Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-10-02 17:32 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pocses írta:
Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.


ezen nem csodálkozom, furcsa volna ha nem így lenne, viszont a legrosszabb, hogy tutti valamit elbaszott. nem akarok bogarat ültetni a füledbe, de tapasztalatok iylenek. van aza mondás, amit kitaláltam, legalábbis én mástól nem hallottam még, hogy jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több. nem tudom mondjuk mennyire ismered a fényező, lakatos mestereket, de nagyon kevésben lehet megbízni. legalábbis nem ennyit szüttyügnek rajta, hisz elem lefényez, meg felrak, vagy fordítva, nem egy nagy valami.


Jut eszembe 5 elem javításáról van szó. Mert ha már elvittem akkor érjünk a verdán körbe. Így is a motorháztető kőfelverődést kihagytam idénre. Én sem sz@rom a lóvét sajna. De jövőre fényezve lesz az is.

Pocses Elküldve: 2013-10-02 17:15 Mi lehet a baj?

toki24 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.


ezen nem csodálkozom, furcsa volna ha nem így lenne, viszont a legrosszabb, hogy tutti valamit elbaszott. nem akarok bogarat ültetni a füledbe, de tapasztalatok iylenek. van aza mondás, amit kitaláltam, legalábbis én mástól nem hallottam még, hogy jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több. nem tudom mondjuk mennyire ismered a fényező, lakatos mestereket, de nagyon kevésben lehet megbízni. legalábbis nem ennyit szüttyügnek rajta, hisz elem lefényez, meg felrak, vagy fordítva, nem egy nagy valami.


Ez igaz amugy szarhoz még több kell,de csak nem

Én is csak akkor viszek karoszériáshoz kocsit ha éppen nincs munkája akkor nem csapja össze és több valószinüséggel jobban is dolgozik, legalábbis én ezt vettem le


Na jó most fejezzétek be! Tegnap még elmenetm motorozni, ma már ahhoz sem volt kedvem. BMW-t akarok.......

Pocses Elküldve: 2013-10-02 17:06 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.



Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.



az egy dolog, hogy állsz. de akkor nincs menetszél, ami hűtsön, ergő, amit elveszel a motortól a belső fűtéssel, azt az állás miatt visszakapja. ez ugynaaz, főlegg dízeleknél, hogy ha nem hajtod d emész vele, nagy hidegben képes visszahülni elég jól. ha jó a termosztát, akkor rövid időn belül korrigál, így max a digitális kijelzésen látod a hőfok csökkenést. ezért van az, hogy sokaknak akiknek rossz a termosztát nyitva marad télen, nehezebben melegszik, és iylen 90-110-es tempónál nulla és fél közé csökken, mutató szerint. a menetszél jobban hűt, mint ami hőt a dízelmotor megtermel.


Nem tudom de utánna akarok járni, hogy miért nem cövek középen áll hanem 2mm-rel feljebb mikor a gép szerint meg oké a vizhő


ennyire zavar? bár jobban belegondolva lehet engem is zavarna... az a 2 mm nem attól van, hogy úgy nézed a mutatót, hogy közben a fejed az ajtóüvegnek van támasztva?


Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.

Pocses Elküldve: 2013-10-01 17:05 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

toki24 írta: Most 17es lemezeket néztem, elől maradna a 7,j hátul szélesítettném 8,5-re . ahoz raknék egy -40mm-t ( persze jobb rugóra gondolok ,ezelött apex volt megvoltam vele elégedve.) Nem tünne el a kocsi alatt a 17" 4 centi minusszal?!


A Touran meg nagyonszép!


Köszi.Majd megmondom a gyerekeknek. A CC Passat se kutya.

Pocses Elküldve: 2013-10-01 16:55 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

toki24 írta: Komfortos az biztos, pláne g3 -70mm után

De valahogy jobban érzem magam a földhöz közel, persze épp ezért maximum -40mm ! igyse valami brutál magas amugy a hasmagassága


A vőm a Touranon annyit ültetett, hogy muszáj volt a 18-as kereket 20-ra cserélni, hogy 2,5 cm-el magasabb legyen mert nem lehetett már vele közlekedni.

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49067

Pocses Elküldve: 2013-10-01 16:47 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

YELLOW írta:
csatis1 írta:
toki24 írta: Sziasztok!

A Touring és a sedan ültetőrugója nem egyezik meg véletlenűl?

Vagy külön touringba valót kell nézni?

illetve - 40től kutyacsontot is cserélni kell akkor vagy még nem? köszönöm.


Vannak olyan cégek, akik úgy árulják a szettet, hogy az jó a sedanhoz és touringhoz is, de máshol meg épp csak azt nem írják rá, hogy a talicska alá is berakhatod...
Szóval cége válogatja, de inkább kimondottan touringost keress.

