó.
Jaj nekem! Valaki aki érti mi a kérdésem, légyszi magyarázza el ezt nekem!


Hali! Touringban nem tudok de nekem sedan van és nekem is az erősített rugó van benne. Viszont én úgy tudom hogy ez kevesebb menetű, vastagabb rugó és rövidebb mint az eredeti.Így a kocsi alacsonyabban is van. A színkódot nem tudom sajna...

Pitykoo Elküldve: 2017-06-14 18:31 Bugok

YELLOW írta:
viktor írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: Kis ideje ha ra kattintok egy forumra, vagy szexoldal jon be, vagy valami buzogyany probal meggyozni, hogy nyertem vmit.
Mindenkinel igy van? Eddig senkit nem lattam panaszkodni


korábban volt ilyen...
már felhőben van az oldal, nem lehetne ilyen gond.
de jelzem az illetékesnek. én nem tapasztalok ilyet, igaz nekem adblock, meg egyebek vannak.


Nekem is ezt csinálja...
Elsőre semmire se tudok rákattintani, hogy bejöjjön rendesen...

Nekem is csinálja, minden bökésre.


csináljatok már egy cookie (süti) törlést, vagy hogy a böngésző töröljön minden előzményt, mentett dolgokat.


Ugyan azt csinálja utána is.

Pitykoo Elküldve: 2017-06-13 20:11 Bugok

YELLOW írta:
tusi_ írta: Kis ideje ha ra kattintok egy forumra, vagy szexoldal jon be, vagy valami buzogyany probal meggyozni, hogy nyertem vmit.
Mindenkinel igy van? Eddig senkit nem lattam panaszkodni


korábban volt ilyen...
már felhőben van az oldal, nem lehetne ilyen gond.
de jelzem az illetékesnek. én nem tapasztalok ilyet, igaz nekem adblock, meg egyebek vannak.


Nekem is ezt csinálja...
Elsőre semmire se tudok rákattintani, hogy bejöjjön rendesen...

Pitykoo Elküldve: 2017-06-13 19:58 Klíma gondok

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

Akkor nem hűt ha túl van töltve. Az alultöltés és gázhiány jele ha nagyon hideg' mivel a szekunder kör radiátora fagyni kezd. De akkor csöpög is.


Szia,
bocs, de ezt nagyon nem értem: ha kevés a gáz, akkor jobban hűt???


Minek kell túlkomplikálni?Ha már annyira kevés a gáz,be sem kapcsol a klíma.Ha hűt rendesen,akkor nem kell vele foglalkozni Yellownak.A kompresszor ki-be kapcsolása pedig természetes.A neten találtam én is ilyet,hogy a kevés gáztól kapcsolgathat a kompresszor sűrűbben...Hát nem tudom,hogy elhiggyem e.
Azért csináltass egy nyomáspróbát,az kb 10 perc és 2000-3000 pénz.


én nem méretek semmit, mert szerintem jó. és hiszek magamnak. mondom fater újszerű autója 20ezernél is ilyen volt. egy TC-os cikk írta, hogy egy 12 éves corolla nem engedte a gázt, persze rögtön a japán precizitással jöttel na akkor itt az én 15 éves BMW-m.
a cső pedig nem fagyhat el, hiszen azért van benne egy érzékelő. illetve, ha nincs menetszél, akkor a klímahűtő sem kap elég hűtést, nyilván emiatt is kapcsolgathat. de most néztem megint, kb 15 percig klímáztam, megálltam és nem kapcsolgatott még. múltkor viszont kb 25 perc után már igen. meg akkor szoktam tapasztalni, amikor ózon tisztítok.
mondom havernak nem normális, hogy nem kapcsolgat, hiába állítja, és neki nem si jó a szenzor, de neki 1,5 óra után lekapcsolt, és jó darabig nem indul újra.
én csak megerősítést vártam, kinek, hogy működik, hogy tudjam neki mondani, hogy mi a tapasztalat, és az övé nem jól megy.


Hali!
Nekem is kapcsolgat a klíma! Tavaly volt ellenőrzésen, egy minimális gáz hiány volt. Rátöltöttek és azóta úgy megy! Előtte is kapcsolgatott és jól hűtött és utána is ugyan úgy! Sztem így normális...

Pitykoo Elküldve: 2017-05-31 18:17 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

papamaci199 írta: Sziasztok! Légtömegmérő adaptációt hogy és mivel lehet törölni? Delphi ds150-el lehet? Előre is köszönöm!


Inpa-val tuti...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-23 15:12 Fûtõventillátor

lela írta:
Tano írta:
lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Magyarul fűtéscsap hiba zömmel nyári szezonban jön ki, amikor klímát használunk...


Jaja...
Szedd ki és nézd meg tápról hogy bezár e rendesen...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-23 15:10 Mi lehet a baj?_

barna78 írta: Sziasztok valaki megtudja mondani mi lehet a hiba ha nem indul kulcs forditásra csak kattogo hangot add ki autom



Sztem aksi...
Ha az jó akkor indítómotor.

Pitykoo Elküldve: 2017-04-22 17:59 Fûtõventillátor

kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW

De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:



te ügyibb vagy, nekem kb 3 éve csinálja ezt, és már vagy 1 éve meg van a süni, de még nem cseréltem ki szép mi? jó munkához idő kell.

fűtéscsapod is rossz. lehet csak tisztítani kell jobb esetben.


Igen jó munkához idő kell... kb 40 perc volt a csere, youtube vidó alapján, nehezebbnek hittem... össze már pikpakk ment.
Fűtéscsapot hol találom:


motortér, bal nyulván mellett.


Köszi akkor szétkapom ezt is.



Szétszedtem a fűtéscsapot, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam, összeraktam és a lábhoz ugyan úgy meleget fúj klíma esetén...
A csapba bemenő cső meleg, de sajnos a kimenő is miközben megy a klíma, szerintem klíma esetén a kimenő csőnek nem szabadba üzemi hőmérsékletűnek lenni!? Nem?


akkor a vezetéken nem megy ki az áram... és nyitva marad.


Kimértem azt is kap áramot...


Nekem a fűtéscsap volt a rossz mikor a lábra nem jött hideg még klímánál se...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-22 17:56 diagnosztikai programok

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Most találtam egy olyat, hogy elvileg 6000, 11000, és 25000-re engedi csak állítani.
Majd meglesem, hogy tényleg így van e...


Én pl. be tudtam állítani 15000-re is.


Nekem nem engedte. A 12 se!

Pitykoo Elküldve: 2017-04-22 17:56 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Hali!
Most találtam egy olyat, hogy elvileg 6000, 11000, és 25000-re engedi csak állítani.
Majd meglesem, hogy tényleg így van e...


ez könnyen lehet, bár full összefüggéstelen, mert a 25-nek nem fele a 11, és a 11-nek nem fele a 6. logikátlan, de számomra van benne valami fura. miért pont 11? érdemes ekkor cserélni én azt mondom. gagyibb olajjal, pedig 6ezrenként. 25-öt meg menjel el az, aki akar... még ha sokat pályázás is van, akkor is 15 max szerintem.


Hát igen, elég fura értékek.Én is kb. 10-12e ként cserélem...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-22 12:22 diagnosztikai programok

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
E90-en szeretnék hibát kiolvasni, viszont nekem nincs benne az Inpa-ba. Ezt lehet frissíteni valahogy vagy új progi kell hozzá!?
Am... van esetleg valakinek ilyen!?
Előre is köszönöm.


lehet ezzel tudod frissiteni.

Mäsik kerdesedre a välasz: Nem lehet.


Hali!
Frissítettem először E39-t. Rendben végig is ment, nem dobott semmilyen hibakódot rá.
Viszont az Inpa-t megnyitva nincs a listába!
Valaki tudja esetleg, hogy miért?!


mert az egyéb típusok között lesz valószínű. Other.


Köszi!
Még egy újraindítás után már ott volt!
Am.. az olajcsere intervallumot szeretném 30000km -ről levenni 12000km re, de ezt dobja rá...
Nem tudod esetleg miért?!



nem tudom, 12ezret nekem sem engedett, csak 11ezret ha jól emlékszem. próbáld meg azzal.
de E46 nem 30ezres....


Ja, igen. 25ezres.. nem tudom miért írtam 30at.
10et nem engedte azt még próbáltam..
Na majd még nekifutok egyszer..
Már hideg van most nagyon....



Hali!
Most találtam egy olyat, hogy elvileg 6000, 11000, és 25000-re engedi csak állítani.
Majd meglesem, hogy tényleg így van e...