A kutyacsontot cserélni kell igen, ajánlom a Z3M-ét(231mm), vagy valamelyik E30-ét, ami kb ilyen hosszú. Utóbbi olcsóbb, de nem biztos hogy addig bírja mint a Z3M-é (én ezt használom).


de miért kell scerélni? nem kell. korábban én is abban a hiszemben voltam, de nincs értelme. mármint olyan értelme van, hogy a hosszabb kutyacsont a kasztni felfelé való mozgásakor többet enged. akkor kellhet cserélni, ha más gátló megy alá, aminél a felfogatási pont is lentebb van, de az ültető szett esetén érdekes. gyári gátlónál felesleges szvsz.


Nincs is jobb a gyári hasmagasságnál, kényelmes, komfortos, és így is borzacskó mekkorát kanyarodik.....


Pocses Elküldve: 2013-10-01 16:45 Belsõ

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: mondjuk ide írom. másik über nagy problémám, hogy az autó agyon akar b@szni engem
úgy felfokozódott az elektrosztatikai kisülés az ajtó gumikeretén, hogy már szinte defibrillál. tök mindegy mi van rajtam, semmi műszálas, akkor is. korábban ez is olyan ritka volt, tényleg tudtam, mondjuk ruhanemühöz kötni. ha a kilincset fogom meg kint, azon keresztül zárom be, akkor jóval kevesebebt üt, de a gumin nagyon durva. egyszer akkorát fog csapni, hogy bevizelek...


Tegyél a verda aljára hátul olyan gumi csíkot ami anno a zsigulikon meg a moszkvicsokon volt. Igaz nagyon retrós lenne, meg sokan megmosolyognák, de funkcióra jó. Vagy tedd az alváz közepére akkor nem látni, mint a targoncákon.


a dácsija volt még jó vele. vagy láncot rakok, mint az ikarus buszokon...

szerk.: na jó de mást is így megb@sz, iylen sűrűn?


Engem is +szokott igaz nem mindig de én keresek fémet kiszálláskor azt +fogom.
A műszálas gönc nem nyerő, lehet scott kabátba protektorokkal kesztyűben sisakban cipőben kellene beleülnöm.

Pocses Elküldve: 2013-10-01 16:32 Belsõ

YELLOW írta: mondjuk ide írom. másik über nagy problémám, hogy az autó agyon akar b@szni engem
úgy felfokozódott az elektrosztatikai kisülés az ajtó gumikeretén, hogy már szinte defibrillál. tök mindegy mi van rajtam, semmi műszálas, akkor is. korábban ez is olyan ritka volt, tényleg tudtam, mondjuk ruhanemühöz kötni. ha a kilincset fogom meg kint, azon keresztül zárom be, akkor jóval kevesebebt üt, de a gumin nagyon durva. egyszer akkorát fog csapni, hogy bevizelek...


Tegyél a verda aljára hátul olyan gumi csíkot ami anno a zsigulikon meg a moszkvicsokon volt. Igaz nagyon retrós lenne, meg sokan megmosolyognák, de funkcióra jó. Vagy tedd az alváz közepére akkor nem látni, mint a targoncákon.

Pocses Elküldve: 2013-09-30 19:09 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
Pocses írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!


Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.


utangyartottat nem javaslom...csak bosch


igen lehet vele probléma, de ez a moci nem az a fajta. dízelekre, újabb benyásokra jelelmző, hogy nem mindegy miylen légtömegmérő megy rá.


Akkor gondolom az enyémbe is jó lenne, ha kellene cserélnem.


hát ne a leggagyibbat vedd. dízeleknél valamilyek, ahogy olvasgattam még hozzá is kell diagolni. meg a nagyon aggyik nem mindig pontosan mérnek.


Néztem Bosch-t olyan 30 egykét néhányba tudnék beszerezni.

Pocses Elküldve: 2013-09-30 18:45 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
Pocses írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!


Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.


utangyartottat nem javaslom...csak bosch


igen lehet vele probléma, de ez a moci nem az a fajta. dízelekre, újabb benyásokra jelelmző, hogy nem mindegy miylen légtömegmérő megy rá.


Akkor gondolom az enyémbe is jó lenne, ha kellene cserélnem.

Pocses Elküldve: 2013-09-30 18:42 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
HCsabi írta: Szerintetek melyik a jobb kettős tömegű lendkerék?
A Valeo vagy a Luk?
Van aki aszt mondja hogy a Luk nem túl megbízható.


Luk a gyárija,valeot max francia fosba raknék!


Voltam 1x nyílt napon a veszprémi Valeo gyárban érdekes volt, gyártanak ott mindent autókhoz, a sz@rtól a repülőig.


én meg ott dolgozom... csak nem veszprémben, de mi csak elektronikai dolgokat gyártunk. se ablaktörlő lapát, se lendkerék, semmi iylen nehéz dolog. mi a francia fostól, dacia logan az alja, de ferrari, porsche, maserati a teteje. közben a többi márka, bmw, merci, vw konszern, citrojen, pözsú, rönyó, volvo.


A nejem édesapja melózott a veszprémiben, már nyugdíjas,annak idején voltunk bent nyílt napon.

Pocses Elküldve: 2013-09-30 18:31 kettõstömegü lendkerék

szotakdavid írta:
HCsabi írta: Szerintetek melyik a jobb kettős tömegű lendkerék?
A Valeo vagy a Luk?
Van aki aszt mondja hogy a Luk nem túl megbízható.


Luk a gyárija,valeot max francia fosba raknék!


Voltam 1x nyílt napon a veszprémi Valeo gyárban érdekes volt, gyártanak ott mindent autókhoz, a sz@rtól a repülőig.

Pocses Elküldve: 2013-09-30 16:58 Mi lehet a baj?

BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!


Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.

Pocses Elküldve: 2013-09-30 14:01 izzók / izzókészlet

YELLOW írta:
haka írta:
YELLOW írta:
haka írta:
YELLOW írta:
haka írta: Helyzetjelző izzókat kell vegyek, ezeket nézegetem, és a xenonnal töltöttre gondoltam, a xenon mellé. Igazából csak azért mert xenon gáz van benne

Melyiket raknátok bele? Van amelyik 180 fokos fényt ad, van amelyik szúró-t, szúrót 4 leddel és a xenon gázas
5000k-s xenon izzók vannak a gépben.

http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=116
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=121
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=125
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=131


xenon töltésű izzószál, a lóf@szt minnyá gondoltam, hogy kék búra lesz. csak azért lesz fehér színe, mert kék a búra, a fényerő meg nulla, mégha nem is kell, de... áhh
LED-es "izzót" lehet bejelzi.


Na akkor kipróbálom a xenon csodát


őőő azt nézd meg E jelzés van-e benne, mert rendőr meglátja, hogy kék a búra, rögtön azt fogja nézni, meg vedd ki mutasd meg. vagy keress egy kevésbbé kékest, meg ez oylan sötét, hogy lehet zöldes fénye lesz.


Ok, azt megnézem, bár nem hinném, hogy valaha látni fogja bárki is, mert csak a lámpával együtt égetem mindig
Amúgy ha kék a bura, akkor attól nem kék lesz a fény ha jól gondolom, hanem kékkel megszűrt, amiből a fehér fog előállni.


igen. a gond ott van, hogy mondjuk igazoltatás. általában körbe nézi az autót. a kék izzó ki fog rikítani. kapásból szerinted kötekedő pénzbehajtó rendőreink mit fognak csinálni? vegye ki. hiába fehéren világít. ugye rögtön a színes helyzetjelzőre fog asszociálni. nekem a tompított izzóm halvány kék, így fehéres színe van, de anno mikor betettem, műszakin kapásból. ki kellett vennem, hiába mutattam a dobozát. pedig az halványkék, de a foncsor szemből nézve kékes, anynira tükröz.


A minap vettem H7 55W izzót tartalékba, a többi meg van mindenféle, irányjelző stb stb.
Nem is kell más, és ezzel is kiválóan látok ícccaka vezetés közben.

Pocses Elküldve: 2013-09-30 13:56 Motorolaj

YELLOW írta:
ember84 írta:
Ez alapján akkor te se vegyél olajat,sehol sem,ott sem,ahol szoktál,mivel előtte nem visznek el a gyárba,hogy megnézd abba a dobozba ne hamisítvány van.Minden vásárlás előtt el kell menned,és megnézned a gyárba.Tudod kivitelezni?Nem,így te is hamis olajjal jársz.


így van, lehet én is azzal járok. én is olyan helyről vettem olajat, ahol le van írva, hogy az olajakat közvetlen a gyártótól veszik. azóta csalódtam benne, egy vonalkód miatt, faternak vett olajjal szemben. éppen pontjaimat az utolsó vásárláskor le is vásároltam, valószínű nem innen veszek többet.
de vettem pl váltóolajat, mert olcsóbb volt, a castrol mintabolton keresztül. érted hivatalos castrol mintabolt. erre oylan váltóolajat kaptam, hogy kicsit fajukt volt a matrica, a csomagolási dátum le volt törölve. éppen csak fény felé tartva látszódott, hogy a vásárláshoz képest 3 éves csomagolás. oké valószínű nincs baja, de iylen olajat küldtek ki. pont ők! természetesen megreklamáltam, gond nélkül küldtek újat, sőt a másik is nálam maradt, ami éppen jól jött, mivel 1,1L kellett, meg a nagynyomású olajzót át mostuk vele legalább.
de érted ezekután. éppen ezért válogatom meg, hogy minél kevesebb rizikó legyen. éppen ezért cserélem le 10ezernél (amúgy is), ha esetleg szar lenne, mármint más, mint a doboz szerint, 10 ezer alatt nagy gondot akkor sem okoz.


Többet nálunk sem igen fut a verda 1 év alatt, de én is évente cserélem akármennyi is a futásteljesítmény.